Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-ar parea ca va mai dura ceva timp pana sa am pareri dspre noua achizitie....in luna august fabrica e in concediu...se revine in activitate in data de 1 septembrie si teoretic lucrul la o masina(mai multe pe serie!) ar dura minim 25 zile deci in cazul in care as merge luni ,10 .08.09,cu actele Rablei si un avans de 200 ron precum si cu comanda specificatiilor masinii Sandero Stepway as fi preafericita posesoare cu pareri legitime abia la inceputul lunii octombrie...
    Aceasta asteptare ma nelinisteste...mi-e teama sa nu intervina ceva in aria optiunilor mele(sunt inconjurata de voci anti auto autohton...!!!)fiul meu un tanc de 10 ani cand aude de cumpararea unei Dacia imi spune:,,sa nu faci asta ,mama!" de parca as comite cine stie ce ,,faradelege"...si ca sa las gluma...as avea nevoie din partea voastra de acele argumente care v-au condus catre achizitionarea unui Sandero...sau cum ati facut de ati devenit imuni la <<vocile>> anti...sau recomandarile altor marci???...multumiri anticipate

    Comment


    • 1.Cel putin pe mine, imun m-a facut experienta masinilor Sh.
      2.Dacia de azi nu mai e rabla aia comunista cu care am crescut.
      3.Este masina cu cel mai bun raport pret/calitate.
      4.Nu in ultimul rand,e o masina frumoasa.
      5.Citind forumul mai amanuntit,sunt sigur ca veti mai gasi si Dvs. alte argumente - atat pro cat si contra.
      Toate aceste argumente reprezinta doar parerea mea,personala.
      P.S. mai incercati sa cititi si pe la alte forumuri,va faceti o idee mai buna.

      Comment


      • Daca facem o comparatie intre sandero facut in Romania si sandero renault facut in Brazilia o sa vedeti marele aport adus de dacia la aceasta masina, adica niciuna. Sigur, la un pret apropiat as fi optat pentru alta marca, daca pe masina nu era trecut ,,de renault,,. Un alt avantaj este reteaua de service si piese de schimb. Cel mai corect, faceti un test driver.

        Comment


        • Daca facem o comparatie intre sandero facut in Romania si sandero renault facut in Brazilia o sa vedeti marele aport adus de dacia la aceasta masina, adica niciuna. Sigur, la un pret apropiat as fi optat pentru alta marca, daca pe masina nu era trecut ,,de renault,,. Un alt avantaj este reteaua de service si piese de schimb. Cel mai corect, faceti un test driver.
          __________________
          Cum nu as fi facut un drive test...sigur ca am vrut...dar surpriza.!!!!..nici la Bacau si nici la Focsani nu aveau un Stepway pentru drive ...spuneau ca nu isi permit sa dea 10000 euro pe o masina pt. probe...ca dupa aia o vand greu...de aceea ma tot agat in stanga si in dreapta de informatii clarificatoare...

          Comment


          • Testul il puteti face pe orice sandero 1.6, este identic cu stepway, mai putin cei doi cm in plus garda la sol.

            Comment


            • Un test drive ar fi OK daca ai face. Oricum dealeri la test drive au motorizarea de 1.6
              Raportul pret/calitate mi se pare ok.
              Eu sunt foarte multumit de cum merge.
              Din momentul comenzii dureaza 2 saptamani pana vine masina daca se comanda standard si 3 saptamani daca se mai adauga optionale. Cel putin asa s-a intamplat in cazul meu.

              Comment


              • Nu aveau nici macar Sandero 1,6...pentru drive test...era inchiriat...la ai nostri confrati intorsi din Italia-Spania!...ce sa-i faci...mai scot si repreyentantele un banut pe criza asta....

                Comment


                • hm...interesanta discutie imi dau si eu cu parerea, ca fiind fost posesor de doua loganuri. dat fiind ca platforma tehnica logan=platforma tehnica sandero, cred ca putem sa luam de buna experienta celor 5 ani de productie logan la pitesti. deci: masinile sunt relativ fiabile, spre foarte fiabile. piese de schimb se gasec deja la magazine, unele mai bune decat cele de fabrica, la preturi mai mici decat in reprezentante, unde unele subansamble au preturi destul de ridicate. garantia e "decenta", adica 3-4 ani, 6 ani la caroserie. pe plastice e mare pacat ca nu dau garantie, ca alea cam scartaie dupa o vreme. normal, as zice, pt clasa de pret din care face parte dacia. tinuta de drum: la gropile din rromania, este foarte buna. nu permite un condus sportiv, dar din moment ce vreti masina pt drumuri accidentate, cred ca iese din discutie aspectul cu mersul sportiv defectele cele mai intalnite pana acm la dacii au fost injectoarele la diesel, turbinele la diesel, simeringul distributiei (remediat intre timp), rugine la primele loturi de logan (nu mai e cazul, de la lansarea sandeo si logan ph2 se aplica ceva tratamente suplimentare), pornirea mai grea a motorului si eventual "moartea" acestuia la ralanti (chestii minore, se curata 2 senzori din zona motorului cu benzina si defectul dispare); in timp e posibil ca in stopurile spate sa se produca niste scurgeri de curent de pe un circuit pe altul datorita umezelii si prafului si atunci cand semnalizati sa se aprinda stopul de ceata sau cand puneti frana sa semnalizeze slab masina (se rezolva usor, acasa, cu o periuta veche de dinti si niste alcool/benzina); posibil si asta sa se fi remediat la sandero/logan ph2, nu stiu sigur...cutia de viteze are cateodata incapatanarea unui catar sa intre in marsarier din prima si fara sa faca "click". din ciclul "asa face toate" remediul e ca atunci cand nu cupleaza, inainte de a da drumul ambreiaj, sa se "plimbe" schimbatorul prin cateva viteze si merge ca unsa...a, am uitat, stergatoarele or sa scartaia dupa caeva luni, dar se schimba cu unele din acelea elastice, fara schelet metalic, din real/selgros/metro si se rezolva treaba. cam astea ar fi "marile defecte" ale daciilor de azi. referitor la sh sau alte marci, aici discutia iar poate dura o vesnicie. dar...parerea mea, atata timp cat pt masina se imprumuta omul la banca pt 5-6-8-10 ani, nu merita sa se imprumute pt o masina care are deja varsta numai buna spre a fi data la programul rabla pt un logan chel la banii astia, alta masina mai mare si mai dotata, dar straina, nu gasiti. si foarte probabil nici mult mai fiabila, ba chiar dimpotriva. din pacate mentalitatea "e tot dacie" a ramas si va mai ramane multa vreme in mintile unora, care clar nu vor sa vada dincolo de gard. stiu oameni acre au peste 100000km cu loganurile si n-au schimbat decat niste capeti de bara la ele, si si-au batut joc de masinile alea...nu vad absolut nici un motiv pt care sandero n-ar tine la fel de mult in aceleasi conditii. motoarele chiar sunt de nota 10 ca fiabilitate. vorbesc de benzinare.
                  acum un alt aspect, care zic eu ca e de luat in seama. ziceti ca vreti masina pt drumuri de tara. drumurile alea, ajung vreodata sa aibe gropi mai adanci de 17cm si de cele mai multe ori sunt pline de apa/noroi/zapada? pt ca pt 2cm garda la sol in plus, parerea mea e ca nu se merita stepway, mai bine un sandero clasic dar cu mai multe dotari. daca da, ati putea lua in considerare suzuki sx4 4x4 (pt ca stepway nu e 4x4 si nici n-o sa fie), dar la suzuki piesele si service-urile lasa mai mult de dorit decat la dacia. si pretul e pe masura, adica vreo 3500 de euro in plus in cazul unui sx4...una peste alta, sandero (ca va fi simplu sau stepway) e o varianta buna ded masina noua la bani putini. uitati-va ca desi multi comenteaza d dacia, din 2004 incoace, nici un alt producator nu e in stare sa faca o masina mai ieftina si mai buna. a rupt gura la multi si inca vreo cativa ani o sa se vinda bine. faptul ca nemtii o cumpara si ne vand noua cadavrele lor de golf3, nu va zice nimic? in toata lumea dacia a inceut sa fie vazuta ca o masina buna, numai la noi nu e buna, ca nu scrie bmw pe ea...la pretul ei, la dotari, siguranta, fiabilitate, e o masina foarte buna. nu vreau sa va luati sandeo ca zic eu sau altii ca dacia e masina buna, ar fi bine sa va uitati si pe alte forumuri la masinile la care v-ati mai gandit, dar nu neaparat sa le cereti sfatul...uitati-va pe sectiunile de probleme tehnice si-o sa vedeti cat de bune sunt "strainezele"...iar la intretinere, chiar e o masina ieftina dacia.
                  sper ca nu ati adormit citind "povestea" asta...
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • Domnul Seba am citit de doua ori mesajul postat, am zis ca tot voi gasi ceva pentru a te contrazice, dar mai nimic, este vorba de gustul fiecaruia, adica sandero laureate vs sandero stepway, eu unul la pretul spus de dmna as prefera stepway. Parca am mai scris si scuze daca ma repet, stepway, gris comete, 1.6 cu AC este combinatia mortala . Reclama o fac pe culoare rouge de feu pentru a se distinge mai bine ornamentele, dar gris comete ar venii perfect, plus ca o face mai impunatoare, bine are si dezavantajul ca este foarte pretentioasa.

                    Comment


                    • Am meditat mult la toate parerile de mai sus...e grea decizia ce trebuie sa o iau...si mie mi-ar place Suzuki sx4...am si condus cateva zile un sx4 1,5(fabricat in Ungaria in 2007,30000 km...reali...si doar 6500 euro)....si doream sa-l cumpar...
                      numai ca s-a dovedit ,cand am fost la RAR ca era furata din Ungaria(nu dadusem banii!!!apropo...e minunat sa nu dai banutii decat dupa ce trece de RAR!)...ca sa revin...a fost o experienta frumoasa ...masina asta are cam tot ce-mi puteam dori ca sofer(ita!)...pur si simplu simteam ca urc intr-o masina....si dotari...mult peste media celor care mi le-as putea permite la comandarea uneia noi...dar visul frumos s-a spulberat cand a fost retinuta de politie pentru cercetari....si dupa ce ai avut volanul unui SX4 IN MANA...NUMAI POTI FACE USOR ALEGERI...asa ca aparitia lui Stepway....mi-a incalzit inima...si cum pentru un SX4 nou... nu am banii...ma gandesc din ce in ce mai mult ca modelul nostru Sandero asa stilizat in varianta asta Stepway...e singura varianta posibila pentru mine...ma apropii din ce in ce mai mult de decizia achitarii unui avans...chiar daca voi fi in posesia masinii abia pe la inceputul lunii octombrie....apropo de comanda...gustul si simtul estetic feminin ma orienteaza catre culoarea rosu de foc!!! dar vad ca este recomandata si culoarea gri comete...de ce ar fi mai pretentioasa aceasta din urma?e cert ca un bun contrast cu ornamentele argintii nu o au decat aceste 2 culori...mai spuneti-va parerea....imi place ca va am parteneri in alegerea ce urmeaza sa o fac....si cu siguranta pe langa faftul ca voi tine cont de ce spuneti...o sa va fac si cinste cu ....imagini...si impresii....

                      Comment


                      • Cred ca pana la urma Stepway va prinde. Azi am fost la dealer sa imi iau nota de aceptare pt a duce la Remat rabla si din discutii mi-a spus ca la noi in oras sunt deja 6 Stepway(personal am vazut una) iar fabrica de la Pitesti dupa vacanta din august va incepe in sept productia cu un lot serios de Stepway. De aia au facut toate comenzile pt Logan si Sandero( inclusiv masina mea care dorisem initial sa vina in septembrie). Ca o parere personala as alege griul desi e o culoare mai pretentioasa fiindca pe culorile deschise se vede mizeria mai repede. Oricum va doresc bafta si spirit estetic in alegerea culorii si sa va bucurati de masina!

                        Comment


                        • Eu as merge pe rosu.
                          Parerea mea (desi posesorii de Gri Comete au sa ma contrazica) este ca Gri Comete este o culoarea pretentioasa.

                          Comment


                          • Da mai bine pe rosu decat pe Gri Platine sau Gri Comete.
                            Acum depinde si de gusturile fiecaruia.

                            Comment


                            • Dupa un an as alege tot gris comete, iti da senzatia ca masina este mai voluminoasa, plus ca ies in evidenta formele. Minusuri, se vad zgarieturile din cauza diferentei de culoare dintre vopsea si sprit chit sau cum se numeste stratul acela de protectie de sub vopsea, vopseaua bate spre negru iar sprit chitul bate spre alb. Una peste alta daca suntem un pic mai atenti, mai ales in zona portbagajului, eu cred ca gris comete se merita.

                              Comment


                              • Discuţia asta pe seama culorilor poate fi dusă la nesfârşit, cu varia argumente.
                                Eu, fără argumente spun doar că îmi place Gris Platine!
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google