Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Plusuri si minusuri intre Logan si Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    e bine, daca asa au zis aia din service, inseamna ca stiu mai bine. atunci sa-ti explice de ce toate piesele enumerate de mine (motor, cutie, fuzeta, caseta de directie, pompe servo, etc) au aceleasi coduri/repere. o fi din cauza ca-s remediate defectiunile? ce defectiuni?
    adevarul e ca se si pricep astia din service. is chiar meseriasi...la dat cu papagalul, ca daca-i pui sa schimbe pompa de apa, tre' sa te uiti sa n-ai dupa aia pesti in vasul de expansiune. ti-ai si gasit dupa cine sa te iei.
    nu ma mai contrazic, dar gandeste-te ca e anormal ca doua masini cu caracteristici tehnice identice sa se comporte diferit. adica aceeasi greutate, aceeasi cutie de viteza, acelasi motor, una sa mearga mai tare si alta mai incet. io inteleg ca tre' aia sa-si vanda sandero mai bine decat loganul (ca fiind ceva mai scumpa, au castig mai mare/bucata) dar prea e trasa de par, deja is nesimtiti la cum prostesc lumea.
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #62
      Sunt de accord cu tine la {motor,cutie,pompa,servo} dar ca greutate e mai grea sandero si la altele nu se aseamana cu loganul dar ce tine de motor si ce mai e pe langa motor sunt la fel.Eu ma gandesc ca nu au de ce sa laude sandero si nu loganul,e normal sa le laude pe amandoua ca sunt masini scoase de ei si trebuie vandute toate si logan si sandero,dar asta nu inseamna ca prostesc lumea.Cei din service asa au zis cum am mai scris.Asta zic si eu ca... habar nu au sa ansambleze ceva,nu umbla cu grija,uita sa mai puna tot ce au desfacut,nu repara cum trebuie,eu am fost cu cel de la OPC si acum sunt asa de saritori si nu mai stiu cum sa pleci multumit.

      Sunt de accord ca si loganul e masina buna pentru ca am condus si logan,am facut o comparatie pentru ca stiu cum merg amandoua si cum arata.Eu sunt mai multumit de sandero decat de logan,pentru lucrurile pe care le-am postat,atata tot.
      Last edited by Milea Vladimir; 17 March 2009, 18:30. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #63
        pai nici eu nu am ceva impotriva lui sandero, desi se poate crede asa ceva ca na, am avut 2 loganuri depate de mine ideea ca sandero e o masina proasta, dar nu pot sa nu observ ca aia cu sandero il vad superior loganului si aia cu loganul il vad pe asta superios sandero-ului, desi 99% sau mai mult se comporta identic. si daca te uiti pe datele tehnice, e normal sa fie asa. diferentele sunt la aspect si unele chestii ce tin de gustul omului, nicidecum la performante. eu am vrut sa-mi iau sandero dar dupa drive est am dat comanda de logan. pt simplul motiv ca la aceeasi bani am luat 16v si mai multe dotari si n-am umblat dupa bancheta rabatabila. un sandero "trantit" si cu pleoape arata bestial, dar asa stock, din fata parca e la fel de ciudat ca loganul si ceva ce nu mi-a placut, dar aia probabil ca era noua amsina si nu era lasata inca bucsaraia si suspensia, la limita, sandero mi s-a aprut o idee mai instabil, de aia am zis mereu ca are suspensia un pic mai moale. adevarul e ca veneam de pe un logan chipuit si cu suspensii sport nu pteam sa fiu multumit de sandero stock. ce m-a dezamagit e ca lasand la o parte aspectul, plasticele consolei centrale sunt la fel de fragile, dar arata mai bine. si nu inteleg cum au facut o amsina mai mica mai grea decat aia mare si mai scumpa la aceleasi dotari... asta e ce ma deranjeaza cel mai mult si lipsa unui motor calumea pe sandero. la logan se asteapta 1.6_16v vvt 133cp si al sandeo 1.2_16v 75cp, aici iar nu-i inteleg pe astia de la dacia...
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #64
          Pe Sandero se poate pune orice fel de motor care exista pe Logan si asta se va intampla in momentul in care Sandero va scade in vanzari. Daca nu se intampla criza economica nu cred ca in acest moment s-ar fi gandit cei de la Dacia la 1.2 16v sau diesel.

          Comment


          • #65
            Eram dator cu niste specificatii la defectiuni la logan...Pai la mai toate loganurile pe la 7000 km incep sa zdrangane usile,dupa apar probleme la aeratoare in special cel din dreapta,apoi apare un zgomot in bord si in zona mp3 ,lucrurile astea se intampla si la MCV,usile cand le inchizi se aud foarte tare de rasuna-fata de sandero,mie mi se pare ca loganul rasuna mai tare un prieten de-al meu spunea ca "rasuna ca o lada" si tot prietenul meu a mers cu un MCV si zicea bai bun ca motor se duce dar...ma doare capul si acum de la zdranganeala,ce am postat eu sunt lucruri reale,eu nu vreau sa laud sandero dar la ce am spus eu zic ca sandero e superior cine are sandero poate sa-mi confirme,eu am 10 000 km dar vreau sa spun ca nu am patit asa ceva in schimb pe logan am avut probleme din ce am enumerat.

            Nu mai zic si scartaitul scaunelor si frana de mana care nu tine de am reglat-o in service. Si la masca fata si spate ramane pe fata loc la faruri si lampa spate.
            Last edited by Milea Vladimir; 19 March 2009, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              mie dupa 53000km nu mi-a zdranganit un singur plastic. pe la 32000 s-a destrans un surub de la macaraua geamului stanga fata si s-a rezolvat la service in 20 de minute. in rest, nici o problema, nici un scartait, nici o bataie. nu mai zic ca masina avea suspensii sport, deci socurile sunt mult mai mari decat la o masina cu suspensii normale. pana la urma e chestie de noroc/ghinion, se pare, vechea meteahna de la dacia. imi place ca totusi lumea isi lauda fiecare masina proprie, fara sa tina cont de un singur lucru, masinile sunt identice, ce exceptia fomei caroseriei. absolut identice...e interesant insa de stiut ca sandero e net superios ca tinuta de drum (asta iar e bine de invatat, ca o masina mai scurta, mai inalta si mai ingusta si cu suspensii mai moi sta mai bine ca una mai lunga si mai joasa si mai "teapana" cat traieste omul invata), cum ca sandero e mult mai sprinten ca loganul (desi datele tehnice contrazic de departe afirmatiile respective), ca e mai bine insonorizat (probabil ca loganul in primele versiuni de echipare, prestige-ul cel putin are folie insonorizanta si chiar nu se aude mai tare motorul decat in sandero). rugina o s0o discutam dupa 2-3 ani sa vedem daca dacia a remediat problema, consumul, iar culmea, la sandero e mai mic, desi acelasi motor trebuie prin intermediul unei cutii de viteza identice sa mista o masina mai grea una peste alta, ori unii sunt subiectivi, chiar exagerat de subiectivi cand vine vorba de masina proprie, ori sandero asta sfideaza legile fizicii. asa cum si pe loganclub exista loganuri ce se bat cu unele sandero-uri de aici la capitolul "minunatii ale tehnicii". sunt curios, voi cand apareti cu sandero 1.4mpi 200km/H, ca la logan "minunea" s-a produs
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #67
                Iti spun din proprie experienta ca si la sandero zdrangane toate prin ea si asta de la inceput. Cum spunea Seba..singura diferenta e caroseria. Degeaba se incearca o superiorizare a modelului Sandero pentru ca nu exista.

                Comment


                • #68
                  Eu nu vreau sa o fac superioara pe sandero,dar nu poate sa spuna nimeni ca nu am dreptate la modul in care se inchid usile la sandero{nu rasuna ca la logan}si multe care mai zdrangana la logan ,o fi si de noroc dar eu din cate stiu acel zgomot in bord si aeratoare este destul de intalnit la logan,multi s-au plans si de ....le spun cei de la service "bujii" iar acele bujii au o garnitura neagra iar in momentul in care inchizi portiera si dupa sa zic pornesti la drum la gropile cele mai mici portiera joaca pe acele bujii si incepe sa zdrangane asa este si la MCV,un prieten de-al meu a dat peste acele bujii cu banda adeziva dar inchizand portierele mereu se mananca banda adeziva,cei de la service spuneau ca trebuie inlocuite acele bujii {pe sandero acele bujii nu mai au garnitura aia si imi spuneau ca sandero nu o sa aiba probleme la asa ceva}.Iar sandero a mea nu zdrangana,are suspensiile tari si poate dasta de la drum multora li se pare ca zdrangana dar in rest nu zdrangana,eu nu zic ca si daca pui niste chei sau suc in acele spatii de depozitare si la sandero si la logan se aude zgomot pentru ca e dur si plasticul ala.Inca o data sa nu creada nimeni ca am ceva cu loganul sau ca o fac inferioara sau ca ma laud ca sandero e cea mai buna,dar sunt plusuri si minusuri.

                  Comment


                  • #69
                    pai plasticul e la fel de tare la ambele, aia e clar si tot ce intra in contact cu el vibreaza la fel. acele "bujii" sunt braduletii ce tin fata de usa cumva? ar fi frumos sa le fi schimbat la sandero, unele chiar au fost cu probleme la logan, intr-adevar. dar marea problema vine de fapt din neumplerea completa cu mastic a conturului de prindere a fetei de usi. stiu cativa care au completat/schimbat masticul pe tot perimetrul de prindere si nu zdrangane. daca dacia a rezolvat treaba asta, atunci inseamna ca a facut progrese. era si cazul, dupa 4 ani sa remedieze una-alta la masinile lor. daca la logan ph1 zdranganeau aeratoarele, la ph2 mai zdrangane? ca ala are bord de sandero si daca-mi ziceti ca la logan zdrangane in continuare si la sandero nu, chiar nu va cred
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #70
                      Eu am avut si Logan dar sincer Sandero mi se pare mai zgomotos la spate.
                      Nu stiu daca de la banchetele rabatabile, de la plasticul blanos lipid de luneta sau alte subansamble care sunt mobile dat fiind haionul.

                      Comment


                      • #71
                        Pai cum ii spui tu "plasticul ala blanos" ala face zgomot,eu i-am pus un cheder care se lipeste si astfel "plasticul ala blanos" cand inchizi portbagajul este presat si la denivelari nu va mai zdranganii pentru ca nu mai preseaza pe plastic ci pe cheder.

                        Iar referitor la aerator,sincer eu i-am pus un pic de mastic ca sa nu mai joace lamelele,i-am pus la cel din stanga ca sa nu faca ca la logan.
                        Last edited by Milea Vladimir; 23 March 2009, 14:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          "Plasticul Blanos" este "fixat" de o chestie de cauciuc de pe usa haionului.
                          Nu stiu insa daca in timpul mersului "fixarea" isi face f bine datoria.

                          Comment


                          • #73
                            Eu iti spun ca isi face foarte bine datoria

                            Dupa ce i-am pus cheder-ul nu se mai aude nimic,dupa cum ai vazut si tu "plasticul ala blanos" este foarte dur numai daca bati usor in el rasuna si normal ca plastic peste plastic se aude ....asta e .....e material dur si tot plasticul este dur din ea,eu asa i-am gasit rezolvarea si cei de la service cand le-am spus au zis {foarte bine ca i-ai pus}
                            Last edited by Milea Vladimir; 23 March 2009, 15:44. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #74
                              Da unde si ce keder ai pus tu ? Acolo la "balama" ?
                              O poza ar fi bine-venita atat pt mine cat si pt restul posesorilor de Sandero.
                              Mai ai alte Tunninguri (DIY-Do it yourself) care le-ai facut ?

                              Comment


                              • #75
                                pai stai sa vezi ca acusi iese cu vopseaua ca lui nu-i scartaie sandelul ca o eliminat toate sursele de zgomot, nu ca l-ar fi facut dacia mai calumea decat pe varu-su ligheanu' era vorba ca la aeratoare la sandel nu zdrangane ca-s mai bine facute, acu' aflu ca si alea au fost "tunate". pai,domnu' vladimir, ce facem acum, inducem lumea in eroare?
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google