Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce are de suferit? ca e cel putin la fel de cocotat ca loganul, cu care am mers 5 persoane pana sus la babele in bucegi, cheile rametului, scarisoara, cetatea heracleea, cheile carasului...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • @seba
      cum ai avut curaj sa urci cu loganul la babele?
      cum este drumul - dificultati ?
      dupa ce ai mers pe astfel de drumuri ce defectiuni ai avut la logan? ( ce piese sunt supuse uzurii pe astfel de drumuri ? )

      Comment


      • sa stii ca sandero se comporta bine, chiar foarte bine pe drumuri forestiere. si cind zic forestier nu zic pietruit ci drum forestier in adevaratul sens al cuvintului. eu cind am ales masina primul criteriu a fost garda la sol si sa aibe scutul motor. eu am testat-o pe drumuri grele, cu bolovani si stinca si nu am dat niciodata jos. bine asta depinde mult si de sofer, dar masina nu iti da emotii ca e prea joasa. nici macar cauciucul ala de la spoiler fata nu m-a impiedicat.sa vedem si cum rezista in timp directia, suspensiile. daca ar fi iesit stepway inainte sa iau sandero poate ca mi-ar fi facut cu ochiu' ca e mai inalta cu 2 cm. (sandero are ca si logan 155 mm garda la sol). salutari!

        Comment


        • de ce nu v-ati luat un ATV daca vreti sa urcati prin creierii muntilor. eu am julit scutul urat de tot pe strada principala la intrare in sibiu dinspre sebes. aveam in plan sa o mai cobor. dar acum m-am razgandit. sunt prea multe santuri facute de tiruri in strazile noastre ca sa merite sa o cobori.
          p.s. deschideti voi un thread sa analizam putin avantajele si dezavantajele dintre arcuri sport, sau taierea din arcurile stok.
          -fara-

          Comment


          • @ygi07: trebuie curaj sa urci la babele? nu stiam...
            serios acum, drumul e ok, in cea mai mare parte. o singura data a trebuit sa dau pasagerii jos sa pot trece un sant sapat de ape in pietris. si n-a avut masina nici o defectiune. intr-un an si 9 luni, n-am schimbat o bucsa la ea. 43000km doar cu apa de parbriz si benzina...sa revin la babele, n-am frecat cu scutul nici macar o data. am julit un prag din cauza unort idioti cu atv-urile care le-au lasat in drumul mare, exact pe trasa dintre gropi. si n-am avut rabdare sa vina aia sa si le ia de acolo, asa ca am excaladat niste bolovani mari si rotunzi si am alunecat vreo 10cm cat sa sterg pragul dar fara sa-i fac vreo indoitura serioasa, doar vopseaua a fost luata si o mica dalma de 2-3cm lungime si vreo 3mm adancime. clar ca am avut si noroc la faza respectiva, dar remember, puteam cobora fara absolut nici o zgarietura. in cheile rametului, carasului, turzii, etc, n-am lovit masina si am facut echilibristica pe stanci cu ea de multe ori. au fost locuri unde am mers mai mult pe 3 roti la 30-45 de grade inclinatie laterala si n-au fost probleme, decat stress din partea uneia dintre ocuantii masinii. nu vad de ce sndero n-ar putea face aceleasi drumuri ca si loganul. chiar nu vad de ce n-ar putea. si mai ales, fara probleme tehnice, din moment ce in afara de forma caroseriei, punti, praguri, motoare, cutii, toate sunt identice cu cele de pe logan. ca fiabilitate, n-am ce comenta de logan. a tinut cu brio, a lui sorin (virtualmansorin) are 120000km si ne-am dat la raliurile judetene cu ea, al dracu daca a schimbat ambreiajul sau vreo planetara. doar capete de bara, cand schimba suspensia si refacea unghiurile la puntea fata.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • eu nu am vazut la accesorii decit kit suv. atv nu am vazut! ..si oricum kitul suv e de cacao! bafta!

              Comment


              • iti vand un pont. la accesorii ai carlig de remorcare. iti iei remorca si in ea pui atv-ul. si urci unde nici gandul nu ajunge.
                -fara-

                Comment


                • Revin cu o veste naucitoare pentru mine...dupa achitarea unui avans si comandarea unui Sandero Stepway 1,6 benzina,8340 EURO, librabil in cateva luni...am primit o oferta foarte tentanta pentru un Suzuki SX4 1,5 GC AC benzina,7847 EURO si cum v-am marturisit....Suzuki m-a atras inca de la inceput dar nu mi-l permiteam ca pret....va rog mult spuneti-va parerea....facand o comparatie intre aceste 2 marci-modele....la care eu am asteptari de garda sol inalta ,consum mic si siguranta...si nu in ultimul rand pret acceptabil de achizitie si intretinere ca pt. o bugetara...

                  [QUOTE=Seba;13268]
                  <<...dar la suzuki piesele si service-urile lasa mai mult de dorit decat la dacia. si pretul e pe masura, adica vreo 3500 de euro in plus in cazul unui sx4...>>
                  ....V-am citat...pentru ca va supun atentiei si urmatoarea mea nevoie de clarificare....ce parere aveti despre un SUZUKI SX4 1,5 GC AC benzina (3 ani garantie)la pretul de 7847 EURO? fata de SANDERO STEPWAY 1,6 AC benzina(4 ani garantie)la pretul de 8400 EURO?...ce ar trebui sa stiu?ce diferente sa iau in calcul?va rog...acordati-mi punctul d-voastra de vedere...multumiri anticipate...
                  Last edited by m_elenaviorica; 23 August 2009, 00:03. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • vezi ca ala de 7800 e chel.
                    -fara-

                    Comment


                    • in primul rand, vorbim de un suzuki nou, nu? pt ca daca e second, fara sa stiu nimci despre masina, chiar nu pot sa va spun nimic.
                      iar daca tot visati la sx4 ala, ma gandesc ca vreti un 4x4, pt ca 4x2 chiar nu-l vad cu nimic superior unui sandero. eventual la dotari, performante...dar cum marea problema am inteles ca sunt drumurile rele pe care intentionati sa-l bagati, nici nu m-as gandi la altceva decat la masina cu tractiune integrala. ori cel mai ieftin sx4 integral e 13850 euro. drept e ca are in plus scaune fata incalzite, mp3 cu 8 boxe si comenzi pe volan, 107cai in loc de 87, servodirectie electrica, reglaj pe inaltime la scaunul soferului, airbaguri cortina, deschidere buson rezervor din interior, reglan electric al farurilor...
                      ca masina 4x2, nu mi-as lua sx4 in loc de stepway. pt ca eu ma gandesc asa: vreau off-road? ok, atunci integrala. vreu una mai cocotata care doar sa nu se zgarie pe dedesubt? ok, atunci logan/sandero, ca sunt ieftine, piese gasesti pe toate gardurile, masinile sunt destul de fiabile, intretinerea e mai mica decat la orice masina straina...plus ca o masina de batjocorit pe carari de munte nu tre' sa fie imbracata in piele de pleoapa de ursulet panda... o masina simpla si in care sa dai fara mila pe coclauri. deci, dacie. daca as avea bani sa-mi permit o masina cu care sa merg foarte bine si comod atat pe sosea si un pic pe drumuri desfundate, aia ar fi subaru forester. alea n-au moarte. nu fiaturi, suzukiuri, opeluri, etc...oltcituri cu pretentii de offroader. ori integrala si atunci da, sx4 e o chestie, ori daca nu, atunci o dacia dupa care sa nu-mi para rau ca scartaie si c-o zgarii...acum drept e ca nu stiu exact pe ce fel de drumuri intentionati sa mergeti cu masina, dar daca preferati 2 cm in plus de garda la sol la stepway in defavoarea unor dotari suplimentare de pe un sandero, ma gandesc ca aveti oarece planuri marete pt masina aia, daca 17-18cm garda de nu sunt suficienti. si daca drumul e asa de rau sau noroios sau naiba il stie cum, atunci sa fie masina cu tractiune integrala. pt ca un 4x2 sx4 se impotmoleste la fel de usor ca o dacie sau alta maina inalta dar fara 4x4. poate parea un post pro-dacia, dar m-ati intrebat ce as face...si am raspuns sincer
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • Eu am fost cu "El Torro" pe un drum forestier(Baraj Vidraru-Cabana Cumpana prin stanga, 15 km (drum forestier7D) - acces cu auto de teren) si pot sa zic ca s-a descurcat foarte bine.

                        o sa revin si cu poze
                        Bucuresti - Pitesti - Curtea de Arges - Baraj Vidraru - Cabana Cumpana(campat 3 nopti la cort) - Balea Lac - Brasov - Cheia -Valenii de munte - Ploiesti - Bucuresti

                        Comment


                        • si eu am fost la cumpana.acum 2 saptamani. 2 nopti cu cortul. ala nu e drum forestier. e un drum neasfaltat(mai bun ca pe transfagarasan pe unele portiuni). se poate ajunge si cu o calibra.

                          p.s. s-au umplut soselele de sx4. intreabarea mea e: daca dotarile sunt mai multe la sx4 fata de stepway se merita. mai ganditi-va si la alt aspect: stepway cu 4 persoane la cati cm ajunge de sol fata de un sx4 cu 4 persoane. e posibil sa se lase mai mult ala.
                          -fara-

                          Comment


                          • Am sa te rog sa nu mai dezinformezi lumea sau macar daca tot postezi despre un subiect sa te informezi mai mult si eventual din surse oficiale.

                            Eu am facut ambele drumuri care ajung la cabana Cumpana:

                            1.Baraj Vidraru-Cabana Cumpana prin stanga, 15 km (drum forestier7D) - acces cu auto de teren

                            2.Baraj Vidraru-Cabana Cumpana prin dreapta, din DN 7C (km 90 Pod parau Capra) 37 km, din care7 km pe drum forestier refacut - acces cu autoturism clasa medie


                            PS: Ma bucur ca nu ne-am intalnit pe acolo: http://www.clubsandero.ro/despre_nes...ic-t445p2.html

                            Comment


                            • am mers de la cumpana la vidraru si inapoi pana la cumpana eu cu sandero si un tip cu un pasat plin de bagaje si 3 persoane in el.
                              -fara-

                              Comment


                              • Nu a zis nimeni ca nu ai mers, dar spune omule pe unde te-ai dus, pe partea stanga sau pe partea dreapta?

                                Pe partea dreapta e okey se poate merge si cu un "pasat plin de bagaje si 3 persoane in el", dar pe partea stanga nu prea cred.

                                Eu am mers cu 3 persoane plus un copil de 5 ani si bagaje full.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google