Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Prima masina
Collapse
X
-
Misto Sandero alb. mai ales cand e curat :-)
Bine ca ti-au schimbat bateria fara sa faca nazuri si sa gaseasca motive copilaresti.
Bateria mea s-a dus brusc si deodata, definitiv ( nici macar nu se mai incarca) la 2 ani de la cumpararea masinii. I-am dat dracului si mi-am luat alta noua. Nu Rombat.
De ce s-a stricat? Nu stiu, dracu stie. asta este, la Sandero m-a tinut 2 ani bateria de fabrica si la vechiul 307 cumparat in 2004 m-a tinut aproape 8 ani bateria Varta cu care a venit ...
Leave a comment:
-
Dupa revizia de vineri am stat foarte linistit ca totul e ok cu bateria pana Duminica dimineata cand iar m-a lasat. Am reusit sa o pornesc si azi dimineata la 8 am fost la ei cu gandul ca nu mai plec de acolo pana nu imi schimba bateria. Au incercat cumva sa ma convinga sa las maina acolo sa faca iar teste la baterie , sa ceara aprobare la Dacia sa schimbe bateria in caz ca e nevoie, dar am refuzat categoric. Nu mi se pare normal ca la o masina de 1 an sa stau cu frica mereu ca poate nu mai porneste. Asa ca au facut ei ceva si pana la urma au schimbat bateria pe garantie. Sa speram ca bateria a fost de vina si nu voi mai avea probleme.
Pun un link cu poze cu masina, sunt la servici si nu am factura de la revizie, dar revin si cu factura spre seara sau maine.
Masina arata la fel de bine ca la inceput. Nu am zgariat-o/lovit-o deloc pana acum, sper sa ramana tot asa. Anul asta ii cumpar niste jante si voi incepe incet sa ma gandesc la insonorizare (atat cat se poate fara sa pierd garantia).
http://imgur.com/a/Ze8xd
Leave a comment:
-
Destul de mult 582 lei pentru o banala revizie. Eu am platit 400 lei, insa cu piesele mele. La service am achitat doar manopera. Garantia valabila in continuare. De ce sa le dau lor bani, cand pot foarte bine sa imi cumpar eu piesele si sa imi mai si ramana bani de benzina sau pt alte cheltuieli?
Selep, sa incarci o poza cu factura (evident, sterse datele personale, cele legate de masina) si niste poze cu masina ta. Un My Ride fara poze nu se cuvine
gecmc94, garnitura aceea e 2 lei, maxim 5 lei. Ca idee, filtru polen (de habitaclu) este in jur de 150 lei, cel de ulei e 45-55 lei, iar cel de aer undeva la 80 lei. Vorbesc de preturi practicate in reprezentante, aflate chiar de mine cand voiam sa aflu cat costa o revizie. De 2 ani nu m-a mai interesat cat costa, pentru ca le-am cumparat personal. Insa, au postat alti colegi pe loganclub si de acolo stiu ca s-au cam mentinut aceleasi preturi.Last edited by Crs. Sandel; 21 April 2017, 23:28.
Leave a comment:
-
Doar uleiul a costat 100 de lei la cel mai bun preț de pe piață (și probabil a costat mai mult la service).
-schimbat filtru aer: preț între 30 și 250 de lei
-schimbat filtru habitaclu: preț între 30 lei și 250 de lei (cel de la Valeo)
-schimbat ceva garnitura
-schimbat filtru ulei
Dacă filtrele au costat puțin, 150 de lei împreună, 100 de lei uleiul, vreo 30 de lei garnitura, ajungem la 300 de lei. Si-a pus și service-ul încă 25-30%.
Mi se pare foarte aiurea să spui că un filtru de habitaclu făcut de Valeo sau Bosch ar trebui să coste 30 de lei doar pentru că Dacia este o mașină fără prostii nonsense ca altele. Până la urmă, calitatea aerului pe care îl respiri nu depinde de airbagul pentru pieton al Volvo și nici de tehnologia Audi pe care nu voi da niciodată doi bani, ci de banalul filtru de habitaclu pe care îl pui în mașină. Ce treabă are calitatea mochetei, a plasticului sau lipsa abanosului de pe mânerul schimbătorului, cu un filtru? Eu voi pune întotdeauna cel mai bun filtru pentru a curăța aerul ce vine din exterior în interior (întotdeauna prefer aerisirea prin instalație și nu prin geamul deschis). Iar uleiul trebuie să fie la fel de bun ca la VW, Ford, Peugeot sau Renault dacă ai motor la fel ca ei.Last edited by gecmc94; 21 April 2017, 22:50.
Leave a comment:
-
Revizia a fost asa scumpa pentru ca toate consumabilele alea s-au facut la Dacia la fel de scumpe ca la masini de 2 ori mai scumpe gen: VW, Peugeot chiar si Renault. etc
Cu toate ca la Dacia calitatea fabricatiei si materiarelor nu e ca la alea enumerate mai sus.
Cat priveste descarcarea bateriei are logica tehnica chestia cu iana si cu drumuri scurte, am mai patit si eu, e normal.
Leave a comment:
-
S-au facut drumuri cam de 10-15 minute, pana la servici. Era vorba ori cu masina ori cu taxi, clar am ales sa merg cu masina. Fiind ora 6 dimineata si frig, mersul pe jos nu era o optiune. Vara e alta poveste.
Probabil de acolo s-a tras problema cu descarcatul. Cel putin sper ca aia sa fie si nu altceva mai grav si sa ma lase iar curand.
Leave a comment:
-
Interesantă chestiunea bateriei... ce ai făcut cu mașina iarna? Drumuri de 5 minute? Pentru că dacă ai mers măcar 20-30 de minute după o pornire, ai refăcut pierderea de curent. Eu mai obișnuiam să pornesc motorul și să îl las mergând o jumătate de oră iarna. Nu plecam de pe loc că erau troiene de jumătate de metru și locurile de parcare se înjumătățiseră din cauza munților de zăpadă. Dar încărcam bateria o dată pe săptămână (n-am folosit mașina cam 3 săpt).
Leave a comment:
-
Azi am facut revizia:
-schimbat filtru aer
-schimbat filtru habitaclu
-schimbat ceva garnitura
-schimbat filtru ulei
-schimbat ulei (ELF EVOLUTION SXR 5W40) 4L
-completare antigel
Manopera 95 LEI
Piese 394 LEI
TVA 93 LEI
Total 582 LEI - cam mult
Legat de probleme:
Bateria: Au pus un aparat pe baterie si le-a afisat ca e problema, sa o schimbe. Au vrut sa o schimbe dar trebuia sa primeasca aprobare de la uzina sau de unde, nu prea stiu, aveau baterie pe stoc, au trimis cerere si li s-a raspuns ca sa o tina la incarcat 4-5 ore si dupa sa mai trimita o data datele sa vada cum sunt. Dupa ce au incarcat bateria 4.5 ore, aparatul le arata ca totul e ok si nu mai necesita schimbare. Concluzia: s-a descarcat in timp din cauza drumurilor scurte cu masina prin oras iarna aceasta. In caz ca se mai intampla, sa las asa, sa ii sun si ma remorcheaza si o schimba.
Agatatul vitezelor: Le-am spus de problema, a urcat un mecanic in masina, a dat de schimbator si a zis ca nu vede problema, ca e in regula. Dupa ce a mai plimbat masina putin prin service, a decis sa unga niste cabluri la cutie. Mai multe informatii despre procedura nu am. Mi-a zis ca e normal asa cum e si ca poate in timp se mai aseaza. Retin ca am mai citit pe un thread ca la cineva s-a asezat pe la 30.000 km. Dupa ungere parca simt o diferenta, nu foarte mare, sper sa nu fie placebo.
Leave a comment:
-
Mersi pentru printscreen-ul atasat, asa mi-am dat seama ca la mine nu sunt toate butoanele active, numai dupa ce apas pe "Go Advanced"... dupa care era simplu cu agrafa si restul.. mersi incaodata.
Leave a comment:
-
Originally posted by Barba View PostSi inca ceva, cum se ataseaza o poza la postare, nu sariti, chiar am cautat, dar nu am gasit nici o descriere.
Ai apoi opțiunea să inserezi atașamentul direct în text, mergând în dreapta agrafei și apăsând săgeata jos. Vei vedea o listă de fișiere atașate. Alege poza dorită și o serie de coduri vor fi inserate în text de forma [ ATTACH ]
Last edited by gecmc94; 21 April 2017, 12:49.
Leave a comment:
-
Si mie imi agata un pic cand pun a doua, eu zic ca e noua (sub 500km parcursi), acum vad ca se poate sa nu dispara nici dupa un an. Oricum sunt curios ce o sa rezolvi la revizie, te rog sa nu uiti sa postezi dupa, mersi.
Am si eu o nelamurire referitor la temperatura apa/motor, nici nu stiu cum e corect. Eu am fost obisnuit cu un stil de condus strans legat de temperatura apei, adica iarna cand porneam nu acceleram bursc, numai dupa ce a depasit 70grade etc. Acum nu am acest indicator pe bord. In cartea tehnica am gasit ca ar fi, dar pe bord nu gasesc, parca-s incepator si nu cu 2 decenii de condus
Si inca ceva, cum se ataseaza o poza la postare, nu sariti, chiar am cautat, dar nu am gasit nici o descriere.
multam
Leave a comment:
-
Am masina de 4 ani, are 25 mii km, merge perfect nu are nici pe dracu. Cu zeci de modificari facute. Cutia de viteze e OK. Tot motor de 1.2
Un motor f zgomotos, mai ales pe la 3000-3500 ture, cam fara putere, singurul demaraj decent este la turatii de peste 4000 insa face un mare zgomot ca la raliu.
Singurele probleme sunt tabla moale si rugina accelerata la evacuare si jante tabla ( inclusiv rezerva).
6 mil revizia de 1 an este enorm. Eu la Dacia Revizia de 1 an a fost 350 lei iar la alta masina care a costat 26 mii euro revizia de 1 an a fost 380 lei.
Deci e jegmaneala 6 mil insa asta e parerea mea.
Leave a comment:
-
Mă amuză agățarea cutiei. Am întâlnit oameni care se plâng de Ford, alții pe forumul VW, altul pe Opel, altul la Fiat. Pe lângă uleiul din cutie (scăderea lui), ar putea fi și ambreiajul.
(elimina spatiile) www. dacia club.ro /Probleme-Agata-maneta-t183873.htmlLast edited by gecmc94; 20 April 2017, 23:14.
Leave a comment:
-
Va salut din nou,
Chiar daca forumul pare cam parasit, am decis sa revin la acest thread cu ocazia implinirii a unui an de cand am masina.
Maine am programare la prima revizie la Dacia Cluj Feleac. Din estimarea celui care a facut rezervarea, revizia va costa in jur de 600 de lei (cam mult zic eu). Voi reveni cu detalii despre cum a decurs operatiunea, pentru ca mai am si alte "bube" la care vreau sa se uite.
Pana acum am facut 15650 de km si am fost peste tot prin tara: oras, drumuri de munte, nationale, autostrada. Sunt multumit de masina, chiar daca in depasiri ma cam rog de ea, dar lucrul acesta m-a invatat sa fiu mai precaut inainte sa fac o depasire si sa nu ma grabesc. Fiind prima masina, eu zic ca m-a ajutat sa imi formez un obicei bun de a gandi de 2 ori o depasire.
In oras se misca foarte bine, consum decent, in afara la fel. Singura problema e pe autostrada la 120-130, zgomotul e foarte deranjant. Si pe la 100-110 are zgomot puternic dar cu el m-am obisnuit. Nu e problema mare pentru ca nu circul foarte des pe autostrazi.
Vara asta am facut un drum de mare: Cluj - Eforie Sud - Cluj cu oprire de o zi in Poiana Brasov unde am fost multumit de motor la urcari.
Plan pentru vara asta e Transfagarasanul. Daca a mai fost cineva cu acest motor pe acolo, cum se descurca?
Probleme pana acum (pe care vreau sa le rezolv maine la revizie):
- cutia agata in treptele 1, 2 si ceva mai usor in 3. Asa era si la inceput doar ca am crezut ca fiind masina noua, se va aseza. Sper sa rezolve problema in garantie.
- acum cateva zile am incercat sa o pornesc si nu am reusit nici cum. Puneam contactul, se aprindeau martorii dar cand dadeam cheie se stingea tot si nici macar nu se auzea ca se chinuie sa porneasca. Am chemat pe cineva sa imi dea curent, a pornit si dupa aceea nu am mai avut probleme. Suspectez ceva problema la baterie care la fel, sper sa se rezolve la revizie. Sunt sigur ca nu am lasat nici un consumator peste noapte pornit.
- greier mic la ramele de la acele de turatii/vitezometru, s-au desprins putin si uneori vibreaza
In rest toate bune si frumoase. Ma bate gandu sa cumpar un batator acustic (dar mai trebuie sa ma documentez pe tema asta) si jante dar vedem in timp.
Leave a comment:
Leave a comment: