Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero chip-tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Garantia nu se pierde decat daca descopera cei din service,dar in sensul asta sunt foarte putine sanse.

    Comment


    • #17
      de abia sambata am facut chiptuning, m-a costat 500 lei, a durat 20 minute, si chiar am facut o proba imediat cu omuletu de la magazin. se simte oarecum si la plecarea de pe loc, dar cel mai bine in cuplu maxim ..iti da putin vant mai mult...se simte oricum. Consumul in regim de mers normal nu cred ca sa schimbat, cand ii dai normal ca papa...:d

      Comment


      • #18
        Pentru membri din Bucuresti pretul unei modificari la Dacia Sandero 1.4i si 1.6i este 350 RON. La dealerii din alte orase pretul ramane insa cel de pe site, fara reducere: Chiptuning Dacia Sandero.

        @agapi: ma bucur ca ai reusit asa de repede sa faci modificarea, dealerul din Iasi este pasionat de masini si dornit sa ajute pe oricine.

        @oliseh: momentan la dacia nu sunt probleme legate de service si garantie (nu se vede la revizii), insa trebuie sa stii ca chiptuning invisibil nu exista, chiar daca alte companii de tuning va vor spune altceva doar pentru a castiga un client. Eu chiar incerc sa raspund pe la intrebarile uzuale pe care le primesc de la clienti pentru a fi cat mai corect informatii cu privire la aceste modificari. Poti sa arunci o privire pe site la INTREBARI FRECVENTE. Daca crezi ca ai si alte intrebari decat cele intalnite pe site, acest topic iti sta la dispozitie si eu voi incerca sa-ti raspund cat mai repede posibil la ele.
        Last edited by Doc; 8 December 2008, 10:57.
        Chiptuning Sandero 1.4MPI ,1.6MPI = 200 RON, 1.5dCI EURO 4 = 400 RON 1.5dCi EURO 5 = 900 RON - Tel: 0751.194.100

        Comment


        • #19
          Mie mi-a facut resoftarea si imi place. pana in viteza a 4 a chiar se simte. daca schimbati ca bosorogi sub 3000 va faceti degeaba . sa nu va asteptati la mare lucru dar...... se vede ca e mai infipta.(acum fac golf4 1.6 benzina ) .

          nu mai posta mirc!
          Last edited by Seba; 6 April 2009, 10:30.

          Comment


          • #20
            mi-am montat si un filtru de aer sport + resoftarea pe care o aveam si pot zice ca se simte binisor

            Comment


            • #21
              depinde cum l-ai montat ... grija cat praf bagi in motor .

              Comment


              • #22
                Pretul pentru chiptuning la modelul Sandero 1.4MPi si 1.6MPi este de 350 RON.
                Chiptuning Sandero 1.4MPI ,1.6MPI = 200 RON, 1.5dCI EURO 4 = 400 RON 1.5dCi EURO 5 = 900 RON - Tel: 0751.194.100

                Comment


                • #23
                  filtru lam montat undeva in spatele farului din dreapta ca nu aveam loc in alta parte.
                  Iam facut o adaptare de la cutia unde era filtru vechi, si pina acolo cu niste reductii si o chestie elastica de alumniu care se pun pe la hote, am etansat bine legaturile cu coliere si banda adeziva si vad ca nu sunt pb, mai ramine de vopsit tubularatura ca se vede cam ciudat

                  am o intrebare cum poti sa-ti dai seama daca bagi praf mai mult decat trebuie ? te uiti la ulei sau cum?

                  Comment


                  • #24
                    pai nu prea trebuie sa bagi praf si da, uleiul un indice de calitate a aerului si benzinei folosite.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      azi am aflat cu stupoare ca daca vreau chiptuning la sandel ma costa 800 ron ,am facut cale intoarsa cu multumirile de rigoare.
                      Ma las pagubas cu resoftarea asta desi imi trebuia cei 8 caluti dar mai mult cuplul care are un rol foarte imp.

                      Comment


                      • #26
                        da' ce mama drecu' tre' sa faca "chiptuneru'" pt cei 8 caluti care sunt de fapt vreo 6? la logan, acelasi motor, aceeasi crestere de putere, 150ron. mai, ce profita astia...ar lua si pielea de pe om. pt aceelasi fisier de scris in ecu, una costa de 5 ori mai mult decat cealalta, doar pt ca e "model nou"? zi-ne si firma sau persoana care ti-a cerut atat.
                        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Seba View Post
                          zi-ne si firma sau persoana care ti-a cerut atat.
                          ...un nene de la dacia service de la noi din Zalau...(daca nu ma insel)
                          ps. am vorbit cu Oliseh care trebuie sa-si faca prin august verificarea tehnica, si zicea ca cineva din service face resoftari si l-am rugat sa-l intrebe care-i tariful(daca ar fi fost apropiat de pretul pietei, as fi facut la service), mai ales ca eu am vazut pe loganclub, ca in Cluj e un tip cristikappa care face resoftari la 200 roni...oricum, intre 200 si 800 e diferenta mare.

                          Comment


                          • #28
                            pai ne(va) cam ia de prosti la pretul asta...mai sus zicea Doc, parca, ceva de 350ron...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              Doc face pentru benzinare la 150 roni si la dizal la 350 roni...(cel putin asta era scoru' pe loganclub - vad ca mai sus a pus preturile la 350 roni - cam scump)
                              ps. acum am vreo 920 Km la bord, ma gandeam ca prin august sa-i fac resoftarea, sigur voi avea atunci peste 1300 Km, dar am unele retineri: de unde stiu eu ca acel cineva chiar face resoftarea si nu cumva e doar efect placebo.
                              Eu as face resoftarea pentru acei 11 NM in plus atat de necesari...insa cine imi poate garanta ca-i si voi avea (la 3000), poate ii voi avea pe la 4500 ture.
                              Asta ma macina...ca nu-mi va conveni sa merg dupa resoftare sa dau alti bani si sa bag masina pe dyno.
                              Last edited by bunicuta; 28 June 2009, 21:31.

                              Comment


                              • #30
                                n-o sa-i ai la 4500, ci pe la 3000rpm, cum e din fabrica. eu am avut 1.6 resoftat si mergea mai bine decat un 1.6 stock. pe testate, nu pe senzatii de genul "mi se pare"
                                oricum, iti recomand sa faci resoftarea dupa vreo 5000km, nu dupa 3000 sau imediat cum iesi din rodaj. asta daca vrei s-o faci, normal...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google