Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

noul sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dupa parerea mea sa cam depasit subiectul thred-ului... a degenerat in pro si contra sandero... ce ar fi daca revenim la subiect si sa cautam cat mai multe informatii despre noul model..
    Sandero R2

    Comment


    • #47
      Sarbatori fericite tuturor membrilor acestui forum!

      Comment


      • #48
        Originally posted by Azzzuro View Post
        Revenind la Sandero facelift,arata dragut,sunt tare curios ce imbunatatiri/modificari au adus la interior.
        Din pacate sunt aproape sigur (deja stim cum gandesc francezii) ca nici o imbunatatire...cand au scos pe piata Logan Ph2 toti ne gandeam ca va avea interiorul putin diferit de al lui Sandero (care a iesit pe piata prin iunie 2008, Loganul prin August - Septembrie 2008), apoi a venit Duster, cu interiorul 99% identic cu al lui Sandero.

        Comment


        • #49
          Sa mor daca m-am gandit vreo clipa cand am deschis acest topic ca discutia va fi atat de aprinsa...

          Eu unul am auzit zgomotul formidabil care se auzea la Daniel aproape acum 1 an cand ne-am intalnit si credeti-ma ca cine nu il are e baftos si cum zicea mai sus dupa atata timp petrecut prin service in garantie si problema nu iti este rezolvata mi se pare imposibil sa fii fericit de masina.

          Si da GGI78 ar trebui continuat discutia in alt topic... ca a deviat rau

          Comment


          • #50
            Nu a deviat deloc, eu m-am inflamat cand am vazut stirea cu Noul Sandero....m-am uitat la poza si am simtit pentru a nu stiu cata oara ca dacia ne crede retardati de ne curge scuipat din gura.


            Stiti basmul regelui care umbla in pielea goala prin regat, crezand ca este imbracat in cele mai bune haine cusute cu cel mai fin fir de aur ? Ei...cam asta ne ofera noua dacia de la lansarea Ph2 si Sandero...am inteles ce au vrut cu Logan Ph1....dar de la acel model si pana in prezent...dacia a luat-o la vale rau - ii intereseaza doar profitul, cu orice cost (scos reglaz lombar, diminuat cantitate insonorizant, scos bara antiruliu, inlocuit baterii de 65 Ah cu unele de 50 Ah, scos protectie de tabla ECU...etc)
            Last edited by bunicuta; 20 December 2010, 20:23.

            Comment


            • #51
              Si totusi nu suntem noi de vina ca tu ai nimerit o masina facuta in schimbul 3... o masina fiind chiar si noua se examineaza la sange inainte de a semna si parafa factura... deci era foarte simplu sa refuzi... ASTA nu inseamna ca toate sunt la fel

              PS. SA REVENIM la subiectul threadu-lui
              Sandero R2

              Comment


              • #52
                mda, din pacate scaunul cu reglaj lombar nu il are, cand am luat masina mi-a spus dealer-ul oarecum incurcat ca Sandero nu mai are in dotare asa ceva...

                Comment


                • #53
                  Originally posted by GGI78 View Post
                  Si totusi nu suntem noi de vina ca tu ai nimerit o masina facuta in schimbul 3... o masina fiind chiar si noua se examineaza la sange inainte de a semna si parafa factura... deci era foarte simplu sa refuzi... ASTA nu inseamna ca toate sunt la fel

                  PS. SA REVENIM la subiectul threadu-lui
                  Toate sunt facute in schimbul 3...nu poti refuza o masina pentru ca hayonul e montat gresit si in partea stanga are cu 3 mm mai mult decat in dreapta, sau ca mocheta nu e intinsa bine (dupa standardele mele).
                  Ce factura sa semnez, atata timp cat eu am luat-o prin rabla si dadusem deja avansul ? Nu vorbiti prostii.
                  ps. pe capota, langa far am o mica urma de amprenta, e sub stratul de lac...puteam refuza masina pentru motivul asta ? Da o puteam refuza, si o luau baietii si o vopseau ei in service...imi pare rau..prefer sa am amprenta aia decat sa imi asum riscul de a-mi fi vopsita capota mai aiurea decat a venit din fabrica.

                  GGI78, sunt persoane care dupa ce si-au cumparat Sandelul (vezi cazul lui TheOne) le ploua in masina...in fine...m-am plictisit de subiectul asta...fiecare e liber sa-si laude masina si sa-si cumpere ce masina doreste; eu voi sustine in continuare ca e o chinezarie ordinara, si nu-si merita banii, la 9500 euro sunt variante cel putin SH mult mai tentante: decat o troaca noua, mai bine un SH decent.
                  Last edited by bunicuta; 20 December 2010, 23:10.

                  Comment


                  • #54
                    Si asta e tare de tot cu 3 mm. Ai pus sublerul pe ea? Eu cred ca toleranta de 3 mm nu se observa cu ochiul liber mai ales in comparatie cu ceva simetric. Crede-ma ca poate ai vedea 1 cm deviere cu vederea libera dar nici atunci nu poti fi sigur datorita pozitiei , dar 3 mm nu ai cum sa vezi cu ochiul liber. Daca acel hayon a fost montat manual atunci 3mm este o eroare umana mai mult decat decenta pe care si cel mai mecanic de la ce firma vrei tu o poate face. VORBIM DE 3mm !!!!!!!
                    Mocheta este intinsa foarte bine la mine si nu-mi ploua in masina. Si nu-mi laud masina , doar vreau sa evidentiez ca nu toate sandero sunt cum le descri tu !
                    Si inca o data mi-as fi dorit sa fie chinezarie, dar nu e. Nu am nimic personal cu tine sau cu nimeni care uraste ( dar are) sandero , dar totusi sa venim cu probleme reale (gen: caseta de directie, brate stergatoare proaste si mai sunt pe care le recunosc) si nu butonul de aer conditionat sau 3mm. Iti respect parerea, ca si lui sanderizer, ca o alta masina va fi un SH. Bafta.

                    Comment


                    • #55
                      Ce nu se intelege din "SA REVENIM la subiectul threadu-lui" ?... parerile pro si contra nu fac subiectul acestui thread... o masina se poate refuza pentru simplul fapt ca are un holsurub nestrans, sau ca o usa se inchide mai greu decat celelalte (sunt bani tai si poti sa faci ce vrei cu ei indiferent ca ai dat avans sau nu)
                      Last edited by GGI78; 20 December 2010, 23:44.
                      Sandero R2

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by geoalexus View Post
                        VORBIM DE 3mm !!!!!!!
                        Eu ochiometric am spus 3mm, cred ca e mai mult... o sa fac poze cu telefonul, si o sa intelegi ce zici...e absolut frustrant. Daca priveti masina din spate, asa "la liber" nu iti dai seama, dar dupa ce ai descoperit eroarea, evident ca de fiecare data ma enervez cand stiu cat de aiurea au construit-o.

                        GGi, tu chiar crezi ce spui ? cum sa refuz masina...aaa, da, o pot refuza pe motiv ca ea nu corespunde, dar asta nu inseamna ca voi primi alta, sau banii inapoi...pur si simplu ei vor remedia problema la dealerul local si apoi vei intra in posesia masinii.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Si tu de ce nu ai remediat problemele de care te plangi ?
                          Sandero R2

                          Comment


                          • #58
                            Simplu, pentru ca nu am deloc incredere in cei de la dealerul din Zalau. Am cumparat masina, ii stiu defectele (daca mocheta nu-mi place cum e aranjata din fabrica...ce dreaq sa-i fac eu...sa duc masina la dealer sa mi-o desfaca bucati ca sa-mi aranjeze mocheta ?.....sau...imi scartaie cupla centurii soferului cand centura e cuplata - se aud arculetele din cupla - cei de la service au zis ca au mai intalnit asta...dar ca nu o pot schimba, ca nu e defect de fabricatie, dar ca sa dau EU cu WD 40 inauntru sa nu mai scartaie - mi-a zis inginerul: le-as fi zis eu acum la baieti sa-ti dea, dar nu mai avem spay, trebuie sa dam comanda - va dati seama cum lucreaza astia in serviceurile dacia - sau mai ales cum stiu sa minta, eu clientul avand masina in garantie ?), la toti care ma intreaba de masina, le spun onest ca dpdv tehnic masina merge excelent, doar ca are consumul cam mare (nici o problema mecanica pana acum - masina cumparata in iunie 2009), dar ca pe partea de materiale, finisaje...e execrabila.

                            ps. eram la dacia service si-l intreb pe mecanic de ce la fix 2000 de ture se aude un zornait, el imi spune ca intra in rezonanta folia de aluminiu de la toba finala....in fine...era un tip inauntru cu o Solenza, aude ce-l intreb pe mecanic, si mirat ma intreaba: cum dom'le nici la Sandero nu au remediat problema asta cu zornaitul...ca si pe Solenza si Supernova tot asa e. Cum sa ma gandesc ca dacia adopta ideea de progres...sa fim seriosi.

                            ps2. ati auzit ultimele declaratii ale lui Stroe (parca) referitoare la noua Logan II ? Va fi poate mai ieftina decat Logan Ph2...se vor ghida pe chestii esentiale, nu pe detalii costisitoare....ca dati seama ca Logan II nu va fi cu nimic (tehnic, finisaje) superior lui Ph2 ? (poate doar estetic mai atragator ?)
                            Last edited by bunicuta; 21 December 2010, 15:45.

                            Comment


                            • #59
                              offf... uitati ca ferrari-urile iau foc... alti cu alt nume sonor bun ii cheama inapoi pe motiv de frana blocata... mercedes a chemat inapoi pt a schimba turbina... si sunt multe exemple... numai zic de dacia.... e masina si atat(cui ii place cumpara cui nu, nu cumpara)
                              La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                              Comment


                              • #60
                                nu va mai certati ca nu rezolvati nimic. problema cea mai mare nu sunt masinile. ci drumurile noastre care determina deteriorarea masinii mult mai repede, si serviciile post vanzare. dacia nu a creat o masina asa de proasta, sandero si duster au trecut testul de 100 000 km fara probleme. un test realizat de nemti. insa in cazul in care se defecteaza ceva, serviciul post vanzare e de cacao. niciun dealer nu o sa schimbe pe garantie decat daca faci scandal , iti faci o gramada de nervi, si multe altele. deci nu dacia e de vina, ci toti parvenitii care au service-uri dacia si care nu realizeaza ca un bastan cu un x6 daca isi loveste masina nu il intereseaza, in schimb eu care am rate de plata la masina fac crima pentru o zgarietura. numai bine.
                                on topic... mi se pare tot o buburuza noua versiune. ma asteptam sa o faca mai ascutita in fata, gen honda civic, mercedes a clase.
                                -fara-

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google