Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dorin_IF
    replied
    Salut,
    Ti-ai raspuns chiar tu la o intrebare, in urma cu mai multe luni:
    Originally posted by Selep View Post
    Vreau sa va cer parerea in legatura cu consumul. In ultimul timp........
    ........
    Viteza medie: 15.7 Km/h
    Consum: 10.4
    Originally posted by Selep View Post
    Am cateva intrebari, sper ca cineva sa ma lamureasca:
    .......
    3. Am inregistrat un consum record pentru mine iarna asta: 11.5. Consum doar de oras, nu am mai iesit din oras cu masina de 2 luni si cu o viteza medie de approx 15km/h. E normal sau sa imi fac griji si sa merg cu ea la service?
    Nu iti inteleg uimirea. Daca pe vara iti statea la 10.4, iarna cand motorul ajunge mai greu in temperatura (pentru ca este mai rece) nu este normal sa consumi mai mult? Excluzand faptul ca au fost si ceva precipitatii si s-a mers mai haotic. Vrei sfatul meu pentru consum scazut: Schimba orele de mers cu masina, schimba mijlocul de transport sau gaseste o combinatie sa mergi cu masina pana undeva apoi sa folosesti transportul in comun (desi nu cred ca se aplica pentru ca ai spus ca mergi doar urban), schinba traseul...fa ceva. In conditiile de trafic superaglomerat da, este normal ca o masina sa consume.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Am cateva intrebari, sper ca cineva sa ma lamureasca:

    1. Ce chestii as putea monta pe ea (adica sa le achizionez de la ei si montaj tot la ei, fara sa pierd garantia)? M-ar interesa in special media nav-ul dar de ce nu si altceva daca se poate.
    2. Daca vreau sa imbrac volanul in piele (din cate stiu implica demontarea volanului), se pierde garantia, nu?
    3. Am inregistrat un consum record pentru mine iarna asta: 11.5. Consum doar de oras, nu am mai iesit din oras cu masina de 2 luni si cu o viteza medie de approx 15km/h. E normal sau sa imi fac griji si sa merg cu ea la service?
    4. Am observat recent ca la virare oscileaza putin lumina de la faruri (am observat asta intr-o parcare subterana, afara nu se observa pentru ca nu e asa evidenta oscilatia). E normal sa faca asa? Oscilatie mai mare putin am daca virez maxim de volan. Pana acum nu am fost atent daca a mai facut sau nu.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Pe autovit, cam 6000-6500€ valorează.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Va salut,

    As avea cateva intrebari, poate isi da cu parerea cineva: As vrea sa imi vand masina, 20150 km, garantie pana in aprilie 2019, nu are nici o problema. (cumparata in aprilie 2016, 1.2 16V)

    Prima intrebare ar fi: cam cat ar valora sau mai bine zis cam cat as putea spera sa primesc pe ea?
    A doua intrebare ar fi: Merita sa o dau la buy back chiar daca imi vor oferi mai putin sau merita sa imi bat capul si sa o vand direct?
    Ultima intrebare: La Cluj (Feleac sau Dorobantilor) au sistemul de buy-back?

    La buy back m-am gandit pentru ca ma tenteaza un stepway diesel si poate e mai ok daca o dau direct la ei plus diferenta.

    Mersi pentru pareri.

    Leave a comment:


  • mariacrai
    replied
    Forte utile informatiile, ascomp. Multumesc.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    am avut ceva similiar era zgariat si inegrit lacul, m-am dus la DDman am luat un tub pasta polisat si niste capuri de bormasina/autofiletanta cu pasla si burete si am rezolvat problema.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Zgarietura si ce julituri mai mici sunt pe langa nu agata deloc cand dau cu unghia. Asta inseamna ca nu e sarita vopseaua? Sa merg pe o pasta de polish sau pe creion dinala de care tot aud?

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    sunt sanse sa iasa la polish, daca nu e luata/sarita si vopseaua ta

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Salutare,

    Azi un destept mi-a atins putin aripa si mi-a lasat o zgarietura pe care a ramas vopseaua lui. Ce imi recomandati sa fac? Nu e adanca zgarietura, doar ca e inestetica si as dori sa o acopar cumva.
    Am inteles ca sunt niste stilouri cu vopsea prin careffour/auchan; merita sa cumpar unul?
    Sau sa iau pasta pentru polish? E greu sa o aplic singur?
    Attached Files
    Last edited by Selep; 10 July 2017, 11:37.

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Selep, consumul e normal. Poate sa mai scada, incearca sa schimbi dupa cum zice GSI. Eu am observat o scadere a consumului de vreo 200 ml pe aceeasi distanta, in conditiile in care am avut si AC pornit. Degeaba te grabesti, ca tot in coloana ajungi.
    Adica:
    - vreo 12 km parcursi cu 1 litru, schimbare dupa cum credeam eu si fara AC pornit
    - aceeasi 12 km, parcursi in aproximativ aceleasi conditii, schimbat dupa GSI si AC pornit - 800 ml. Frana de motor la greu.
    Datele legate de combustibil conform indicatorului de bord.
    Last edited by Crs. Sandel; 9 June 2017, 17:30.

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Consum normal.
    Stepway, 1.5 dCI, 110 CP ( Stage 2 ) - consum 6 - 6.1 L, 90-95% urban, AC pornit tot timpul, mers sportiv.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Am scris într-un alt comentariu asta:
    "Iată și consumul unui 1.5 dCi în traficul bucureștean. Calculatorul de bord indică, de la reset, în perioada feb-mar, cu încălzirea pe mediu/maxim: 531 km, 31.7 l, 6.2 l/100, viteza medie 14.5 km/h
    Din acești 531 km, vreo 40 au fost făcuți pe un DN, în afara orașului. Ciudat este că dacă împart 31.7 litri de motorină consumați la 531 km, obțin un consum de 6%."

    Hei, cu 15 km/h o să începi să înțelegi de ce spun de bicicletă sau trotinetă electrică. Crede-mă, cu trotineta electrică ajungi mai repede la serviciu.

    Ha ha ha, clujeni, bine ați venit în rândul orașelor bogate și aglomerate.... Da, contează destul de mult cât de greu ai piciorul la demaraj și în treapta a 2-a. Dacă ai fi mai echilibrat ai mai putea scădea cu 1 litru, poate 2.
    Last edited by gecmc94; 9 June 2017, 10:26.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Va salut din nou,

    Vreau sa va cer parerea in legatura cu consumul. In ultimul timp Clujul s-a umplut de masini si traficul e infernal. Eu merg si vin de la servici zilnic cu masina, am resetat CB ca sa vad dupa o vreme ce consum voi avea si momentan am urmatoarele date (mers doar urban, nu am iesit deloc din oras):

    Distanta: 284 km
    Consumat: 29.8 L
    Viteza medie: 15.7 Km/h
    Consum: 10.4

    Nu vrea sa scada consumul nicicum. Intrebarea mea e: e normal intr-un trafic bara la bara sa am acest consum la motorul meu sau e de vina si stilul meu de condus mai agresiv? Intru brusc in sensuri (altfel mor incet la cum se baga toti), plec mai brusc de la semfoare si in general sunt constient ca nu conduc la consum, dar totusi mi se pare putin cam mare. De cand am masina nu am scos consum asa mare si am folosit-o mereu 90% urban.

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Originally posted by ascomp View Post
    Ca nu ar fi bine pt racirea motorului. Si ca nu se simte la zgomot in cabina daca se izoleaza capota, eu nu am pus.
    Asta am auzit/citit si eu, insa daca le-am prins la pret ok, le-am luat la pachet. Am zis ca o dau jos pe cea de la capota, insa are atatea clipsuri ce sunt greu de desfacut. Poate imi fac curaj si o dau jos si apoi testez la un drum mai lung.

    Originally posted by Selep View Post
    Se poate pune usor pasla sau aluband pe peretele de foc? Nu trebuie sa demontez nimic sau nu risc sa stric ceva pe acolo? (o sa ma uit si la My Ride-ascomp dupa ce ies de la servici)
    Nu strici nimic. Panza se prinde in niste clipsuri, insa ai nevoie de o rampa pentru a o prinde si jos. E treaba de 10 minute maxim.
    Last edited by Crs. Sandel; 15 May 2017, 18:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Originally posted by Selep View Post
    Am facut referire la 0.9 deoarece cel diesel e mai scump ca 0.9, deci mult mai scump ca 1.2-ul pe care l-am luat eu si toti cunoscutii m-au sfatuit sa evit diesel daca plimb masina 90% in oras, cum e in cazul meu.
    Probabil a mai fost discutat acest subiect.
    One of the most frequent questions submitted to TheCarExpert.co.uk is "Are diesel cars suitable for city driving?" Well, find out here...


    Depinde într-adevăr de cum folosești mașina. Eu probabil mă potrivesc (ca psihic, mai rațional, mai anti-impulsiv ... adică sunt impulsiv dar nu îmi place acest aspect al meu și îmi place să îl controlez).

    Dacă folosești mașina doar pentru călătorii de 10-15 minute, atunci sigur "nu" pentru un diesel. Cum în București, asemenea drumuri înseamnă de fapt o distanță destul de mică, merg des cu bicicleta la supermarket. Pe aici au apărut și trotinetele electrice la sub 1000 lei cu care poți merge în costum și cravată fără să transpiri. Eu consider că nu ai nevoie de mașină pentru orice drum.

    Drumul meu la serviciu este cu mașina de vreo 30 de minute (7 km) și câteva minute mai puțin cu bicicleta. Dieselul modern este în regulă pentru așa ceva. Dar, potrivit articolului citat, anticiparea și condusul rațional (dar asta nu înseamnă lent) fac bine dieselului. Eu nu conduc smucit, cu frâne brutale. Folosesc atât de des frâna de motor (ca ambiție personală, că vreau să o fac cât mai bine și cât mai lin) încât mi-am pus la un moment problema dacă îmi merg bine frânele de pe roți. Asta pentru că nu folosesc decât vreo 4 cm din cursa pedalei de frână cu care încetinesc de la vreo 20 km/h la stop. Și știu doar din cărți ce înseamnă frâna de urgență și declanșarea ABS-ului.... știți voi, frâna aceea care îți produce durere în picior și febră musculară (forța de apăsare pe pedală îți ridică posteriorul din scaun). Este adevărat că atunci când încep încetinirea pentru semafor cu motorul (merg mai rar la liber ca să folosesc frâna de roată la final), se mai găsește câte un impulsiv care accelerează brusc în spate și face un slalom la limită pentru a intra în fața mea. Se întâmpla rar și este paguba lui (consum, frână, cauciucuri, etc).

    După cum spune și articolul, filtrul de particule trebuie curățat o dată la două săptămâni printr-o plimbare mai lungă de 30 de minute, ceea ce fac cu mare plăcere.

    Poate acesta. Dacă ai jante originale Dacia de oțel cu 5 spițe, nu uita că principalul argument al jantelor de aliaj este fluxul de aer care răcește elementele sistemului de frânare. Nu cred că vrei să acoperi găurile dintre spițele de oțel cu plasticul capacului, reducând fluxul de aer. Cred că modelul de mai sus este cel care nu alterează fluxul de aer.

    PS. Corecție, probabil ai jante de 15", nu modelul de 16" de la Stepway. Nu știu dacă și cele de 15" vin cu spițe.
    Last edited by gecmc94; 15 May 2017, 17:48. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google