Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Plusuri si minusuri intre Logan si Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Poate ti se pare sa zic Keder-ul grosut dar nu e asa ,pare asa fiindca e de aproape,are niste "bumbi" pe plasticul ala eu am pus peste ei ca sa preseze bine,sincer la mine nu se aude nimic dupa ce i-am pus acum fiecare sa faca cum stie el mai bine,se simte poate ceva de la suspensii ca sunt rigide si la un drum mai cu denivelari gropi at se simte ceva dar in rest nu am probleme.

    Comment


    • #92
      daca sandero are suspensii rigide.... mai voia unul suspensiile de pe vechea dacie, pai cu alea luati vreun viraj cu 50km/h daca erau pe sandero?
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #93
        Am spus ca mi placea.. Nu ca VREAU. Am mers cu cateva si nici nu simteam gropile. A fost un exemplu...

        Comment


        • #94
          int-un final suspensiile pe sandero sunt mai rigide decat pe logan?

          Comment


          • #95
            Originally posted by manic_user View Post
            Concluzie personală:aceiaşi Mărie cu altă pălărie, dar cu o pălărie ceva mai arătoasă!
            Nu este nicio deosebire, mesajul lui maniac_user este cel mai pertinent raspuns care s-a postat pana acum la acest threads.

            Comment


            • #96
              Fata de logan sunt mai rigide,mie asa mi se pare si i-am intrebat si pe cei de la service cu mult timp in urma si ei au spus acelasi lucru sunt mai rigide ca la logan dar se vor lasa...dar tot ei spuneau ca sunt mai bune chiar daca la gropi se mai aude cate ceva.Eu zic asa... mai bine sa fie rigide si sa se auda drumu decat sa fie ca la logan nu asa rigide dar sa se intamle alte chestii cum am mai postat,asta e parerea mea.

              Comment


              • #97
                E simplu: toate panourile caroseriei sunt diferite (practic tot ce e la exterior, in afara de parbriz, stergatoare fata, duze spalator, antena, incuietori usi fata plus portbagaj si roti difera).
                Tot ce tine de partea tehnica si interior - e la fel. (in afara de bancheta spate si ranforsarile caroseriei)
                Practic simturile iti sunt pacalite - te sui in doua masini diferite, dar feelingul cand le conduci e acelasi.

                @Vladimir: nu mai crede tot ce zic astia prin service-uri, pentru ca le place sa vorbeasca mult, dar nu intotdeauna bine.
                Last edited by Stefan; 26 March 2009, 22:07.

                Comment


                • #98
                  Sunt de aceeasi parere cu tine Stefan,mie asa mi-au spus cei de la service .....nu ca ma incred eu in ei.

                  Comment


                  • #99
                    ma gandesc ca "feelingul" de suspensii diferite la sandero fata de logan vine din diferenta de greutate a masinilor in variantele identice de echipare, sandero fiind mai greu un pic, de ia pare mai rigida si fiind mai scurta un pic, senzatia de tangaj e oarecum diminuata, chiar daca suspensia lucreaza pe aceeasi cursa. mie sandero prestige mi s-a parut mai moale decat logan prestige, asta si poate ca loganul in echiparea prestige e mai grea totusi. dracu stie, dar foarte probabil masinile au suspensii identice. cat despre profesionalismul celor din service care-si dau cu parerea (asa-i ca tot ei au impresia ca uneleloganuri sau chiar sandero au telescoape pe gaz?), prefer sa nu comentez
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • Toti de la service se dau mari si stiutori,am vazut ca si portarul si cel care da cu matura la service si aia se baga ca si cum si ei stiu la randul lor anumite chestii,traim in Romania...lumea-i minunata.
                      Este mai grea ca loganul,o fi ca tine SEBA,pot sa te contrazic eu....

                      Comment


                      • d'apai dracu le-o cantarit sa vada care e mai grea astia pe site-ul dacia parca asa zic, sau o fi totusi sandero mai usor? oricum diferenta e de cateva zeci de kilograme, nu-i vreo vaca, sa fie ceva notabil
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • Este un pic mai grea ca loganul,dar vorba ta nu-i diferenta atat de mare...

                          Comment


                          • Sandero
                            Masa Proprie
                            MPI: 1093/1138*
                            DCI: 1204/1180*
                            *fără sau cu direcţie asistată

                            Dimensiuni (mm)
                            Lungime 4.020
                            Lăţime (totală/cu retrovizoare) 1746/1990
                            Ampatament 2.589
                            Înălţime 1.534
                            Ecartament faţă 1.480
                            Ecartament spate 1.470

                            Noua Dacia Logan
                            Masa Proprie
                            MPI 1.4: 1.105
                            MPI 1.6: 1.110
                            DCI 1.5: 1.170/1.175**
                            DCI 1.5: 1.180/1.185**
                            (În funcţie de versiune)

                            Dimensiuni (mm)
                            Lungime 4.288
                            Lăţime (totală/cu retrovizoare) 1.740/1.989
                            Ampatament 2.630
                            Înălţime 1.534
                            Ecartament faţă 1.480
                            Ecartament spate 1.470

                            Deci referitor la greutate este discutabil.
                            Cel mai corect ar fi de cantarit fiecare versiunea in parte.
                            Ce este insa interesant, conform specificatiilor de pe site-ul Dacia, ca Sandero este mai lat
                            Probabil ca aerodinamica, greutate si latimea sa influenteze stabilitatea si alte performante ale Sandero-ului insa nu in mod semnificativ.

                            Comment


                            • la stabilitate conteaza ecartamentul, adica aria patrulaterului format de punctele de contact cu solul, unde cele doua sunt egale (si mi se pare logic, avand acelasi motor, aceeasi cutie, aceleasi planetare) dar loganul castiga un pic prin ampatamentul putin mai mare, cu aprox 5cm. daca masina e mai lata dar are acelasi ecartament, atunci se apropie ca forma de sfarleaza (in mod exagerat, dar uncorp e mai stabil cu cat punctele de susinere sunt mai departate, nu cu cat corpul e mai lat dar baza de sustinere e mai mica), lucru care chiar nu o favorizeaza. oricum mari diferente nu ar trebui sa fie in principiu. cam tot acelasi lucru, iar daca inaltimea e aceeasi, masina mai scurta nu e mai stabila dar probabil ca o curba luata la 100 cu loganul la limita de aderenta/rasturnare cu sandero o poti lua cu 99,5. ce sa zic, mare branza, ca doar nu toti si nu toata ziua merge lumea cu sandero sau cu loganul la limita. sau!?
                              Last edited by Seba; 27 March 2009, 15:15.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • Si azi am mers cu un logan, zgomotul de rulaj este mult mai puternic decat pe sandero.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google