Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Caseta de directie - de cind aveti probleme?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caseta de directie - de cind aveti probleme?

    Acest topic va fi dedicat exclusiv casetei de directie la Sandero si problemelor aparute (unele prematur) la acest subansamblu. In majoritatea cazurilor e vorba de zgomote metalice, aparent la cremaliera casetei, zgomote manifestate in interiorul piesei. Producatorul nu a reusit sa remedieze inca acest aspect nici prin schimbarea casetelor in garantie, nici prin alte interventii.
    Manifestari cunoscute:
    - troncaneli (batai) metalice peste denivelari, drum prost, viraje peste linii de tramvai, etc
    - vibratii pronuntate (anormale) in coloana de directie sub actiunea pompei de servo, atunci cind rotile intimpina o forta contrara pe sol , vibratii coroborate sporadic cu aceelasi tip de zgomot metalic;
    - joc transversal la cremaliera casetei, care poate fi identificat (manual) cu masina suspendata si rotile bracate.

    Toti posesorii care au astfel de probleme (si nu numai) legate de caseta de directie pot posta aici.
    Vom discuta si cind au aparut astfel de probleme la masinile voastre, in ce conditii, cum au fost diagnosticate problemele in service, daca s-au facut constatari, cum s-au facut interventiile, cit de prompt/rapid, ce raspusuri ati primit de la Dacia, iar cei care au schimbat casetele de directie sunt rugati sa vina cu impresii post service.
    Mai putem posta in paralel si discutiile cu cei de la VC, pentru ca in anumite cazuri feedback-ul de la VC nu este unul pe masura. Intrucit anumiti posesori de Sandero de pe forum care au aceasta problema nu au reusit sa o rezolve, scopul acestui topic este si de a ne mobiliza mai multi (de peste tot din tara) si a trimite un semnal catre producator si alte targeturi in vederea mediatizarii si solutionarii definitive a problemei legata de caseta de directie la Dacia Sandero.
    67
    mai putin de 5.000 km rulati
    7.46%
    5
    5.000-10.000 km
    5.97%
    4
    10.000- 20.000 km
    8.96%
    6
    20.000-30.000 km
    8.96%
    6
    peste 30.000 km
    10.45%
    7
    nu am probleme si nu cred ca voi avea
    58.21%
    39

  • #2
    Salut.

    Dupa cum bine stiti, eu am mari probleme cu "casetele" de directie.
    Nu are rost sa reiau toate detaliile date in alte post-uri.
    Cert este faptul ca, pana la urma, schimbarea acestora la infinit ( crezand ca producatorul este de vina) nu este o rezolvare. In cazul meu s-au schimbat trei casete (impreuna cu cea din fabrica Sandelul meu a vazut 4 casete de directie) dar defectele nu au disparut.
    Acum de cand cu ultima caseta schimbata, parca nu se mai aud asa de tare, dar ele sunt prezente: la schimbari de directie ( in mers si pe loc ), in mers in linie dreapta (mai ales pe drumurile Ceausiste, cele din piatra cubica), ....
    Vad ca multi au abandonat discutiile de pe forum; sa inteleg ca s-au rezolvat aceste probleme???
    La sectiunea intalniri, inca mai este deschis thread-ul "o altfel de intalnire", thread deschis de mine. Daca mai exista un pic de speranta si dorinta de rezolvare, sper sa ne auzim si sa facem ceva.
    In caz contrar eu ma retrag din aceste discutii pentru ca, constat cu surprindere, nu intereseaza pe multi.
    Sper sa nu apara comentarii urate la afirmatia mai sus scrisa, dar va asigur in continuare de tot respectul cuvenit si cred ca toti dorim sa avem un produs corespunzator, pentru care fiecare dintre noi stie cat a muncit ca sa il aiba.
    Vreau sa cred ca inca exista in fiecare din noi dorinta de a cere socoteala pentru aceste probleme si nu vom deveni indiferenti fata de cele intamplate. In conditiile astea, nu facem altceva decat sa le dam mana libera sa vanda si comercializeze, poate produse si mai proaste ca acestea.
    Rog moderatorii sa stearga acest post daca nu il considera util, dar eu m-am saturat de mizeria asta cu automobile facute din piese de rahat ( auzi, sa se strice 3 casete in 2500 km........ culmea garantiei cred ca ar fi asta ) si indiferenta de care dau dovada multi alti consumatori.
    La mai bine!!!!!!!

    Comment


    • #3
      mai nici eu nu cred ca un stergator sau te mai miri ce e o problema reala. in schimb asta legata de caseta e foarte urita. nu mai luam in calcul faptul ca nu are o rezolvare inca.
      rezum si eu cele intimplate in cazul meu:
      iau maina in 07.05.2009 si dupa cca 2.500 km aud zgomote in zona pedalierului; initial cred ca imi bate ceva bucsa (am suspectat ca e din cauza lipsei barii stabilizatoare, cum s-a tot vorbit- eronat). constat vibratii la directie sub actiunea servo. dau fuga la service si dupa nu mai stiu cite deplasari (vreo 6 cred) la "specialisti" si pierdere de vreme ajungem la concluzia ca e caseta. diagnosticul mi s-a pus foarte superficial, fara metode tehnice cum ar trebui sa fie.acum imi dau seama ca stiau dar m-au agasat si m-au purtat aiurea sa le fac vizite.
      amin montarea casetei din cauza interventiilor precedente pe masina mea, interventii soldate cu un prag indoit si o directie "strimba". problemele post interventii s-au soldat din cauza manipularii gresite a autoturismului si verificarea stringerii "dupa ureche" pieselor de la directie/punti. montez bara antiruliu. zgomotele persista. intre timp un coleg din cluj (Apophis) monteaza o caseta noua.ne intilnim sa vad cum e la el. rezultat negativ. aceleasi simptome. problema nu e rezolvata odata cu schimbarea casetei. ajung sa refuz caseta care mi-a venit "din fabrica" odata pentru ca am dubii asupra piesei de schimb si a doua oara din cauza interventiilor celor de la Dacia Service Cluj. fac test ITP, la cererea mea- nu sunt jocuri la ansamblele punti fata. ma documentez pe unde pot (deh sunt tipicar) si aflu "neoficial" ca problema e la angrenajul din interiorul casetei si e legata impingatorul la cremaliera. se spune ca nu e reglat cum trebuie si de aia apre joc. In prezent 13.000 km (9 luni ) de cind am masina si are acelasi simptom. Defectul aparent nu s-a agravat. desi am incercat in paralel asistenta de la VC sunt dezamagit total. cam asta e.
      Last edited by ciomp; 11 February 2010, 13:46.

      Comment


      • #4
        Intradevar este un lucru tipic romanesc si imi pare rau de ce ati patit cu " caseta de directie", si la mine pe teren accidentat piatra cubica are un jgomot sau mai zis o trepidatie pe puntea de fata dar nu imi trepideaza volanul, asta doar daca merg pe drum de tara, nu am zgomote cand virez
        In servis am fost de mai multe ori si am primit acelasi raspuns masina nu are nimica
        Sandelul este prima versiune si nu are servodirectie. Acuma ma bate gandul sa imi montez bara antiruliu care ar fi trebuit sa fie montata din fabrica, stiti cam cat mar costa.

        Comment


        • #5
          vezi spanu ciomp..

          Comment


          • #6
            daca nu ai zgomote metalice atunci cind intorci , nu e caseta. oricum eu recomand sa pui bara. iti "leaga" mai bine putea fata. in plus te ajuta la drum, cum zice si Spanu. eu am dat 300 ron pe bara+ accesorii.(am luat-o de pe un logan..second).
            jocul in interiorul casetei il verifici cel mai usor peste linii de tramvai cind intorci, sau acuma iarna pe zapada-cum am mai spus-daca te joci cu volanul pe zapada si rotesti stinga dreapta (pe loc). Daniel a pus o inregistare edificatoare referitoare la manifestarea jocului in caseta pe zapada, sub actiunea pompei de servo aici.

            scuze acuma am vazut ca nu ai servo!..probabil ca la voi trebuie "palpata" masina. ca sa vezi daca ai joc.
            Last edited by ciomp; 12 February 2010, 21:55. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              multumesc pentru raspuns, in legatura cu bara cred ca saptamana viitoare o voi monta

              Comment


              • #8
                cumpar-o de la dezmembrari. iar accesoriile cumpara-le noi. te duce la 300-350 maxim. la ei la dealer e 10 milioane.(jegosii)
                -fara-

                Comment


                • #9
                  am inceput sa ma interesez sa vad cum/daca se poate regla "pusculita" de sub pedale. asta asistata. deocamdata nu s-a invrednicit nimeni din service-urile "abilitate"!..mai sapam. Totusi sunt inca la inceput.
                  Producatorul cred ca e ocupat cu "GIPURIle" ca nu mai da nici un semn. La cum se arata treaba ori ajung si io sa le schimb ca pe chiloti, ori o pastrez pe asta originala care nu am vrut sa le-o dau inca.
                  salut.
                  Last edited by ciomp; 16 February 2010, 21:42.

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Maine imi montez bara stabilizatoare, sunt curios sa vad cum se comporta masina. Nu ma astep la cinestie ce diferenta dar vedem.
                    Maine o sa vin cu amanunte.

                    Comment


                    • #11
                      In legatura cu bara sfatuiesc pe cei care nu o au sa o monteze. Eu am montat-o si sunt foarte multumit de ea.

                      Comment


                      • #12
                        Ai putea sa-mi spui cat te-a costat bara in sine cat si montajul ?

                        Comment


                        • #13
                          1000 ron bara cu tot ce trebuie si 50 ron manopera.

                          Comment


                          • #14
                            daca o luai de la dezmembrari si o montai tu te ducea la 350 ron.
                            -fara-

                            Comment


                            • #15
                              Salut.Eu sincer nici nu ma mai agit cu trepidatiile astea la volan pe piatra cubica,cu zgomotele care se aud la puntea fata cand trec peste spinarile de asfalt(magar) ca la Iasi strazile sunt VAR-ZA,adevarate cratere parca la sapa unul cu tarnacopul noaptea.Am acest Sandero din august 2008 si m-am agitat cu treaba asta pe cand aveam 10000 de km,am fost la service au verificato' au tras de ea nu i-au gasit nimic,acum am 30000 de km si tot la fel se comporta mai ales ca am fost acum 3 saptamani la o verificare de rutina la roti in service si nu au gasit nimic deci se pare ca asa este facuta,mai rigida la socuri,cred.Dar cel mai tare imi este ciuda cand merg pe drumuri de astea accidentate si de..... eu merg incet chipurile sa nu mai aud zgomote la roti mai ales cele din fata sau na...sa nu se strice ceva la roti in timp si trece bai frate cate unul din asta care are Audi sau VW cu o viteza prin gropile alea de stau si ma mir si ma crucesc si ma intreb:bai ala o fi tanc chiar nu simte gropile alea in volan cand trece peste ele sau masina aia nu tremura din toate incheieturile?!Sincer nu am condus nici-o data vre-o masina de asta,"de-si mi-as dori"sa vad cum se comporta la gropi si sa fac deosebire,asa pt linistea mea.Voi a-ti condus?Cu respect!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google