Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Plusuri si minusuri intre Logan si Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Iti las onoarea sa ne spui, cu cat este sandero mai lat decat logan. Si tie iti place la fel de mult, asta recunosti in prima fraza.

    Comment


    • #32
      o fi diametrul de bracaj la fel, dar important e ca nu mai ai in spate ditamai lada la care trebe sa fii atent.

      Comment


      • #33
        Originally posted by marian66v View Post
        Iti las onoarea sa ne spui, cu cat este sandero mai lat decat logan. Si tie iti place la fel de mult, asta recunosti in prima fraza.
        cu 4 mm, ce, nu vi s-a intamplat niciodata sa treceti la milimetru ?
        Sa nu ma intelegeti gresit, n-am zis ca-mi displace, doar ca nu isi merita banii in plus fata de logan.
        Last edited by z1nedine; 5 November 2008, 15:59.

        Comment


        • #34
          sandero are un aspect(mai placut-frumos,sic) cel putin exterior total diferit decat loganul.dar totusi z1nedine sa-ti spun de ce este mai scump sandero comparativ cu loganul,pt.ca dupa cate stiu eu la sandel s-a intarit portierele si la podul pedalier ceea ce ii confera mai multa siguranta si ar mai fi afu-ebd.
          cel putin acestea sunt informatiile mele ,poate ma completeaza altii.

          Comment


          • #35
            ABS 8.1, AFU, EBD are si logan F2, iar din punct de vedere constructiv imi pare rau sa va dezamagesc dar e aceeasi masina.

            Comment


            • #36
              da hai sa te completez-e aceeasi masina dar cu alte haine.

              Comment


              • #37
                cam scumpe hainele dar pacat ca la masini nu prea merge expresia "haina il face pe om" ...
                @marian66v apropo de tineri, in ziua de azi majoritatea urmeaza ce e la moda, daca cineva zice sa se poarta sandero nu tre sa fii uimit de efectul de turma care va urma, dar mai sunt mica categorie de tineri care avand datele problemei in fata stiu sa faca o comparatie pertinenta intre 2 produse.
                Last edited by z1nedine; 5 November 2008, 17:02.

                Comment


                • #38
                  prietene am condus un logan 3 ani si acum sandero.nici nu se compara stabilitatea in curbe.cu loganul m-am invartit la 80 iar cu sandero iau aceeasi curba cu 100 si nu se simte.asta e plusul dintre cele 2.
                  -fara-

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by z1nedine View Post
                    cu 4 mm, ce, nu vi s-a intamplat niciodata sa treceti la milimetru ?
                    Sa nu ma intelegeti gresit, n-am zis ca-mi displace, doar ca nu isi merita banii in plus fata de logan.
                    Latimea este cu 1 mm mai mare la sandero, nu cu 4mm. Tinerii nu viseaza nici la logan nici la sandero ci la alte marci mult mai de fite. Aici este vorba de bani si sa nu imi spui de diferenta de 50 de euro intre logan si sandero (care si aceea se regasesc pe undeva prin masina) ci de cateva mii de euro. Crezi ca cei de la Pitesti nu au stiut ce vrea romanul, o masina mare, cu garda la sol mare, cat de cat estetica si la pret mic si asa a iesit loganul numai ca au trecut cativa ani si si-au dat seama ca trebuie sa vina cu ceva care sa-ti incante ochiul si asa au iesit cu sandero , mai mult la sandero se simte si un aer occidental de renault. Am mai spus, prin natura meseriei vad cam tot ce trece pe calea ferata pentru export, dintr-o garnitura de tren cu masini, 80% sunt sandero si 20% sunt logan si acestea din urma sunt mai mult logan mcv.

                    Comment


                    • #40
                      z1nedine am facut atata reclama la masina asta incat si cei care se gandeau sa-si ia marci mai de prestigiu renunta in favoare sandelului . Singura problema este ca ii fac reclama gratis asa ca ma opresc aici.

                      Comment


                      • #41
                        Sandero laureat
                        Siguranţă activă şi pasivă
                        *Sistem Isofix de fixare a scaunelor pentru copii pentru locurile laterale spate(nu stiu cat de mult conteaza)
                        *ABS Bosch 8.1 şi repartitor electronic de frânare + AFU

                        In cazul in care cumperi si airbag-uri laterale primesti
                        *Centuri de siguranţă faţă pretensionate reglabile pe înălţime şi pirotehnice
                        *Tetiere faţă fixe generaţie nouă promoţie

                        Sandero laureat -8950 Euro
                        Logan laureat
                        -8000 Euro (fara cele enumerate mai sus)
                        -8450 Euro cu ABS (da are si logan 2 dar optional)
                        Ar mai ramane o diferenta de 500 Euro.

                        Singurul lucru care nu-mi place la sandero este ca e prea scump pentru ce ofera!
                        Nu sunt de acord cu tine. De exemplu logan ph1 laureat e 7900...(aspectul exterior fiind..., interior..., la siguranta 3 stele..., etc)

                        Comment


                        • #42
                          Merită să faci reclamă, chiar pe gratis. Cel puţin sistemul de frânare al Săndelului a fost la fel de rapid la 120-125 km/h ca a unei maşini de 15000 de euro. Am trăit-o, am simţit-o şi am fost mulţumit pentru că sistemul de frânare m-a ajutat la greu.
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #43
                            Daca vrei sa compari Sandero il compari cu Logan F2, pt ca au aceleasi finisaje.

                            @marian66v discutia oricum se invarte cam in cerc pt ca logic ca cei care au sandero zic ca sandero se merita mai mult, iar cei cu logan invers

                            Comment


                            • #44
                              Discutia se invarte chiar in cerc, am ajuns de unde am plecat, compari ceea ce iti convine, logic si normal, pleci de la baza, iei un sandero de 1,4 care este 6890 de euro si logan de 1,4 care este 6400 de euro. Daca mai adaugi ABS-ul se ajunge undeva la 6840 de euro, apare o diferenta cam de 50 de euro si dupa cum ti-am mai spus, se gasesc si ei pe undeva prin masina. Cum tot ce pui pe masina ca optionale sunt la acelasi pret nu poti ajunge la diferente mari de pret. Este normal sa fim subiectivi si cei cu sandero si cei cu logan doar sunt masinile noastre

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by z1nedine View Post
                                pt ca logic ca cei care au sandero zic ca sandero se merita mai mult, iar cei cu logan invers
                                Eu am Sandero, si nu zic asta. Loganul si chiar si Symbolul nou "se" merita mai mult decat Sandero. Doar ca mie imi place Sandero, nu celelalte doua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google