Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

noul sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ti-am dat raspunsul mai sus, la intrebarea de ce mi-am luat Sandero.

    Lasa povestile cu reviziile si cat costa ele, stim cu totii ca sunt scumpe la reprezentante...
    ps. nici eu nu am nici o problema de natura tehnica cu masina, dar asta nu inseamna ca nu e o mizerie.
    ps2. evident ca nu am cumparat Sandero ca berbecul, eu unul m-am interesat de masina asta (si de multe altele - Fiat, Hyundai, Ford, Kia) mai bine de 1 an...dar ti-am zis...nu poti sa-ti dai seama cum e masina decat dupa ce o folosesti, si ajungi sa-i cunosti si sa-i vezi defectele (ca punctele tari i le stim cu totii: ieftina ca o curva de pe centura, casco mic si rate mici in caz de imprumut/leasing - altele eu nu mai stiu)

    Comment


    • #17
      cand mi am luat Sandero, am facut un studiu de piata calitate pret, stiam de vechiul logan care deja trecuse multi ani si a fost un succes pe locul 5 la fiabilitate in lume... deci Sandero avea ca tinta cel putin cat Loganul... nu pot spune ca este ieftina am dat 9 000 pe ea.. o carutza de bani(merita, nu am avut nici o clipa de regret) am 2 ani si 4luni nu am avut nici cea mai mica problema la ea.. pt mine este ce a mai buna masina (doar e a mea).

      arata prea bine, numai ca este prea inalta.... fiecare cu gusturile lui , de aceea exista mai multe genuri si tipuri de masini. cumperi un tricou si tot in faci proba si te uiti sa nu fie descusut, rupt si materialul cat de cat de buna calitate, dar la o masina?.... sunt multe chesti de care tzii cont. sunt doua categorii de oameni, cei care cumpara masini la SH, si cei care o vor nou-noutza. amandoua categorii au dreptate dak ii asculti.
      Last edited by raduiancu; 18 December 2010, 20:42. Reason: Automerged Doublepost
      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

      Comment


      • #18
        Domnilor "Bunicuta" si "Ciomp", de ce v-ati luat fratilor Sandero daca "este o mizerie" de masina?? Mor cand aud oameni ca voi, ca am mai auzit cativa, ca "dom'ne am Sandero da' nu e masina buna, nu are finisaje de calitate, nu are dotari," bla-bla-bla....Da' pana una alta isi fac treaba cu ea! Ipocrizie! Fratilor daca vreti dotari de calitate, piele, climatronic si alte fitze, luati-va nene Audi, Marcedes, Bentley, s.a. Dacia este o masina LOW COST, voi intelegeti asta?? Vreti piele, televizor, climatronic si eventual o sticla de "Dom Perignon" in frapiera la 9000 de euro?? Dacia este o masina fara pretentii care te duce din punctul A in punctul B in mod onest. V-a intrebat "geoalexus" ce alte variante ar fi la gabaritul asta, la dotarile astea si la 0 km la bord. Ati dat-o dupa cires, ptr ca nu ati stiut sa numiti alternativa, si asta ptr ca nu exista va spun eu (la acelasi pret).
        Posed un Sandero Laureate 1,6 MPI 90 CP de care sunt mai mult decat multumit, am luat-o ptr ca e ieftina (comparativ cu variantele din clasa ei), a fost noua, am garantie 4 ani, reviziile costa mai putin ca la alte marci straine, la fel si asigurarile si piesele. Si m-am gandit ca decat o masina folosita, chiar "de firma", mai bine una noua.
        Iar consumul este putin mare, am 10 in oras, da, insa motoarele pe benzina de la Dacia sunt fiabile.
        In concluzie, daca nu sunteti multumiti de Sandero, nu va obliga nimeni sa le tineti, vindeti-le fratilor! Se vor gasi destui doritori chiar si asa la SH. Si luati-va Bentley si Ferrari, poate de astea veti fi multumiti.

        Comment


        • #19
          fratiuc! daca citeai mai bine posturile mele ai fi vazut la ce ma refer...adica, lasind la o parte calitatile masinii (ca are si ea citeva atuuri), consider ca masina NU merita cit cer astia de la dacia pe ea.asta e iddea. lasa-ma cu ridicarile in slavi si cu comparatiile nelalocul lor pe care la faci. nu si-a luat nimeni sandero ca sa aiba pretentii de mertzan. Nu fii stupid.
          eu am luat-o ca a venit criza si ca a fost ieftina, dar un lucru ieftin nu e intotdeauna si bun si asta s-a dovedit clar in cazul meu. ca te duce din pct A in pct B e corect, dar eu consider ca nu ma duce de 9000 euro ci de mult mai putin.
          sa fii matale sanatos si sa folosesti caruta si 10 ani de acuma inainte, eu unul m-am lamurit ce poate. dracu' isi mai ia vreodata!

          Comment


          • #20
            cu siguranta as fi multumit si eu de ferari si bentley dar nu ne incadram in pretul de 9000 euro la aceste doua masini.
            ps.domnule nmariuscalin probabil nu ai citit cu atentie posturile anterioare a lui bunicuta si ciomp.
            ps.la scorul de 9000 se poate lua accent,clio,fabia,c3,opel astra clasic II cu oarecare marja de +/-

            Comment


            • #21
              Si inca o intrebare pentru cei doi "antisanderisti" : De ce dracu se vinde asa bine sandero si logan in Europa?( in Italia am vazut foarte multe , mai ales Logan MCV). Sa dea naiba , or fi si aia niste idioti. Si acum succesul cu Duster? Alti idioti. Atat mi-au spus cei din Italia despre Logan MCV: " nu gasesti un diesel asa ieftin si asa de mare cu asa bani , iar calitatea este mai mult decat decenta pentru banii dati" .

              accent - poate la 9000 fara oglinzi electrice si incalzite, inchidere centralizata. costuri mai mari.
              fabia - (am la munca) - cel mai prost comportament pe sosea ( din partea mea) - si costa 11.000 cu dotarile sandero. Puteti verifica.
              clio=renault.
              c3-se compara la gabarit? pare mai mic
              opel astra classic II- cine vrea poate sa-si cumpere. O masina mai urata ca aia nu exista decat agila.
              Last edited by geoalexus; 18 December 2010, 21:41.

              Comment


              • #22
                Iti spun eu Geo de ce se vand asa bine Sandero si Logan in Europa: ptr ca italienii, francezii, rusii, nemtii sunt mai putini snobi ca unii dintre noi, ei vor o masina sa-si faca treaba,sunt realisti si pragmatici, nu vor Bugatti Veyron la pret de Matiz.

                Originally posted by ciomp View Post
                fratiuc! daca citeai mai bine posturile mele ai fi vazut la ce ma refer...adica, lasind la o parte calitatile masinii (ca are si ea citeva atuuri), consider ca masina NU merita cit cer astia de la dacia pe ea.asta e iddea. lasa-ma cu ridicarile in slavi si cu comparatiile nelalocul lor pe care la faci. nu si-a luat nimeni sandero ca sa aiba pretentii de mertzan. Nu fii stupid.
                eu am luat-o ca a venit criza si ca a fost ieftina, dar un lucru ieftin nu e intotdeauna si bun si asta s-a dovedit clar in cazul meu. ca te duce din pct A in pct B e corect, dar eu consider ca nu ma duce de 9000 euro ci de mult mai putin.
                sa fii matale sanatos si sa folosesti caruta si 10 ani de acuma inainte, eu unul m-am lamurit ce poate. dracu' isi mai ia vreodata!

                Sa fii sanatos si tu, fiecare cu parerea lui, e o tara libera.
                Last edited by nmariuscalin; 18 December 2010, 21:49. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Nu am vrut sa creez flameuri,dar exact asta s-a intamplat.Aspectele astea s-au mai discutat si pe alte topicuri de 'nspe ori...fiecare are parte de dreptate...eu unul raman multumit atat de masina,cat si de garantie - pana acum.In momentul in care nu voi mai fi multumit de masina, o voi vinde si ma voi orienta catre sh...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Oliseh View Post
                    cu siguranta as fi multumit si eu de ferari si bentley dar nu ne incadram in pretul de 9000 euro la aceste doua masini.
                    ps.domnule nmariuscalin probabil nu ai citit cu atentie posturile anterioare a lui bunicuta si ciomp.
                    ps.la scorul de 9000 se poate lua accent,clio,fabia,c3,opel astra clasic II cu oarecare marja de +/-


                    Amice, desi sunteti un "nucleu dur" de ardeleni pe aici, iti spun ca esti pe dinafara cu exemplele date, Geo ti-a explicat de ce. Mai citeste.

                    Comment


                    • #25
                      Pentru mine subiectul este incheiat de acum, iar pentru toti cei care sunt asa de fanatici impotriva sandero va spun ca: totusi se vinde, si preconizez ca facelift-ul se va vinde mai bine.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sanderizer View Post
                        Nu am vrut sa creez flameuri,dar exact asta s-a intamplat.Aspectele astea s-au mai discutat si pe alte topicuri de 'nspe ori...fiecare are parte de dreptate...eu unul raman multumit atat de masina,cat si de garantie - pana acum.In momentul in care nu voi mai fi multumit de masina, o voi vinde si ma voi orienta catre sh...

                        RESPECT!

                        Originally posted by geoalexus View Post
                        Pentru mine subiectul este incheiat de acum, iar pentru toti cei care sunt asa de fanatici impotriva sandero va spun ca: totusi se vinde, si preconizez ca facelift-ul se va vinde mai bine.
                        De acord cu tine.
                        Last edited by nmariuscalin; 18 December 2010, 22:00. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          nmariuscalin
                          pe dinfara nu sunt si mult mai mult nici macar amic cu domnia ta.
                          ps.sarbatori fericite

                          Comment


                          • #28
                            se vinde ca e ieftina. .fie ca suntem impatimiti sau contra, asta e realitatea.
                            ce e..e, ce nu e , nu e!..asta e!
                            eu as vrea ca varianta 2 de la sandero sa fie mult mai bine construita....om vedea!
                            ps sincer ma indoiesc sa fie ceva mai misto sub coviltir la "feislift"!
                            Last edited by ciomp; 18 December 2010, 22:22.

                            Comment


                            • #29
                              Arata bine noul Sandel. Mie imi place.
                              Imi place si acesta pe care il am. Nu vreau sa starnesc alte comentarii sau sa deviem iar de la subiect, dar :
                              1. Garantia este de tot c.....l la Dacia;
                              2. Interventiile in garantie in service-uri se fac doar de ochii lumii;
                              3. Costul de intretinere este mic, o recunosc;
                              4. Finisaje interioare ... ok, iti iau ochii prima data si in momentul in care faci un drive test, dar ... dupa ce o ai si o conduci de cel putin juma de an si inecpi sa auzi ba un greiere in bord, ba scartaie scaunul, ba tzacane ornamentele de plastic de la centuri, haionul scartaie si el, motorul face ca toti dracii - parca e 1100 a lu tata mare, ... si mai pot continua, iti vine sa ii dai foc;
                              5. Consumul este foarte mare fata de ceea ce scriu ei in datele tehnice ale autoturismului (stiu ca acum anumite persoane vor spune ca este vorba de stilul fiecarei persoane de condus, sau ca acest consum se va regla dupa rodaj, dar eu va spun ca nu este asa. Pai sa va spun de ce: am 40.000 km iar consumul in oras nu scade sub 11,5 la suta,ce este drept e Bucale, dar in afara nu am putut sa scot sub 6,5 - 6,7 l/100 km. Nu stiu cu ce am gresit, mai ales ca am respectat rodajul,schimburile de ulei, nu am amestecat benzine sau nu am bagat in ea cine stie ce kerosen. Dar am auzit si de consumuri de 5%, sau mai mici, asta cu 1,4mpi - pe care il am si eu, ca sa circulat cu 170 km/h sau mai mult - tot cu consumuri fabuloase; a mea se opreste la 158 - 160, atat arata acul, iar consumul sare de 14 %);
                              6. Tabla nu este tratata corespunzator, de unde foarte multe dintre ele au probleme deja cu rugina (printe care ma numar si eu), la fel ca la Golanuri;
                              7. Vopseaua este de o calitate jalnica; la mine de exemplu culoarea de pe elementele de metal difera fata de cele de pe elementele din plastic, si este vizibila oricarui ochi. Raspunsul celor de la service a fost ca din cauza razelor solare si a faptului ca are deja o vechime de 2 ani se poate degrada culoarea autoturismului, dar nu imi recomanda revopsirea pe garantie deoarece iese ”curcubeu”.
                              8. Piesele de origine sunt de slaba calitate. Asta o spun pentru ca mie (nu stiu daca mai este careva in aceasta situatie) mi-au fost inlocuite 3 casete de directie - toate cu acelasi defect, doua coloane volan - la fel, ... si mai pot continua, chederele usa spate a treia oara mi se vor inlocui dupa sarbatori ca inca imi intra apa in masina ...
                              9. Interventiile garantiei pentru remedierea defetelor lasa de dorit, de exmplu mi se va inlocui a doua oara mocheta deoare pedala de ambreiaj a fost prost montata pe autoturism (este raspunsul dat de expertul de la Pitesti dupa ultima vizita facuta la Bucale acum 3 saptamani); dupa un an si doua luni de reclamatii scrise ale mele, celebrul zornait al motorului reclamat si de alti posesori de Sandel prezenti pe forum, mi-a fost recunoscut ca fiind un zgomot specific modelului datorita greselilor de proiectare a francezilor.
                              Toate cele mentionate mai sus le sustin cu acte rezultate din urma interventiilor in service si a corespondentei cu cei de la Dacia.
                              Pentru mine o masina low cost nu inseamna o masina care sa o cumpar noua si apoi toata perioada de garantie sa mi-o petrec in service sau sa am consumuri ca de tractor, dar pe care sa dau 9400 euro - atat am dat eu pe ia, achizitionata in rate pe 7 ani, adica mai am inca 5 ani de plata.
                              In alte tari masina aceasta, Dacia, este vanduta foarte bine, pentru ca acolo se poate numi masina low cost, acolo unde statul sustine achizitia cu pana la 3.000 euro, iar salariul mediu nu este ca la noi de 350 euro, iar valoarea banului fiind alta (vezi Germania, Franta, Italia, ... ).
                              Eu unul nu imi permit sa cumpar acum o masina de noua ca Sandero cu 9400 euro, iar dupa 2 ani sa o dau cu 4500 euro ca valoarea ei scade foarte mult si sunt slab cotate pe piata (Nu inteleg cum dupa un an de zile o masina noua poate pierde pana la 50% din valoare - oare ce sa fie????).
                              Inca o data va spun, nu vreau sa dau nastere altor discutii dar mie masina imi place estetic, te poti baza ca te duce din A in B fara probleme, dar are foarte multe minusuri ce o claseaza cu mult sub pretul la care este vanduta. Factorii negativi ce sunt dati de garantie si service inseamna foarte mult in defavoarea conceptului Sandero, asta din puntcul meu de vedere, si asa cum s-a mai spus, parca 75 cai nu fac cat 115, ca sa fie consumurile de combustibil relativ egale ... .
                              Ar fi multe de spus ... mai ales dupa ce iti petreci in medie cam o zi la 3 saptamani in service pentru a remedia neconformitatile unui autoturism proiectat ”la betie poate” sau cu piese facute la romanica ..., dar poate nu este cazul sa intram in mai amanunt.
                              S-a dovedit a fi o investitie proasta pe termen lung pentru mine.
                              P.S. Cum va explicati ca dupa multele reclamatii la WC legate de directia fragila si zgomotele anormale ale acesteia au inceput sa echipeze toate modelele cu bara stabilizatoare???
                              Toate bune!!!
                              SARBATORI FERICITE si MOSUL sa va aduca tot ce va doriti.

                              Comment


                              • #30
                                paii de faina e faina masina, ca aspect. dar nu se leaga! astea e marele bai.(sau ma rog cum e facuta "din bucati " si proiectata copy/paste nu "pusca" intotdeauna componentele)
                                in fine! .. noi sa fi sanatosi, da-l deaq de fier.
                                ps referitor la snobi si ceea ce zicea stimabilul mai sus, diferenta dintre snobii romani si aia din vest e ca ei oricind isi pot lua altceva la cit cistiga.
                                Last edited by ciomp; 19 December 2010, 00:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google