Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

noul sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noul sandero

    Portal de stiri de business, analize, comentarii, calculator credite, fonduri europene, burse, banci si companii.

  • #2
    Da, am vazut si eu proiectul cu facelift-ul.
    E dragutel, numai ca eu ma asteptam la mai mult decat o grila "a la Audi".
    E inca devreme ce-i drept.
    De exemplu cand au facut facelift la Logan mi se pare ca au modificat destul de multe: Fata, interior, spate...
    Last edited by Goan; 16 December 2010, 14:56.

    Comment


    • #3
      Arata binisor...farurile imi plac.Parca mai mult m-ar interesa interiorul...dar e devreme inca.

      Comment


      • #4
        dapai mare branza nu o schimbat,din cate am observat ii schimbate farurile si grila de la proiectoare

        Comment


        • #5
          Aceeasi mizerie, cu alta palarie...bataie de joc, nu alta.

          Comment


          • #6
            Eu totusi zic ca e prea devreme sa ne pronuntam
            Amintesc din nou faceliftul la Logan care a fost unul de success si cu multe modificari

            Comment


            • #7
              Originally posted by bunicuta View Post
              Aceeasi mizerie, cu alta palarie...bataie de joc, nu alta.
              Tare necajit te vad de masina...ti-am mai citit si alte posturi,toate reflecta ca nu esti multumit de ea.E ok,e dreptul tau.Ce nu inteleg: de ce o pastrezi,daca nu-ti place?Nu mai bine te orientezi catre altceva?Nu caut flameuri sau cearta,doar intreb...

              Comment


              • #8
                @sanderizer

                Pai nemultumit sunt evident nu atat de masina, cat mai ales de politica dacia in perioada de garantie. Evident ca si masina are multe minusuri. Ideea e ca nu am cum sa scap de ea, poate peste 6-7 ani...chiar nu am bani sa o dau si sa iau alta masina (stiam ce cumpar cand am dat banii pe ea, din pacate la drive-test si la o inspectie in showroom nu ai cum sa ii vezi toate defectele, mai ales ca in vremea aia aveam un 1310...orice alta masina parea Mercedes in comparatie cu 1310-le)
                Pana la urma eu o sa continui sa spun ce cred despre cum e cu astia de fac masini dacia, in speranta ca cei care vor veni pe forum in ideea de a-si cumpara o dacie, sa se gandeasca de 10 ori inainte sa o faca.
                Din punctul meu de vedere, raportul pret/performanta pentru o dacie lasa mult de dorit, si la banii astia, sunt alternative mult mai viabile.

                ps. repet inca odata...tehnic, masina merge impecabil, finisajele sunt execrabile la tot ce inseamna marca asta de low costuri. M-am cam saturat de politica francezilor de a dezvolta masini sub bradul dacia.
                Last edited by bunicuta; 17 December 2010, 20:00.

                Comment


                • #9
                  @bunicuta - ce alternative ai in bani astia ? cu conditia ca gabaritul si dotarile sa fie respectate si sa aibe 0 km.

                  Comment


                  • #10
                    eu la loganul facelisft as fi pastrat acele bandouri negre... te mai loveste cate un fraier iti sare vopseaua imediat, ce sa mai zic ca la sandel e la fel, dar cine stie poate o avea si ceva in plus in interior, mie unul imi place

                    Comment


                    • #11
                      adevarul e ca factorul calitate a scazut mult la dacia. si eu sunt foarte nemultumit de masina si nu mi-as mai lua niciodata un c***t de asta la 8-9000 euro. vad ca unii dau chiar 12 mii pe ele.
                      masina are foarte multe minusuri atit la capitolul mecanic cit si la cel la care se refera bunicuta, adica cel al finisajelor.nu mai vorbim de vopsea si caroserie.
                      mecanic vorbind, eu am ajuns sa imi vad masina bucati si m-am crucit de calitatea materialelor si cum au putut astia sa asambleze/proiecteze asemenea porcarii. uitati-va si voi sub masina dupa 1 an si o sa va cruciti de cum arata anumite sub-ansamble .
                      pe mine m-a afectat cel mai mult partea mecanica si vad masina ca un esec total in acest sens. sincer, parerea mea e ca masina e supra-evaluata si nu prezinta minimum de decenta la capitolul confort (aici ma refer in principal la ergonomie si izonorizare). nu mai vorbim de consumurile fabuloase. deci nu raportul pret/performanta lasa e dorit, ci raportul pret/decenta/calitate, sau mai exact ce iti ofera masina la cit ai dat pe ea lasa foarte foarte mult de dorit. la capitolul performanta vad ca baietii au luat-o serios la vale. caii si aia putini s-au facut catiri.
                      referitor la perioada de garantie si post service, ceea ce ofera reteaua Dacia este practic inexistent, iar mecanicii din service "stiu cit am uitat io"...nu va doresc sa ajungeti sa constatati ce le poate mintea si ce decizii pot lua.
                      asa ca fratilor un NU mare pt dacia!!..si nu va luati dupa cacaturi de astea restizizate.
                      Last edited by ciomp; 18 December 2010, 00:53.

                      Comment


                      • #12
                        Va rog, luminati-ma si pe mine cu variantele alternative in aceeasi bani! Si o alta nedumerire de a mea este: cum naiba se face ca sunt 95% Loganuri pe TAXI? Or fi taximetristi atat de masochisti in cat sa lucreze cu o masina asa de proasta cum reiese din descrieri? Care ar mai fi castigul lor? Am gasit pe un nene pe taxi care avea un logan(1.4mpi) cu 280000 de km la bord si a zis ca e foarte multumit de ea. O fi vreun idiot omul ala?

                        Comment


                        • #13
                          mie imi plac taximetristii aia care isi iau logan si dupa aia se pling ce mult consuma. mai mereu in spalatorii ma intilnesc cu cite unul care ma intreaba a mea cit ia..tot asa mult?
                          mai era studiul ala cu romanii care urasc dacia, dar nu au ce face si iau loganu'. pe aia chiar ii poti numi masochisti. de asta profita si francezu' care e smecher.
                          oricum piata dicteaza si un factor important sunt taxele mici pe care le platesti la stat.
                          la noi in oras 80% din masini pe taxi erau mercedes "cobra" pina sa creasca impozitele. masini adevarate cu milioane de km si zeci de ani nu foite de astea de logan.
                          adevarul e ca de dacie "tragi" si marea majoritate nu le tin mai mult de 2-3 ani. motoarele sunt destul de robuste.
                          referitor la cistig si eu il intrebam pe vecinul meu taximetrist cum de si-a luat sandero 1.4 si cind l-am intrebat de consum a bagat capul intre umeri si mi-a bolborosit ceva, apoi a plecat. socoteala si-o face fiecare singur.
                          ca si alternative sunt destule...
                          iata ca am devenit off topic.

                          Comment


                          • #14
                            1. multe taxiuri sunt dacii pentru ca put a ieftin, ele fiind cumparate de patroni, nu de angajati (investitie mica, amortizarea rapida)
                            2. benzinarele de la dacia sunt fiabile (ma refer la motoare) dar nu dau 2 lei pe fiabilitatea motorului de anii '98 cand tabla, materiile prime(plastice, table, tapiterie) sunt praf la calitate.
                            3. sa fiu clar: din "portofelul meu de vedere" nici o dacie nu-si merita banii.
                            decat sa dau pe un Sandero Laureat 9500 euro + 200 euro airbag-uri laterale - deci un total de 9700 euro tva inclus...ca vezi doamne are 0 Km la bord...e noua si are garantie (in care iti bagi apoi picioarele cand vezi cum e politica dacia - si ce preturi au la revizii, consumabile...etc) mai bine iau o masina SH (de dupa 2007)
                            La ce folos ca masina e noua, daca garantia e de forma ? Ai probleme cu caseta de directie ? Ti-o schimba pe garantie pana iese masina din garantie...ce-ai rezolvat ?

                            La 9700 de euro, spre deosebire de acum 2 ani (a mi se citi posturile), nu mai vreau masina noua (daca doar de dacie noua am bani)...prefer o masina cu mult mai multe dotari, finisaje exemplare, care sa aiba mai mult de 75 Cp la care sa nu-mi scartaie centurile de siguranta, bordul, scaunul, usile, hayonul...la care sa nu vad fiecare scama pe tapiterie si care sa nu consume stupid de mult pentru cei 75 de cai amarati de sub capota.....etc
                            Last edited by bunicuta; 18 December 2010, 16:54.

                            Comment


                            • #15
                              Pai de ce v-ati mai luat sandero? Si nu vreau raspunsul ala: "ca domne nu credeam ca este chiar asa" pentru ca sunt sigur ca inainte sa-ti iei o masina te documentezi un pic , nu te arunci ca berbecul. Eu mi-am luat-o din simplul fapt ca este ieftina , a fost noua , cu garantia nu am avut nici o problema pana acum ( chiar mi-au schimbat volanul pe garantie), iar piesele de schimb au preturi normale zic eu. De exemplu o revizie normala la POLO cu care merg eu la servici este 800 roni. La sandero am dat 500 cu schimbat de placute de frana. La Skoda Octavia revizia in timpul garantiei este 1300 roni. La Fabia 1100 roni si crede-ma ca garantia nu este mai breaza nici la celelalte.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google