Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Accident Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    man, repar-o, ca la cum arata, mai mult de 2500 de oiro nu bagi in ea. o faci si-i atasezi un casco. sau o vinzi si recuperezi din paguba. daca o dai acum, o dai degeaba. loganul meu arata mai rau cand l-am dat si au zis unii tinichigii ca-l repara la 1500-2000 de euro, maxim (ok, nu aveam airbagurile puscate). nu fa ca mine, ca sa-ti para rau mai tarziu ca ai dat-o...eu am vandut cu 1500 un logan prestige full (masina de 3 luni, 1.6_16v, albastru metalizat, garantie extinsa, airbaguri laterale) la care reparatia ziceau unii ca ar fi maxim 2000 de euro. am fost fraier...nu fa ca mine...!
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #32
      ooo mama ,bine ca ai scapat teafar,totusi mare paguba "ti-ai" facut.

      Comment


      • #33
        Omule...inca o data,imi pare rau pt. ce ai patit,dar cred ca Seba are dreptate! n-o da,mai bine repar-o! Nu e chiar atat de rau!

        Comment


        • #34
          Oameni buni, am dus-o de la locul accidentului direct la Dacia Service. A doua zi dimineata m-am infiintat. Seful de la tinichigerie s-a uitat la avarii in mare si a zis ca reparatia bate spre 5000 euro. Ok, am adus un tinichigiu independent care si el a clatinat din cap si m-a sfatuit s-o dau pentru piese. Mi-a zis ca manopera la el e cca 2000 euro + piesele care tb schimbate + vopseaua. Asa ca vreau s-o dau asa cum e ca n-am rabdare s-o dau piesa cu piesa. Oricum in martie, cand incepe noul program rabla, imi iau alta. Are tata o rabla de Dacie 1310, aia-s 800 euro, mai iau pe asta 1800 euro, mai pun vreo 7000 de la mine si gata Sandero nou. Cu Casco de data asta ca nu se stie

          Comment


          • #35
            bine ca ai iesit tu sanatos din masina. in ceea ce priveste CASCO, am patit-o si eu asemanator: daunele mult mai mici; tatal meu a lovit masina pe care ne pregateam sa o vindem la 2 zile de la expirarea casco. asa ca pe langa scaderea drastica a preturilor la acel model(ford focus 1) de anul trecut, am mai pierdut si la vanzare(a fost reparata "pe genunchi" si erea destul de vizibil) si la reparatia in sine(aripa stanga, usa stanga si indreptat putin pragul ~ 1500 ron)

            Concluzia : FACETI CASCO ... SI PASTRATI-L pana radiati masina.

            Comment


            • #36
              Asa arata dupa ce au scos-o din sant si au intors-o pe roti. E clar ca au mai avariat-o pe ici pe colo. Chiar daca o repar nu o sa mai fie ca 'nainte niciodata. Deci, daca-aveti cunostinte pe langa Cluj care au nevoie de piese...dat pm
              Attached Files

              Comment


              • #37
                nu vreau sa ma laud, ca nu e de laudat, dar asa aratau si loganurile mele al doilea e deja la vanzare in bucuresti. l-a reparat omul, deci se poate. masina nu face la vanzare mai mult de 8500, a dat 1500 pe epava, transportul pana la bucuresti inca vreo 300, a bagat in piese cat? ca mai trebuia sa-i ramana si lui ceva, deci nu prea mult...
                apropo, logan 1.6_16v albastru mineral, cu luminile albe in bord si 12000km, inmatriculat in iunie 2008 sa nu va cumparati din piata...
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #38
                  Eu nu pot sa inteleg cum dreaq s-a dezlipit luneta aia, si usa portbagajului nu e aproape deloc avariata...

                  ps. cauciucurile erau de iarna sau de vara...par sa fie de vara dupa forme

                  ps2. santul ala nu e mare deloc, cred ca ai intrat in sant pe o parte si apoi te-ai rasucit pe plafon, daca erai un pic atent, puteai intra direct cu botul in sant si pagubele erau mult mai mici, nu te rasturnai...da nah, acum e simplu sa analizam situatia

                  Comment


                  • #39
                    Si eu cred ca sunt cauciucuri de vara. Cam nasol accidentul.
                    Scuzati absenta indelungata. I'm back

                    Comment


                    • #40
                      Eu anul trecut faceam naveta cu masina de 3 ori pe saptamana la locul de munca (~50 Km / zi) iar iarna am facut cateva drumuri pe drum acoperit total cu zapada, cu cauciucuri de vara si nu am patit nimic...probabil si experienta de 10 ani isi spune cuvantul...

                      Oricum, ceva imi scapa in acest accident, cred ca totusi viteza era putin mai mare de 50-60 la ora...

                      Comment


                      • #41
                        Sunt cauciucuri de iarna Dunlop WinterSport M3 dupa cum spuneam intr-un post anterior. Excelente pe zapada de la Zalau la locul accidentului. Inutile pe gheata. Nu stiu nici eu clar cum m-am rasturnat. Impresia mea este ca am prins o bordura de la un podet dinaintea locului in care zacea Sandero...nu se vede in poze, apoi m-am rasucit pe lateral. Altfel trebuia sa fie spatele masinii in sant, nu fata. La impactul plafonului cu solul s-a spart luneta.

                        Bunicuta, inteleg unde bati, si, nu stiu cum sa-ti spun, nu prea simt alinare, nu prea ma ajuti. Am si eu experienta de peste 7 ani, am condus 4 ani un Matiz chel, fara ABS, fara airbaguri (dar cu Casco, in lung si-n lat, fara niciun eveniment. Am prins zapezi mari prin judetul Bistrita, coafura a rezistat ca sa zic asa.
                        Acum se pare ca mi-a venit randul pe fondul unei increderi prea mari in masina, in cauciucuri si in calitatile mele de sofer cu experienta. Am uitat sa mentionez poleiul. Repet: de la Zalau venisem pe zapada proaspat ninsa, iar cauciucurile s-au comportat exemplar.
                        Nu doresc nimanui evenimente de genul asta, nici mari, nici mici, nici cu rostogoliri, nici fara. Daca totusi s-ar intampla stiu sigur ce nu si-ar dori sa auda soferii implicati: ce ar fi trebuit sa faca sa le evite.
                        Oricum, se termina cu happy-end: am comandat deja un Sandero identic...pe 16 martie mi-l preiau. O sa incerc sa-i tin jurnalul la my ride)
                        Last edited by vladatorus; 25 February 2009, 01:16. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          vladatorus te felicit pentru caracterul puternic de care dai dovada. Oricare dintre noi ar fi putut fi in locul tau indiferent de masina, de experienta sau de varsta, pur si simplu a fost un ghinion. In decursul timpului am avut multe situatii in care numai norocul a facut sa nu fiu implicat intr-un accident si am sa dau si cateva exemple. Unul beat mi-a sarit in fata cam la 10 m, am franat, am tras stanga de volan iar norocu si-a spus cuvantul, nu venea nimic din sens invers, de redresat nu se poate vorbi, m-am oprit intr-o benzinarie care se afla vis-a-vis. Pe o portiune cu gheata pana sa ajung intr-o intersectie, strada fiind putin in panta am ajuns in jumatatea intersectie cu toata frana de motor, norocul a facut sa nu vina alt autovehicul sau mai rau, tranvaiul. La coborare pe podul Grant tot la fel gheata, nu mai aveam niciun fel de control asupra masinii, eram decat un simplu pasager, norocul a facut ca la baza podului sa fie un pic de zapada si sa pot oprii. Asa ca, cine spune ca el poate evita orice accident se inseala amarnic, sunt situatii in care numai norocul te poate salva indiferent cum este echipata masina sau cat de bun sofer esti.

                          Comment


                          • #43
                            Daca tot am ajuns aici...am 1.6 Laureate, 4500 km. Am trecut printr-un accident (am derapat pe zapada cu cauciucurile de vara din echiparea standard, Barum, si am intrat intr-un sant, aveam viteza peste 70 km/h dar masina a preluat f bine socul, nu s-a deformat fata, doar radiatorul a suferit si rotile din dreapta. Nu am nici o leziune, nici macar o zgarietura, si nici airbagurile fata sau laterale nu s-au deschis). Eram in depasirea unui BMW , am accelerat si la revenirea pe banda a inceput sa danseze masina...am incercat sa redresez din volan, am mai mers vreo 10 sec rotind stanga dreapt, dar fara sa calc frana gandindu-ma ca o sa ma duc sanie sau ca vine cel dn spate si ma loveste. Deznodamant: am evitat copacii de pe marginea drumului, am intrat cu botul masinii in sant pe partea dreapta, tinand de volan rotile virate spre stanga si apoi m-a aruncat cu fata spre sosea si s-a oprit. M-au ajutat cei pe care-i depasisem si au impins masina inapoi pe carosabil. Motorul a pornit din prima, dar am renuntat sa mai merg (30 km pana la Piatra Neamt) deoarece am vazut ca pierde lichid de la radiator. Tabla nu s-a indoit. Avarii: grila si radiator, bara fata fisurata, un proiector cazut. Nu am poze. La service au schimbat si ceva la directie si amortizoare, au vopsit, nu am urmarit situatia, deoarece m-am intors in Bucuresti tot atunci si masina a ramas in service la Piatra Neamt. Nota de plata, 12000 RON. CASCO la Omniasig, masina luata din Noiembrie.
                            Vinee!!!!

                            Comment


                            • #44
                              12.000 ron? la atata avarie? mi se pare mult....dar in fine,eu inca nu am avut treaba (sper sa nici nu am). Te rog sa-mi spui cum se procedeaza: platesti la service din banii tai pt. reparatii si iti plateste asiguratorul ulterior pe baza facturii,sau ei platesc direct la service? anticipat!
                              P.S. La mai multi km fara probleme!

                              Comment


                              • #45
                                sa plateasca cei de la asig.casco reparatiile ,cum sa platesti tu si sa astepti sa-ti returneze asiguratorul bani?nici ganddddddd

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google