Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero chip-tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Oliseh View Post
    unde-s moderatorii?
    Sunt printre noi, sub acoperire

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      A nu te duce capul, nu-i o jignire.
      Din moment ce stii ce-i acela un chptuning, insa vii cu astfel de concluzii...Ori esti rau, ori nu poti.
      haideti sa incercam sa discutam totusi cat de cat civilizat si sa incercam sa nu spunem lucrurilor pe nume .

      Comment


      • @adrian: toata lumea ti-a cerut sa argumentezi ceea ce spui, ceea ce nu ai facut. Doar nu te astepti acum sa-ti dea dreptate. Singur ti-ai facut de lucru aici, unde toti asteapta o parere buna sau rea despre tuning de le cei care si-au facut o astfel de modificare la masina.
        Chiptuning Sandero 1.4MPI ,1.6MPI = 200 RON, 1.5dCI EURO 4 = 400 RON 1.5dCi EURO 5 = 900 RON - Tel: 0751.194.100

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          haideti sa incercam sa discutam totusi cat de cat civilizat si sa incercam sa nu spunem lucrurilor pe nume .
          Ce moderare de cacao! Ce mai administrator...
          Am evitat pana acum cuvinte precum: prost, retardat, idiot tocmai pentru a nu spune lucrurilor pe nume si pentru a nu eticheta oamenii...!
          Oricate argumente as aduce pro/contra intr-un thread nimeni nu-si va schimba parerea ca i-a spus unu de pe un forum ca nu e asa...!
          Repet: Forumurile sunt dovada suprema ca absolut orice conversatie umana neaflata sub pericolul unui pumn in gura de la interlocutor se termina in jigniri.
          Probabil ca la mintea voastra o sa aud iarasi replici gen: :Argumente mestere argumente!!!" sau "E clar ca nu prea te duce capul."...
          De asta ma retrag si las sa par eu ala retardat!
          Succes in continuare tunerilor!

          Comment


          • Succese si sporuri nesperate
            Insa argumentele tale nu au existat...din pacate.
            Poate te razgandesti, si faci lumina putin.

            Comment


            • @adrianromascanu... ce se poate modifica la un motor aspirat pentru ai creste puterea ???... daca stii sa raspunzi nu-ti mai cerem explicatii...
              Sandero R2

              Comment


              • Originally posted by adrianromascanu View Post
                Ce moderare de cacao! Ce mai administrator...
                Poate era mai bine daca citeai si tu regulamentul forumului.Nu-ti lua mai mult de 5 minute,dar erai mai edificat.Pentru asa ceva poti sa iei ban.
                Originally posted by adrianromascanu View Post
                Am evitat pana acum cuvinte precum: prost, retardat, idiot tocmai pentru a nu spune lucrurilor pe nume si pentru a nu eticheta oamenii...!
                Vezi mai sus!
                Originally posted by adrianromascanu View Post
                Oricate argumente as aduce pro/contra intr-un thread nimeni nu-si va schimba parerea ca i-a spus unu de pe un forum ca nu e asa...!
                Nu fi asa de sigur.Forumurile exista ca oamenii sa-si impartaseasca experientele/opiniile/povestile,sa primeasca/dea sfaturi.
                Originally posted by adrianromascanu View Post
                Repet: Forumurile sunt dovada suprema ca absolut orice conversatie umana neaflata sub pericolul unui pumn in gura de la interlocutor se termina in jigniri.
                Probabil ca la mintea voastra o sa aud iarasi replici gen: :Argumente mestere argumente!!!" sau "E clar ca nu prea te duce capul."...
                Da mestere,daca faci o afirmatie,care in mod evident este eronata/interesanta/dubioasa etc,lumea iti va cere argumente! Suntem pe un forum,de aia.
                Originally posted by adrianromascanu View Post
                De asta ma retrag si las sa par eu ala retardat!
                Succes in continuare tunerilor!
                Ca te retragi este foarte bine,ai cam demonstrat cat te duce mintea.Doar sa nu crezi ca este o retragere in glorie,sau macar cu gratie.Nu ai adus argumente in sustinerea celor afirmate,deci...mai bine te retragi.Prima decizie inteleapta,pentru asta te felicit!

                Comment


                • cum e baieti pana la urma. merita,nu merita un chip-tuning pe sandero ? cei ce si-au facut au observat un randament mai bun al masinii ? am citit 2 pagini si in afara de dispute intre useri nu am observat decat un singur post util ce-l al lui DOC in care explica notiunea. chestia cu uzura ,sau fortarea anumitor componente ale motorului ,tind si eu catre ea.si asta numai pentru faptul ca daca imi fac un chip-tuning nu o sa merg cu masina la relanti . datorita parerilor intalnite pe aici nu cred ca m-ar incanta prea tare o schimbare pentru ca nu am citit informatii clare. inteleg doar ca daca vreau liniute,depasiri mai din scurt...talpa sau inferioara ca daca vrei sa fugi totusi cu masina nu-i faci chip-tuning ca sa-ti consume mai putin. poate dupa revizia din toamna o sa incerc totusi,se poate reveni apoi la softul initial ,nu ?

                  Comment


                  • da, se poate .
                    Poti lua legatura in bucuresti cu Doc si te rezolva el ,putine cazuri sunt care au trecut de la modificare la cel original,si aia poate sa fie inainte de vreo revizie,fie ca nu se puteau abtine sa ii dea talpa .

                    Comment


                    • Originally posted by GGI78 View Post
                      @adrianromascanu... ce se poate modifica la un motor aspirat pentru ai creste puterea ???... daca stii sa raspunzi nu-ti mai cerem explicatii...
                      aer de afara
                      serpi in galerii
                      filtru sport
                      catalizator sport
                      eu asta as face!

                      si mai scump...umblat la motor...ax cu came...supape...s.a.m.d
                      Last edited by adrianromascanu; 3 March 2010, 01:43. Reason: completare

                      Comment


                      • pacat ... pe mine la politehnica la calculatoare m-au invatat asa la un motor aspirat :
                        evacuare completa cu tot cu galerii, fara catalizator , diametru nu prea gros ... bineinteles calculat .
                        admisie de aer rece de afar,eventual o clapeta mai mare (asa ca sa stii,si acuma trage aer de afara,de langa farul din stanga,daca te uiti mai atent)
                        axe cu came ...sau ax
                        arcuri pentru axe cu came
                        pistoane de compresie 12:1 ,daca nu sunt bani de pistoane de compresie , ramanem la alezat chiulasa .
                        facut soft adica chiptuning d-ala ce nu e voie pentru modificarile aferente ,adica pentru axe,pistoane si toate cele trebuie modificati timpi de injectie , benzina mai multa ,care se face dupa teste AFR , avans si jucat cu avansul la limita detonatiilor .
                        Bineinteles ca la modificarile astea nu mai folosesti benzina de 95 .
                        Si daca nu esti multumit ,il treci pe carburator si nu mai tre sa ii faci niciun chiptuning , il resoftezi cu surubelnita.
                        Last edited by Cristi_Xp; 3 March 2010, 01:47.

                        Comment


                        • Si eu ce am zis?
                          Exact aceleasi lucruri!
                          Sau ii pui TURBO!!!!! :>
                          Dupa toate modificarile trebuie facut si chip tuning! :P
                          Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:41. Reason: completare

                          Comment


                          • Da, pui turbo dand din degete. Ia spune, cum te-au invatat la politehnica profesorii?
                            Supape? De ce ?
                            PS: ai omis niste lucruri. Trebuiesc ochelari.

                            LE: tot nu mi-ai raspuns nea pe thread-ul cu anduranta. Fa un pic de brain storming.

                            Comment


                            • ) ma prapadesc de ras! )
                              Voua cand vi se pune pata chiar nu va lasati...orice argument as aduce...tot prost raman pentru tine...asa ca nu ma obosesc!
                              Esti patetic mai nene! (n.r patetic=Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare) pentru ca sunt sigur ca te gandeai la altceva
                              Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:41.

                              Comment


                              • deci acelasi lucru ca si mine l-ai scris si tu ...perfect =)) eu nu m-am prins.
                                Ce tre sa faci la un motor ca sa ii pui turbo ?
                                da profi de la poli nu te-au invatat ca un motor turbo este un motor supraalimentat si nu motor aspirat ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google