Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.2 16V 75 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valabil si pt mine.
    Exista o diferenta de cost dintre un 1.6 16V si un 1.4 16V, insa este nesemnificativa in comparatie cu CP.
    Si acum intre un 1.4 8V si un 1.6 8V exista o diferenta dar eu zic ca isi merita toti banii.

    Comment


    • am uitat sa raspund la intrebarea cine-si cumpara clio daca pe sandero apare 1.4_16v? raspuns: cine vrea o masina mai sigura, mai stabila, climatronic, follow me home, oglinzi heliomate, scaune incalzite, faruri adaptive, un interior mai primitor, materiale totusi de alta calitate, scaune ceva mai confortabie si probabil mai rezistente...eh, sa nu fim rai, clio e cam peste ce ofera dacia acum. si pretul e mai mare la clio, ce-i drept, dar daca ai banii aia, cred ca-i regasesti in dotari fata de dacia. pana la urma, sa fim seriosi, multi am ales dacia ca-i mai ieftina si era cat de cat dotata fata de alte "straineze" la vremea respectiva, in aprox aceeasi bani. mai nou, clio chiar concureaza serios sandero, dar asta e alt subiect.
      Last edited by Seba; 30 June 2009, 16:11.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • Ai uitat de aspectul exterior care este mult in spatele sandeo.

        Comment


        • chestie de gusturi eu as da oricand un logan sau un sandero pe noul clio. imi place clio mai mult decat sandero, care la partea din spate, mi se pare "neterminat", cam ca si clio, de altfel, dar parca nu la fel de mult "neterminat"; de logan nici nu are rost sa mai zic ce caramida frumoasa e =)) dar cum eu nu mi-am ales masina dupa aspect raman la faptul ca imi place noul clio daca in romania s-ar vinde si varianta in 3 usi, alta decat modelul rs/f1team...hm...ar fi frumos...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            man, tu esti tare zgarcit...=)) eu am avut 1.3 si 1.6 si al dracu daca m-a rupt la rca sau la impozit. va place sa va c###ti pe voi pt 30-40ron/an...
            Ehe, nu sunt zgarcit, dar gandesc "meticulos" si eficient (cred eu): am facut multe calcule (pe care o persoana "libertina" nu le-ar fi facut) intre a-mi lua sandero 1.4 sau logan 1.6 16v...si vorbind pur din perspectiva costurilor ar fi fost cam asa, intr-un an:
            la 1.6 16v RCA mai scump cu ~ 500 - 600 mii lei
            - revizie obligatorie in fiecare an: minim 1L ulei in plus, alte costuri...etc ~ 400 mii lei
            - consum mediu / 100 Km sa zicem + 0,5% => cam ~10.000 Km pe an = 2 milioane lei
            - casco mai scump la 1.6 16V decat la 1.4 cu ~ 800 mii lei pe an
            - impozit mai mare pe an cu 200 mii lei
            rezulta la sfarsitul anului: ~ 4 milioane in plus fata de 1.4
            Ok, acuma stiu ce o sa zici, ca nu se compara 1.6 16v cu amaratul de 1.4...corect, nu se compara, o sa zici ca suma asta de 4 mil (poate reusesti sa-mi demonstrezi ca e mai putin de atat) e mica intr-un an, da, e mica, insa, 4 mil de la masina, 10 mii telefonul mobil, alte 10 mii sa zicem cablul, alte 15 mii...ciocolata (adica alte mici cheltuieli) si imi dau seama ca intr-un an am cheltuit cateva (zeci) milioane pentru anumite lucruri care nu sunt chiar...hmm...."necesare" (am pus intre ghilimele termenul asta, pentru ca aici putem discuta mult si bine ce e necesar si ce nu, si mai ales pentru cine ceva e necesar si pentru altul nu...etc)

            Deci :P inclin sa cred ca nu sunt zgarcit, ci ca doar imi place sa "optimizez costurile" =)) :P

            ps. acuma hai sa desconsider tot ce am spus mai sus si sa recunosc ca daca ar fi pus astia ep sandero motorul de 1.6 16v l-as fi luat :P
            Last edited by bunicuta; 30 June 2009, 21:18.

            Comment


            • raspund doar la PS: pai vezi, mah?
              mai departe, daca ducem la extrem calculele tale, rezulta ca intr-o viata de om daca ma sterg la c## cu o bucata de hartie mai putin, din 30 in 30 de ani pot sa beau un pepsi. si am sansa sa folosesc de 1.002ori mai mult detergent si sapun, ca respectiv chilotii si respectiv c## vor necesita o spalare mai de calitate
              calculul tau ar fi valabil daca dotarile la 16v ar fi aceleasi ca la 1.4. ori nu prea poti pune semnul egal intre cele doua motorizari, ca sa gandesti la modul "ala imi cere atataia bani in plus" fara sa te gandesti ce iti ofera in schimb. confort mai mare la condus: crede-ma ca nu stai cu stress la depasiri, deci stii pt ce e consumata jumatatea aia de litru in plus, ai frane mai bune (discuri ventilate la 16v), daca intri ca musca in "situatie", ai sanse mai mari sa te scoata masina (si s anu-mi zici ca oricat de atent ai merge nu se gaseset cateodata un cretin care sa-ti incerce limitele rabdarii sau limitele masinii tale). mergi mult mai relaxat vara cu a/c pornit, iar asta trebuie sa recunosti ca face toti banii, sa nu trebuiasca la drum lung la fiecare depasire sa opresti/pornesti a/c...ideea e ca daca vezi pt ce dai banii aia si consideri ca acele chestii oferite in schimb, merita, nu te mai uiti la acei bani. cam 40ron/luna...hai sa fim seriosi, nu fumezi la fel de mult si nu bei 3 pepsi/zi, doar 2/zi si ai ramas si cu bani de buzunar. hai ca am "aberat" amandoi destul, sa revenim la 1.4_75cp vs 1.2_75cp
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • In chestiunea depasirilor te contrazic, mai repede se intampla sa te faci zob cu un motor puternic decat cu unul mai micut. Esti mult mai imprudent in depasiri cand sti ca ai ceva putere decat sunt eu care gandesc de doua ori inainte. Asta vedem zilnic in trafic, masinile care se baga aiurea in depasiri in general sunt masini puternice.

                Comment


                • Salut si bine v-am gasit!!! Eu am optat pentru 1,2 deoarece voi merge mai mult in oras( stau in Bucuresti), iar motorul de 1,2 are consum mai mic decat 1,4 tot la 75 de cai.

                  Comment


                  • Salut! Bine ai venit.
                    Te asteptam cu impresii si poze.

                    Comment


                    • La motoare pe benzina, indiferent de capacitate, cred ca renault sunt lideri. Am avut un Renault 5 TLX din 1981. Nu stiu cati km reali avea la bord, dar pot sa spun ca si acum imi aduc aminte cu placere de el. Motor 1100 cmc, cutie in 5 trepte, frane servo. Fugea de manca pamantul (e drept ca avea si alta greutate fata de Sandel). Si acum regret cutia de pe R5. Avea EXACT aceeasi distributie a vitezelor, dar intra de fiecare data in marsch-arriere, plus de asta era extrem de precisa. Legat de fiabilitatea motorului: am mers cu el fara filtru de aer (pe vremea aia gaseai greu, iar intr-un final am adaptat unul de LADA) pana s-a gripat si a trebuit sa schimb setul motor. Chiar si uzat dincolo de limite mergea extrem de bine. Cred ca experienta celor de la Renault, i-a determinat sa puna motoare MPI pentru gama DACIA, tocmai ca marca asta e facuta sa fie mai robusta si fara prea multe fitze in exploatare. Eu zic ca motoarele 16v vor intra pe DACIA in momentul in care raportul pret/cost intretinere va fi optim si vor deveni suficient de fiabile fara multa intretinere. Asta cel putin observ la 1,2 16v. Deja au impins service-ul la 40000km. Probabil asta va urma si la 1,6 16v, iar daca 1,4 16v "nu se califica" nici nu va fi montat pe DACIA.
                      Andrei N.Popa
                      www.andriipopa.rosigpic

                      Comment


                      • Cred ca atat motoarul de 1.4 16V cat si 1.6 16V se vor incadra in gama de motoare eco2 si vor aparea si pe modele DACIA.
                        Sa nu uitam ca se lucreaza la trecerea motoarelor la normele de poluare Euro 5. Dacia are deja 3 motoare care se incadreaza in normele de poluare Euro 5. Ma refer aici la cele 2 diesel-uri 1.5 DCI si la cel pe benzina de 1.2 16V care sunt motoare eco2.

                        Comment


                        • Da, sunt ECO2 dupa ce li s-a imbunatatit catalizatorul si managementul electronic (CB), altfel sunt de multa vreme in functiune la Renault si Nissan.
                          Andrei N.Popa
                          www.andriipopa.rosigpic

                          Comment


                          • Originally posted by angelblack View Post
                            Salut! Bine ai venit.
                            Te asteptam cu impresii si poze.

                            Impresiile nu pot fi elocvente deoarece e prima masina (asta nu stiu daca e de bine sau de rau), insa pana acum sunt multumit pana acum. Mai vedem pe parcurs.

                            Comment


                            • Originally posted by bunicuta View Post
                              Ehe, nu sunt zgarcit, dar gandesc "meticulos" si eficient (cred eu): am facut multe calcule (pe care o persoana "libertina" nu le-ar fi facut) intre a-mi lua sandero 1.4 sau logan 1.6 16v...si vorbind pur din perspectiva costurilor ar fi fost cam asa, intr-un an:
                              la 1.6 16v RCA mai scump cu ~ 500 - 600 mii lei
                              - revizie obligatorie in fiecare an: minim 1L ulei in plus, alte costuri...etc ~ 400 mii lei
                              - consum mediu / 100 Km sa zicem + 0,5% => cam ~10.000 Km pe an = 2 milioane lei
                              - casco mai scump la 1.6 16V decat la 1.4 cu ~ 800 mii lei pe an
                              - impozit mai mare pe an cu 200 mii lei
                              rezulta la sfarsitul anului: ~ 4 milioane in plus fata de 1.4
                              Ok, acuma stiu ce o sa zici, ca nu se compara 1.6 16v cu amaratul de 1.4...corect, nu se compara, o sa zici ca suma asta de 4 mil (poate reusesti sa-mi demonstrezi ca e mai putin de atat) e mica intr-un an, da, e mica, insa, 4 mil de la masina, 10 mii telefonul mobil, alte 10 mii sa zicem cablul, alte 15 mii...ciocolata (adica alte mici cheltuieli) si imi dau seama ca intr-un an am cheltuit cateva (zeci) milioane pentru anumite lucruri care nu sunt chiar...hmm...."necesare" (am pus intre ghilimele termenul asta, pentru ca aici putem discuta mult si bine ce e necesar si ce nu, si mai ales pentru cine ceva e necesar si pentru altul nu...etc)

                              Deci :P inclin sa cred ca nu sunt zgarcit, ci ca doar imi place sa "optimizez costurile" =)) :P

                              ps. acuma hai sa desconsider tot ce am spus mai sus si sa recunosc ca daca ar fi pus astia ep sandero motorul de 1.6 16v l-as fi luat :P
                              Sa inteleg ca ai 1.4MPI (SANDERO) .
                              Daca tot calculezi 10lei,20lei,etc, de ce nu ti-ai luat 1.2 16v ?

                              Comment


                              • Rebelul, 1.2 am vrut sa iau...dar in aprilie 2009 cand am dat comanda nu aparuse inca, oricum am asteptat dupa motorul asta cam 1 an..ca in 2008 am vrut sa iau masina.
                                ps. cei de la Pitesti au spus ca o sa vina motorul in 2009, dar nu stiau cand...deci mi-am bagat picioarele si am luat 1.4 (de care am fost dezamagit inainte sa cumpar masina)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google