Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Reviziile periodice: unde, cum, cat?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fratilor, consumabilele sa le cumparati de unde vreti voi! nu va obliga nimeni sa le luati de la dealer la pretul lor. am scris cu lux de amanunte mini victoria mea in lupta cu dacia la intretinere- thread scandal garantie (sau asa ceva e titlul)
    am atasat si un schimb de mailuri ca sa va fie de folos tuturor!

    Comment


    • Hy all,

      In 6 zile implineste si masinuta mea fericita varsta de 1 an iar azi am fost la revizie pe Dorobantilor.

      Ce sa zic? Nu sunt deloc multumit.... dar ma gandesc ca nu sunt singur :P

      In total am platit 329RON din care
      manopera = 70RON+TVA (= 1,7 ore)
      3L ulei Elf Evolution sxr 5W30 = 126+TVA
      filtru ulei = 32.45+TVA
      filtru aer = 49.05+TVA
      colier = 0.28+TVA

      Dintre roti numai una era data jos. Sunt sigur fiindca de pe celelalte n-au taiat colierul de plastic cu care sunt prinse capacele..

      Am reclamat si scurgerea de antigel despre care v-am mai zis intr-un alt topic, au schimbat colierul, dar n-am ajuns pana la locul de munca si iar am observat picaturi la capatul furtunii..

      Mecanicul a observat ca pompa de servo se prelinge, dar "inca nu trebuie sa ne ocupam de problema".. mi-au zis sa ma duc inapoi in 1-2 saptamani si sa vedem ca se mai prelinge. Mentionez ca din borcane nu lipseste (vizibil) nici antigel nici lichid de servo..

      ...Dacia...
      "... because life's just too short, to be serious for that long." RDA

      Comment


      • sper sa fi postat bine...daca nu scuze de off topic...dupa revizia de acu 3-4 saptamani..sandelul nr 2 al familiei...adica al mamei..a inceput azi sa scoata fum alb...simiors de ambreiaj..in fine...suna la WC pentru tractare ..se afla in targoviste deci.pentu tractare la dealerul mavexim......a..si a actionat cu stingatorul.. a fost sunat de soferul de pe masina de tractari ca este undeva la campulung...(la sfarsit s-a descoperit ca acesta era acasa )mama a tot insistat la WC.,...intr-un final...WC a sunat pe directorul de la mavexim..si la fata locului a fost trimis..un mecanic...cu masina personala...si ia ghiciti cum a ajuns la dealer../.mama la volanul..sandelului..si nea mecanicu cu masina in spate....maine..urmeaza diagnosticul. (sper sa ajung si eu).

        Din momentul primului apel catre wc...si pana la final ..cel putin 2h 30

        Morala..conteaza totusi sa stai langa masina..sa vezi pe unde se umbla...chiar daca nu te pricepi..

        Comment


        • Originally posted by AG25FLI View Post
          fratilor, consumabilele sa le cumparati de unde vreti voi! nu va obliga nimeni sa le luati de la dealer la pretul lor. am scris cu lux de amanunte mini victoria mea in lupta cu dacia la intretinere- thread scandal garantie (sau asa ceva e titlul)
          am atasat si un schimb de mailuri ca sa va fie de folos tuturor!
          Mult succes cu consumabilele cumparate din alta parte si sa dea Dumnezeu sa nu ai parte de probleme de motor in garantie. Ca va fi ceva mai greu sa dovedesti ca elementele filtrante sunt fabricate conform specificatiilor Dacia (sau Renault, ca motorul este al lor). Ca si cadru legal, probabil ca ai dreptate. Si de curiozitate- cu cat ai iesit mai ieftin?

          Sa stii ca service-ul din Targoviste este destul de bun (eu aici imi fac interventiile si este OK). O avea legatura cu faptul ca sunt manager de service la o alta reprezentanta? Acum serios, chiar sunt buni. daca poti sa ajungi este si mai bine, in general ambreiajele nu se prea dau pe garantie. Nu stiu cum lucreaza ei cu n umarul unic de interventie, dar logic mi se parea ca problema sa fie transmisa catre cel mai apropiat service Dacia de locul avariei. Din cate inteleg, legatura cu MAVEXIM ati reusit sa o luati dupa interventii la VC.
          Last edited by AC71; 23 November 2009, 19:29. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • pai...mama nu avea numarul de telefon de la mavexim..a sunat la vocea clientului...era in zona pavcom..deci daca cunosti targovistea..in fine...d-l sofer..de la mavexim era plecat cu probleme personale cu masina de servici....si directorul a fost sunat dupa ce a fost apelat WC..
            dacia a zis...ca problema a aparut in urma folosirii excesive a ambriajului...
            dar..fumul a aparut dupa 2 m de la pornire. Mama a facut reclamtie din nou la wc..si asteptam sa vina cei de la wc..sa vada piesa..mama refuzand sa ia masina...urmeaza...



            Si inca ceva..daca nu stii....pe masina..scrie asistenta online ..dacia...0248500500..si redirectarea..o fac cei de wc..

            Comment


            • ce probleme la motor poti sa ai daca pui castrol in loc de dacia oil ??? acelasi indicativ
              nu e vorba de cost, ca la final oricum a trebuit sa cumpar tot de la dealer, ca pana s-au prins ei ca am eu dreptate trecea anul, si -ati ghicit- pierdeam garantia.
              crede-ma , nu cumparam sa ies mai ieftin sau punea vecinu de la colt dintr-un bidon prafuit.
              daca vreau sau am posibilitatea de a folosi lucruri mai bune calitativ, si uneori mai ieftine decat cele de la dealer, de ce sa nu pot?

              Comment


              • mda...din pacate nu s-a rezolvat nimic...se schimba acum discu de ambreiaj,placa de presiune,rulmentul ..per total cu manopera vreo 10mil si ceva..s-a aplicat o reducere de 1,5 mil...dupa...urmeaza plangerea la opc..

                Comment


                • Daca uzura este normala (ferodouri uzate) si nu poti dovedi ca a ramas blocat vreun element din actionarea ambreiajului (parghie de actionare, pompa, cilindru) care sa duca la uzarea excesiva a discului nu cred ca ai succes cu reclamatia (in cartea de garantie sunt excluderi de la garantia elementele de uzura- placute frana, garnituri frictiune ambreiaj etc). Apropo- cati km are masina?

                  Originally posted by AG25FLI View Post
                  ce probleme la motor poti sa ai daca pui castrol in loc de dacia oil ??? acelasi indicativ
                  nu e vorba de cost, ca la final oricum a trebuit sa cumpar tot de la dealer, ca pana s-au prins ei ca am eu dreptate trecea anul, si -ati ghicit- pierdeam garantia.
                  crede-ma , nu cumparam sa ies mai ieftin sau punea vecinu de la colt dintr-un bidon prafuit.
                  daca vreau sau am posibilitatea de a folosi lucruri mai bune calitativ, si uneori mai ieftine decat cele de la dealer, de ce sa nu pot?
                  Nu ma refeream la ulei, la care poti dovedi calitatea, ci la elementele filtrante. Intrebarea referitoare la cost era doar de curiozitate, ca sa am o comparatie cu preturile practicate de reprezentanta.
                  Last edited by AC71; 27 November 2009, 18:42. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • pai avea aproape 8 mii....i-au schimabt si panoul de bord..la revizie acu 1 luna... deci maxim 9 mii avea..in fine..la vechea dacie 1300..in aproape 20 de ani..nu a patit asa ceva..

                    Comment


                    • revizie 30.000 km

                      O intrebare scurta .... cat ajunge revizia de 30.000 (ulei, filtru, buji de aprindere si placute de frana)?

                      Comment


                      • undeva la 500 ron!
                        eu am dat 350 fara placute, si am adus de acasa filtru de ulei , filtru de aer, si 1,3 l ulei.
                        la 30 000 se mai regleaza ceva..la directie...nu stiu sigur!
                        deci s-ar putea sa sara de 500 ron
                        -fara-

                        Comment


                        • Ce revizie la 30000 pe un benzinar? Nu e la 1 an sau la fiecare 20000?

                          Comment


                          • adgavril: revizia e din 20 000 in 20 000 de km. schimbul de consumabile fa-l la 10 000 ca sa mearga masina bine.

                            data vineri 4.12.2009
                            durata 6 ore
                            km 40 000
                            pret: 180 lei( uleiul l-am adus eu) deci 180 = filtru aer, filtru ulei,
                            constatari si lucruri pe care o sa mi le faca la masina: schimbare brat stergator, inlocuire maner usa dreapta spate, inlocuire caseta de directie.
                            alte activitati: mi-am schimbat placutele de frana(aduse de mine) si nu mi-au mai trecut baietii pe factura manopera.
                            -fara-

                            Comment


                            • Spanule: eu am facut revizia la 10000km (pentru ca masina avea un an) si pot sa-ti spun ca , de exemplu, filtrul de aer nu necesita schimbat, ar fi fost de ajuns sa-l curat... si asta in conditiile in care am circulat in mare parte in Bucuresti, care este un oras plin de prag. La fel si filtrul de ulei, chiar daca sunt de acord sa schimb uleiul la fiecare 10 mii km, filtrul poate tine pana la 20 mii.
                              La tine insa ma ingrijoreaza ceva: de ce a fost nevoie sa schimbi caseta de directie, manerul si bratul stergatorului?

                              Comment


                              • hmm..se vede ca nu citesti iti raspund eu .....bratul stergatorului cand il ridici atinge de capota....si la caseta..apare un zgomot foarte nasol...pe care eu l-am auzit azi la intalnire la masina lui Daniel (daca veneai si tu...te lamureai.:P)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google