Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Goan View Post
    Eu stiu ca nu si am si dovada. Si eu alimentez de la Rompetrol si-mi place cum se misca masina.
    De la Rompetrol este cel mai ok - si eu alimentez tot de acolo sau din cand in cand mai alimentez si de la Aral.

    Daca mergeti la Arad sa nu alimentati niciodata de la Rompetrolul aflat intre Dumbravita si Giarmata (intrarea pe "autostrada") - baga apa in ea si o sa va calntane motorul ceva de speriat cand accelerati.

    Comment


    • Sandero a luat ieri si itp-ul. Nu are nici o problema asa ca se mai plimba inca 2 ani. Dar vazand noul sandero cu motorul turbo, la anul ma bate gandul de o schimbare.

      Comment


      • Bravo - la mai mare

        Nu stiu ce sa zic de turbo - asa suna fain dar este inca o piesa in plus care atunci cand se strica ........ domane fereste cat costa.

        Comment


        • Da, e o piesa in plus, dar de cand am condus vreo 300km un 1.2tsi pe o fabia, visez la un motor turbo. Si tinand cont ca imi place cum arata noul Sandero si dotarile pe care va avea, il voi cumpara. Dar momentan raman la acutalul ca sunt prea multumit de el ca sa il schimb. Pur si simplu nu am motiv.

          Comment


          • Cati km are Sandelu` tau acum?

            Comment


            • 24.000km, dar sper si la 50.000 sa fiu la fel de incantat de el.

              Comment


              • Ehe mai ai mult si bine - al meu la 80400 km merge la fel de bine; nu am schimbat nici macar o bicsa pe el. Ce trebuie sa schimb acum in toamna sau in primavara sunt capetii de bara - asta in conditiile in car enu a fost menajata deloc - a mers de la autostrazi la drumusi super infecte si sparte, iar un an de zile a mers pe camp pe unde circula tractoarele.

                Comment


                • A aparut si la mine problema idioata cu manerele argintii ce se exfoliaza. Acum caut manere de sandero vopsite cum vin astea mai noi direct din fabrica. Daca nu, ma voi apuca singur si o sa le fac. Plastic primer-vopsea-lac si sper sa tina. In rest, masina ideala pentru mine.

                  Comment


                  • Originally posted by bogdan_cj View Post
                    A aparut si la mine problema idioata cu manerele argintii ce se exfoliaza. Acum caut manere de sandero vopsite cum vin astea mai noi direct din fabrica. Daca nu, ma voi apuca singur si o sa le fac. Plastic primer-vopsea-lac si sper sa tina. In rest, masina ideala pentru mine.
                    Si eu as vrea sa le vopsesc din negru in alb - fara sa le dau jos insa eu zic ca merge usor. Mai ramane sa gasesc fix albul care trebuie sa nu se vada diferenta.
                    Nu-ti griji cu exfoliatul: la Peugeot 307 SW (combi) se exfoliaza ( adica dupa cativa ani arata ca dracu) barele alea de sus de pe portbagaj care la SW sunt in gri care se duce vopseaua.
                    Eu din fericire am 307 break cu barile de sus negre si nu au nimic.

                    Comment


                    • Originally posted by bogdan_cj View Post
                      A aparut si la mine problema idioata cu manerele argintii ce se exfoliaza. Acum caut manere de sandero vopsite cum vin astea mai noi direct din fabrica. Daca nu, ma voi apuca singur si o sa le fac. Plastic primer-vopsea-lac si sper sa tina. In rest, masina ideala pentru mine.
                      Eu zic mai bine sa le dai jos si sa le vopsesti cum trebuie - in felul acesta vopsesti si partea ce nu se vede.

                      Comment


                      • Pai date jos le vopsesc, nu direct pe masina. Ar fi tiganie asa.

                        Comment


                        • A avut careva ideea sa monteze suport de ochelari cum avea logan ph2? Ca ieri am vazut unul de aproape si parca m-ar tenta, atat pentru ochelari dar si ca un mic loc de depozitare. Din ce m-am interesat costa vreo 20ron la dealer.

                          Am sunat si la dealer si suportul costa 25ron.

                          Astea sunt codurile de piesa:

                          - suport lunetă - 8200825648 - care se montează sub capitonajul plafonului, între parasolare, deasupra oglinzii retrovizoare interioare
                          - suport ochelari - 8200826850 - care se montează peste capitonaj și se prinde în suportul lunetă cu 2 șuruburi, incluse
                          Last edited by bogdan_cj; 29 September 2012, 11:43. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Montat suport de ochelari

                            Comment


                            • Stiu cum se monteaza. Intrebam daca mai are careva montat si daca merita? Daca intra acolo o pereche de ochelari sau e mai mult de forma.

                              Comment


                              • Am comandat azi si suportul de ochelari. 25ron a costat si vineri ajunge. Voi pune poze cu el montat.

                                la voi cum tine frana lq sqndero? am impresia ca la mine pana la jumatatea cursei pedalei nu se intampla nimic. intreb ca nu e frana aceea tipica renault, cum ai piscat putin frana te arunca in cap.
                                Last edited by bogdan_cj; 2 October 2012, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google