Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    eu de 2 zile tot merg pe la dealer pentru un test, dar nu au decat o un Sandero expus cu motorizarea asta, si un Stepway (care nu ma intereseaza). Ei zic ca pe saptamana viitoare poate mai vine ceva masini cu 1.2 pentru teste.

    Comment


    • #77
      Am fost si eu azi la AutoCobalcescu pe Splaiul Unirii 311 si nu aveau Sandero 1.2 16V de test. Aveau doar expus.

      Comment


      • #78
        Slabe sanse pt Drive-Test.
        Nici Sandero Diesel nici Sandero 1.2 16V.
        Explicatia este numai una: CRIZA.

        Comment


        • #79
          Eu nu inteleg personal politica Dacia. Facem cu mare tam-tam operatiunea Porti Deschise dar masini pt drive-test nu avem!. Cred ei ca poate se va buluci lumea sa comande noua motorizare fara drive-test? Pe mine personal m-au pierdut de client pt motorul asta cand am vazut ca e mai scump cu 150 de Euro si m-ai ales cu lipsa masinilor pt drive-test. Cum arata un Sandero stiam deja......

          Comment


          • #80
            Da, dar nu uita de revizii care se fac la 40.000 km sau la 2 ani si nu in ultimul rand nu uita de consum.
            Asa ca mai bine gandeste-te inca o data la a renunta la 1.2 16V
            Sincer un Drive-Test nu are drept de VETO in alegerea unei masini.
            Are o pondere dar nu cea mai mare. Sigur acuma dupa om...
            In privinta lipsei masinilor pt Drivet-Test eu tot pe CRIZA dau vina.
            Daca luati in calcul cate reprezentante Dacia sunt in tara si respectivile masini la vanzare cat ar valora....la un calcul simplu iasa o pierdere destul de mare pt Dacia.
            Sincer eu as fi probat un Sandero Diesel si bine inteles un 1.2 16V dar...asta e !

            Comment


            • #81
              Eu ieri am fost în service cu treabă şi am căscat gura prin showroom. Nici urmă de diesel sau 1.2 16V. La prezentare era decât un Stepway roşu, iar de test drive, nici vorbă. Au fost Porţile Deschise ale lui Peşte Prăjit!
              Mama proştilor este mereu gravidă!

              Comment


              • #82
                Goan stai linistit ca nu iese nimeni in pierdere, cu atat mai putin DACIA. Cei de la DACIA au destule fonduri pentru publicitatea, iar masinile de drive test intra in programele lor de publicitate.
                Masinile pentru drive test se vand dupa o anumita perioada la un pret mult mai mic.

                Comment


                • #83
                  Vineri am fost la IATSA Campina pentru montajul alarmei si ca sa imi iau cartea de identitate a masinii. Aveau si 1,2 deci logic am facut drive test.
                  Masina este exact asa cum imi imaginam...foarte puturoasa la turatii mici. peste 3500 ture intr-adevar are ceva suflu in ea...dar la accelerari incepand de pe la 2500 ture imi amintea de batrana mea skodita.
                  E adevarat ca motorul era nerodat si chiar nenea ala m-a rugat sa incerc sa nu ajung la cuplu maxim (4250 ture).
                  Maina era un Laureate si avea 96km la bord cand am inceput drive test-ul.
                  Deci am reusit performanta ca intr-o saptamana sa fac 100km pe bord cu 2 sandero diferite.
                  In concluzie...pt cei care adora turatiile eu zic ca e o masina ok....dar repet peste 3500 ture.

                  Bafta!

                  ps. nu am fost istet sa dau drumu si la ac sa vad cat de mult se simte la motor.
                  Bafta!

                  Comment


                  • #84
                    Eu nu am reusit sa o testez.
                    Cei care o sa o cumpere, o sa o cumpere pentru costurile de intretinere reduse (consum mic, revizii la 40000 KM, cheltuili mai mici cu asigurarile, etc.)

                    Comment


                    • #85
                      Dar totusi motorizarea 1.4 va ramane?
                      Scuzati absenta indelungata. I'm back

                      Comment


                      • #86
                        Eu cred ca un pic asteapta sa vada ce se intampla cu 1.2 16V si apoi au sa o retraga.
                        Sau au sa o retraga si sa determine doritorii de 1.4 sa se indrepte spre 1.2 16V.
                        Daca nu se face trecerea cumva fortat altfel nu prea vad cine trece pe 1.2 16V.

                        Comment


                        • #87
                          Pai nu cred ca cei care ar vrea un 1.4 s-ar reorienta spre 1.2. Eu deexemplu as lua 1.6 daca ar scoate motorul de 1.4
                          Scuzati absenta indelungata. I'm back

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Goan View Post
                            .
                            Daca nu se face trecerea cumva fortat altfel nu prea vad cine trece pe 1.2 16V.
                            Eu zic altceva, motorizarea de 1.2 e mai scumpa decat cea de 1.4 cu 150 euro, deci practic prin aceasta strategie dacia va renunta la 1.4, si astfel, cea mai ieftina dacie va fi mai scumpa...paradoxal, nu ?

                            ps. azi am cam atins limitele masinii mele...4 persoane in masina, fara AC, in urcare pe Muntii Meses, nu pteam sa merg cu a 4-a ci doar cu a 3-a...damm it...incepe oarecum sa-mi para rau ca nu am luat Logan 1.6 16V. Asta e...peste vreo 6-8 ani cand voi schimba masina jur ca nu voi mai lua decat cu motor benzinar cu cel putin 160 NM.

                            Comment


                            • #89
                              Lasa nu fi suparat(ã) Bunicutã dragã, cã nu au intrat zilele in sac.
                              Numai bine pe cand ai sa te saturi de Sandero 1.4, o sa fie 1.6 16V sau alte motorizari.

                              Comment


                              • #90
                                Dacă Dacia urmăreşte un câştig mai mare prin introducerea motorului de 1.2 16V, de ce mama naibii nu introduc şi motorul 1.6 16V, că ar câştiga cca 500 euro, faţă de cel de 1.6?
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google