If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
In primul rand, tu ai nevoie de un update la dealerul Dacia si de un tuner. Daca ai schimbat motorul cu unul identic, nu ai nevoie de nicio adaptare. Problemele sunt din alta parte.
Pentru resoftari (chiptuning) Dacia Sandero puteti apela la dealerii din tara:
Iti multumesc pt raspuns. D.p.d.v mecanic am facut deja tot ce se putea: bujii noi, fise noi, reglat tacheti, pompa de benzina noua, curatat rezervor (lipsa de idei), benzina 95, 98, 99, 100... Pana cand am citit pe loganclub problemele cu gpl: din cand in cand ecu gpl deregleaza ecu-l de benzina. Mai ales in cazul meu cu schimbatul motorului. Interesant a fost ca timp de 2 luni megea perfect si pe benzina si pe gaz, pana cand am ramas fara curent si am scos bateria o noapte intreaga...atunci au inceput problemele: pornea la a 10a cheie, in 2-3 bujii, nu mai mergea pe benzina, dar pe gaz zbura saraca. dupa ce am citit ca aceste simptome apar din cauza gpl-ului, si ca trebuie reglat ecu gpl, am si fost la un service gpl, si chiar asa a fost: ecu gpl era total dereglat si dadea erori ecu-ului de benzina. Au reusit sa optimizeze ecu gpl, automat merge mai bine si pe benzina, dar pornirea greoaie la rece a ramas, plus din cand in cand in a 3a parca s-ar inneca, ca si un carburator. Motorul seamana la vedere, dar din pacate nu este identic, este unul mai vechi, avand garnitura de chiulasa din material vechi, nu din otel, dar este in stare buna. As evita service-ul Dacia, nu am experiente placute cu ei...
Exact. Nu avea nici o problema deosebita in afara de ceva sunete dubioase, dar nu mai aveam incredere. Si nu vreau sa duc masina la fier vechi, caci mi-e mila de ea si multe aminiri frumoase ma leaga de ea )
Impresionant. Iată un Sandero cu jumătate de milion de km la bord. Dă-ne mai multe detalii: an, motorizare, ce altceva ai mai schimbat la ea. S-ar putea să fii campionul Sanderiștilor.
Gata, am rezolvat. Cei de pe loganclub au dreptate: reinitializarea ecu-ului de benzina, inapoi la service gpl, unde se ajusteaza ecu gpl, total 70 ron. Nu sunt eu campion, masina e campioana. Pana la 300.000 km a vazut mai multi soferi, decat clienti. Masina e din 2008, prima generatie, 1.4, lumina de la bord portocaliu, cu toate dotarile extra de pe vremea respectiva (abs, servo, 2 airbag, geamuri electrice fata, ac, oglinzi incazite). Pe la 350.000km a primit instalatie gpl tomasetto, cu care nici o problema nu am avut. In afara de consumabile(de la directie desigur) i-am schimbat de 2 ori radiatorul interior, si din cauza gazului pompa de 3 ori (poti sa ai si un plin intreg de benzina, ca mai devreme sau mai tarziu tot se arde pompa de benzina). Ulei schimbat la 15.000 fix Aral 5W40 sintetic. La motor o data, din cauze necunoscute a crapat o supapa, ceea ce a cauzat zgomotul ala dubios (nu sariti la mine, nu sunt mecanic, mecanicul actual mi-a spus asta) si oricum injectoarele erau infundate din cauza gazului(dupa un timp, daca nu folosesti cel putin 10% km si pe benzina, se depune calamina), asaca m-au sfatuit sa schimb motorul...mare greseala, mai avea viata din belsug acel motor la 530.000 cu solutii simple si ieftine. In rest plasticul din interior nu scatrtzaie, merge bine, dupa decolantare arata superb...ce sa va spun... e o masina care e mai frumoasa estetic decat un logan(sunt subiectiv, stiu, nu urlati), dar mai micuta. Motoarele de 1.4 si 1.6 mpi erau motoare superbe! Oare de ce nu se mai fabrica??? Toate cele bune, si daca va pot ajuta cu ceva sfaturi, intreba-ti-ma, caci am invatat multe in ultima perioada Sfatul meu personal: daca ati cumparat Sandero, nu va asteptati la performante de Ferrari.
era sa uit: la aceste motoare corpul de termostat e din plastic. mai nou s-a "inventat" corp termostat din (ceva) metal, costa 35 de lei. Merita schimbat, caci dupa un timp crapa plasticul. Scuze pt off topic toate cele bune
Last edited by Tonytax; 30 June 2017, 14:12.
Reason: Automerged Doublepost
Sigur si dansul are motor de 1.4 mpi. Aceste motoare sunt superbe. Si dci-ul e foarte bun, dar putin mai pretentios. Multumesc pentru felicitari, dar masinuta merita toate laudele. Iti dai seama ca am petrecut ceva timp ”impreuna” si am trecut prin multe, aproape ca traim in simbioza voi posta o poza cu km de bord
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment