Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai si Sandero Diesel se poate cumpara din Franta de anul trecut...Da, ii cam interesanta politica asta: Sandero Stepway numa in Brazilia, Diesel prin Franta, 1.2 in Olanda, etc etc. Corect ar fi sa fie disponibile peste tot toate modelele produse. Sigur, probabil cu o perioada de asteptare de livrare mai mare pt un produs care nu se produce aproape (Sandero 1.2 sau Sandero Diesel). Dar pana acolo...mai este...mai este.

    Comment


    • #47
      trebuie sa vanda masinile deja contruite cu motoare de 1.4 si pe urma dau drumul si la restu motorizarilor. Asta e parerea mea. Au facut prea multe si trebui sa scape de ele.

      Comment


      • #48
        Nu stiu, eu cred ca 1.4-le are inca piata. Sunt multe persoane care merg pe 1.4. Daca ii sa luam si cati suntem inscrisi pe forum cu Sandero si Logan cred ca sunt mai multi cu 1.4 decat cu 1.6. Motor de 1.2 nu stiu cine se incumeta sa ia dar succes. Sigur motoarele de 1.4 si 1.6 sunt cam vechi si cam Euro4 si ii normal sa vrea sa le "parkeze" la un moment dat.

        Comment


        • #49
          Deja stocul de masini fabricate in 2008 se pare ca s-a epuizat odata cu introducerea programului Rabla in Germania.
          Dar sunt tari in care inca sunt cautate Motoarele 1.4 asa ca o sa se mai faca pana prin toamana, cand se va trece la normele euro5.
          Se pare ca urmeaza o schimbare a motoarelor la dacia, pt ca deja in franta 1.4 afost inlocuit de 1.2 16V, iar 1.4 8V este doar in varianta GPL
          Cred ca este posibil sa dispara si motorul de 1.6 8V si sa fie inlocuit cu cel de 1.6 16V 110/133CP, iar cel de 1.4 8V sa fie inlocuit de cel de 1.4 16V 98-100CP
          Referitor la Motorizarea de 1.2 16V 75Cp sa speram ca va fi lansata si la noi luna viitoare.
          Poate cei de la Dacia s-au gandit la vreo oferta speciala de pasti in care sa includa si Sandero 1.2 16V.
          Motorizarile diesel se cam lasa asteptate din cate se pare.
          Goan mie motorul de 1.2 mi se pare ok si cred ca va avea cautare.
          Last edited by angelblack; 6 March 2009, 18:17.

          Comment


          • #50
            Si eu cred ca s-au cam epuizat stocurile (fabricate in 2008) de 1.4, mai ales ca la noi, in Zalau erau la dealer vreo 7-8 Sandero in curte prafuite, inainte sa inceapa programul remat in Germania, si ieri cand am fost la dealer, nu mai aveau nici una, nici macar de drive test. Au fost culese de prin toata tara si trimise la nemti.
            Eu unul vreau motorul de 1.2 datorita noxelor scazute, tare mi-e ca astia de la guvernare vor introduce un impozit pe poluare in care fiecare gram de CO2 va fi taxat.
            Ar fi bine sa apara in Aprilie 1.2 si daca or mai fi locuri libere prin remat, atunci merg si termin treaba. Motor de 1.4 nu iau...i-am dat numarul de telefon dealer-ului (care incerca sa ma convinga ca anu asta nu va apare 1.2) dar i-am zis clar sa nu ma sune decat atunci cand vor avea in oferta prin remat Sandero cu 1.2.

            Comment


            • #51
              Eu zic ca sigur va intra si Sandero 1.2 16V in programul remat. NU cred ca ar face ei vreo diferentiere de genul asta.
              La ora actuala au toata gama de autoturisme dacia inscrisa in programul Remat, asa ca nu vad de ce nu ar baga si Sandero 1.2 16V.

              Comment


              • #52
                Acum ca motorul 1.2 16V 75 CP face parte din motorizarea DACIA nju credeti ca s-ar putea trece acest Thread de la Thread la Sub-Forum 1.2 16V 75 CP ?
                Stiu ca inca nu s-a lansat oficial la noi si mai avem putin de asteptat.

                Comment


                • #53
                  Eu zic ca ar merge 1.2 strict pentru oras. Eventual cateva iesiri in afara la un mers decent 100-120 max.Doritori vor fi, asta nu-i o problema.

                  Comment


                  • #54
                    Eu am 1.4 si ma rupe in oras, dispar liniutele una dupa alta. 90 % numa in oras merg.
                    1.2 ar fi rezolvat problema, DAR sa consume cu mult mai putin, nu cu 0,5-1 la 100 %...

                    Comment


                    • #55
                      Diferentele nu vor fi asa mari deoarece in oras ii greu sa scoti un consum considerabil mai mic la o benzinara oricat te-ai strofoca. Cel mai bun consum il au diesel-urile.
                      Tu te plangi?Ce sa zic eu cu 1.6. Si mor cand vad cata benzina consuma pana sa fac 100 de km, pe cand pe afara cu aceeasi benzina as face 200 km.

                      Comment


                      • #56
                        Pt oras ar fi mai bun un 1.2 16V decat un 1.4. Mai avem putin pana la aparitia lui 1.2 16V

                        Comment


                        • #57
                          Care putin ? ca e posibil sa apara doar prin iulie - august...ar trebui sa astept pana prin septembrie sa-mi vina masina, asta in caz ca intra motorizarea asta in remat.
                          Dumnezeii lor de nemernici (astia de la dacia).

                          Comment


                          • #58
                            Eu cred ca intra sigur si motorizarea asta in remat. Nu cred ca sunt asa de aerieni incat sa faca diferentieri de genu asta, pt ca ar avea foarte mult de pierdut.
                            Cat despre livrare, acum depinde foarte mult cand se va putea da comanda pt motorizarea respectiva. Ei oricum au pe stoc deja sandero 1.2 16V, de asta sunt comvins.
                            Mie mi s-a spus de catre dealer ca am de asteptat cam 3 saptamani pana mi se livreaza masina, daca o vreau pe comanda.
                            Vreau sa imi comand un Sandero Laureate 1.6 90 CP, culoare metalizata, airbag-uri laterale si radio CD-MP3.
                            Mi se pare aiurea sa astepti 3 saptamani pentru a schimba 2 scaune fata si pt a inlocui un radio CD. Dar cam asa se intampla pe la noi.

                            Comment


                            • #59
                              crezi ca au construite alea fara airbaguri si fara mp3 si le instaleaza ulterior? e cea mai proasta metoda, ca n-are rost sa desfaca tapiseria si cablajele sa traga fire de airbag. masina se construieste asa, dupa cum e data comanda.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #60
                                Ei oricum cand pun cablajele iti dai seama ca monteaza cablajele si pt airbag-uri laterale. Singura diferenta intre una cu airbag-uri laterale si una fara airbag-uri laterale sunt scaunele fata.
                                Iar ei cand fac masini pe comanda fac mai multe odata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google