Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by alex_andry90 View Post
    Din cate se pare vom avea in curand pe piata Dacia Sandero 1.2 16V
    Ar fi bine daca am sti ce inseamna curand, si sursa e oficiala ?

    adictoma
    , motorul asta va fi de la 1 Septembrie declarat EURO 5

    Comment


    • #32
      adica ramane acelasi motor dar il cresc ei in grad? pe ce baza il trec la euro 5? asta inseamna ca si motorul meu de pe lancer de la 1 sept o sa fie tot euro 5?

      Comment


      • #33
        eu cred ca la fel s-a intamplat si cu trecerea de la euro 3 la euro 4..asa peste zi fara nici un element in plus. Cat despre cutia automata...este o prostie..din sofer devii pasager cu volan..

        Comment


        • #34
          Daca ne uitam la Solenza are motor Euro 3, iar Logan Euro 4 desi este acelasi motor.
          Motorul 1.2 16V 75 CP deja se incadreaza in normele de poluare Euro 5.
          Stiu ca se va umbla la CB-ul masini, prin inlocuirea soft-ului actual.
          Cutia automata mi se pare ok, mai ales in oras unde a nevoie de o plecare mai rapida de pe loc mai ales la semafor.

          Comment


          • #35
            The first consists of voluntary commitments by the European, Japanese and Korean car industries to reduce CO2 emissions from their new cars sold in the EU to an average of 140g/km by 2008 (for European manufacturers) or 2009 (for Japanese and Korean manufacturers).

            The strategy has brought only limited progress towards achieving the target of 120g CO2/km by 2012. Between 1995 and 2004 average emissions from new cars sold in the EU-15 fell by 12.4%, from 186g CO2/km to 163g CO2/km. Over the same period new cars sold in the EU became significantly bigger and more powerful.

            # EU legislation to reduce CO2 emissions from new cars and vans will be proposed by the Commission by the end of this year or at the latest by mid 2008.
            # Average emissions from new cars sold in the EU-27 would have to reach the 120g CO2/km target by 2012. Improvements in motor technology would have to reduce average emissions to no more than 130g/km, while complementary measures would contribute a further emissions cut of up to 10g/km, thus reducing overall emissions to 120g/km. These complementary measures include efficiency improvements for car components with the highest impact on fuel consumption, such as tyres and air conditioning systems, and a gradual reduction in the carbon content of road fuels, notably through greater use of biofuels. Efficiency requirements will be introduced for these car components.
            # For vans, the fleet average objectives would be 175g by 2012 and 160g by 2015, compared with 201g in 2002.
            # Support for research efforts aimed at further reducing emissions from new cars to an average of 95g CO2/km by 2020.

            Comment


            • #36
              Din ce stiu motoarele euro 5 trebuie sa emita CO2 sub 140g/km, iar motorul de 1.2 16V emite 139, iar diesel-urile 120g/km.
              bunicuta te rog arunca un ochi pe www.dacia.de si o sa vezi acolo noma de poluare pt toate motorizarile Dacia in parte

              Comment


              • #37
                si acel soft nou nu poate inlocui pe cel care il avem noi? Daca stau bine si ma gandesc pana ajung sa-mi iau o alta masina va exista cel putin euro 10

                Comment


                • #38
                  @ angelblack Din ce stiu eu, sper sa nu dezinformez pe nimeni, norma euro 5 se aplica masinilor produse dupa 1.09.2009, deci pana atunci e normal ca astia sa o treaca ca fiind euro 4.
                  Asa stiu si eu: pentru euro 5 maxim 140g pentru benzina si 120g pentru diesel.

                  @need for speed glumesti, nu ? pai cum sa pui un soft de 16V la un motor in 8V ?

                  Comment


                  • #39
                    nu l-a asta m-am referit. Sincer sa fiu nici nu stiu in ce consta trecerea asta de la un euro la altul.

                    Comment


                    • #40
                      trecerea la un alt euro se poate face prin schimbarea catalizatorului, la o calitate superioara.
                      -fara-

                      Comment


                      • #41
                        la ceva de genu am vrut sa fac referire. Mersi pentru ajutor

                        Comment


                        • #42
                          sa imi dai reputatie

                          cu minus sau cu plus?
                          Last edited by Seba; 2 March 2009, 12:12.
                          -fara-

                          Comment


                          • #43
                            Trecerea de la euro 4 la euro 5 se face prin schimbarea catalizatorului si prin schimbarea softului CB-ului.

                            Comment


                            • #44
                              cu plus evident.

                              Comment


                              • #45
                                Se pare ca astia de la dacia sunt cam nesimtiti, in afara poti cumpara deja Sandero cu 1.2 iar la noi nici nu a aparut in oferta...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google