Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

noul sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Domnilor... vad ca se tot discuta problema casetei de directie... dar care dintre dumneavoastra a fost curios sa intrebe cati producatori sunt, sau ce tip de casete v-au montat in locul celei defecte
    Sandero RS

    Comment


    • #32
      sunt vreo 3 producatori, dupa stiinta mea. daca te uiti la topicul legat de caseta vei identifica 2. baiul e ca nu scapam de zgomote astia care le avem....mama lor de masini!
      ps oricum sunt de calitate jalnica aceste cutii.
      Last edited by ciomp; 19 December 2010, 00:31.

      Comment


      • #33
        Originally posted by DYA91 View Post
        Domnilor... vad ca se tot discuta problema casetei de directie... dar care dintre dumneavoastra a fost curios sa intrebe cati producatori sunt, sau ce tip de casete v-au montat in locul celei defecte
        Pai cel din romanica este Koyo Alexandria (fostul Rulmentul Alexnadria), dar exact dupa cum ai spus si tu, s-a discutat, nu cred ca mai are rost sa intram in detalii.
        Discutii pro si contra or sa fie foarte multe, dar pentru unii sunt mai mult sau mai putin importante aceste probleme. Am vazut si oameni in service ce au parcurs si 80.000 km cu Sandelul si nu au avut probleme.
        Intrebarea este de ce unele sunt praf si latele pot fi ”exemplare” daca le pot spune asa.
        Asta este, viata este o loterie in tot ceea ce faci, si nu pot fi multumiti toti (eu sunt unul dintre cei nemultumiti din pacate).
        Salutari.

        Comment


        • #34
          Are cineva un cod original al acestei casete de care nu sunteti multumiti ?... Se pare ca problema se rezolva cu TRW... la trpidatii, scartaieli problemele pot fi mai multe... capete de bara, bielete directie, amortizoare scurse, flanse amortizor, pivoti... etc... marea majoritate din cauza drumurilor...
          Sandero R2

          Comment


          • #35
            @ gigi eu am pus caseta TRW (cu tot cu capete de bara). problema e ca tot am niste zgomote infundate si trepidatii la virarea pe loc a rotilor si peste denivelari mici si linii tramwai.zgomotul se simte cel mai bine acuma iarna pe zapada. ce naiba mai poate fi? rulmentii sau flansele? Dinutoiu a pus un filmuletz sa exemplifice zgomotele in topicul meu legat de lipsa barei stabilizatoare, da nu il gasesc
            Last edited by ciomp; 19 December 2010, 00:56.

            Comment


            • #36
              Originally posted by GGI78 View Post
              Are cineva un cod original al acestei casete de care nu sunteti multumiti ?... Se pare ca problema se rezolva cu TRW... la trpidatii, scartaieli problemele pot fi mai multe... capete de bara, bielete directie, amortizoare scurse, flanse amortizor, pivoti... etc... marea majoritate din cauza drumurilor...
              Asa este. Ultima caseta montata este TRW, adusa din Brazilia.
              Problema este ca zgomotul metalic persista iar pb este plimbata de cei de la Dacia ca fiind de la coloada directie la ansamblu arc-amortizor si invers, fapt pentru care s-au si inlocuit coloane de directie ... .
              Cod original ... nu stiu daca il mai am, am facut la momentul respectiv poze cu etichete casetei dar nu cred ca o mai am. Oricum cert este faptul ca a inlocui atatea piese fara rezultat nu este normal.
              Oricum sa revenim la subiect ....
              La acest nou model as prefera sa vad niste jante mai spectaculoase si poate o deschidere a portbagajului ca la kia sportage (geamul separat si usa separat - sau macar doar usa dar cu butonul de deschidere ascuns ca sa nu mai inchete ca asta, eu asa am patit acum 2 zile), si poate ceva plusuri la interior, gen reglare lombara scaune fata; poate motorul ala de 16 V cu 110 cai ... , ar fi ceva.
              Sa auzim si alte pareri ....

              Comment


              • #37
                eu am un cod de reper...te ajuta?
                revenind eu la subiect si acest model as prefera sa vad un propulsor adevarat si un interior schimbat si personalizat pentru sandero, adica diferit de logan si dopat' (adica "dastaru'")

                Comment


                • #38
                  Eu as vrea un motor de 1.5 cu turbo pe la 160 de cai. Daca apare asa ceva vreodata la sandero promit ca il vand pe asta care il am(si nu am probleme la directie cu el). Interiorul nu ma deranjeaza asa de mult , dar sa aiba mai multe butoane si temporizare reglabila pentru stergatoare. Recunosc ca este o mare greseala ca nu a fost in dotare.

                  Comment


                  • #39
                    Deci multumesc lui Daniel ca a avut rabdare sa explice cum trebuie ceea ce vroiam si eu sa spun.

                    @geoalexus...da, poti visa sa scoata dacia motoare de peste 120 Cp....de prin 2020 incolo...sa fim seriosi...crezi ca e asa simplu sa montezi un motor de 160CP pe mizeria aia de sasiu, construit pentru 75 - 90 Cp ?

                    @nmariuscalin, vad ca te dai ca berbecul ca capul in perete, si nu ai inteles nimic din ce am spus eu. Eu sustin ca dacia e o mizerie de masina, dar din premisa asta nu putem deduce ca imi doresc Mercedes, Ferari, sau ca imi doresc, climatronic, scaune piele, 100 airbag-uri...etc. NU DOMNULE, imi doresc ca, husele de pe scaunele mizerabilului Sandero, sa fie cusute normal, normal, normal...nu aiurea de un angajat venit beat la munca. Imi doresc ca toate firele de sub bord sa fie legate intre ele, nu sa-mi atarne pe acolo si sa-mi scartaie sub bord la fiecare mica denivelare, imi doresc a mocheta sa-mi fie montata corect, nu pusa stramb si sa atarne pe la picioare....INTELEGI DOMNULE Calin ce-mi doresc eu de la o masina ?
                    Dacia a picat la testul asta....a picat grav...i-as lasa repetenti la capitolul finisaje (in special)

                    In 2009 cand am luat eu masina, stiam ca e un Low cost, ca motoarele sunt antice si consuma mult, ca finisajele sunt cum sunt....DAR...de aici si pana sa constat ca e o MIZERIE mi-au trebuit 2-3 luni sa descopar cum a fost asamblata chinezaria asta. Intreabati ce alta masina mai cumperi cu dotarile/pretul asta ? Raspuns: nici o alta marca de masina - pentru ca nici un producator nu-si poate permite sa construiasca o asemenea mizerie prin care se urmareste doar pretul - sa fie cat mai scazut, in afara de dacia, producatorii au un minimum de respect pentru clienti cand asambleaza masinile.

                    Apropo, ati mai vazut la vreo alta masina, butonul de AC care sa arate mai hidos ? Varianta mai ieftina ca la dacia nu exista....

                    Cei care tot o dau in sus si in jos cu succesul Dacia in Vest, ori nu pricep conceptele economice de baza, ori sunt angajati ca lingai ai dacia: de cand cu inceputul crizei economice si financiare, chiar daca neamtul de rand cu salariul lui de 1500 - 2000 euro pe luna avea bani de o masina, evident ca si-a pus intrebarea daca nu cumva e mai bine sa cumpere "prudent" - adica sa cumpere o chinezarie romaneasca noua dar la un pret de SH, chinezarie pe care sa o calareasca zilnic vreo 2 ani, dupa care sa-si cumpere o masina (Succesul dacia se bazeaza in mare parte pe reclama, pe crearea unei imagini a produsului numit dacie)
                    Cei mai multi (nemti, francezi) care au optat pentru o dacie sunt cei care aveau masini destul de vechi, a caror intretinere costa destul de mult (de ce sa dai 1000 - 2000 euro pe an pentru a repara/intretine un VW Golf 3 cand la 6000 euro - prin rabla - neamtul isi ia chinezarie noua la care are garantie).
                    Last edited by bunicuta; 19 December 2010, 10:39.

                    Comment


                    • #40
                      Arata bine!

                      Originally posted by Daniel Dinutoiu View Post
                      sau macar doar usa dar cu butonul de deschidere ascuns ca sa nu mai inchete ca asta, eu asa am patit acum 2 zile), si poate ceva plusuri la interior, gen reglare lombara scaune fata;
                      Sa auzim si alte pareri ....
                      O idee buna pentru butonul de deschidere portbagaj!
                      Noroc ca putem avea acces la portbagaj si rabatand bancheta spate, sau ma exista si metoda cu 2, 3 lovituri bine plasate. Pana la urma cedeaza gheata depusa pe buton.
                      Reglaj lombar am si este foarte bun, dar am inteles si de ce l-au scos.
                      Pornirea automata a stergatoarelor, cel putin pentru mine, ar fi un minus.
                      La cat praf se aduna peste noapte, trebuie sa ud bine parbrizul si abia apoi sa pornesc stergatoarele, altfel... mai bine as da cu smirghel!

                      Stiu ca exista probleme cu scartaieli prin bord si mochete puse aiurea dar dupa 2, 5 ani de utilizare, inclusiv pe drumuri de tara si de munte (macadam sau doar pamant) la mine in masina nu suna nimic aiurea.
                      Mentionez ca NU sunt surd!
                      Pe de alta parte, dupa ce tot felul de "mesteri" demonteaza bordul de cateva ori, nu cred ca pot invinui constructorul pentru zgomotele aparute.
                      Am probleme doar cu stergatorul stanga si mai nou se cojeste volanul, dar se schimba (garantie).

                      In rest, arata bine propunerea de facelift, totusi astept foto si cu interiorul.

                      Comment


                      • #41
                        am revenit si eu... ma speriati cand citesc aici... ma gandesc ca foarte multe din probleme pe care le insirati pe aici (eu nu le am ori nu ma deranjeaza) nu pot spune ca este o masina perfecta...cum am mai spus e scumpa 9000 euro(pff, o galagie de bani) adevarat butoanele sunt groaznice... cand am citit de AC i-am dat dreptate... oricum e masina mea si este cea mai buna
                        La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                        Comment


                        • #42
                          Domnule "bunicuta" tin sa iti comunic ca la Sandero meu: 1. husele de pe scaune sunt cusute NORMAL (despre starea celui care le-a cusut nu pot da detalii);
                          2. firele de sub bord sunt legate intre ele si nu-mi atarna sau imi scartaie in niciun fel la denivelari;
                          3. mocheta e montata corect, nu e pusa stramb si nu-mi atarna pe la picioare
                          4. butonul de la AC nu mi se pare hidos (cum ar trebui sa arate ca sa fie frumos?), iar ptr mine important e ca AC merge si isi face cu brio treaba;
                          5. apropo de termenul "chinezarie" - ptr cultura ta generala sa stii ca sunt "chinezarii" de f buna calitate dar care nu ajung toate pe piata noastra (si nu ma refer numai la masini), deci conotatia negativa a termenului nu isi are rostul;
                          6. explicatia pe care o dai la intrebarea ce alta masina mai cumperi la pretul si dotarile astea nu sta in picioare, sa fim seriosi, e o explicatie care iti convine tie.

                          Tot rationamentul pe care l-ai expus vizavi de faptul ca Dacia se vinde bine in vest nu face decat sa confirme faptul ca strainii gandesc economic, pragmatic, si vor o masina noua la un pret decent si cu dotari decente, iar Dacia le ofera aceste lucruri, este exact tinta Dacia, aceea de a exploata criza prin acest filon low cost. Nemtii, francezii, italienii sunt mai putini pretentiosi si mai realisti ca noi si poate ca nu sunt atat de atenti la husele de pe scaune, mocheta, fire din bord si alte treburi si apreciaza faptul ca pot avea o masina noua, la un pret decent pe care sa o "calareasca" mult si bine.

                          "Succesul Dacia se bazeaza in mare parte pe reclama" - e un truism, succesul multor produse si servicii are la baza reclama nu crezi? Reclama e sufletul comertului, nu am spus-o eu.
                          Nu vreau sa continuam polemica asta, e inutil, fiecare are parerea lui pe care nu si-o va schimba. Eu sunt multumit de masina, pe cand tu nu esti, punct. Ai varianta sa o vinzi si gata.







                          Originally posted by bunicuta View Post
                          Deci multumesc lui Daniel ca a avut rabdare sa explice cum trebuie ceea ce vroiam si eu sa spun.

                          @geoalexus...da, poti visa sa scoata dacia motoare de peste 120 Cp....de prin 2020 incolo...sa fim seriosi...crezi ca e asa simplu sa montezi un motor de 160CP pe mizeria aia de sasiu, construit pentru 75 - 90 Cp ?

                          @nmariuscalin, vad ca te dai ca berbecul ca capul in perete, si nu ai inteles nimic din ce am spus eu. Eu sustin ca dacia e o mizerie de masina, dar din premisa asta nu putem deduce ca imi doresc Mercedes, Ferari, sau ca imi doresc, climatronic, scaune piele, 100 airbag-uri...etc. NU DOMNULE, imi doresc ca, husele de pe scaunele mizerabilului Sandero, sa fie cusute normal, normal, normal...nu aiurea de un angajat venit beat la munca. Imi doresc ca toate firele de sub bord sa fie legate intre ele, nu sa-mi atarne pe acolo si sa-mi scartaie sub bord la fiecare mica denivelare, imi doresc a mocheta sa-mi fie montata corect, nu pusa stramb si sa atarne pe la picioare....INTELEGI DOMNULE Calin ce-mi doresc eu de la o masina ?
                          Dacia a picat la testul asta....a picat grav...i-as lasa repetenti la capitolul finisaje (in special)

                          In 2009 cand am luat eu masina, stiam ca e un Low cost, ca motoarele sunt antice si consuma mult, ca finisajele sunt cum sunt....DAR...de aici si pana sa constat ca e o MIZERIE mi-au trebuit 2-3 luni sa descopar cum a fost asamblata chinezaria asta. Intreabati ce alta masina mai cumperi cu dotarile/pretul asta ? Raspuns: nici o alta marca de masina - pentru ca nici un producator nu-si poate permite sa construiasca o asemenea mizerie prin care se urmareste doar pretul - sa fie cat mai scazut, in afara de dacia, producatorii au un minimum de respect pentru clienti cand asambleaza masinile.

                          Apropo, ati mai vazut la vreo alta masina, butonul de AC care sa arate mai hidos ? Varianta mai ieftina ca la dacia nu exista....

                          Cei care tot o dau in sus si in jos cu succesul Dacia in Vest, ori nu pricep conceptele economice de baza, ori sunt angajati ca lingai ai dacia: de cand cu inceputul crizei economice si financiare, chiar daca neamtul de rand cu salariul lui de 1500 - 2000 euro pe luna avea bani de o masina, evident ca si-a pus intrebarea daca nu cumva e mai bine sa cumpere "prudent" - adica sa cumpere o chinezarie romaneasca noua dar la un pret de SH, chinezarie pe care sa o calareasca zilnic vreo 2 ani, dupa care sa-si cumpere o masina (Succesul dacia se bazeaza in mare parte pe reclama, pe crearea unei imagini a produsului numit dacie)
                          Cei mai multi (nemti, francezi) care au optat pentru o dacie sunt cei care aveau masini destul de vechi, a caror intretinere costa destul de mult (de ce sa dai 1000 - 2000 euro pe an pentru a repara/intretine un VW Golf 3 cand la 6000 euro - prin rabla - neamtul isi ia chinezarie noua la care are garantie).

                          Comment


                          • #43
                            Incep sa ma consider norocos pentru ca nu am descoperit probleme majore(masina este din 2009 si in prezent are 10.500 km).

                            Un coleg si-a cumparat cu 6440E un Sandero BlackLine(citez:"9500 pretul de catalog Black Line 1.200 16V Euro 5-3 bonuri(rable) a 2400E-1 bucata reducere 300E speciala seria Black Line-300E reducere pentru vopsea metalizata"),pentru o masina 0 km mi se pare un pret excelent,dar la 9500 as mai pune ceva si deja as avea mai multe variante.

                            Revenind la Sandero facelift,arata dragut,sunt tare curios ce imbunatatiri/modificari au adus la interior.

                            Sarbatori Fericite tuturor!
                            Last edited by Azzzuro; 19 December 2010, 23:21.

                            Comment


                            • #44
                              Chinezarie!? - Imi doresc sa fi fost produsa in China(daca v-ati plimbat vreodata cu Hover ati spune la fel).
                              Faza cu butonul de AC este bestiala. Poate il roaga Dacia pe nenea Pinifarina sa faca un design mai atragator la butonul de AC.
                              Eu nu am nici o problema la mocheta , este montata foarte bine si a fost supusa la eforturi destul de mari , mai ales in zona soferului. Nu a dat semne de deplasare sau ceva.
                              Promit ca ma uit la huse, chiar nu am bagat de seama daca sunt cusute aiurea.
                              V-ati gandit ca poate cei din vest s-au saturat sa plateasta pe opel, vw, skoda un pret prea mare pentru ce le ofera? Si poate au zis ca masina asta are un pret mai corect ca celelalte?
                              Ei prea putin cumpara prin rabla, prefera sa vanda VW 3 sau 4 cu vreo 200.000km unui roman sau bulgar ca ia mai multi bani pe ea decat ar luat la rabla.
                              Dar chiar nu va inteleg, daca urati atat de mult masina pe care o conduceti la ce o mai tineti?
                              Gasiti seria 3 din 2000(ursuleti, pisicute) pe banda, sunt mai multe decat Sandero. In cartier la mine se numeste "masina saracului". Daca nu o sa mai am bani de Sandero imi iau si eu un BMW.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by nmariuscalin View Post
                                Tot rationamentul pe care l-ai expus vizavi de faptul ca Dacia se vinde bine in vest nu face decat sa confirme faptul ca strainii gandesc economic, pragmatic, si vor o masina noua la un pret decent si cu dotari decente
                                Pai aici e problema (de asta spuneam ca dacia a creat o imagine - falsa as spune eu - a produselor sale), evident ca atunci cand salariul tau (de neamt, francez, italian) e pe la 1500 euro pe luna e simplu sa nu te intereseze ca masina numita dacia e o chinezarie, ca doar acei 6000 euro (prin programul rabla) nu sunt o investitie - sunt doar 4 salarii pentru neamt , pentru un roman care castiga decent sunt in schimb vreo 20 de salarii.
                                Scuzati-ma, sa am 1500 de euro pe luna, sa cumpar chinezaria asta de Sandero, evident ca nu as mai face atata caz, pentru ca as sti ca tin masina maxim 1-2 ani, si apoi imi iau altceva.
                                La 1500 de euro pe luna, e simplu sa ai mofturi...insa eu am cumparat masina, constat dupa 2-3 luni ca e o chinezarie...dar din pacate nu-mi permit sa o vand si sa-mi cumpar altceva.
                                In fine, eu ma adresez celor care nu au dacie (Logan, Sandero...etc) si intra pe forum in speranta ca vor fi lamuriti de catre posesorii de Sandero sa-si cumpere sau nu...eu unul le spun ca Sandero nu-si merita banii (motivele le gasesc in zecile de threaduri si posturi scrise pe forum)
                                Referitor la acest thread, retrag ce am spus acolo. Mai bine decat un Sandero nou, o masina SH (eu unul as accepta riscul)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google