Cate case atatea obiceiuri... vreau sa zic, doi oameni nu conduc la fel.
Multam pentru pontul cu pedala pana la podea pentru dezactivare ECO, o sa incerc.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Prima masina
Collapse
X
-
Și de ce te denunți că ai încălcat legea ca ultimul mafiot? Puteai face asta și cu Dacia, nu-i problemă, se mișcă foarte bine și peste 100km/h. Problema este la capul tău, nu la mașină, omule.
Leave a comment:
-
Am fost in weekendul asta aproape 400 km si am obtinut o medie orara de 85 km/h. Am traversat si muntii dus-intors pe la Sarmisegetuza. Insa nu cu Dacia a fost obtinuta aceasta medie orara mare (zic eu) si pe drumuri de dealuri, curbe si urcat/coborat.
Leave a comment:
-
Sunt de acord cu tine în mare parte dar să știi că primul stil și al treilea sunt la fel de periculoase și la fel de "cocalărești". Am mers un drum de 140 km și deși eram destul de aproape de viteza maximă rezonabilă (adică 7x km/h pe întuneric pe DN la dus sau cam la fel pe un drum umed la întors și 45-50 km în sate pe unde am dat de o grămadă de bicicliști fără niciun semnal optic sau plimbăreți pe DN), am fost în permanență depășit de alții. Un câine mort, lovit de o mașină în mijlocul drumului, etc....
Condusul sportiv după cum l-a definit pilotul de raliu nici nu îl simți ca pasager ci se vede doar pe cronometru. Toți ceilalți sunt fie cocalari, fie cuminți. Sportivi în adevăratul sens al cuvântului pe șosea sunt foarte puțini români, aproape deloc. Spune asta și masacrul de pe șosele.
Vă dau cuvântul meu de onoare că nu cred că sunt mai mult de 10-20% șoferi responsabili în România. Toți ceilalți îți pun viața în pericol și sunt proști de bubuie.
PS: Iubitorilor de mașini, mergeți pe circuit, lăsați-ne pe noi, ceilalți, să ajugem acasă cu viață. Idioților. Dacă v-ați urca în mașină cu gândul "acesta ar putea fi ultimul drum și între aceste fiare îmi voi strivi organele interne iar creierul mi se va strivi de cutia craniană" ar fi mult mai bine pentru toată lumea.Last edited by gecmc94; 1 May 2017, 20:51.
Leave a comment:
-
Dupa parerea mea exista mai multe tipuri de condus.
Primul ar fi pentru iubitorii de masini , care au o masina de calitate si se bucura de placerea condusului si merg mai sportiv ca sa zic asa ceva. Insa sunt destul de experimentati si normali astfel incat sa nu faca greseli grave de circulatie.
Alt stil ar fi stilul zgarcit, tot timpul mergi la turatii joase cu ochii pe indicatoare si consum. S-ar opri si motorul la vale insa acum cu servo nu se poate .... daca au motoare turbo ghinion, teoretic mersul numai la turatii joase nu face bine la turbina si injectoare (daca e diesel)- depuneri.
Mai e stilul inconstient, de cocalar, cu depasiri in curba, in panta , in coloana, mers cu 200 km/h pe nationale. De obicei astia mai si mor insa e nasol cand omoara si pe altii.
Mai e stilul de placere, conduci de placere, calm, admiri peisajul, te bucuri de ce e in jurul tau. De viata.
Si tot asa etc etc
Leave a comment:
-
Dincolo de zgârcenie, dacă dai 2000 de lei pe combustibil pe an iar modul ECO ți-ar reduce factura cu 10-15% (pentru că acesta este nivelul de optimizare pe care îl obțin azi producătorii de la diferite inovații din producția de serie - sistemele sunt deja suficient de bine optimizate încât chestiuniile noi îmbunătățesc cu puțin performanțele anterioare), nu ți-ar prinde mai bine 300 de lei în buzunar? Zgârcenie nu este sinonim cu optimizare sau eficiență.
Revenind la modul ECO, nu știu decât din citite de la voi care este efectul la TCe 90, dar lumea pare că duce lipsa vrmm-ului și "exploziei". Un pilot de raliu a spus asta despre stiluri de condus pe stradă: există stilul mai cuminte, accelerat progresiv, schimbat vitezele la limitele de jos ale turațiilor maxime dintr-o treaptă; există stilul sportiv, aceeași accelerare progresivă, singura diferență dintre acest stil și cel cuminte este faptul că schimbul treptelor se face la limitele de sus ale turațiilor maxime (el spune că "mergi mai lung", rămâi mai mult în treapta, iar un pasager nici nu simte că tu conduci repede, sportiv, poate doar aude la motor un urlet mai înalt); și stilul "agresiv", pe care pilotul l-a denumit șofat prost, prin care accelerezi brusc, te bagi, smucești de volan, frânezi mai dur (experiența pentru un pasager este aproape traumatizantă).
Dacă modul ECO te învață să renunți la a fi ȘOFER PROST, AGRESIV,atunci eu îl apreciez foarte tare și îl recomand tuturor. Pilotul ne-a spus foarte clar că un condus sportiv nu este agresiv. Deci cred că nu este incompatibil cu modul ECO.
Leave a comment:
-
Acuma la ce zic, fara suparare, e doar o parere personala. Poate nu prea inspirata. Sa ai la masina un motor asa mic de 900, nici macar 1000 cc, si in 3 cilindri si sa ai si sa folosesti si o functie Eco de reducere a consumului si implicit a puterii suna a zgarcenie la maximum. Ceva de genul cand vad si acuma masini vechi care coboara dealuri cu motorul oprit. No offense, pt mine e prea mult. Am avut si Tico la viata mea insa nu avea Eco :-)
Leave a comment:
-
Originally posted by Barba View PostAm incercat functia ECO, pe langa ca nu simti in pedala reactia motorului, pe deasupra este si foarte periculos. Am intrat in depasirea unui camion, abia am reusit. Eu pot conduce ECO fara electronica... m-a invatat nevoia.
Leave a comment:
-
Referitor la pornire, martorii de bord, baterie și cum este corect, îmi aduc aminte că am citit că este important ca la pornirea la rece (adică după mai multe ore de staționare) bateria să nu fie "șocată" de încercarea de pornire imediată. După cum am văzut din video, sunt necesari cam 100 A pentru electromotor. Auto-testul pe care îl face mașina când pornește senzorii (și chiar luminile de zi) reprezintă un curent de câțiva A benefic pentru baterie înainte de a face tranziția la a-i cere sarcina uriașă de la pornire. Eu personal bag cheia și apoi mă aranjez în mașină: oglinzi, acte, navigație, lista de cumpărături, gândit pe unde o iau, etc. Nu numai din motive de baterie dar și din motive de bujii pe care le las să se mai încălzească dincolo de ce îmi afișează martorul de bord. Nu depășesc un minut și asta doar la pornirea la rece.
Leave a comment:
-
Ehe de cate ori esti cu graba si cu treaba si porneste masina repede si ii dai dracului de martori. Una e teoria si alta e viata cotidiana.
La mine daca bag cheia si rasucesc rapid nu porneste cred ca nu apuca sa citeasca bobina din cheie, sistemul antifurt. Nu se intampla nimic. Trebuie sa stept cateva o juma de secunda si pe urma pornesc masina.
Leave a comment:
-
Originally posted by Selep View PostSi apropo de asta, am o intrebare. Afecteaza cu ceva bateria daca lasi sa se stinga/nu lasi sa se stinga martorii din bord inainte sa pornesti motorul?
Eu mereu las sa se stinga si apoi pornesc, dar nu stiu cum e corect.
Leave a comment:
-
Da, se ține apăsat butonașul din capăt, de pe ștergătoare, pe parametrul pe care vrei să îl resetezi.
Leave a comment:
-
Originally posted by gecmc94 View Post... Barba să mă scuze că nu mai traduc....
As posta si eu niste imagini cu consumul, dar ma gandesc ca sunt total nerealiste.
De exemplu, am alimentat plin, si imi arata ca pot sa merg 670km... chiar ziceam, cam putin. Am facut in jur de 150km, si la intoarcere acasa imi arata ca mai pot sa mai merg 625km.
Cand ajung la 1000 km o sa postez consumul, dar nu stiu cat este de relevant, unde stau eu nu sunt semafoare... traficul este foarte lejer. Ca mergi in localitate sau afara, nu-i mare diferenta.
Reset la aceste cifre? Cum se face? Se tine apasat butonasul cu care schimbi?
Originally posted by Selep View PostIeri mi-am cumparat o husa pentru volan. Inca nu m-am decis daca imi place sau nu.
Imbracat in piele, categoric, de recomandat, dar costa, plus timpul pierdut cu executia.
Eu personal as folosi-o in continuare.
Leave a comment:
-
In general la masinile straine inclusiv Peugeot) garantia vopsea este 3 ani si garantia anticoroziva este 12 ani.
La Dacia garantia anticoroziva este 6 ani.
Repet, eu sunt multumit de calitatea vopsirii Daciei, am avut masina stearsa de cateva ori de altii (destul de tare) in parcare si a iesit la polish fara sa se mai vada nimic si fara sa se obs ceva.
Rugina insa este o probllema la Dacia.
Leave a comment:
-
Originally posted by ascomp View PostDaca e noua se poate repara in garantie. Sau de unde sti ca nu a avut o mica reparatie acolo, gen chituire, si a fost prost facuta?
Audi în UK: "Three-year paint warranty
All Audi vehicles are provided with a warranty for a period of three years from the date of first registration against any manufacturing defects with the paintwork.
The only preconditions are:
The defect must not be due to external influences such as accident damage, climatic, thermal, chemical or industrial pollution, insufficient care or maintenance. This will be determined by a member of the Audi authorised network at the time of inspection"
Barba să mă scuze că nu mai traduc. Am căutat la audi.ro pe site și șmecherii nu dau niciun fel de detalii despre limitările garanției. Noroc cu britanicii. Pentru o mașină de 50000€ cât este Q3-ul ăsta, aș fi preferat să am aceste informații. Nu. Nu va fi reparat pe garanție.
Dar uite din garanția Peugeot-ului tău. Este în română.
"Elementele neacoperite de garantia comerciala pentru vopsea sunt :
• daunele suferite de vopseaua sau lăcuirea caroseriei
provocate de mediu, cum ar fi intemperii atmosferice,
chimice, animale sau vegetale, nisip, sare, pietre sau
fenomene naturale (grindină, inundaţii) şi alţi factori
externi (urmare a unui accident sau nu),"Last edited by gecmc94; 27 April 2017, 14:08.
Leave a comment:
Leave a comment: