Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Recomandari pentru prima masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dupa un an si cateva luni inca ma urc cu mare drag in ya.
    mai scartaie putin scaunul cand e f rece sau un greieras prin spatele masinii insa sunt f multumit de ya.sunt genul care pedepseste lucrurile care au costat banii si nu sunt conforme :-)
    parerea mea e ca merita sa-ti iei dacie...nu stiu daca mai e rentabil avand in vedere ca nu mai exista rabla, insa eu as merge pe noul sandero.

    Comment


    • #32
      Am activat cativa ani pe forumul Peugeot. Nu ati vrea sa stiti cum vorbesc aia de acolo de Dacii.

      De asemenea am vazut pe forumurile de masini germane cum vorbesc de masinile frantuzesti gen Peugeot sau Renault.

      Deci concluzia: alegerea masinii este o combinatie de bani, inima si logica.

      Bineinteles ca sunt oameni care au bani dar isi dau seama ca nu se merita investit mult intr-o masina. De aceea se si vinde Dacia asa bine in occident.

      M-a facut sa zambesc o replica de mai sus "eu masina sub 120 cai nu as mai lua" si ma gandesc unde naiba poti in Romania sa te bucuri de cei 120 de CP si in plus la ce pret are combustibilul si ce taxe sunt.

      Deci fiecare isi ia ce masina vrea noua sau SH ieftina sau scumpa. Poti sa ai noroc la o masina sau poti sa ai ghinion. Deasemenea poti sa mori in ea.

      Eu am luat Sandero Story cu 5500 E si 3 vouchere, valoarea de catalog 9000 E , am avut reducere in august 1000 E.

      Ce masina decenta si noua puteam sa cumpar cu 5500 E si 3 vouchere?

      Comment


      • #33
        ascomp; hai ca ma faci sa zimbesc si sa ma amuz si eu. adica cu o masina de 75 de cai,
        destul de grea, de cilindree mica, dotata cu o cutie "inteligenta" sa "consume putin", care are un cuplu de 100 Nm si un snitel, care trebuie sa invinga o forta destul de serioasa la inaintare datorita coviltirului din dotare, poti sa te bucuri pe drumurile patriei? sa fim seriosi. cu totii stim ca un motor mic nu se va descurca in cel mai fericit mod, mai ales in regim extra-urban. poate ajunge la limita onorabilului daca esti foarte calm la volan si mergi la plimbare.
        de 1,4 trageam de ii sareau capacele sa duca cele 1138 kg si niciodata nu l-am incarcat serios.
        aaa..daca ai luat masina sa mergi cu ea pina la piata sa cari una alta pe distante scurte, sau sa te duci 3-4 km pina la birou iarna ca e frig afara si folosesti doar 1/2 din puterea ei in regim de exploatare urban..e altceva
        eu circul proponderent in afara (cam 80%), si la cum se circula in tara asta..nu cred ca poate fi vorba sa discutam de asa ceva, mai ales ca stiu ce poate un sandero de 75 cai.

        ps cu peugeotul ce faci? il vinzi?
        Last edited by ciomp; 11 February 2013, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Nu Peugeotul e a 2-a masina, Dacia e pe nevasta.

          Comment


          • #35
            Nu o fi motorul de 1.4 cel mai fasnet si de putere, dar iti faci treaba cu el. Am facut 2 drumuri de Munchen cu el si nu am avut probleme. Merge ok cu 130-140 pe autostrada. Bine...si eu visez la 1.2tce de pe noul logan dar mai curge multa apa pe somes. Dar pentru mine unul care a venit de pe 1.2 12v 64cai la inceput mi se parea racheta

            Comment


            • #36
              Sandero 1.4 este prima mea masina, versiunea Laureate. Nu am avut asteptari mari de la ea, am vrut o masina care sa ma duca unde am nevoie. Dupa 2 ani si 48.000km pot sa spun ca mi-a depasit asteptarile. Am avut si incidente in sensul ca am lovit-o usor, numai tabla indoita fara alte probleme la motor sau alte componente, s-a comportat impecabil, reparata numai la dealer Dacia. Acum am schimbat si eu un bec de la faza scurta, presupun ca la un moment dat trebuie sa se intample si asta. Drumuri facute mai mult in afara orasului, concedii prin Croatia, prin tara, carat cu ea de toate, mers pe drumuri de tara, gropi, desfundate. La un moment dat am bagat in ea cam 200l de apa si suc, pt nunta . In afara orasului merg cu 110-120, autostrada 140. Consum 7.5 mediu. Cel mai putin cand am eram in rodaj am reusit performanta de 6.1 pe 350km. Uneori poate am simtit nevoia de mai multi cai mai ales in depasiri. Avantajul la 75CP, ca ma gandesc de 2 ori inainte sa fac o depasire, sunt mai prudent . Sotia se plange un pic ca scaunul din dreapta e cam incomod. Inca nu scartaie nimic la ea, reviziile facute numai la dealeri Dacia, bagat piese si consumabile originale luate de la ei (poate au costat un pic mai mult dar am zis ca merita). Schimbat volan pe garantie anul trecut - se decojise. In concluzie, am facut alegerea buna la momentul respectiv, 6300E dupa tichete si reducerea de la dealer. Costuri reduse la RCA si CASCO (full 1600 de lei fara fransiza), revizii in jur de 400 de lei.
              http://acupuncturablog.wordpress.com/

              Comment


              • #37
                Concis si frumos.

                Asta e Dacia, masina pe care sa te bazezi fara pretentii de limuzina de lux. Un raport pret/calitate excelent.

                Comment


                • #38
                  Inca ceva. Imi plac foarte mult noile versiuni si la interior si exterior. Daca as putea s-o iau la 7000E si maine as lua-o dupa ce as vinde-o pe actuala (cu toate ca motorizarile actuale nu prea ma multumesc). Stepway ar fi ideala dar totusi costa prea mult.
                  http://acupuncturablog.wordpress.com/

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google