Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hmmmmm........ nu zici tu rau. Cred ca voi face la fel.

    Comment


    • E bun filtrul, mai ales dupa ce ai investit ceva in diuze custom. Si daca le ai pe cele standard e bun. Nu de putine ori cand am deschis capota si am vrut sa pun lichid mi-a suflat vantul frunze in bidon. Ajunge un varf de frunza sau ceva si e gata blocata diuza.

      Comment


      • Si mai bine bine dau 3 lei pe filtru(atata costa in auchan) decat sa mai schimb inca odata diuzele.

        Comment


        • Dar asta nu forteaza pompa - ca trebuie sa impinga dincolo de el?

          Ma gandeam si eu.

          Comment


          • Eu la Peugeot am diuza de astea de imprastie perdea apa, dar nu cred ca are filtru dar in principiu daca lichidul e curat si cu capac la rezervor nu are de unde sa ajunga mizerie la diuze. Eu am avut problema ca nu facea furtunasul bucla corecta la inchiderea capotei si era debitul diminuat, se strangula, insa m-am prins de cauza si s-a rezolvat.

            Comment


            • Nu forteaza, e un filtru de hartie, nimic deosebit

              Comment


              • Tu ai montat?

                Comment


                • am montat azi diuzele de logan 2. Pana acum sunt foarte multumit de ele.

                  Comment


                  • Masina a primit azi bocancii de iarna, dar eu am o mare nelamurire. Am ridicat prima data fata sa ii pun bocancii. La roata din dreapta ca sa strang prezoanele am invartit de roata. Ei bine cand am lasat masina jos de pe cric-uri si am vrut sa inaintez roata dreapta fata era blocata. Am tarat masina asa vreo 2 metri si apoi cand am apasat frana si-a revenit. Aveti cumva vreo explicatie? Dupa faza asta nu a mai facut figuri.

                    Comment


                    • Nu are logica ce s-a intamplat. O singura data am patit ceva similar la Peugeot insa era iarna pe Semenic dupa o noapte de viscol si -18 grd se blocase frana, adica nu mai tinea daca apasam pe pedala, insa dupa cateva apasari pe frana si-a revenit - cred ca intrase gheata pe la tije.

                      Comment


                      • Intrebare intrebatoare. A dat careva jos pana acum cochilia de deasupra tabloului de bord? Daca da, cum? Noi in plus de logan ph1 avem 2 ornamente, acelea tip fagure in stanga si dreapta, la baza cochiliei, de unde trebuie trasa.

                        Comment


                        • Vezi tutorialele lui Cristi Streulea. Nu are ce sa fie diferit si in principiu cu acele ornamente nu ai treaba.

                          Comment


                          • Originally posted by bogdan_cj View Post
                            Masina a primit azi bocancii de iarna, dar eu am o mare nelamurire. Am ridicat prima data fata sa ii pun bocancii. La roata din dreapta ca sa strang prezoanele am invartit de roata. Ei bine cand am lasat masina jos de pe cric-uri si am vrut sa inaintez roata dreapta fata era blocata. Am tarat masina asa vreo 2 metri si apoi cand am apasat frana si-a revenit. Aveti cumva vreo explicatie? Dupa faza asta nu a mai facut figuri.
                            Pai ,cum ai strans suruburile invartind de roata? Poate le-ai fixat provizoriu si strangerea ai facut-o cu roata jos.Verifica etrierul sa fie ,,bine fixat".Cand ai scos roata sigur ai tras de ea din toate partile pt ca stim ca iese greu ,probabil ai lovit si etrierul care fiind ,,bolnav"adica avand probleme cu fixarea ,s-a asezat intr-o pozitie care a blocat roata.Prin calcarea franei ai repozitionat etrierul .NU este normal.Mergi cu ea la medic sau la cineva care se pricepe la mecanica.

                            Comment


                            • @ninijoaca: trebuie date jos si ornamentele laterale ca sa poti da jos cozorocul acela. La logan nu sunt si se da jos mai simplu.

                              Am fost ieri sa vad noile dacii(putin dezamagit de ce ofera), dar vazut ca au niste chedere suplimentare la usi ce se pot monta si la noi. E userul cosmin_uau ce vinde astfel de chedere daca mai e careva interesat. Lucrul care m-a distrat la nebunie e ca aveau izopren in aripile din fata cum am pus eu in vara
                              Last edited by bogdan_cj; 16 November 2012, 12:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Azi am montat si chederul dintre usi. Maine voi vedea diferenta de zgomot. Am pus si o poza cu ecranul pe negativ montat in weekend. Mie imi place mai mult cum se vede asa.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google