Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.2 16V 75 cp

    Va disparea 1.4?
    Attached Files

  • #2
    se pare ca da...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #3
      Motorul 1.2 16V va inlocui motorul 1.4mpi si va fi mai ieftin cu 500 euro.
      Sursa: http://www.promotor.ro/noutati-auto-...3744899#images
      Scuzati absenta indelungata. I'm back

      Comment


      • #4
        mi-i se pare o solutie foarte buna daca mai scot vreo 200 kg din greutate, altfel nu cred ca va merita vreun ban, pentru ca si asa motorul de 1.4 e suficient cat sa mearga asa si asa.

        Comment


        • #5
          pai conduceti masina din afara ei si va scapa de 200kg. din ce sa mai scoata? din tabla? si-asa folosesc cam 380kg de tabla, restul pana la 1100 e vopsea, motorul, interiorul, instalatia electrica, rotile...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #6
            Am condus Fiat Punto 1.2 8V 60 CP si pot sa spun ca merge excelent, reprize la fel de bune ca si Logan 1.4 8V, masina nu e cu mult mai usoara decat Logan-ul. Cred ca pierdeti din vedere un aspect: rapoartele in cutia de viteze, care, daca sunt setate in functie de motor (motor mic, treptele 1-4 mai scurte, treapta 5 lunga) poti scoate o masina care sa traga decent si sa atinga o buna viteza de croaziera.
            Am condus si Skoda Fabia Combi, care are cam 1,1 tone cu motorul de 1.2 12V (3 cilindri) 70 CP cu 3 persoane in masina adica masa totala era pe undeva pe la 1,3 tone, si daca turam motorul la 3500 ture masina raspundea rapid.
            Problema e alta: eu conduc dacia 1310 care cat are ? 58 CP ? sincer, stiu toanele masinii pe de rost, stiu cand pot face o depasire in siguranta si cand nu, si deci, conduc in consecinta.

            Comment


            • #7
              eu nu am spus ca nu se poate realiza, dar va fi o masinuta mai lenta cu un consum asemenator cu cel de 1.4. Punto este mai mic decat un sandero, luati un pic in considerare si aerodinamica....Cei care au pus motorul de 1.2 au umblat la masina pentru a obtine maximul din ea...sunt foarte curios ce va iesi din sandero
              Last edited by need for speed; 15 January 2009, 18:01.

              Comment


              • #8
                PEntru mine, conducator de 1310, nu are cum sa fie mai lenta , plus ca in oras nu depasesc niciodata viteza legala, iar prin afara, merg 90% din timp cu maxim 100-110 Km/h motorizarea asta ar fi APROAPE ideala, ideala ar fi 1.4 100 CP sau un 1.3 90 CP (cum e la Mitsubishi, Suzuki, etc)

                Comment


                • #9
                  aici sunt de acord cu tine. Era sa uit..nu e acelasi lucru sa urci o panta incarcat cu 1.2 16 v sau 1.4 mpi. Cuplu motor e mai mare la 1.4...deci putere mai mare. In schimb pentru oras si eu as alege un motor 1.2 16v.

                  Comment


                  • #10
                    Pai daca inteleg eu bine problema, mai multi cai putere insemna o mai mare viteza maxima, iar cuplu mai mare se traduce in reprize de acceleratie mai bune.
                    Deci cuplul mai mare ar fi bun daca vrei reprize de acceleratie, mai ales pentru depasirile din scurt. Sper sa nu ma insel.
                    Acuma, daca vrem o masina cu care sa urcam o panta cu masina incarcata la maxim, luam un Porsche Cayenne la 500 CP si am rezolvat problema.
                    In principiu o masina cu motor de sub 1.4 este exclusiv o masina de oras, dar noi romanii nu ne permitem sa luam una cu motor mic de 1.0, 1.1 sau 1.2 pentru oras, si alta cu motor mai mare 1.6, 1.8 pentru drumuri lungi, asa ca luam masina cea mai ieftina (si care e una cu motor mic) si o folosim pe orice drum si in orice conditii.
                    Daca e adevarata stirea de pe promotor, cum ca Sandero cu motor de 1.2 16V va fi cu 500 euro mai ieftina, atunci cred ca asta va fi mireasa anu asta
                    Asta ar insemna un Laureate 1.2 16V la 8650 euro cu tot cu airbag laterale - 3800 lei rabla, deci, in fuctie de cat o fi euro, ajung pe undeva pe la 7800 euro. Not bad, not bad at all !!!









                    Stie careva daca motorul 1.2 16V e SOHC sau DOHC ?
                    Last edited by bunicuta; 15 January 2009, 18:53. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      daca se va vinde bine sau nu depinde mult si de concurenta. De exemplu la skoda este promotie destul de tentanta( cumperi o skoda superb si primesti si o fabia), la toyota preturile au scazut mult..si asa mai departe.

                      Comment


                      • #12
                        1.2_16v e dohc, doar hondele vechi mai sunt 16v cu sohc.
                        cat despre 1.4-le ala care trage mai bine in panta pt ca are 5Nm in plus... daca la 1.2 pui o cutie mai scurta va trage mai bine decat 1.4 si cu un consum mai mic. conteaza cuplul la roata, care poate fi favorabil lui 1.2 daca are o cutie bine etajata. haideti ca nu-i chiar asa grav cum vi se pare. intre 1.6mpi si 1.4mpi se simte diferenta la panta, dar acolo vorbim de celeasi rapoarte si 16Nm diferenta, deja 12% in plus pt 1.6 fata de 1.4, dar la 1.2 vs 1.4, diferenta e de 4% in favoarea lui 1.4.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #13
                          Ramane de vazut ce va iesi.Poate sa fie si o mireasa asa cum spunea cineva mai sus dar poate sa fie si o baba provenita din criza financiara.Apropo am mers cu un fiat puncto 1.2 16v 80cp. greutate sub 900kg(sper sa nu gresesc)Merge super bine,destul de agresiva consum in jur de 6% in ORAS si asta in cluj, un oras destul de aglumerat.Propietarul spunea ca scoate si 5,3 dar aceste rezultate se datoreaza aerodinamicei si ceva sis de directie (standard la fiat) care ar reduce consumul cu 3-5%

                          Comment


                          • #14
                            Cu viteza care se merge in oras aerodinamica nu are nicio importanta in schimb 100 de kg conteaza destul de mult. Avantajul, 1.2 16v este de generatie mai noua decat actualele 1.4 8v si au un consum mai redus de conbustibil.

                            Comment


                            • #15
                              Se pare ca in olanda a aprut si pretul pt motorul 1.2 16V si pt cele pt motorina si inca o noutata se va introduce si negru in paleta de culori incepand de prin martie (
                              Jan 10
                              Productie ‘Noir Nacré’ start begin maart).http://www.dacialoganmcv.nl/?page_id=1978

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google