Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero chip-tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu ma gandeam ca din cauza greutatii si cutiei nu tragea. Eram in treapta a 4..nu am nici un motiv sa mint, nu as avea nimic de castigat.

    Comment


    • #47
      repet: in tr4 la 4000rpm nu poti sa ai 90km/h decat daca patineaza ambreiajul ca uns cu ulei...ma gandeam ca ai gresit ori treapta ori turatia, faza cu minciuna a fost o gluma. deci, tr4, 4000rpm, niet 90km/h... tr3 + 4000rpm = 80km/h.
      Last edited by Seba; 16 September 2009, 18:31.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #48
        Intr-a 4-a ai fix 80 km/h la 3000 ture, iar la 4000 ai pe undeva pe la 100-110 km/h

        Comment


        • #49
          atunci probabil am vazut eu ceva gresit...oricum incarcata la deal nu merge cum vreau eu. Stiu ca e doar 1.4 si ca nici nu pot sa cer mai mult.

          Comment


          • #50
            pai dom'le, daca ai avut 4000rpm, cati cai din aia 75 crezi ca a dezvoltat motorul? vreo 50, asa...daca vrei sa urci, atunci tre' sa-i dai de s-o cocosezi, cum se zice. doar se zice. din moment ce motorul a fost proiectat sa aibe 75 de cai la 5500rpm, crezi ca aia de tembeli l-au facut asa? numa la romani daca treci de 3500rpm se strica motorul. tot la nivelul daciei 1300 au ramas multi, prea multi.
            in alta ordine de idei, la o masina de 75 de cai cand o calci cum trebuie si 1100 de kile goala, deci cam cat o dacia 1300 plina ochi, voi cum v-ati astepta sa traga? poti sa ceri, dar nu mult mai mult. inca 1500rpm poti sa urci lejer turatia cand e nevoie, ca oricum n-o sa emrgi la 5500 90% din timpul de exploatare. asa ca in afara de un consum mai mare, chiar n-ai ce sa pierzi. cand e nevoie, asta e modelul, trebuie cocsata. pt ca asa a fost facuta din start. nu stiu de cate ori am zis-o, cred ca deja e in loc de "buna ziua". sorin a mers 4 ani cu loganul lui 120000km schimband vitezele inclusiv la 7000rpm. are remapare din primii 20000km si nu are nici pe dracu. cand e musai, ii dai, fara mila, altfel ai o ascutitoare care nu se misca asa cum vor unii
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #51
              il sustin pe seba. cand am vb cu mecanicii de la dacia si le-am zis ca mi-e frica sa ii dau peste 3000 ca ii sare motorul mi-au spus ca daca nu o voi "cocosa" din cand in cand si voi schimba vitezele sub 2200 se va duce naiba motorul pentru ca nu exista suficienta presiune iar uleiul nu va urca in partea de sus a motorului. deci mergeti cu ele subturate si o sa va intrebati de ce motorul s-a distrus.

              p.s. dupa un drum de 50 km in care te iei la tranta cu vreunu sa vezi ce frumos merge apoi la relanti. parca e mult mai silentios si merge mai frumos.
              -fara-

              Comment


              • #52
                Eu am 1.6 si normal pe la 3000-3500 schimb vitezele. Si apropo de treapta a 4 a se duce in 140 km la 5000 si ceva ture pana 5500.Mie mi-au zis mecanicii sa nu-mi fie frica sa ii dau si 5000 de ture. Este ok, cel putin la depasiri de pe la 90 -130 in tr 4 le fac.

                Comment


                • #53
                  o sa bag si eu in vre-o 2 saptamani o resoftare la colegu de pe forum (ca-i ieftin) la Doc

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by bunicuta View Post
                    123 - 125 ar trebui sa fie (depinde cine i-a facut resoftarea)
                    resoftarea e facuta de cei de la dacia veniti de la pitesti la servicul dacia din timisoara.in legatura cu cuplul am uitat cat e acum da cum pot sa aflu akm cat e?
                    Last edited by pitiku1; 20 September 2009, 20:50. Reason: mesaj incomplet

                    Comment


                    • #55
                      daca ti-au facut remapare calumea (nu pus soft de 1.6 pe 1.4, ca aia nu-i remapare, e tiganie), cam cum zicea bunicuta ar trebui sa fie. 120 si un pic Nm.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Nemurit0rul View Post
                        o sa bag si eu in vre-o 2 saptamani o resoftare la colegu de pe forum (ca-i ieftin) la Doc
                        Te astept cu un telefon la 0751.194.100.
                        Chiptuning Sandero 1.4MPI ,1.6MPI = 200 RON, 1.5dCI EURO 4 = 400 RON 1.5dCi EURO 5 = 900 RON - Tel: 0751.194.100

                        Comment


                        • #57
                          am fost in weekend la cluj...in a 4 la 4500 am avut 120 km/h, deci este clar ca nu am vazut eu bine..Cam la ce pret se ridica o resoftare ca lumea?

                          Comment


                          • #58
                            Vezi pretul la mine in semnatura.
                            Chiptuning Sandero 1.4MPI ,1.6MPI = 200 RON, 1.5dCI EURO 4 = 400 RON 1.5dCi EURO 5 = 900 RON - Tel: 0751.194.100

                            Comment


                            • #59
                              Salut Doc,

                              Sunt si eu intresat de o resoftare, dar sunt din Cluj.

                              Nu stiu cum s-ar putea realiza.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by pitiku1 View Post
                                resoftarea e facuta de cei de la dacia veniti de la pitesti la servicul dacia din timisoara.in legatura cu cuplul am uitat cat e acum da cum pot sa aflu akm cat e?
                                Poti sa afli ce cuplu ai si pe ce plaje de turatii, doar daca duci masina la un dyno.
                                ps. cei de la dacia zalau mi-au spus in fata ca resoftarea lor consta in schimbarea softului de 1.4 cu cel de 1.6

                                @danm079, pentru Cluj mergi pe www.loganclub.ro si cauta-l pe cristikapa...e din Cluj si lumea e foarte multumita de serviciile lui. Din cate stiu eu, Doc nu are reprezentat in Cluj, doar in Oradea si Satu Mare.

                                ps. Doc, nu-ti fac reclama negativa...sper sa nu ma fi inselat cu ce am spus mai sus.
                                Last edited by bunicuta; 5 November 2009, 18:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google