Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crs. Sandel
    replied
    Da. Interesant cum functioneaza la Peugeot. Ma gandesc ca pe modelul respectiv, avand ca optiune si cutie automata (nu e cazul la tine) direct de la lansare, nu cum e la Dacia (apare easy R la cativa ani dupa ce a fost lansat modelul), sistemul hill start este acelasi.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    are cutie manuala, atasat e poza cu pagina din manual care descrie operatia.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Ciudate sisteme aveti voi: mi se pare ilogic sistemul pe care il descrieti voi pentu ca inainte de a introduce in viteza, masina este tinuta pe loc doar din frana de picior, adica de piciorul drept. Nu vad de ce ai ridica piciorul drept de pe frana INAINTE de a introduce in viteza.

    Pt colegul ascomp, am impresia ca masina cealalta are cutie automata. Gresesc?
    Daca ai masina cu cutie automata, atunci e normal sistemul.

    La Dacia Logan/Sandero, sistemul este cel descris de Midnighte. Eu am pe Sandero, 2013 activata aceasta functie si functioneaza exact cum a descris el. Ambreiaj apasat, introdus in treapta 1 sau in R, luat piciorul de pe frana, masina sta pe loc 5 secunde, timp in care poti sincroniza ambreiajul cu acceleratia. E prezentat asa si pe Loganclub.

    Daca am masina pe liber si iau piciorul de pe frana, masina pleaca instant. O fi pt Austria dezvoltat un sistem mai performant, desi nu cred.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    La mine este vorba de alt model de masina nu Sandero. Daca ma opresc in panta si schimbatorul sta in neutru masina sta singura cu frana pusa de hill assist 2, 3 secunde dupa care se decupleaza frana si incepe sa o ia in spate. Deci timpul e mic, limitat la mine.

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Exact asa este si la mine la sandero ca si la tine ascomp, n-are nici o legatura cu nici-un pinion, cutie de viteza etc.
    Pur si simplu esti in panta, scos din viteza de pilda (de ce scos din viteza? ca sa putem da drumul la ambreiaj, asa intra in functiune start-stop, ca doar conducem eco, nu?), tii piciorul pe frana.
    Cand vrei sa pleci de pe loc, apesi ambreiaj, pui viteza 1, iei piciorul de pe frana, masina sta pe loc si nu tine 5 secunde, 2 secunde, tine pana cand incepi sa accelerezi sau dai drumul la ambreiaj. Asa de simplu.

    Mai incet cu prostiile.

    Intr-o privinta insa va dau dreptate, durata... mie mi s-a parut ca tine mai mult de 2 secunde, o fi doar 2 secunde, sau sa fie undeva limitat la max 3-4-5 secunde.

    @ascomp
    Tu esti sigur de urmatoarele. Iei piciorul de pe frana dupa care pui 1-a?
    Eu pun intaia cu piciorul pe frana, deci s-ar putea sa se activeze numai dupa ce intra in viteza, si atunci Midnighte are dreptate.
    Last edited by Barba; 8 May 2017, 12:22. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    La mine (nu la Sandero ca nu am asa optiuni avansate) la alta masina hill assistul e ceva de genul: stau intr-o intersectie care e in panta, e coloana in fata, scot din viteza si stau cu piciorul pe frana si astept, cand coloana din fata pleaca, iau piciorul de pe frana, hill assist-ul incepe sa o tina , bag in vit 1 si plec de pe loc, hill assist-ul imi da drumul sa plec.
    Deci hill assist-ul ma tine cateva secunde pana bag in viteza si plec de pe loc fara a fi nevoit sa mai tin picirul pe frana sau a trage frana de mana, deci nu apuc sa o iau inapoi la vale. Asa e la maine.

    Leave a comment:


  • Midnighte
    replied
    Originally posted by Barba View Post
    Tine mai mult de 2 secunde, de fapt tine pana cand incepi sa accelerezi, poate sa fie si 20 secunde, testat.
    Si nu trebuie neaparat sa pui viteza 1, nimic. Pur si simplu te opresti in panta, mai sanatoasa ce-i drept, gen iesiri din parcari subterane. Tii piciorul pe frana, cand vrei sa pleci iei piciorul de [e frana si masina sta...
    Spui prostii.

    1. Functioneaza doar daca ai bagat in viteza 1 ( masina e cu fata spre rampa ) sau marsarier ( masina e cu spatele in rampa ). Daca e pe liber, e clar ca se va duce la vale cand iei piciorul de pe frana. E cat se poate de logic ( se foloseste de faptul ca pinionul de la cutia de viteza e blocat in directia opusa deplasarii vehiculului + o scurta perioada in care frana mai ramane activa pe toate rotile ). Chestia asta se folosea inainte cand nu functiona corect frana de mana ( pe vremuri ) :
    Masina cu fata spre rampa, bagi viteza 1 - tine masina, insa ar fi bine sa pui si frana de mana, sa nu forteze pinionul de la viteza 1.
    Masina cu spatele spre rampa, bagi marsarier - tine masina, insa la fel ar fi bine sa pui si frana de mana, sa nu fortezi pinionul de la R.

    2. Nu tine mai mult de 5 secunde.

    Nu stiu ce ai testat tu, dar ar fi bine sa refaci testele. Poate te mai crede careva si face o prostie

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Tine mai mult de 2 secunde, de fapt tine pana cand incepi sa accelerezi, poate sa fie si 20 secunde, testat.
    Si nu trebuie neaparat sa pui viteza 1, nimic. Pur si simplu te opresti in panta, mai sanatoasa ce-i drept, gen iesiri din parcari subterane. Tii piciorul pe frana, cand vrei sa pleci iei piciorul de [e frana si masina sta, incepi sa accelerezi, franele dau drumul la masina si ai plecat. Dupa care tii pumnii ca la prima frana sa nu musti din volan

    Am fost pana la service, concluzia este ca trebuie schimbat ceva la servo, parerea lor este ca nu-i normal sa functioneze bine numai cateodata. Fiindca de alaltaieri pana astazi si-a revenit, si totul este ok.
    Eu am incercat sa explic ca combinatia de start-stop si asistenta la pornire in rampa omoara servo si poate nu trebuie schimbat, dar n-am avut cu cine...

    Ma bucur ca se va rezolva, dar nu ma bucur ca se va umbla la masina asa de repede, parca ce este montat din fabrica este mai bine facut decat intr-un service... impresia mea.

    Leave a comment:


  • ascomp
    replied
    Ca sa fie aceasta functie de hill assist masina trebuie sa aiba un senzor care masoara inclinarea masinii. Deasemnea acest senzor poate fi folosit si la sistemul de alarma, daca cineva inclina masina sa o urce pe o platforma - suna alarma.
    La mine la celalta masina pe orice panta ( mica, mare) imi tine masina 2 secunde ca sa pot pleca de pe loc in panta, in acest timp pedala de frana se face tare.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Din cate am mai citit, conteaza si inclinatia. Voi cauta o rampa cu o inclinatie mai mare sa vad daca e activata sau nu. Mersi de info.

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Originally posted by Selep View Post
    Legat de Hill Start Assist, care din modele are aceasta functie? Eu am 1.2 varianta Laureate si nu mi-am dat seama sa am aceasta functie.
    Incepand cu 2012, pe Logan/Sandero exista aceasta functie. Insa, din fabrica, este activata, am impresia, din 2015 sau 2016. Eu am activat-o cu cineva care s-a conectat la calculatorul masinii.

    Cand esti in rampa sau in panta apesi frana la maxim, introduci in treapta 1 sau R si apoi iei piciorul de pe frana.
    1. Daca masina sta pe loc timp de 5 secunde, inseamna ca este activat.
    2. Daca masina se deplaseaza imediat cum ai luat piciorul de pe frana, inseamna ca nu ai activata functia.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    @Barba, îmi pare rău de neplăcerile software-ului. N-ar fi exclus ca "băieții" de la reprezentanță să aibă un "patch" pentru tine cu care rezolvă și ieșirea din ECO și problemele cu frâna din rampă.

    Dar, ca să te consolez, povestea ta m-a distrat copios. Noroc că nu am nicio astfel de "asistență". La mine ieșirea din ECO și limitator se face cum trebuie. Circulam pe banda 1 într-un pasaj subteran, linie continuă, ECO și limitator pe la 55, cineva din spate se plictisea, iese pe banda 2 tăind linia continuă și merge mai repede ajungând în stânga mea; ne apropiem de ieșirea din pasaj în rampă destul de mare și unde numai calc eu accelerația la podea și țâșnesc pe lângă viteazul din stânga de pe banda 2; am ieșit din pasajul de la Piața Presei Libere în sensul către Arcul de Triumf cu vreo 75 km/h câștigați în 50 m (eram cu cauciucuri de iarnă pe asfalt uscat)
    Last edited by gecmc94; 4 May 2017, 23:05.

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Nu ma pricep care versiune ce are, eu am Stepway, un fel de Prestige. Dar nu se activeaza intotdeauna, numai la anumita inclinatie a autoturismului.

    Leave a comment:


  • Selep
    replied
    Legat de Hill Start Assist, care din modele are aceasta functie? Eu am 1.2 varianta Laureate si nu mi-am dat seama sa am aceasta functie.

    Leave a comment:


  • Barba
    replied
    Chiar la asa ceva nu ma gandesc in timp ce conduc, peste 60 km/h o ciocnire cu un obstacol fix este aproape moarte sigura, este si un filmulet pe youtube unde un fost pilot de raliuri, din Romania, explica acest lucruri. Si daca ne gandim ca orice autovehicul (nici macar nu trebuie sa fie TIR) care vin din sens invers are o viteza, plus viteza noastra... faceti voi calculele.

    @gecmc94
    Am incercat sa dezactivez ECO, apasand brusc pedala de acceleratie, apasand in modul flinstone... nimic, am schimbat in viteze inferioare, accelerat, nimic. ECO ramane activ si functioneaza.

    Pe de alta parte, am facut alte descoperiri.

    Hill Start Assist + Start-Stop = esec total.

    Cu astea doua "assistente" am reusit sa blochez pedala de frana, 10 min a trebuit sa-si revina si sa pot merge mai departe.

    Vreau sa incercati si voi inainte sa ramaneti undeva pe drum, undeva noaptea si cu copil mic in masina, poate la voi e ok, si atunci puteti sa mergeti linistiti.

    Cum am reusit eu.
    Am oprit la o intersectie la stop, era activ start-stop, asa ca motorul s-a oprit, cum eram in panta, tineam piciorul pe frana, deci s-a activat hill start assist, care prima, care a doua... nu stiu, chiar nu eram pe faza, plus ca HSA simti doar dupa ce iei piciorul de pe frana.

    Apas ambreiaj, motorul porneste, pun viteza 1, dau drumul la frana, masina sta pe loc, frumos, chiar ziceam, uite, functioneaza, doar ca ii trebuie o panta mai sanatoasa. Surpriza am avut la prima frana, pedala era beton, cursa undeva intre 5-10mm. Groaznic, practic nu se putea incetini cu masina, numai frana brusca... zic brusca. Trag pe dreapta, incerc sa pedalez, nimic, opresc pornesc motorul de cateva ori... aprox dupa 10min si-a revenit.

    Poate ca a fost din cauza ca motorul era oprit, si servofrana n-a mai functionat la parametri, sau deloc.
    Concluzia este ca este foarte neplacut, si sfatul meu este sa incercati... undeva aproape de reprezentanta daca se poate.
    Last edited by Barba; 4 May 2017, 11:07. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
Politica de Securitate Google