Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selep
    replied
    Se poate pune usor pasla sau aluband pe peretele de foc? Nu trebuie sa demontez nimic sau nu risc sa stric ceva pe acolo? (o sa ma uit si la My Ride-ascomp dupa ce ies de la servici) La capota am citit si eu undeva ca nu prea are efect.
    Cat despre capace, in imaginatia mea ar da bine ceva capace cu negru, ceva in genul acesta:





    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    La peretele de foc pot sa pui si aluband de le Dedeman, am pus eu e f ochei si usor de pus - vezi pe My Ride, dupa cativa ani sta bine lipita.
    Cat priveste izolatul capotei sunt mai multe teorii. Ca nu ar fi bine pt racirea motorului. Si ca nu se simte la zgomot in cabina daca se izoleaza capota, eu nu am pus.

    Cred ca si izolarea usilor ar avea rezultat insa nu am avut rabdare sa fac asta.

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Capacele actuale ce au? Nu iti plac?

    Iar pt jante: eu mi-am luat tot de tabla, noi, originale, exact ca cele din fabrica. 400 lei toate 4. Am renuntat la ideea de aliaj pentru ca mai atingi o bordura, trebuie sa fii mai atent cu ingrijirea lor, in caz ca o strambi, s-a dus toata smecheria. Da bine pe masina, dar doar atat. Parerea mea

    Daca vrei o "investitie" buna, cumpara paslele de la motor care vin pe 1.5 dci. Le gasesti la dezmembrari. Pasla perete anti-foc si pasla capota. Mai reduci din zgomot.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Am facut referire la 0.9 deoarece cel diesel e mai scump ca 0.9, deci mult mai scump ca 1.2-ul pe care l-am luat eu si toti cunoscutii m-au sfatuit sa evit diesel daca plimb masina 90% in oras, cum e in cazul meu.

    Sincer eu nu ma plang de motor la urcare, am fost cu ea prin Maramures pe niste dealuri destul de generoase, Pasul Gutai, Cavnic cu directia Baia Mare, etc. Imi place cum se misca pe acolo in treapta a 3-a si cred ca asta se datoreaza si faptului ca nu am mers cu alta masina cu motor mai mare pe asemena drumuri. Dar nu am simtit niciodata ca ma lasa motorul.

    Unde simt nevoia de ceva mai mare e pe autostrada (f rar) si mai ales in depasiri. Depasirile ar fi cam singurul motiv serios pentru care regret acest 1.2, mai ales cand am vazut cum se poate face o depasire fara nici un stres. Eu o gandesc de 10 ori inainte, retrogradez, suna motorul de parca sta sa explodeze (asta adauga la nelinistea din depasire) apoi 100 de matanii pentru ca am reusit sa o fac. Si nu vorbesc aici de depasiri riscante la viteze foarte mari. Astea nu prea fac condusul la drum lung o experienta relaxanta cu acest motor.

    Cum nu sunt sanse curand sa imi permit o schimbare, defilez cu ce am si mai adaug una alta pe masinuta. Momentan ma gandesc la acel batator acustic, vreau sa imbrac volanul si schimbatorul in piele (mi-ar placea sa schimb volanul cu totul cu cel nou, dar am inteles ca e foarte costisitoare treaba), niste jante frumoase dar pana la jante, niste capace frumoase doar ca inca nu ma pot decide ce culoare ar merge mai bine la capace.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Să știți că 0.9 TCe oferă o satisfacție a condusului intermediară între 1.2 75CP și 1.5 90CP dCi. Iată opinia unui utilizator de Stepway din Anglia care a folosit dCi-ul vreo 3 ani, l-a vândut din cauza viitoarelor taxe pe diesel de acolo și a trecut pe TCe.

    Îi plăcea dCi-ul care "trăgea ca un tren". Deși mașina nouă TCe mai are până să își dea drumul la motor și îi lipsesc câțiva cai în faza de rodaj, omul a rămas neplăcut surprins de lipsa de forță a motorizării pe niște dealuri unde nu putea trage în treapta a treia.

    La nivel de cuplu, TCe-ul nu sare de 130 Nm lucru pe care la dCi îl ai la ralanti și urci până la 250 Nm.

    Omul concluzionează (și este aprobat și de alți posesori) că un Sandero TCe este potrivit pentru oraș, în mod eco, cu viteze de "urban". Pentru altceva (rampe, extraurban), el regretă mult dCi-ul.

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    In aceeasi situatie am fost si eu. Prima mea masina a fost Sandero actual, 1.2. La momentul achizitiei, am zis ca imi este suficient, nestiind prea multe despre masinile Dacia. Insa, pe parcurs, am ajuns la concluzia ca 0,9 era mai potrivit. Luam Logan (scuteam 200 euro), luam pe culoarea alb (scuteam 300 euro) si mai puneam cateva sute de euro si aia era masina. Mna, acum, totusi, parca imi este suficient. Am tras si trag de masinuta asta in toate conditiile si nu m-a dezamagit. Evident, cu depasirile este o problema, si anume ca trebuie turata. Ma simt ca la WRC. In rest, totul e ok. Consum decent, spatiu suficient pt clasa ei, probleme mari nici vorba, doar chestii mici de garantie, insa unele chiar deranjante, dar aia e...s-au rezolvat.

    Sa mai zic ca mai conduceam masini de 2.0 diesel si 180 cp sau 4.2 benzina (nu stiu cati cai) si cand ma urcam in Sandero, simteam ca ma urc in caruta? Asta e masina, atat am putut cumpara la momentul acela, noi sa fim sanatosi.

    Eu zic ca nu are rost sa te complici cu alta masina, vei vedea ca 1.2 e ceea ce iti trebuie.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Cand am hotarat sa iau masina, bugetul meu era destul doar pentru acest 1.2, ca sa mai adun ceva bani pentru 0.9 sau diesel trebuia sa mai astept cateva luni. Puteam sa iau o versiune mai slab dotata si cu motorul de 0.9, dar am ales Laureate in primul rand pentru AC si cateva extra mai mici pe care le oferea. Pentru mine motorul nu era asa de important atunci, tot ce voiam era sa am cat mai repede masina. Uitandu-ma inapoi, stiind ce stiu acum, etc, clar as mai fi asteptat cateva luni sa mai adun niste bani.

    Asta e acum, sper sa nu se intensifice regretele pentru ca ma cunosc si as face ceva necugetat (adica sa o vand/buy back si sa imi iau unul cu 0.9 sau diesel, mai ales ca imi plac si modificarile la facelift ). Dar asta ar insemna o pierdere mare de bani si trebuie sa ma controlez. Mai mult de 7000 nu stiu daca as lua pe ea, cam mult si atat.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Asta am zis si eu, singurul lucru care il regret e ca am ales motorul - rasnita de 1.2 benzina si 75 CP pe Sandero. Motor galagios si fara putere. Numai consumul e decent.
    Cand ma urca din celalta masina care are un cuplu de 300 NM in Sandero care are 100 si un pic cuplul am impresia ca Sandero e stricat nu merg toate bujiile :-)

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Va salut din nou.
    Tot weekend-ul am avut ocazia sa conduc o Skoda Rapid diesel, 1.6, 105 cai. E prima data cand conduc altceva decat Sandero al meu. Am condus cam 120 km si pentru prima data am vazut cum se face o depasire fara transpiratie si fara pic de griji. Lucru asta m-a cam demoralizat in legatura cu achizitia mea din punct de vedere al motorizarii. Incep sa am regrete ca nu am mai strans putin cureaua sa iau motorul de 0.9 sau cel diesel. Nu regret achizitia Daciei ca masina in general si nici nu o compar cu acea skoda, ma refer strict la motorizare.
    Sper sa imi treaca repede aceste urme de regrete pentru ca oricum nu exista solutie care nu implica o pierdere destul de semnificativa de bani.

    P.S. Pentru toti cei care mi-ai spus ca asa va fi la inceput de topic cand am achizitionat masina: nu sariti cu "ti-am spus eu" pentru ca atunci pentru mine era bun si un motor de stegatoare nestiind cu ce se mananca lucrurile.

    Asta e, mergem inainte. Masina imi place in continuare si o conduc cu placere, doar s-a insamantat un mic regret. Nu cred ca voi mai conduce curand alte masini cu motoare mai mari. Ce nu stiu, nu ma omoara.
    Last edited by Selep; 15 May 2017, 07:54. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Totul este exemplificat si explicat in manualul de utilizare al masinii.

    Succes la citit!

    P.s: nu inteleg de ce ai postat aici consumul...nu este My Ride-ul tau

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Recunosc ca e prima mea masina cu asa multa electronica, si nu inteleg toate dedesubturile, de pilda, cei-i cu 1057, 1058 si 1043 km... !?
    Last edited by Barba; 13 May 2017, 19:33. Reason: gramatica

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    A doua incercare sa incarc atasamentul
    Se pare a fost prea mare
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    O fi cum ziceti voi, va dau dreptate, eu am incercat mai multe variante, cateodata se activeaza, cateodata nu.
    V-am promis consum la primii 1000km, 0.9Tce, 90cai, iata si imaginile. Sper ca s-a pastrat ordinea imaginilor cum am facut pozele.
    Din cei 1k km, un pic mai mult, aprox. 60% a fost facut in localitate, restul afara, dar fara autostrada, viteza maxima a fost 100km.
    ECO activat pe ultimii 200km. Start-stop folosit foarte rar.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Deci:
    -orice X52 ph1 (adică 12/2012 -12/2016) are HSA prezent dar inactiv
    -orice X52 ph2 (12/2016 - prezent) are HSA prezent și activ
    -la orice X52 panta minimă pentru activarea HSA e de 3(euro5) - 4(euro6) grade
    -sistemul se activează pentru urcare cu treapta 1 sau marșarierul

    - faptul că unii nu au învățat diferența între asistență la pornire în rampă și staționare în pantă nu are legătură cu HSA-ul - scrie și în manual

    Funcţionare sistem
    Acesta funcţionează numai atunci când maneta de viteze este într-o altă poziţie decât punctul mort şi când vehiculul este
    în poziţia de oprire completă (apăsare pe pedala de frână)
    .

    - "înclinarea" vine pe can de la airbag (acolo e senzorul) - elementar și simplu
    Attached Files
    Last edited by t0rquemada; 12 May 2017, 21:16.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Cred că ai dreptate Crs Sandel. Au facut probabil acelasi software pentru manual si automat si au ales sa ignore starea ambreiajului.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google