Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai sa vina odata si la noi pe piata 1.2 16V sa dau o tura cu el sa vad daca e rentabil sau nu.
    Pacat ca nu-mi place defel (oricat as incerca sa ma mint) cum arata si cat de mare e Loganul, ca imi luam una cu 1.6 16V si terminam povestea, dar cum la Sandero motorizarile sunt antice, nu-mi mai ramane decat Sandero de 1.2 sau poate o alta marca de masina...om vedea preturi reale la masini, abia dupa ce incepe rabla.
    Last edited by bunicuta; 18 January 2009, 15:08.

    Comment


    • #17
      preturi s-ar putea sa scada destul de mult cu criza asta financiara...ramane de vazut ce va fi si cum vor decurge lucrurile pt dacia.Din auzite se zice ca ar pregati si un motor de 133 de cp.Dar cred ca o sa asteptam destul de mult timp dupa el daca nici motoarele diesel nu s-au lansat inca.

      Comment


      • #18
        Ar fi bine sa scada preturile Dacia, dar nu prin eliminarea diverselor optionale de pe masina, ca atunci chiar ma indrept spre alte orizonturi. Nu sunt nationalist, sa-mi doresc cu oricep pret masina autohtona.

        Comment


        • #19
          nu, din contra or vor face o reducere din valuarea masini or o sa se da ceva optionale gratuite.

          Comment


          • #20
            oricat de generosi vor fi cei de la dacia sa nu credeti ca vor pierde ceva...am inteles ca pretul de productie pentru un sandero e de 2800 euro, deci va dati seama ce bani face renault. Loganul 1 avea pret de productie sub 2500 de euro. Si mai este ceva..motoarele de 1.4, 1.6 sunt identice logan, dar cele 1.2 16v nu; piese pentru primele 2 motoare se gasesc peste tot,dar cele de 1.2 acum se vor face..si avand in vedere criza nu stiu in ce masura vor satisface piata. Sunt foarte curios cum au aranjat "lucrurile" sub capota; cred ca va fi destul de aerisit locul...Pe de alta parte nu cred ca vor exista dotari in plus..va fi exact acelasi lucru la un pret un pic mai mic.

            Comment


            • #21
              Piese pentru 1.2 trebuie sa fie, avand in vedere ca e motorul de pe Clio, plus de asta, te astepti ca un motor sa nu aiba probleme decat eventual dupa 4-5 ani de exploatare.
              Ei, asta cu profiturile mari scoase de Reno' se vede cu ochiul liber, ce naiba, doar au venit in romania, intr-o piata ce abunda (si inca abunda) de masini sh si dacii, era o piata propice pentru ei - fapt demonstrat prin volumele de vanzari, plus ca la noi, cresterile salariale sunt lente fata de alte economii, deci numai din salarizarile mici, si din ajutoarele acordate de catre staul roman, si-au umplut burdihanele francezii, si acuma plang ca niste sugari ca e criza si ca vor ajutoare de stat, si cand era vorba de reduceri, iti dau 6 rate de leasing gratuit (desi poate eu vreau sa aiu masina cu credit sau cash) si un ABS in valoare de 350 euro, astea-s reduceri ? Abia astept sa inceapa programul rabla, sa vedeti ce bataie va fi anu asta pe fiecare masina vanduta.
              Presimt ca o sa vina Fiat cu ceva oferte irezistibile la Fiat GP, Renault la Clio 3, Opel la Corsa, Skoda la Fabia, Chevrolet la Aveo, Hyundai la Accent, i10, i20, i30...si lista poate continua.
              Abia acum vom vedea politica Dacia de marketing si promovare, veti vedea, daca nu vin cu ceva oferte interesante, eu zic ca nu au nici o sansa, si vor apare concedieri masive.

              Comment


              • #22
                perfect de acord cu tine...si in plus toata lumea stie ca dacia ca firma e foarte slaba si oricine va primi o oferta identica sau asemanatoare cu cea a daciei o va accepta fara sa se gandeasca.

                Comment


                • #23
                  singurul avanta lka dacie in momentul asta e ca are dotari o idee peste masini straine la clasa ei si ca service-ul e mai ieftin. dar cand tragi linie si vezi cati lei/km platesti la fiat si cati la dacia, adica vreo cativa zeci de lei/luna in plus in cazul unei masini straine, parca de-al dracului nu-ti mai vine sa iei dacia...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • #24
                    Pana la urma nu stiu de ce ne contrazicem atat pe faptul ca 1,2 16v nu e destul de potent pentru Sandero, avand in vedere ca brazilienii au si un motor de 1,0 16v. Care motor echipeaza chiar si Loganul.
                    Si din review-urile si pe forumurile lor n-am vazut pe nimeni sa se planga, ba chiar facura si filmulete de liniutari cu motorizarea asta:


                    ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                    Apasa aici


                    ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                    Apasa aici


                    ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                    Apasa aici


                    LE: WTF, de 170 pe vitezometru n-am putut sa trec nici eu cu MPI-ul!!!

                    Comment


                    • #25
                      Nu-i rea o motorizare de 1.2 16V pentru Sandero, mai ales pentru oras. Iar consumul mi se pare ok.
                      Urban 7.6
                      Extraurban 4.9
                      Mixt 5.9
                      viteza maxima 167 KM/H
                      iar consumul pentru motorizarea de 1.4 de pe Sandero este
                      Ciclu urban (l/100km) 9,4
                      Ciclu extra-urban (l/100km) 5,4
                      Ciclu complet (mixt) (l/100km) 6,9
                      161 KM/H

                      De precizat ca datele despre motorul 1.2 16V sunt luate de pe site-ul oficial renault romania www.renault.ro de la modelul Clio

                      Comment


                      • #26
                        la 1.4 e 9,6 consumul urban pe hartie. In realitate e un pic mai mare, cel putin la mine e 9, 8 momentan. Asta depinde de multe. Oricum ca ideea e foarte bun motorul de 1.2 16v. Eu credeam ca masina va fi mai lenta avand in vedere greutatea, dar daca si motor de 1.0 16v merge bine atunci in retrag cuvintele spuse mai sus.

                        Comment


                        • #27
                          Sper sa vedem curand si pe strazile noastre Sandero cu motor 1.2 16V eco2. Am vazut ce in Germania este deja disponibil.
                          Erfahren Sie mehr über die technischen Daten des Dacia Sandero : Kofferraumvolumen, Innen- und Außenabmessungen, Leistung u.v.m.

                          Comment


                          • #28
                            Din cate se pare vom avea in curand pe piata Dacia Sandero 1.2 16V, si din prima parte a anului se pare ca vom putea cumpara si Dacia Sandero sau Dacia Logan cu cutie automata.

                            Comment


                            • #29
                              e o sursa oficiala, sau e din auzite ?

                              Comment


                              • #30
                                eu cred ca putem considera o sursa oficiala si manualul de utilizare al masinii unde este specificata si cutia automata; dar mai sunt si scaunele incalzite si alte dotari care la noi cred ca nu vor ajunge. tot de pe renault.ro am luat si datele de jos unde scrie ca este motor euro 4, nu 5

                                MOTORIZARI 1.2 16 V 75CP
                                MOTOR
                                Cilindree (cc) 1149
                                Alezaj x cursa 69 x 76,8
                                Numar de cilindri / Numar de supape 4 / 16
                                Putere maxima (CP) la tr/min 55 (75) / 5500
                                Cuplu maxim Nm CEE tr/mn 105 / 4250
                                Tip injectie multipunct
                                Norma depoluare Euro 4
                                Carburant Benzina fara Plumb

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google