Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero chip-tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    resoftare

    si se obtine ceva cu schimbarea softului de 1.4 cu cel de 1.6?

    Originally posted by bunicuta View Post
    Poti sa afli ce cuplu ai si pe ce plaje de turatii, doar daca duci masina la un dyno.
    ps. cei de la dacia zalau mi-au spus in fata ca resoftarea lor consta in schimbarea softului de 1.4 cu cel de 1.6

    @danm079, pentru Cluj mergi pe www.loganclub.ro si cauta-l pe cristikapa...e din Cluj si lumea e foarte multumita de serviciile lui. Din cate stiu eu, Doc nu are reprezentat in Cluj, doar in Oradea si Satu Mare.

    ps. Doc, nu-ti fac reclama negativa...sper sa nu ma fi inselat cu ce am spus mai sus.
    Deci zici ca cristikappa face treaba buna?
    Last edited by Seba; 6 November 2009, 11:13. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Doc, cristikapa, care sunt seriosi, nu fac mizeria asta...sa puna soft de 1.6 pe 1.4...sunt harti de injectie create special pentru 1.4, nu luate aiurea de pe 1.6.
      Daca vei citi ce zice lumea despre cristikapa, o sa vezi ca face treaba buna.
      Daca intrai pe link-ul pe care l-am dat mai sus http://www.loganclub.ro/forum/resoft...ht=cristikappa
      puteai citi ce zice lumea despre cristi.
      Bafta

      ps. asteapta sa vezi ce zice si Doc, poate au reprezentat si in Cluj, si faci la el resoftarea.

      Comment


      • #63
        Multumesc.

        Ce zici de resoftarile alora cu 250 sau 300 euro?
        Ce naiba fac masinii, ca doar nu ii pun aripi?
        Last edited by danm079; 5 November 2009, 18:35. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Nu le fac nimic in plus (daca vorbim doar de resoftare), oricum, la inceputuri si pentru Logan o resoftare era cam 200 euro...intre timp a mai scazut pana pe la 150 roni la MPI si 300-350 roni la DCI.
          Pretul corect e intotdeauna pretul cu care se vinde un produs/serviciu in functie de cerere si oferta. La 200 euro resoftarea, putini si-ar face pe Logan/Sandero resoftari, in schimb la 200 roni, fac resoftari foarte multi, deci castiga atat clientul (tarif mic) cat si cel care presteaza serviciul respectiv.
          Simplu.

          Comment


          • #65
            ma tenteaza o resoftare si pe mine. dintre cei care au facut, am urmatoarea intrebare: in viteza III urc usor la 100 km/h dupa resoftare? se simte ceva imbunatatire sau..din cauza cutiei nu se simte? acum dupa 10.ooo urc destul de usor la 80-85 in treapta III, dar imi e insuficient pentru stilul meu de condus.
            multumesc.

            Comment


            • #66
              in a III a ai si 110 daca esti dispus sa-i dai. cu a II a urc la 80 . eu a facut resoftare la reprezentant DOC Galati si merge excelent mai ales la liniute.

              Comment


              • #67
                eu is dispus sa ii dau..numai ca nu stiu daca ea poate la cum e proiectata. cum e acuma nu sunt multumit de treapta III si in general de cutie. paradoxal treapta II insa imi place cum lucreaza si urca usor la 60. consumul cum iti e? noroc!

                Comment


                • #68
                  cum merg eu cam 10 % oras si liniute si afara tot cam atat

                  Comment


                  • #69
                    deci e oleak mai mare consumu'!....sau mai mic?
                    ps baietii din cluj care fac resoftari zic ca "sare" mai usor la 100 la treapta III..asta e bine!..si cica scade consumul
                    Last edited by ciomp; 8 November 2009, 03:25. Reason: adaugire

                    Comment


                    • #70
                      Salut ciomp,
                      Daca iti faci resoftare posteaza ca vreau su eu sa fac, tot in Cluj.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by ciomp View Post
                        deci e oleak mai mare consumu'!....sau mai mic?
                        ps baietii din cluj care fac resoftari zic ca "sare" mai usor la 100 la treapta III..asta e bine!..si cica scade consumul
                        Cei care fac resoftari spun ca la acelasi stil de condus (si daca celelalte variabile raman constante: vant, benzina, temperatura...etc) consumul mediu ar fi mai mic cu pana la 0,5 L/100
                        Ideea e nu sa sara mai repede intr-a 3-a la 100 km/h...eu zic ca mai important e cum te ajuta cuplul (dupa resoftare) in treapta a 4-a, in depasiri.
                        Cu a 3-a poti face o depasire destul de lejer pana pe la 120 Km/h...dupa aia tre sa dai a 4-a.
                        Cei care au facut resoftari pe Logan (intrati pe loganclub) spun ca masina nu se transforma intr-o racheta, dar ca de la 112 NM/3000 la 123 NM/3000 dupa resoftare, cuplul asta te ajuta sa faci depasiri "mai din scurt" (desi e relativ ce inseamna "mai din scurt" si in ce viteza ne aflam - probabil mai din scurt intr-a 4-a....in a 5-a nici vorba de depasiri mai din scurt)

                        Comment


                        • #72
                          danm079 nu sunt hotarit inca sa fac, desi ma tenteaza destul de tare! sunt in faza de documentare. cu siguranta ca voi posta impresii daca o voi face. salutari!

                          Comment


                          • #73
                            Ok ciomp, salutari si tie.

                            ciomp un id de mes ai ca sa mai vorbim despre resoftarea din Cluj?
                            Last edited by danm079; 9 November 2009, 20:29. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #74
                              e un baiat de treaba in cluj, kristikappa, care face. am vorbit deja cu el. id'ul meu e kciomp. salut!

                              Comment


                              • #75
                                pai si pana la urma merita facut un cip sa nu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google