Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Caseta de directie - de cind aveti probleme?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mda...probabil ca dupa acest topic am devenit paranoic si am fost la amg. aveam un zgomot usor in momentul cand plecam dimineata sau cand viram aproape maxim in ambele directii.dupa mai multe teste ,tras de toate rotile de toate articulatiile pusa si verificata directia si ambreiajul s-a constatat ca zgomotul cu pricina provine din zona scutului .in scut se adunasera cateva pietricele care faceau acest zgomot ...deci nu sunt pb cu caseta .am mai strans ambreiajul sa tina mai jos si am schimbat un bec la consola unde se afla aerul conditionat directia fluxului de aer etc ...se face banal daca stiam nici nu mai apelam la service unde am "cheltuit" 20 ron din care 3 lei becul . deci cred ca tine de noroc ca la orice dacie .eu unul sunt multumit per total atat imi pot permite momentan .
    bafta multa si drumuri bune
    Mother Theresa : Daca judeci oamenii nu vei mai avea timp sa ii iubesti

    Comment


    • #32
      nu e de mirare , pentru ca se aude bine cam tot ce e sub capota! bine ca a fost numai scutul. si eu am avut aceasta problema, legata de scut; a fost chiar prima care am reclamat-o la Dacia; s-a intimplat undeva la doua luni implinite de cind am luat masina, daca nu ma insel.
      caseta mea momentan e mai bine dupa ce i-am "dat un bobirnac", mai striga daca trag de ea!..ce sa ii faci!..
      "zgomot tehnologic" scrie pe ele! voi chiar mai credeti ca va mai face cineva ceva?..sincer ma indoiesc. de toata jena!...doar la banii astia 8-9000 euro nu putem avea pretentii!..plimbati-va cu ele numai in conditii "normale"..daca aveti pe ce drumuri!
      Last edited by ciomp; 2 July 2010, 20:41.

      Comment


      • #33
        Am vorbit ieri cu o tanti de la VC. Cica injinerii fac progrese spre rezolvarea problemei. Cand am intrebat-o daca au ajuns la o concluzie in ceea ce priveste cauza , mi-a zis ca "o piesa de plastic"(o fi impingatorul)...nu parea sa se priceapa la tehnica. Cica sa stau linistit ca se va rezolva curand.

        Comment


        • #34
          mama lor de ingineri. o sa ies din garantie pana o sa gaseasca astia solutia.
          -fara-

          Comment


          • #35
            Asta i-am zis si eu, ca expira garantia. Si zice sa stau linistit , ca reclamatia mea e in "analele" lor inregistrata in termenul de garantie , si voi beneficia de reparatie cand se va gasi solutia.

            Comment


            • #36
              da, si marmota invelea ciocolata...
              din momentul cand iese din garantie o sa iti zica pa-pa, ca doar suntem in romanica

              Comment


              • #37
                Problema nu-i doar la sandero. Si loganul pe care-l conduc face aceleasi zgomote si trepidatii la intoarcerea volanului. Prima data n-am dat importanta insa a devenit clar ca o problema exista si este destul de enervanta. In noiembrie cand ma duc sa-i fac service-ul am sa semnalizez aceasta situatie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by VIOREL ENACHE View Post
                  Serghei esti cam sovietic dupa nume.MA,stii care este treaba Sandero meu are 31 mii km si nu ma plang de absolut nimic i-am schimbat uleiul de trei ori(la fiecare 10000 km) filtre ulei si aer cat si placutele de frana,in concluzie de masina trebuie sa ai grija de ea si sa o intretii dar mai ales sa stii sa conduci.Daca faci aceste lucruri iti spun eu ca nu ai treaba cu masina minim 100 000 km.Iar cu Dacia Duster este o masina extraordinara nu mai intoxicati lumea si nu mai denigrati marca asta,daca nu era buna nu avea aproape tot romanu DACIA,cumparativa voi masini la mana a treia cu basini de neamt in scaune.Sincer sa va spun eu nu as da Sandero-ul meu pe un rahat de masina la a treia mana pt ca numai eu stiu cum intretin masina asta.BAFTA LA RABLE.
                  Uite ca acum vad sui eu postul baiatului ...

                  1-nume sovietic....cred ca intri pe un teren periculos .Serghei ma numesc si DA este nume intalnit foarte des in randul populatiei slave.Probleme??!!
                  2-fabrica recomanda schimbul de ulei la 20000 asa ca nu vad de ce as exagera..(nu sunt taximetrist).Dar cum ,,romanul" cu 4 clase este mult mai destept decat un inginer auto..fara cuvinte.
                  3-toti romanii sunt asi in soferie..cunoastem..),eu sunt mai Fitipaldi decat tine si tu mai X decat mine...
                  3-de unde dracu stii tu cat de ,,EXTRAORDINARA ESTE MASINA ASTA " CAND NU AI CONDUS-O???????? Din cate stiu DUSTER a fost lansata in romania pe 8 martie ..???
                  4-mai tot romanul are DACIA pt ca altceva se obtinea mult mai greu si cu mult mai multi bani (Skoda,Watburg,Trabant,Lada...)
                  5-am impresia ca esti cam ,,pustiulica" si cam vorbesti din goagle.

                  Ca fapt divers,urca 1.4 al tau dealurile prin Iasi cu aerul pornit ??

                  PS INCA nu am probleme cu caseta ci doar arhicunoscutele lacrimi la pompa de injectie (care pompa oricum se schimba in ajunul iesirii din garantie )...In rest ,am invatzat sa nu mai aud ,,zgomotele" neinteresante..Mi-am educat auzul pe vremuri cu batrana Dacie cu ,,batai de vilbrochen,,,tacheti"...uruit de rulment si pivoti ...Restul nu conteaza.
                  Last edited by SERGHEI; 21 September 2010, 12:13.

                  Comment


                  • #39
                    @aphelion. o intrebare daca imi permiti. loganul pe care il conduci si spui ca are aceeasi problema, are volanul reglabil pe inaltime?
                    eu nu stiu ce sa ii mai fac la a mea. cand ajung cu ea la dealer nu mai troncane... ma apuca disperarea. au inceput mecanicii sa creada ca fac la misto.
                    -fara-

                    Comment


                    • #40
                      Ingrozitor! Acum m-am linistit ca am vazut ca nu am ce face in aceasta privinta. Care este faza cu bara stabilizatoare?????? Nici prin cap nu imi putea trece ca nu are bara stabilizatoare.

                      Ingrozitor! Acum m-am linistit ca am vazut ca nu am ce face in aceasta privinta. Care este faza cu bara stabilizatoare?????? Nici prin cap nu imi putea trece ca nu are bara stabilizatoare. De la care model sa iau si eu si cum o montez?
                      Last edited by parpy; 25 September 2010, 19:12. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        ai postat gresit!cauta si vei gasi raspunsuri!
                        -fara-

                        Comment


                        • #42
                          eu am schimbat o caseta de directie, la 6.000 km. pe puntea fata si in volan tot simt
                          troncaneli. trageti voi concluzia.

                          Comment


                          • #43
                            iata ca a trecut destula vreme de cind nu am mai postat nimic.
                            am ajuns sa accept si eu sa schimb caseta mea originala zilele trecute. dupa ce cei de la dacia au trimis un nene inginer specialist la cluj si mi s-a facut un test pe masina mea, s-a ajuns la concluzia ca si la mine caseta e de vina si am fost de acord sa o schimb. am fost anuntat ca mi se va monta o caseta fabricata de alt producator (TRW) si asta a dat plus nota la acceptul meu, lasind la o parte scepticismul de care am dat dovada (ma refer la piesele de schimb si la faptul ca nu am vrut sa pun o caseta 9 pe masina, pentru ca am vazut ca cei care le schimba le schimba degeaba).
                            parti positive: caseta foarte robusta, am vazut ca e mult mai bine construita, dupa montare lucreaza impecabil: desi ferma, directia merge precum un fulg, incomparabil mai bine cu ce am avut pus din fabrica. se vede ca e altceva, chiar daca la mine mergea mai usor directia si inainte din cauza jocurilor si vechea caseta. nu mai sunt fluctuatii pe circuitul servo.
                            parti negative: pe ansamblul de directie am acum niste zgomote mult mai ascutite, metalice, care se propaga/se simt undeva mai sus catre capetele amortizoarelor/coloana volan (nu imi dau seama exact).
                            in concluzie, mai pa romaneste: unde dai si unde crapa!...sau..degeaba cirpesti sacul daca e deja putred de nou.
                            sa vedem ce o mai fi in continuare.

                            Comment


                            • #44
                              Adica...au disparut si acele vibratii pe sistemul de servo la virarea pe loc?

                              Comment


                              • #45
                                exact. acelea au disparut.
                                cred ca se manifestau din cauza fluctuatiilor pompei de servo. mai exista la mine un fenomen si anume faptul ca se tura singur motorul.
                                eu parchez pe o alee ingusta, cu spatele, si trebuie sa virez la maxim cind intru pe alee, iar in acest caz era evident acest fenomen pe caseta veche. la asta noua nu mai face. merge frumos.
                                sa speram ca nu vor mai fi probleme, iar zgomotele care le am acum sunt aproape sigur ca sunt din suspensii. acuma trebuie iarasi sa o iau metodic sa vedem unde e broblema.
                                ideal ar fi sa pun masina pe o linie de testare performanta si sa se capteze cu electrozi cu microfoane zgomotele.
                                de fapt acuma imi dau seama ca masina asta a fost construita aiurea (sa nu zic prost) si erau mai multe probleme pe puntea fata si suspensii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google