Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am nevoie de o parere. Am asa ceva pe bara in urma unui mic eveniment de prin decembrie. Aveti idee, o duc la vopsit toata bara sau se poate face acasa in regie proprie? Am inteles ca la dacia au spray in vopseaua masinii si sa ii dau eu 2 randuri, dupa ce dau inainte cu plastic primer.
    Attached Files

    Comment


    • Cat timp ai mana buna la vopsit cu spray si te pricepi cat de cat sa pregatesti locul vei reusi, atat ca vopseaua de pe spray nu luceste ca cea data la pistol. Nu stiu sa explic din ce cauza. Merita o incercare si daca nu reusesti sa mergi la vopsitorie .

      P.S. Incearca sa faci pierdere (dupa care polish) ... nu cred ca vrei sa vopsesti toata bara.

      Comment


      • Originally posted by SERGHEI View Post
        Bogdan,toate masinile folosite la drive-test sunt ,,altfel"...Incearca sa mergi cu una scoasa pe piata,nu cu una ,,preparata "sa i-a ochii si urechile unui posibil viitor client.O sa ramai uimit sa constati ca ai probat un armasar si te-ai ales cu un magar .
        aici te contrazic. masinile de drive test nu sunt "altfel". sunt luate la rand de pe banda, doar cele pt expozitii (geneva, paris, etc) sunt trecute la finisari mai bine facute (vopsea, aliniere usi, aliniere si fixare garnituri interioare etc). stiu ce spun

        Originally posted by bogdan_cj View Post
        Am nevoie de o parere. Am asa ceva pe bara in urma unui mic eveniment de prin decembrie. Aveti idee, o duc la vopsit toata bara sau se poate face acasa in regie proprie? Am inteles ca la dacia au spray in vopseaua masinii si sa ii dau eu 2 randuri, dupa ce dau inainte cu plastic primer.
        bara ta e fisurata, in plus mai ai si ceva holograme. nu exista aerosol (spray) in culoarea caroseriei, doar un kit retus ce contine: 1 flacon cu vopsea, un flacon cu lac. flaconul asta este bun doar pt mici ciupituri (pietricele) sa nu rugineasca acolo. la zgarieturi mai lungi de 2 cm efectul vizual este nasol. acasa in regie proprie e cam greu : mediu cu praf, nu ai mana formata pentru vopsire, trebuie sa elimini eventualele "scurgeri" de vopsea, etc. faci cum crezi, eu unul nu ma ating de vopsea (desi sa spunem ca am ceva experienta).

        Originally posted by ascomp View Post
        O sa incerc la anul sa pun difuzoare si in usile din spate chestia este ca nu stiu cum se scoate radio-cd-ul si nu stiu cum sa ajung cu firele la mufa din spatele sculei.
        cu radio e simplu. verifica intai daca ai cablate usile spate. daca nu, desfaci garnitura de usa (panoul), introduci o sarma ca si ghidaj prin burduful de cauciuc evident cu cablul legat de un capat, desfaci centura de siguranta (sa poti demonta garnitura de stalp (plasticul ala lung de pe stalpul din mijloc), tragi in sus de chederul de la usile din fata, departezi usor mocheta (in stanga si in dreapta fata sub plansa de bord mai au un popicel mic si ar fi bine sa-l extragi si p'ala), vii frumos cu firele pana sub bord, le bransezi la radio, le pui papuci evident, repeti operatiunile in sens invers si gata. ai lautari pe spate. functie de difuzoarele alese este nevoie sa tai putin din suportul de difuzoare (sa aiba loc magnetul). sa nu uiti sa refaci cu mastic (sau silicon transparent nu adeziv de parbriz) panoul portierelor. altfel va intra apa. si daca tot le desfaci, ia o rola de aluband (vreo 90 ron), degreseaza bine interiorul usilor (tabla), desfunda orificiile de scurgere daca au ceva, insonorizeaza usa complet (lasi in partea de jos cam 2 cm, lucrezi cu fasii de maxim 20cmx12cm, incalzit bine si adezivul de pe folie si usa).merita toti banii. Spor
        Last edited by chroma; 18 February 2013, 21:33. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • In urma unui mare pitic pe creier mi s-a pus pata sa imi iau insonorizant perete antifoc. Acum intrebarea e....merita? Ca nu prea stiu ce sa fac ca pe alt forum unii zic ca se simte bine diminuarea zgomotului, altii mai putin.

          In rest masina merge foarte bine si o plimb cat de mult pot.

          Comment


          • Din ce am studiat eu referitor la insonorizant perete antifoc: merita insa nu cel original de Dacia. Am studiat pe cateva Loganuri diesel si am vazut ca izolatia originala este prost facuta in sensul ca nu sta lipita pe tabla cu timpul se inmoaie si face valuri-valuri. Deci daca nu sta f bine efectul este diminuat. La mine la Peugeot insonorizantul sta de 10 ori mai bine si mai frumos decat la dacia zici ca e turnat.

            Deci parerea mea e ca mai bine cumperi materiale gen Aluband si il faci tu cum trebuie frumos si etans in mai multe straturi.

            Asa o sa fac eu la vara.

            Comment


            • O sa pun si aluband sub peretele antifoc dar, nu ma apuc sa pun peste tot ca o sa fie urat.

              Comment


              • poti face un mic artificiu: cureti bine zona cu un abraziv ud de 2000 si aplici insonorizant clasic pensulabil (d'ala negru) sau daca ai posibilitatea sa cumperi Teroson Antigavrilonaj. cumperi un "perete antifoc" de la dezmembrari, il cureti bine cu apa (nu cu jet cu presiune), il usuci asezat pe orizontala. Marginile acestuia le ornezi frumos cu mastic pentru garnituri interioare (cel care il gasesti aplicat pe "fetele de usi").
                Acustica va fi net diminuata, iar in plus ai marele avantaj ca protejeaza blocul ABS (foarte sensibil la apa). spor la lucru

                Comment


                • Si eu la vara vreau sa lipesc ceva pe peretele antifoc si sa fac rost de un batator acustic sa-l pun pe evacuare sa nu mai faca ca un WRC masina la 3000 ture.

                  Comment


                  • Am dat comanda de absorbantul acustic. Astept sa vina sa il montez.

                    Comment


                    • Mai zi si mie de unde ai dat comanda, de unde sa fac rost de unul?

                      Ai grija ca sunt 2 tipuri de batator acustic de diesel si de benzina, noua ne trebuie de motor benzina daca nu nu isi fac efectul. Pe bune.

                      Comment


                      • Am luat insonorizantul de la colegul cosmin_uau. Am mai luat de la el si am fost foarte multumit.

                        De batatoarele acustice stiu ca sunt de 2 tipuri, ala de benzina e mai usor si ala de diesel e mai greu putin. Batatorul il am deja, e de pe un benzinar luat, dar momentan mi-e groaza sa ma bag sub masina sa il montez.

                        Comment


                        • Cand il montezi fa te rog niste poze mai detaliate ca nu imi pot da seama unde vine nici batut.

                          Multam fain.

                          Comment


                          • Batatorul acustic se monteaza la vreo 10 cm spate dupa toba intermediara. Asa stiu eu.

                            Nu stiu de unde sa fac rost de un batator acustic benzina.......

                            Comment


                            • Masina a primit aseara absorbantul acustic de pe peretele antifoc si 7mp de fonomin pentru podea. Mai urmeaza doar o rola de aluband si cat de curand o voi izola daca vremea va permite. Sper sa fie multumitor.

                              Comment


                              • o sa fie peste asteptarile tale.

                                Aluban trebuie sa iau si eu. Daca tot o desfaci toata pune si pt pasagerii din spate plafoniera.

                                Sa iti rezervi doua zile cap coada pt operatiune.

                                Spor si asteptam poze si noutati.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google