Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Caseta de directie - de cind aveti probleme?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intradevar este de multe ori mai multa agitatie, dar cand te gandesti ca ai dat o groaza de bani pe o masina si ca nu iti poti permite sa o schimbi la 2 ani iti schimbi parerea. In legatura cu bara sa sti ca intradevar nu mai am acele zgomote (mai mult ca niste trepidati pe puntea din fata ( pe teren accidentat)) sau diminuat semnificativ nu chiar de tot dar multumitor. Deci eu unul cred ca se merita aceasta investitie.
    "Spanu" - da intradevar era mai ieftina de la dezmembrari dar nestind daca se ptriveste bara de pe logan si ce bucsi trebuie sa cumpar am preferat sa o cumpar noua.

    Comment


    • #17
      Domnu Viorel, asa sunt drumurile peste tot, o luam si noi mai batraneste prin gropi.Ocolim o groapa luam dupa doua ,trei asta-i viata.Eu sunt multumit de masina si chiar ii dau mai tare prin gropi, nu pot sa spun ca zdrangana, pentru ca nu zdrangana.Ai dreptate este enervant ca unul cu Audi sau nu stiu ce marca mai.... sa treaca cu viteza mare si tu sa mergi incet ca sa nu zdrangane.

      Comment


      • #18
        Ma,eu am aproape 30 mii (am facut un an in decembrie ...)...si caseta nu bate ,bara stabilizatoare am (1.6 ..s-a montat o perioada ) ..scaunele nu mai ,,chiztaie"...nu mai am greieri...Exceptand manopera de rahat tipic romaneasca ,zgomotul (datorat unui baiat destept care a redus stratul de izolatie antifinica de la 5 mm la 2.5 din considerente economice )...si motorul depasit dtpdv (consum mare ,performante ...) ..a sitemului de clapeta de acceleratie pe o galerie de plastic ce nu revenea si ramanea turata cand era frig afara si rezolvata cu clasicul ,,arc de revenire de dacia 1300 "...EU nu am ce reprosa...Este o masina care functioneaza excat cat ai dat pe ea...Si cum am pe cineva care lucreaza la renaul ,am aflat ca au inceput campania : ,,oglinda in parasolar ?? ..nu mai etse nevoie ,o scoatem.....prindere in sase suruburi ?? dar merge si in patru ,ca sigur tine in trei asa ca doua sunt de ajuns ca doar nu cade intr-unul "....Eu folosesc masina zilnic minim 100 km mixt ...Este o masina facuta pt ,,munca"..VW de 13 ani se comporta de 100 ori mai bine decat sandero dar ..la vremea ei a costat (in 97 ) 19 mii de dolari..!!Oricum,daca ar fi sa sfatuiesc pe cineva ce masina sa isi cumpere cu banii jos ,i-as spune : ,,NU masina asamblata in ROMANIA ,NU masina gandita de FRANCEZI ..pt ca sunt la fel de Socialisti ca noi si in gandire si in productie....Rusinea de Duster ....este bomboana de pe coliva ...,,un logan dus la sala si indopat cu steroizi ..care culmea are si un consum in 4x4 mai mic decat o masin 4x2 cu 100 de kg mai usoara ...
        de ras...

        Comment


        • #19
          Uita-te atent la un aveo, aceeasi vopsea, aceeasi tabla si chiar linia masinii lasa de dorit, sa nu mai spunem de pret, revizie sau ca sunt facute in Polonia, Turcia sau eu stiu pe unde, asa sunt masinile low cost oriunde.

          Comment


          • #20
            L-am sunat azi pe cel de la service-ul care mi-a inlocuit caseta. Raspunsul lui :"nu mai am ce sa ii fac , asta e masina". Zice ca nu il mai lasa Dacia sa inlocuiasca iar caseta, ca nu a trecut destul timp de la inlocuire , si sa mai astept pana la urmatoarea revizie(in septembrie). Asti cred ca vor sa o lungeasca pana trece garantia.Ce parere aveti despre acesti "experti"?

            Comment


            • #21
              momentan intr-adevar la Dacia nu sunt solutii la problema legata de caseta si se mai cauta si cerceteaza. mi-a spus si mie pina la urma la telefon VC saptamina trecuta, dupa ce m-au tot minciunit din octombrie incoace, si in urma unei discutii mai transante si cu multe aspecte tehnice, au afirmat asta. nu exista semnale nici la proiectare cum ca s-ar incerca ceva deocamdata , iar VC, dupa cum stiti cei care aveti probleme nu face decit sa ofere suport telefonic si sa va schimbe degeaba piesa.

              de moment puteti proceda in felul urmator:
              - reglati caseta, dar trebuie sa gasiti un om foarte priceput (desi reglajul e simplu si are la baza reglajele impingatorului din caseta DSN sau SLZ- a se vedea manualele de reparatii, atentie cei care le schimbati ca nu toate dintre casetele care vi le schimba se mai pot regla; depinde de furnizor!!!; eu nu am gasit pe nimeni in service in jud Cj sa mi-o regleze; casetele JTEKT se pot regla si scapati de zgomotul neplacut si de bataie)
              - va cumparati o caseta generatie mai veche, cit mai putin uzitata (de ex 2006) care nu are probleme si probabil ca va tine mai mult ca una de asta "garantata"si o montati pe masina (eventual dupa ce va iese din garantie).

              faptul ca unii au ajuns sa schimbe casetele, mai repede ca si consumabilele nu denota decit calitatea indoielnica (ca sa nu zic proasta) a pieselor de schimb, lipsa de preocupare a companiei fata de client, lipsa de preocupare fata de feedback-ul care vine de la client si nu mai zic de tratamentul cu cel mai mare si nesimtit tupeu de a le spune clientilor ca sunt cazuri "izolate", desi procentul celor care au astfel de probleme e in crestere.
              revenind la piesele de schimb iata inca un aspect care tine de istoria Dacia si de "traditie" si am ajuns si in 2010 sa cautam piese mai vechi sa ne gindim sa le punem pe masini ca acestea sunt mai bine facute. e rusinos pentru o firma care se considera ca a luat avint, se lauda ca scoate produse fiabile si ce mai zic ei.

              Vestea buna e ca piesa cu probleme nu se uzeaza asa usor, chiar daca are jocuri interne si putem circula fara grija.

              numai bine tuturor.
              Last edited by ciomp; 8 March 2010, 22:56.

              Comment


              • #22
                Serghei esti cam sovietic dupa nume.MA,stii care este treaba Sandero meu are 31 mii km si nu ma plang de absolut nimic i-am schimbat uleiul de trei ori(la fiecare 10000 km) filtre ulei si aer cat si placutele de frana,in concluzie de masina trebuie sa ai grija de ea si sa o intretii dar mai ales sa stii sa conduci.Daca faci aceste lucruri iti spun eu ca nu ai treaba cu masina minim 100 000 km.Iar cu Dacia Duster este o masina extraordinara nu mai intoxicati lumea si nu mai denigrati marca asta,daca nu era buna nu avea aproape tot romanu DACIA,cumparativa voi masini la mana a treia cu basini de neamt in scaune.Sincer sa va spun eu nu as da Sandero-ul meu pe un rahat de masina la a treia mana pt ca numai eu stiu cum intretin masina asta.BAFTA LA RABLE.

                Comment


                • #23
                  dupa un reglaj "ingineresc" am reusit sa diminuam zgomotele ce provin din caseta. cred ca daca aveam scule de masura si conditii speciale o faceam ca in fabrica. deocamdata atita s-a putut. e totusi un pas inainte. e si alt feeling la condus.
                  sa vedem in continuare cum se comporta.

                  drumuri bune tuturor.

                  Comment


                  • #24
                    acu serios vorbind, la o masina in care s-au basit trei nemti nu schimbi caseta de directie mai des decat placutele de frana...ori la dacia, sunt masini care patesc si treaba asta, desi majoritatea intr-adevar nu au probleme reale, gen ford, toyota, porsche...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Salut.
                      Am schimbat caseta la aproape 5000km. Zgomotele mele nu prea seamana cu ce povestiti voi (am o bataie-trepidatie la viraj maxim stg pe denivelari usoare). Am fost cu ea in service prima data pe la 4000 km (off record, am urcat cu ea la Sarmisegetuza Regia- 30 km drum forestier). Baietii, foarte serviabili, au intors-o pe toate partile, cu probe de drum si tot ce presupune (au demontat inclusiv amortizoarele si arcurile fata pentru a verifica asezarea acestora). In final, au luat decizia ca trebuie schimbata caseta si m-au programat peste cca 30 zile (aveau nevoie de acceptul uzinei pentru inlocuire). M-am prezentat la programare, am schimbat-o, a mers frumos o perioada dupa care zgomotul a aparut din nou si a ramas la fel pana in ziua de azi (16000 km). Parerea mea este ca zgomotul nu provine neaparat de la caseta ca reper ci din ansamblul suspensiei fata (nu sunt specialist in turisme, dar lucrez in service de camioane de 16 ani).Probabil ca la cap de cursa, unde inclinarea rulmentilor de amortizor este maxima iar solicitarea casetei la fel de mare, apar socuri hidraulice in circuitul casetei, traduse prin vibratii in volan. Am intalnit o problema asemanatoare la unele vehicule de marfa unde aparea chiar ruperea rozetei de antrenare a pompei de servo. Problema au rezolvat-o dupa cativa ani prin introducerea pompei servo antrenata prin curea si a unei serpentine elastice pe iesirea din pompa.

                      Comment


                      • #26
                        e foarte adevarat ca si pe circuitul hidraulic se simte ceva. si se simte mai pronuntat ca la alte masini ca "lucreaza". la fel de adevarat este faptul ca zgomotele din caseta se percep diferit in diferite situatii de mers si in functie de jocul din caseta.(acum dupa reglaj imi dau seama
                        ca aveam doua tipuri de zgomot: unul era o trepidatie, ca de plastic pot spune si al doilea era mult mai pronuntat si citeodata metalic, care se manifesta la viraje ca o toncaneala)
                        insa problema legata de caseta e de natura mecanica si are -pot spune- doua cauze: una e legata de tasarea impingatorului la cremaliera casetei (impingatorul e din plastic), iar a doua cauza tine de reglajul prost al acestuia, adica jocul functional al impingatorului este mai mare decit valorile prescrise de constructor. (cei care au avut probleme legate de caseta din primii km se incadreaza la capitolul reglaj "prost".)
                        deh! ingineria franceza.
                        vis-a-vis de ingineria frantuzeasca, daca adaugam si drumurile noastre iata ce iese: o caseta consumabila. si solutiile dupa cum vedeti ZERO! desi ar fi foarte simplu de remediat..parerea mea.
                        salutari.

                        ps sa vedeti "dastarele" de ce or fi in stare.
                        Last edited by ciomp; 5 May 2010, 10:17. Reason: corectare+adaugire

                        Comment


                        • #27
                          o viata si mai scurta a casetei "dastarele" nu ?

                          Comment


                          • #28
                            daca e sa ma iau dupa ce mi-au "soptit" unii, deja din teste "dastaru" clampane pe fata. dar deocamdata ma rezum la a mea, ca sa nu vorbesc aiurea. ai vazut ce fain face. si asta e numai un sfert din ce "putea" inainte sa umble la caseta!

                            Comment


                            • #29
                              poate se remediaza ceva la Dacia City

                              Comment


                              • #30
                                La sfarsitul lunii asteia, face si Sandelul meu 1 an si nu ma plang de nimic, chiar nu am probleme cu caseta de directie sau altceva.
                                De fapt, ar fi ceva, zgomotul din partea dreapta sus, intrebord si parbriz care scartaie destul de enervant cand merg pe drumuri proaste...si cum 90% din drumuri sunt proaste.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google