Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bogdan,toate masinile folosite la drive-test sunt ,,altfel"...Incearca sa mergi cu una scoasa pe piata,nu cu una ,,preparata "sa i-a ochii si urechile unui posibil viitor client.O sa ramai uimit sa constati ca ai probat un armasar si te-ai ales cu un magar .

    Comment


    • Originally posted by bogdan_cj View Post
      Am primit boxele de mai sus si le-am si montat. Pot sa zic ca am alta masina acuma. Se aude foaaarte bine. Numai ca, cu toate ca acolo pe site scrie ca sunt perfecte pentru logan, ele nu intra bine in usa si trebuie taiat putin din plasticul din interiorul usii. Si tot de mos am fost si la drive test cu noul sandero. Pot zice ca e un pas mare inainte si chiar imi place masina si o sa o am in vedere pe cand o sa il schimb pe actualul. Motorasul ala chiar trage nespus de bine.
      Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele fara evenimente.

      Nu stiu ce poate sa iti placa la o masina plina de senzori si cu motor de twingo cu turbina. Prefer un 1.6 sau poate sunt eu mai conservator si prefer un motor mai simplu.

      Sarbatori fericite!!!!!!!!!!!!

      Comment


      • frumos jurnal de bord. l-am citit fara sa ma plictisesc. un an nou fericit. si sa nu aveti probleme niciodata cu masinile.

        Comment


        • Mie motorul de 1.2 imi face un zgomot la turatie mare ca cele de raliu din campionatul WRC. Intr-un fel ma distreaza asta.

          Eu am radio/cd-ul ala nou cu bluetooth si se aude destul de bine muzica in el, chiar mai bine decat cel din fabrica de pe 307 care e Blaupunkt.

          Comment


          • Pai si la sandero-urile mai vechi era tot o pocnitoare de blaupunkt de prin anii 90' cand au inceput sa apara cd-playerele de masina.

            Comment


            • O sa incerc la anul sa pun difuzoare si in usile din spate chestia este ca nu stiu cum se scoate radio-cd-ul si nu stiu cum sa ajung cu firele la mufa din spatele sculei.

              Comment


              • Aia e nu e asa de greu de facut. Dar ar fi bine de verificat sa nu ai firele in spate. Dai jos grilajul acela de la boxa cu o surubelnita lata, mica si verifici.

                Comment


                • Avand in vedere problemele ce le-am avut cu amortizorul din spate dreapta, adica a curs si troncane si topaie masina, voi schimba ambele amortizoare. Din fabrica vin cu Monroe, dar am ales sa pun Bilstein, putintel mai bune. Sper sa fie mai ok ca astea din fabrica. In rest, foarte multumit de masina(in ciuda unor mici puncte de rugina).

                  Comment


                  • Unde ai puncte de rugina?

                    Comment


                    • Sub ornamentul acela negru din spate, din lateralele politei. Am desfacut-o pe cea din dreapta si acolo am vazut distractia.

                      Comment


                      • Azi masina a primit pe spate amortizoare noi, Kayaba Excel G la recomandarile mai multor oameni. In rest masina merge la fel de bine ca inainte.

                        Comment


                        • Cati km are masina?

                          Comment


                          • ~27.000km. Era praf amortizorul din dreapta. Curgea si batea. Si am avut de ales intre Moroe cu 100ron/bucata, Bilstein cu 140/bucata sau Kayaba Excel G cu 170/bucata. Initial vroiam sa imi pun bilstein, dar dupa niste discutii cu mecanicul am aflat ca astea facute aici sunt cam praf si ca s-ar putea dupa 1 an sa am iara distractii cu ele..

                            Comment


                            • Ceva imi scapa. Cum la 27000 km a trebuit sa le schimbi? Eu am 93000 km si sunt ok.

                              Comment


                              • Defect de fabricatie. Am fost inainte la dacia la o constatare si au zis ca nu sunt singurul cu problema asta. Puteam sa pun tot originale cu 500ron setul, dar am zis pas.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google