Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Reviziile periodice: unde, cum, cat?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Articolul original este


    Iar în el se menționează și de motoarele PSA:
    les moteurs trois cylindres 1.0 VTi de 68 ch (dont la production a été stoppée en 2016) et 1.2 VTi de 82 ch se distinguent par leur gourmandise en huile

    Carton rouge aussi à Dacia et Renault, qui, à l’heure où nous écrivons ces lignes, n’a toujours pas mis en place d’action corrective. Idem pour les marques des groupes PSA et Volkswagen. Dès lors, un petit conseil s’impose : surveillez le niveau d’huile de ces moteurs comme le lait sur le feu…

    ------
    Articolul acordă cartonașul roșu pentru batista de pe țambal următoarelor mărci: Dacia, Renault, Peugeot (și toate din PSA, Citroen), Volkswagen.
    Last edited by gecmc94; 17 August 2017, 22:01.

    Comment


    • Originally posted by gecmc94 View Post
      Articolul original este


      Iar în el se menționează și de motoarele PSA:
      les moteurs trois cylindres 1.0 VTi de 68 ch (dont la production a été stoppée en 2016) et 1.2 VTi de 82 ch se distinguent par leur gourmandise en huile

      Carton rouge aussi à Dacia et Renault, qui, à l’heure où nous écrivons ces lignes, n’a toujours pas mis en place d’action corrective. Idem pour les marques des groupes PSA et Volkswagen. Dès lors, un petit conseil s’impose : surveillez le niveau d’huile de ces moteurs comme le lait sur le feu…

      ------
      Articolul acordă cartonașul roșu pentru batista de pe țambal următoarelor mărci: Dacia, Renault, Peugeot (și toate din PSA, Citroen), Volkswagen.
      Si Toyota ca scrie in titlu.. Asta e de acum imi iau Ferrari poate sunt Ok :-)

      Comment


      • Articolul despre 1,2TCe (H5F) e din 2016 dar unii acum au aflat.
        sigpic

        Comment


        • schimb distributie 1.5 dci

          La factura pentru primul schimb de distributie la 1.5 dci am ca piese curea + rola accesorii (7701476476) si curea + rola distributie (7701477028). Pompa de apa (7701478031) nu apare pe factura. Piesele erau de la dealer, nu stiam ce trebuie sa cumpar. Eu doar am confirmat 'schimbarea distributiei', fara sa stiu atunci ce presupune asta exact. Mi-e greu sa cred ca au schimbat si pompa de apa fara sa imi ia banii pe ea.

          Voi ce stiti, e optionala schimbarea pompei de apa? Care ar putea fi explicatia?

          Multumesc

          Comment


          • Pompa de apa se schimba in 2 cazuri : fie se observa ca are "floare", fie se schimba preventiv, deoarece manopera pentru schimbarea pompei de apa e aceeasi cu manopera schimbarii distributiei. Oricum ar cam trebui data jos pompa de apa, sa fie verificata cum trebuie. Daca nu o demonteaza, sa fie verificata cum trebuie, faptul ca zice mecanicul ca mai merge X km, e echivalent cu 0. Pompa aia mai duce 10-100-1000-10.000-100.000 km. Cat ti-o fi norocul. De asta, "norocul" mai bine il faci din timp, cand oricum platesti deja manopera pentru asta.
            Alta zi, alt idiot

            Comment


            • In mod normal la schimbarea unei distributii pe langa curea si rolele intinzatoare se schimba si pompa apa si lichidul de racire.

              Comment


              • revizie 1 an sandero stepway

                revizie 1 an sandero stepway 0.9tce easy-r in Timisoara ~443 lei fara schimbarea filtrului de habitaclu.

                Comment


                • Revizie Sandero 2017,1.0Sce la 14250km, nu am vrut sa o țin mai mult fiindcă am tot citit de probleme ale acestui motor pe Logan Club din cauza ungerii defectuoase si a intervalului mare de service -20.000 km. Revizia nu am făcut-o in reprezentanța ci la un service autorizat RAR cu piese originale, pentru a nu pierde garanția, am schimbat ulei: 3L ulei Dacia Oil Premium Plus 5w30, filtru aer si filtru ulei OEM. Cost total cu tot cu manopera- 235lei, iar in reprezentanța îmi cereau undeva la 500 si ceva de lei. Verificat masina pe sub ea, toate in regulă, am observat totuși un fel de mazga intarita in partea din spate a motorului si pe coloana de direcție, probabil ceva bitum de la asfalt. În rest toate ok, mi se pare ca uleiul ăsta Dacia, făcut de Total e destul de slab calitativ, adică după 200km am verificat uleiul la joja si deja se înnegrise puțin, e normal acest lucru?

                  Comment


                  • Esti convins ca in caz de probleme la masina cei de la Dacia nu.ti vor da cu flit cand vor vedea ca nu ai revizia la ei?Abia asteapta motive..
                    NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                    Comment


                    • Depinde de regimul de mers, după părerea mea. Dacă au fost drumuri scurte, în oraș, la rece, bară la bară, aș zice că este de așteptat după un sezon de iarnă. Uleiul nou curăță resturile. Norocul meu că la diesel nu îmi fac probleme. Se face negru aproape imediat.


                      În altă ordine de idei, am schimbat amortizorul telescopic de la capotă care și-a pierdut presiunea. Prețul pentru unul Renault original, codul 654713274R, este 180-200 lei. Acesta are forța de ejectare de 330 N. La dezmembrări costa 50 de lei cu vechimea de rigoare și șocul accidentului. Am zis că pare cam scump cel nou și am mers pe unul de la Stabilus (Germania), cod 565969, preț 69 lei. Acesta are forța de ejectare de 400 N. Acum capota se deschide singură până sus. O ridic ușor vreo 20 de cm după care merge singură până sus. Interesant. Și mai plăcut decât cel original la care trebuia să împing capota până sus (cu o forță mică, adevărat).

                      Comment


                      • E ok Stabilus.Negru se face si la mine la benzinar turbo.
                        NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

                        Comment


                        • Dragostea pentru Dacia ta crește odată cu vârsta ei
                          În perioada 26 februarie 2018 - 30 iunie 2018, dacă ai un vehicul cu vârstă mai mare de 4 ani, te primim în service cu reduceri de 20%* la manoperă şi piese de origine din segmentele întreţinere, uzură şi mecanică.

                          Comment


                          • Originally posted by ilawrence21 View Post
                            ... Revizia nu am făcut-o in reprezentanța ci la un service autorizat RAR cu piese originale, pentru a nu pierde garanția...
                            Autorizarea RAR e = cu 0, trebuie autorizare Dacia/Renault cu acces la reteaua Renault pentru dosarul electronic, 1 ștampilă și 3 rânduri în cartea tehnică = 0
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by ilawrence21 View Post
                              Revizia nu am făcut-o in reprezentanța ci la un service autorizat RAR cu piese originale, pentru a nu pierde garanția, am schimbat ulei: 3L ulei Dacia Oil Premium Plus 5w30, filtru aer si filtru ulei OEM. Cost total cu tot cu manopera- 235lei, iar in reprezentanța îmi cereau undeva la 500 si ceva de lei.
                              Nu mai ai garantie la partea de motor.
                              Acum, pot sa o dea ca nu mai ai deloc garantie, datorita interventiei in service-ul de mai sus ( garantie pe partea electrica etc. ).
                              Alta zi, alt idiot

                              Comment


                              • Cand e vorba de o masina in garantie, chiar conteaza sa faci revizia cu 2-300lei mai putin? Nu-mi vine a crede.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google