Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Plusuri si minusuri intre Logan si Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai nu ne-am hotarat ca ala nu e asa antifonat? loganul doar pe prestige are husa insonorizanta in compartimentul motor. nu stiu la ph2, poate are si laureate-ul, dar restul modelelor nu stiu sa aiba asa ceva. la ala (logan) s-au fi gandit cei de la dacia ca nu trebuie
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • tot vorbind de insonorizant. de unde fac si eu rost de pasla aia care se pune pe loganul diesel?pe capota motorului in interior. la mine la 4000 de ture face ca un v8 inauntru. as vrea sa il fac v6 poate reusesc daca montez pasla aia.

      p.s. cu efix zgomotul produs de motor e mult mai mare in comparatie cu carrera 95.
      -fara-

      Comment


      • Loganul in luna mai face 2 ani deci nu este ph2, dar nu m-am referit la zgomotul motorului care este aproape la fel cu cel de pe sandero ci la zgomotul produs de rulajul rotilor pe asfalt care da un huruit deranjant mai ales la viteze ceva mai mari. Una peste alta sandero are o clasa in plus, inclusiv la stabilitate .
        Domnu Spanu mi-e mila de masinuta ta, sincer ar trebuii sa te angajeze cei de la dacia sa le faci test de anduranta la viitoarele prototipuri, oricum cred ca ai exagerat cand ai spus ca, ai intrat intr-o bordura de 15 cm cu 50 km/h, ori cei 15 erau 5 ori 50 erau 5 altfel dupa o asemenea lovitura este greu de crezut ca mai poti rula 130km/h. Zgomotul poate provenii din cauza ca s-a indoit janta si atinge de ceva.

        Comment


        • zgomotul de la roti vine de la anvelope. ambele amsini avand aceleasi punti, ma gandesc ca doar de acolo vine diferenta. motorul in schimb daca retin eu bine de la drive-test, suna un pic mai usor in sandero ca avea pasla aia insonorizanta din fabrica, la logan trebuia sa ti-o cumperi ulterior. de exemplu la ambition n-am avut, la prestige era si ala era clar mai linistit decat ambitionul. si la sandero, varianta prestige pe care am condus-o era linistita.
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • Pe care versiuni de Sandero este montata din fabrica "plasa insonorizanta".
            Numai pe Sandero Prestige ?

            Comment


            • da,din pacate

              Comment


              • Ma gandesc ca se poate monta si la restul numai ca trebuie sa ne scoatem motoarele pe butuci

                Comment


                • nu trebuie sa scoti motorul, dar se lucreaza si pe sus si pe sub masina. cu o mana subtire si lunga, se rezolva. numai sa va procurati pasla respectiva si "braduletii" de fixare. gaurile sunt in caroserie din fabrica, doar ca n-au montat ei la toate versiunile.
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • Vreau blana...am mana lunga si subtire...

                    Comment


                    • asta am scris eu la " Logan vs Sandero" :

                      "Cand am cumparat ultima masina Sandero tocmai aparuse (ca si ph II) si m-am uitat destul de atent la el. Nu era ce ne trebuia noua, insa, desi e vorba doar de gust, masina mi s-a parut mai frumoasa decat Loganul. Nu ma refer aici la modificarile aduse la interior, cat la formele exteriorului. Mie mi s-a parut mai ingrijit lucrat. Si aici ma refer la imbinarile caroseriei, la centurile un pic mai speciale, la faptul ca are bancheta din spate rabatabila. Una peste alta mi se pare ca are un aspect mai occidental. De altfel cred ca in ideea asta a si fost gandita. O masina adresata tinerilor romani cu posibilitati medii sau occidentalilor mai cu posibilitai mai mici, care nu au rude la tara si nu au nevoie sa-si care purcel, miel sau ziabar. De asemena cred ca ar mai putea fi apreciata de familiile care au deja o masina mai mare si au nevoie de una mai mica pentru oras. Cred ca in momentul aparitiei dieselului, chiar va fi de efect. (spre rusinea mea, nu stiu daca a aparut). Oricum strict faptul ca este mai scurt decat Loganul, nu cred ca ar trebui sa-i afecteze deloc stabilitatea (poate doar in masura in care suspensiile sunt mai moi si e mai inalta). Sa nu uitam ca sunt masini mai mici si mai stabile. Tocmai de aceea nu as clasifica-o ca fiind o masina de femeie. Exista masini incredibil de puternice de aceleasi dimensiuni si clasificarea mi s-ar parea un doar misogina."

                      Anumite detalii se datoreaza contextului discutiei

                      Comment


                      • am avut de ales. o bordura de 15 cm sau un logan al firmei cobra security care a iesit cu spatele dintr-o parcare fara sa se asigure.deci chiar era de 15 cm.
                        -fara-

                        Comment


                        • Ok, a fost de 15 cm atunci sa mai scadem un pic la viteza

                          Azi am fost cu un prieten de si-a ridicat loganul, surpriza, m-a recunoscut dealerul, d-ta ti-am vandut primul sandero, puteau sa dea si ei acolo un polish ceva, dar nimic , glumesc. Sa revin la logan, 3800 rabla si vreo 3000 reducere pt ca i-au dat ei din cele fabricate. Domne, cu tot ph2, tot sandero arata mai bine si nu ma refer neaparat la exterior care este net superior ci la interior. Ori unde m-am obisnuit eu ca sandero sau unde este ceva mai rotunjit in partea de sus a habitaclului dar in sandero ai senzatia ca este mai bine proportionat din fata pana in spate. Sa dau un pic de satisfactie si celor cu logan, cand ploua si deschizi geamul la sandero iti ploua in poala. Aaaaaaa era sa uit, in spate la logan i-au montat o tabla nichelata, urat, e de balci.
                          Last edited by marian66v; 8 April 2009, 19:39. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • cand dai geamul jos iti ploua in orice dacie in poala...nici loganul nu scapa de problema asta. Acea "tabla" nichelata in spate e ceva pozitiv...in caz ca nu ai observat mai toate firmele monteaza asa ceva. Pe de alta parte ai foarte mare dreptate cu diferentele exterioare si interioare.

                            Comment


                            • Ok, poate acea tabla cromata vine bine la alta culoare dar la culoarea rouge passion (nemetalizat) sincer este urat, cum si la sandero laureate manerele cu aspect crom satinat nu merg la orice culoare, dar gusturile nu se discuta.

                              Comment


                              • In mod normal ar trebui sa puna acel ornament doar la cele care au culoare metalizata sau la acele nuante care se combina frumos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google