Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Clio Fidji vs i10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sandero are garda la sol mare,deci se poate compara cu hummer in jungla urbana

    Comment


    • #32
      Am facut comanda la Sandero pe 7 iunie si trebuie sa-l primesc pana pe 2 iulie. Mi-a spus dealerul ca daca mai asteptam o saptamana aveam sanse sa primesc masina prin septembrie, ca intra fabrica in nu stiu ce

      Comment


      • #33
        in septembrie?... pai pana atunci uit si unde e schimbatorul de viteze!... pe 19-22 iunie e "porti deschise" si pe la noi... vreau s-o vad mai intai, apoi o cumpar... am auzit ca sunt comenzi multe si ca as avea de asteptat dupa ea, dar nioci chiar asa : pana in septembrie!

        Comment


        • #34
          Angela, esti incepatoare intr-ale condusului ? De ce te intreb: daca esti, nu e o idee prea buna sa invati sa conduci mai ales pe timp de toamna - iarna (carosabil umed, noroi, zapada, gheata) mai ales daca iti dai comanda dupa ce vezi masina si faci cu ea un drive test, si iti vine prin septembrie - octombrie. Eventual daca iti vine prin septembrie, dai cateva ture cu ea prin tara, asa sa-i faci rodajul (~1500 Km) si apoi te mai inveti intr-ale volanului la primavara, e riscant iarna daca nu ai experienta.

          ps. eu la inceputul lui august ma decid, deocamdata merg am variantele astea:
          1. raman cu dacia 1310 si astept iunie 2009 si atunci o bag sigur in rabla
          2. cumpar Sandero
          3. cumpar alta marca
          4. cumpar o masina de la "matusica" din Jermaniaaa

          Comment


          • #35
            Sunt chiar foarte incepatoare... Am vazut oferta la fiat Panda:
            (8375E, de la 9175E si TVA inclus) Dynamic, 1.2 , 60c.p. ... Are cineva idee cum se prezinta masina? (optional: 250 E CD, 124E airbag pasager si 77E comenzi radio pe volan - 6 taste )... Standard ABS, AC, Servodirectie Dual Drive, stergator luneta, Geamuri anterioare actionate electric si inchidere centralizata, airbag sofer etc. Aaa... Era sa uit de vopseaua metalizata care, la fel ca la restul masinilor, e pe undeva pe la 200 E...

            Comment


            • #36
              Nu fac recalama Fiat-urilor, dar daca vei cauta pe net vei gasi fan club fiat, si poti cauta acolo ca e un tip care are un Panda cu care cica merge des la munte, si ultima oara cand citeam pe acolo omul avea cam 40.000 Km la bord si nu avusese nici o problema cu masinuta.
              Ideea e ca daca esti incepatoare eu zic ca o masina mica cum e Panda de 3,5m si in care ai o pozitie la volan mai ridicata e perfecta pentru tine. Sa stii ca motorul desi pare mic, doar 60CP masina alearga bine, din cauza cutiei de viteze care e bine partajata.
              Daca in schimb vrei sa mergi la munte cu 3 prieteni si cu bagaje, nu prea tine, ca are portbagajul mic, 2 persoane pe locurile din fata si in rest bagaje, merge de minune.
              In oras, e o masinuta ideala, te strecori in trafic si poti parca lejer (aici va fi problema ta - mai ales ca esti femeie si pe deasupra si super incepatoare)

              ps. daca ar fi sa pot alege doar intre Hyundai i10 si Fiat Panda as alege sigur Panda

              Ia uite ce imi iese mie:

              1.2 60 CP Dynamic

              Pret Lista 8272 EURO
              Reducere 672 EURO
              Pret fara TVA 7600 EURO
              Pret cu TVA 9044 EURO

              Optiunile tale+ dotarile de serie Dynamic
              - Vopsea: Nero poti renunta la culoarea metalizata si mai scoti 189 euro+tva din pret
              189 EURO
              - Tapiterie: Tessuto Arancio/Grigio
              0 EURO
              - Jante: Jante din otel de 13 cu pneuri 155/80
              0 EURO

              Dotari Optionale

              Airbag pasager 104 EURO
              Airbag-uri laterale 104 EURO
              Bancheta posterioara rabatabila cu spatar divizat 1/3, 2/3 52 EURO
              Scaun sofer reglabil in inaltime 74 EURO (obligatorii daca vrei airbag-uri laterale)
              Kit confort: 2 centuri anterioare reglabile in inaltime + 3 manere sustinere 26 EURO
              Spatiu de depozitare sub perna scaun pasager 13 EURO (obligatorii daca vrei airbag-uri laterale)

              Ce nu are masina in pretul asta de 9000 euro e un Radio Cd+Mp3 si boxe, dar astea le poti monta simplu dupa ce iei masina (un radio cd cu mp3 si 2 boxe + montat nu te costa mai mult de 5 milioane)
              Last edited by Stefan; 10 June 2008, 21:06.

              Comment


              • #37
                Din cele 3, Symbol all-the-way. Am fost azi si am vazut minunea de la Dacia, n-as da Symbolul meu, asa urat si cocosat cum e el, nici pentru 3 Sandero.

                Comment


                • #38
                  @ chris_t : dar ai recomanda symbolul unei domnisoare incepatoare? symbol-ul la cei 4191mm ai sai este cel mai lung

                  daca e vorba de panda vs i10 as prefera i10-le si uite de ce : panda vs. i10
                  Last edited by alexandrugrecu; 14 June 2008, 16:34.

                  Comment


                  • #39
                    Da, as recomanda Symbol. Tocmai faptul ca e mai mare ii da extra-stabilitate. Mai greoi in trafic urban, dar nu stiu cum as merge in concediu, sa zicem +500Km cu i10. Dupa distante mai mari ma cocarjez si in Symbol, nu vreau sa-mi imaginez ce inseamna o clasa mini pt concedii.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by chris_t View Post
                      Da, as recomanda Symbol. Tocmai faptul ca e mai mare ii da extra-stabilitate.
                      ok, cum zici tu. Dar ampatamantul care-l are mai mare? Nu cumva stabilitatea e influentata de marimea dintre roti si de latime si nu de lungimea masinii? Suspensia Loganului e peste cea a Symbolului. Incearca sa nu mai fii asa subiectiv te rog. Nici macar nu ai condus Sandero si deja l-ai etichetat.

                      Comment


                      • #41
                        Scuze, am uitat sa precizez: Stabilitatea argumenteaza doar recomandarea Symbol vs i10. Nu sunt deloc subiectiv, daca reduc cele 3 modele in grupe de cate doua, iata ce iese:
                        Symbol vs Sandero: Symbol
                        Symbol vs i10: Symbol
                        Sandero vs i10: Sandero. Chiar daca are defectele lui, mi se pare mai masina decat Hyundai.

                        Comment


                        • #42
                          De ce e Symbol peste Sandero? Calitatea interiorului mai buna? Ai vazut cum e finisata partea de sub torpedeu? Zici ca e taiata cu panza de bonfaier. E diferenta mare intre Clio hatch si Symbol. Sunt anumite solutii tehnice care nu au fost transplantate si pe sedan dupa facelifturi (care au fost nenumarate la sedan). Cel mai mult ma deranjeaza directia. Nu stiu daca dupa ultimul facelift au inlocuit-o, pentru ca nu am condus, dar penultimul model era groaznic.
                          In afara de motoare pe partea tehnica nu-i vad superioritatea.

                          LE: cand am zis de motoare superioare ma refeream la cel de 1,4 16v, ca restu sunt la fel.
                          Last edited by Stefan; 14 June 2008, 19:27.

                          Comment


                          • #43
                            Iti dai seama ca in tot ce vorbim noi aici suntem subiectivi, fiecare cu piticii lui O sa incerc sa fiu cat mai obiectiv:

                            Avantaje Symbol:
                            - design interior/bord mai ok, mai "strans". Nu stiu daca intelegi exact ce vreau sa spun, Sandero/Logan au bordul prea labartat, prea rece. Symbol e o idee mai cald.
                            -Calitatea finisarilor interioare. Si Reno are problemele lui, dar totusi pe Sandero mai au de lucru.
                            -climatronic optional
                            -afisas separat/comanda pe volan cd player (un "mizilic" care iti lipseste daca te-ai obisnuit cu el)
                            -mie imi place directia de pe Symbol. Ph4.
                            -motorizari Diesel
                            -roata de rezerva in portbagaj (pentru mine e avantaj, pentru unii poate fi dezavantaj)

                            Avantaje Sandero:
                            -costurile de intretinere (ma refer exclusiv la revizii, nu si la consum)
                            -hatchback (de asemenea, poate fi privit si ca dezavantaj de unii)
                            -rotile pe 15 toli.

                            Acum, fiecare alege masina care ii place, in care se simte mai bine si care ii e mai utila.

                            Edit: am uitat un alt avantaj Sandero: scaun cu reglaj lombar.

                            Comment


                            • #44
                              si acum vine cetateanul turmentat: "eu cu cine votez?"... nu mai stiu ce sa aleg. saptamana viitoare imi bag actele pentru sandero.imi place mult mai mult exteriorul sau ca si al symbolului, dar e mai scump cu inca 600E si are mai putine dotari. daca vrei si vopsea metalizata, sandero ajunge (cu AC) la 9200E, pe cand symbolul la doar 8600E. hyundaiul a cam picat din cauza spatiului, iar panda din cauza conditiilor pe care le impune firma de leasing, spatiul si consumul (nu e mai mare ca si hyundaiul, dar consuma mai mult).

                              Comment


                              • #45
                                Sfatul meu, fara nici un fel de subiectivism: Mergi la dealerul Renault, fa un drive test cu Symbol, apoi pe 19 mergi la Portile Deschise Dacia, plimba-te cu un Sandero, vezi in care te simti tu mai bine. Lasa exteriorul pentru altii, in majoritatea timpului o sa vezi masina din interior, aia conteaza. Feelingul, pozitia la volan, confortul.
                                Inca ceva: daca ai in obicei sa mai cari din cand in cand lucruri voluminoase nu te lasa pacalita de portbagajul mai mare al Renault'ului. Acesta este mult mai mare, dar mai greu de accesat. E mai bun daca plimbi plase, sacose, etc...dar mai rau daca e vb de televizoare de exemplu.

                                Daca te orientezi la Symbol, pune si AC automat. E aprox 100E, dar isi merita fiecare cent.

                                Iti doresc bafta si multa inspiratie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google