Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Caseta de directie - de cind aveti probleme?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by gabya99 View Post
    Astazi dupa lungi chinuieli prin servisuri adica verificari am aflat ca sunt bucurosul posesor al unei CASETE DE DIRECTIE cu defectiuni, adica am joc in caseta de directie.
    casta find fara servo.
    Chiar daca dupa cum am citit pe forum de la altii posesori de casete cu defectiuni ca chiar si dupa ce au schimbat caseta minunea nu a durat prea mult, sunt dispus sa incerc si eu sa schimb caseta. Am primit acordul de a o schimba pe garantie, bine trebuie sa astept pana o comanda.
    s-a rezolvat problema? ai scapat de zgomote?
    caseta 9 e ok?

    Comment


    • #77
      Da, nu mai am acele zgomote pe puntea din fata, iar volanul merge destul de usor fata de cum imi mergea inainte de a schimba casta. Acum ramane de vazut cat va tine aceasta, sa speram ca nu voi avea probleme cu ea.

      Comment


      • #78
        Si aveai joc in caseta sau doar zgomote? In cazul meu , nu au gasit nici un joc nici la reprezentanta si nici la ITP (facut intr-un service ce nu are legatura cu Dacia) dar totusi zgomotele se aud.

        Comment


        • #79
          Da, dupa ce au verificat au gasit joc in caseta.

          Comment


          • #80
            Cred ca fac si eu parte din cei care au probleme cu caseta de directie , totusi sper sa nu.
            Pe scurt :In ianuarie pe un damb de zapada roata din stanga era mai sus decat dreapta o diferenta de nivel 7 cm sa zicem, am luat la maxim dreapta de volan si in acel moment s-a auzit o trosnitura destul de puternica , nu am bagat in seama(prima manifestare).
            Acum de cand au aparut gropile in momentul in care trec peste gropi formate langa linia de tranvai cu viraj maxim stanga sau dreapta se aude o trosnitura /bataie nu stiu cum sa o descriu, dar nu mereu .
            Si inca ceva , acum poate mi se pare , directia a devenit mai dura , parca trebuie sa trag mai tare de volan .

            Comment


            • #81
              Nu am citi toata discutia,dar va rog sa-mi spuneti aceste casete cu probleme sunt mecanice sau comandate hidraulic.

              Comment


              • #82
                Depinde de varianta de echipare... Laureat-ul are asistata hidraulic. Si din cate am inteles cele mai multe probleme sunt la cele asistate.

                Comment


                • #83
                  inseamna ca mai bine luam golan faza 1

                  Comment


                  • #84
                    poate o rezolvare

                    am gasit subiectul vostru e discutie pe google si din pacate am avut problema voastra pana acum. Am un logan si a inceput sa-mi bata cand bracam rotile la maxim si doar cand reveneam dupa care a inceput sa bata cateodata si in mers nu am reusit sa-mi dau seama despre ce este vorba dar am suspectat bieletele de directie si capetele de bara, foarte bine le-am schimbat si gata problema rezolvata dar nu definitiv dupa 4000 km la nici 4 luni distanta bataia reincepe la fel si in aceleasi conditii. ma stradui sa aflu de unde dar nu reusesc si hotarasc sa o las sa se dezvolte. Dupa o luna a inceput sa bata parca mai des si din mai multe motive drum prost accelerari deccelerari una dupa alta dar nu chiar tot timpul. Si acum revelatia, ridicat masina pe butuci si cand ma-m bagat sub ea am pus mana pe capatul din spate al scutului cam pe mijloc sa ma trag sub masina si ce credeti sa auzit lovitura am scuturat scutul si am constatat ca acest scut rigidizeaza h-ul suport de directie si motor iar atunci cand tragi de volan la maxim cand se deformeaza putin suportul se transmite la scut care se deformeaza elastic si pacane. Rezolvare dati jos cutul ori destrangeti putin suruburile de fixare ca sa se poata misca liber sau puneti niste garnituri de cauciuc de camera veche intre scut si suportul de directie h. asa sa rezolvat problema la mine poate va ajuta. Mult noroc.sa auzim de bine si va rog scrieti daca asta a fost si la voi.
                    PS stiu ca pare ingrozitor de stupid dar poate este bine , nu stiu daca voi aveti scut.
                    Last edited by critm; 12 September 2011, 12:23.

                    Comment


                    • #85
                      Salutare si bine ai venit pe forum. Nu s-a mai comentat nimic despre acest topic de prin aprilie asa ca e mai greu de vazut ce s-a mai intamplat intre timp. Ce pot sa-ti spun e ca-mi aduc aminte de astfel de discutii legate de faptul ca se misca scutul si nu caseta de directie.
                      Norocul tau ca s-a rezolvat asa, de ce spun noroc pt ca-l stiu pe Ciomp care a remediat si el scutul dar mai apoi ai schimbat vreo 4 casete si tot nu se rezolvase problema. Asteptam sa revii cu impresii.

                      Comment


                      • #86
                        am si eu chestia asta cu scutul la viraje la maxim cand iau incet cateodata si in mers ..de obicei merg cu muzica tare ..sa omor piticii... ..pe la tara se aude in draci...inca n-am remediat...

                        Comment


                        • #87
                          S-ar putea sa o am si eu, ca mai troncane ceva, cand virez maxim stanga si trec peste liniile de tramvai sau peste ceva denivelare mai mare. Dar nu e de la caseta, pt ca master Ciomp a fost in teste si si-a dat acordul ca nu e de la caseta

                          Comment


                          • #88
                            mda! salutari everybody in the cassa mare! nu am mai postat de mult...pentru ca era oarecum ceva "departe pentru mine Sandaua"... Insa ca tot deschisai topicu' si il baturam in cui cu voia domniilor dvs ..o sa va spun ca mi-am rezolvat problema cu "troaca"! Foarte frumos, dupa indelungi si inutile sedinte in service, cu nervi si timp pierdut aiurea, cu cei mai penibili meseriasi si cele mai penibile explicatii/solutii posibile (unii "meseriasi" erau cica ingineri..cu piese de schimb de toata cacaua, am "rezolvat" si eu problema cu pusculita si conserva inconjuratoare: am vindut masina!!! (acum jumatate si un an mai bine). Astfel s-a "rezolvat" problema legata de directie/tren rulare fata si s-a incheiat pentru mine odiseea Dacia. Dupa 4 casete schimbate + alte accesorii schimbate + demontari/montari subasanmble, sedinte penibile in "service", schimbari piese fara rost sidupa ureche, fara rezolvarea problemei am concluzionat ca "masina"..daca ii putem spune asa (nu va atacati astiA MULTUMITI- e puctul meu de vedere/patania mea..oricum stiti ca masina e slaba) nu isi merita "numele" si m-am lepadat de dinsa. Slaba marfa si totusi costisitoare!
                            In afara topicului pot sa spun ca am scapat de toate cacaturile adiacente: consumul enorm (masina actuala are 250 kg in plus si consuma mult mai putina benzina ca Sandaua), zgomotul foarte mare in habitaclu datorita antifonarii de "2 lei", "bataia de avans" care te scoate din minti la motoarele de 1,4, tinuta de drum foarte slaba, ambreaiajul care clampane ca disperatul, tachetii care imi sareau parca prin capota "sa ia aer" in fiece dimineata cind "moteur: era rece si altele (le stiti voi)..s-au dus! RIP.
                            Ce e, e, ce nu e, nu e!..asta e!
                            Last edited by chitziman; 9 September 2012, 22:06.

                            Comment


                            • #89
                              Bravo, ai facut un lucru bun si ce ti-ai luat?

                              Comment


                              • #90
                                Bine ai revenit Ciomp ! Asteptam impresii despre noua achitie !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google