Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

noul sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Renault a început să testeze noul Sandero facelift în Brazilia - GALERIE FOTO

    Comment


    • #62
      unde este diferenta? prea mica daca exista
      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

      Comment


      • #63
        Da, intr-adevar putintele. E interesanta masca din fata. Mai mult nici eu nu prea am observat. Imi plac jantele.

        Comment


        • #64
          jantele le-am remarcat si eu...chiar frumoase..or fi pe 16?

          inca o observatie: nu e sandero e stepway. deci dacia pregateste face-lift pt stepway.
          -fara-

          Comment


          • #65
            face-lift, adik schimba o bara si gata?
            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

            Comment


            • #66
              cateva poze cu interiorul.....
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Tot e un plus mare, au reusit sa duca firele si butoanele pentru geamuri pana pe usa.

                Comment


                • #68
                  Tot o pozitionare proasta a butoanelor de la aeroterma. Prea jos.

                  Comment


                  • #69
                    frumos interiorul dar parca prea copiata consola centrala de pe duster.Foarte buna pozitionarea butoanelor la usile fata,dar la cele din spate cum sunt?

                    Comment


                    • #70
                      daca in ultima poza e sandelul normal mie mi se pare chiar urata. la stepway mai merge ca au farurile cu masca neagra. spatele e ok. bordul e un pas in fata. dar din partea mea, daca nu au insonorizat-o, nu ii pun un motor cu un consum rezonabil si putere cat de cat, etansarea pt a nu mai avea apa in habitaclu la fiecare ploaie mai lunga de 10 minute...e egal cu zero.

                      Comment


                      • #71
                        Problemele acestea , chiar daca sunt inacceptabile, se rezolva cu bani ce ajung la pretul final. La cum este politica reno probabil aceste probleme vor exista in continuare.

                        Comment


                        • #72
                          fata de ce a ce exista in interioarele noastre asta e frumos (parerea mea) vedem noi ce o fi
                          La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                          Comment


                          • #73
                            Interiorul e ok , dar in ultima poza farurile seamana prea mult cu cele de symbol ;)

                            Comment


                            • #74
                              asta cu faruri de symbol nu-mi place nici mie. ma enerveaza semnalizarea in interiorul lampii spre grila radiatorului. parca "vede"crucis si faptul ca au acoperit grila - parca seamana cu o duba

                              oricum, daca te uiti atent e un "facelift"la costuri minime. atat bara cat si grila sau farurile(si stopurile) le poti monta oricand pe un model mai vechi. cred ca si prinderile barei sunt identice. doar au schimbat matrita in care o toarna.
                              si cred ca daca "insisti", poti si consola sa o schimbi. aia cu comanda geamurilor e o idee mai buna si daca au trecut claxonul pe volan...dar nu indraznesc sa sper
                              Last edited by AG25FLI; 10 April 2011, 18:09. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #75
                                Are sa faca face-lift la face-lift pentru a fi cat mai mici costurile si mai dese lansarile. dar cred ca e pentru piata din Brazilia. oricum as vrea un tablou de comanda ca a acela pe sandelul meu, sincer. Masina pe care o detin imi place ca desing. mai putin bordul.
                                La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google