Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Parerea mea e ca majoritatea romanilor nu sunt pregatiti sa exploateze un motor de genul celui de 1,2.
    Motoarele renault sunt f fiabile...se stie ca exploatat corect faci 500 000km fara probleme. Parerea mea e ca la motorul de 1,2 dacia schimba strategia...baga reviziile la 40mii... Pierd in prima faza pt. ca in 100 mii te prind doar de 3 ori la revizie...dar probabil mizeaza pe faptul ca la 150mii te duci sa schimbi setu motor. Altfel nu vad cum s-ar putea explica reviziile la 40mii la un motor care e conceput sa mearga la turatii ridicate si f apropiate de turatia maxima.
    Cu totii am observat si in presa se tot scrie ca intretinerea/reviziile la dacia a devenit scumpa. Deci cred ca dacia incerca sa ne traga mai rar in service (sterg bila neagra datorita costurilor de intretinere), dar motoarele or sa ne tine un pic mai mult decat garantia data de ei.

    bafta.
    Bafta!

    Comment


    • #92
      Mda, nici eu nu inteleg politica lor, de fapt cred ca doar ei o inteleg, daca ar fi fost in oferta motorizarea de 1.6 16V nici nu as fi stat pe ganduri si o luam, dar intre 1.4 si 1.6 am preferat 1.4 pentru pretul mai mic si pentru ca cel de 1.6 consuma mai mult fara a da un randament pe masura asteptarilor.
      Poate cei de la dacia vor scoate din oferta si motorizarea de 1.6 si vor ramane cu 2 motorizari pe benzina: 1.2 16V si 1.6 16V.

      Comment


      • #93
        sau sa introduca si 1.4 16v 100cp in locul celui de 1.6 8v 90cp
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

        Comment


        • #94
          Daca intrati pe renault o sa vedeti ca 99% din masini au 16v incepand de la 1.2, 1.4, 1.6. Cred ca au ramas motoare 8v pe stoc si nu au ce face cu ele

          Comment


          • #95
            Mai avem de asteptat pana cei de la Dacia vor introduce motoarele de 1.4 16V 100 CP si 1.6 16V 110 CP.
            Cred ca abia in 2010, odata cu lansarea SUV-ului.

            Comment


            • #96
              Avea dreptate Seba cand spunea ca ne cam tin de fraieri sau cum mai spunea cineva, inca nu suntem pregatiti pentru 16v. Am un fix cu 1.4 dar daca as fi avut de ales intre 1.4 8v si 1.4 16v sigur as fi ales 1.4 16v.

              Comment


              • #97
                eu am facut un test cu 1.2 16v si am ramas dezamagit...cum am dat de o panta mai abrupta a trebuit sa apas bine pedala sa mearga cat de cat. E prea grea caroseria..eu am spus asta de la inceput. Si cei de la Lion Dacia au fost un pic dezamagiti cand au testat motorul...

                Comment


                • #98
                  Totusi sa nu uitam ca nu au rodajul facut.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by marian66v View Post
                    [...] Am un fix cu 1.4 dar daca as fi avut de ales intre 1.4 8v si 1.4 16v sigur as fi ales 1.4 16v [...]
                    Iar eu am un fix cu 1.6 16V, după cum se poate constata din posturile mele anterioare.

                    - P.S. - Scuze pentru offtopic!
                    Mama proştilor este mereu gravidă!

                    Comment


                    • Problema este ca nu ramanem decat cu fixurile ca 16v cine stie cand vom avea ocazia

                      Comment


                      • Cand pe dacia vor fi doar 16V-urile de acum de pe renault, pe renault vor fi motoare de generatie noua: Tce-urile - 1.2 100 CP, 1.4 140 CP, 1.6 - 160 CP

                        Comment


                        • Acu sa fim seriosi...daca pe dacia ar exista motorul de 1,4 16v 100cp, dati-mi un singur motiv pt. care cineva ar mai cumpara 1,6 8v 90CP.
                          Investitia in motoarele 8v este facuta si cu cat se vand mai multe unitati cu atat profitul e mai mare.
                          Daca pe dacia ar aparea toate motoarele de 16v cei de la renault ar avea 2 probleme majore.
                          1. tot de inseamna 8v va trece pe linie moarta ...dar conform legislatiei trebuie sa asigure piese de schimb vreo 5 ani
                          2. Gama Renault Clio ar avea un mare gol in vanzari....pentru ca intre un clio cu 1,4 16v si un sandero cu 1,4 16v evident nu exista motive sa alegi clio.

                          Asa se intampla cand firmele devin concerne. Acum avem Dacia-Renault-Nissan ....e logic ca toate trebuie sa se mentina pe piata....si ideal ar fi sa nu isi faca concurenta intre ele...ci fiecare sa fie o alternativa la ceva scos de grupurile concurente.

                          Bafta!
                          Bafta!

                          Comment


                          • Originally posted by yr-zbg View Post

                            Acu sa fim seriosi...daca pe dacia ar exista motorul de 1,4 16v 100cp, dati-mi un singur motiv pt. care cineva ar mai cumpara 1,6 8v 90CP.


                            1. tot de inseamna 8v va trece pe linie moarta ...dar conform legislatiei trebuie sa asigure piese de schimb vreo 5 ani
                            Daca pe dacia ar fi disponibila motorizarea de 1.4 16V, eu ma intreb cine ar mai cumpara 1.6 16V (care te cam rupe la RCA), de 1.6 8V nici nu poate fi vorba...chiar nimeni nu ar mai cumpara motorizarea asta (poate doar cei care participa la raliul romaniei)


                            Din cate stiu eu, trebuie sa asigure piese de schimb pe o perioada de 10 ani !


                            Ideal ar fi sa avem pe Logan si Sandero: 1.2 16V 75 CP, 1.4 16V 100 CP, 1.6 16V 133 CP, 1.5 85 CP, 1.5 105 CP
                            Last edited by bunicuta; 30 June 2009, 11:25.

                            Comment


                            • man, tu esti tare zgarcit...=)) eu am avut 1.3 si 1.6 si al dracu daca m-a rupt la rca sau la impozit. va place sa va c###ti pe voi pt 30-40ron/an...
                              cat despre doritul 1.4_16v, de ce crezi ca renault cam il lasa usor-usor deoparte, pe cand 1.6_16v de vreo 15 ani isi face veacul pe masinile lor? sa fie ceva mai mult decat un mic zvon relativa lipsa de fiabilitate a lui 1.4_16v?
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • Originally posted by bunicuta View Post
                                [...] Daca pe dacia ar fi disponibila motorizarea de 1.4 16V, eu ma intreb cine ar mai cumpara 1.6 16V [...]
                                Eu în mod sigur aş cumpăra!
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google