Inlocuire bara fata-posibila?
Sal! Am si eu o problema...As vrea sa schimb bara din fata a Sandelului, problema este k dupa ce am zgariat-o bine in partea dreapta,chiar s-a rupt in doua locuri ,am dat cu vopsea(aveam mai demult).Eram si baut,n-am anuntat pe nimeni...Am CASCO si as vrea sa stiu daca mai am vreo sansa...Multumesc!!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Accident Sandero
Collapse
X
-
Sunt intr-a doua iarna, in parcare folosesc frana de mana la maxim si chiar n-am avut nicio problema. Nu spun ca nu-i bine ceea ce afirmi dar mai repede se degradeaza cablul stand nemiscat decat atunci cand se freaca pe camasa, parerea mea.
Leave a comment:
-
Plus ca iarna trebuie sa ai grija sa nu inghete.
Iarna ii recomandat ca masina sa fie in viteza si daca vrei sa tragi si frana de mana sa fie trasa "mai moale" ca altfel risti sa ramana intepenita.
Alte probleme nu cred ca vor exista decat tu sa te obisnuitesti ca are o cursa mai mica.
Leave a comment:
-
Parerea mea este ca nu afecteaza cu nimic, daca observi maneta are o distanta pana in primul dinte unde se misca liber. Poti lasa maneta, te bagi sub masina si tragi de cablu sa vezi daca este tensionat, sau pui mana pe jante sa vezi daca sunt calde.
Scuze dar au trecut minutele de editat. Personal mai trag frana de mana cand cand pierd timpul pe soselele patriei sau in aglomeratia de zi cu zi, dar nu o trag ca in parcare, decat asa un dinte sa nu se miste, aici ar fi o problema nu prea ai aceasta posibilitate.
Leave a comment:
-
atita timp cit masina "curge" cind e frina inactiva (jos),masina nu ramine infrinata si nu ai frecare sabot/tambur nu ai de ce sa iti faci probleme. cursa e insa mai mica.
Leave a comment:
-
si daca prinde asa de jos afecteaza cu ceva tamburii-sabotii?
scuze moderatorilor
Leave a comment:
-
s-a dus frustrarea dara:-)
sunt off topic dar intreb daca are ceva daca frana de mana ii stransa mai tare?Am rugat sa-mi regleze-stranga frana de mana ca tare sus prindea,iar acuma prinde foarte bine inca de la a-l doilea dinte.
Leave a comment:
-
Azi am ridicat masina din service dacia.Totul a iesit cum a fost de noua si is multumit de cum a lucrat baietii din service.
Pe langa cele enumerate in postu anterior a trebuit sa-mi inlocuiasca si farul din motivul ca doua "urechi"au fost rupte,pretul total a fost de 3867 lei .
Leave a comment:
-
de aripa eu sunt de parere ca ar fi fost bine sa o inlocuiesti. acuma depinde si de cit e de grav avariata. stii cum e! odata chituit..poate sa sara oricind. Imi pare rau de intimplarea "duioasa" prin care ai trecut. Oricum e bine ca nu ati patit nimic! "Fiara" ta isi revine usor si va fi ca noua! bine ca ai casco!..ca suma nu e mica.
Leave a comment:
-
sincer acu nu ca sa ma dau mare sau mai stiu eu ce dar e bine sa ai asa ceva...CASCO face minuni pastrand proportiile plus ca indiferent ce se intampla cu masina ta important e ca ti-o repara,imi pare rau pt masinuta ta dar ma bucur ca ai scapat nevatamat,capu sus fratioare ca o sa iti iei altu intr-o zi
Leave a comment:
-
caprioara si sandelu
Salutare tuturor , am reusit umva sa accesez linku.Aseara ma deplasam spre casa cu masina ora 19,30 si din nefericire o caprioara mi-a sarit din sant in fata masinii evident ca nu a mai fost cum sa o evit,biteul animal mort iar pagubele estimate de catre cei de la asiban unde am casco sunt in valoare de 4500 ron. Sa va enumar cele constatate de agentu de asigurari:bara protectie fata sparta,carenaj roata dreapta fata spart,aripa dreapta fata indoita,bandou usa dreapta fata rupt,usa dreapta fata zgaraiata,prag dreapta zgaraiat.Spre norocul meu ca, casco ii cu franciza 0%.Dintre cele enumerate doar bandoul,carenaj dreapta fata si bara protectie fata mi se v-a schimba iar celelalte zicea ca se refac si se vopsesc ,oare trebuia sa cer sa-mi fie inlocuita si aripa fata? a si uitam,farul dreapta fata este impins in capota.
ps:ms bunicuta pt post,nu pot urca pozele
Leave a comment:
-
Daca amandoi sunteti din Slatina trebuie sa mergeti acolo la firma de asigurari a vinovatului. Tel verde e diferit , ala vi-l comunica ei.
Si eu am avut un incident acum 10 zile si mi-am dat seama de utiliatea Casco pana la urma, pt ca reparatia la mine e 56 de milioane desi a fost o simpa tamponare in trafic la viteza mica. Dar cum cel in care am dat avea carlig la mine pagubele au fost mai insemnate: inlocuit bara fata, grila inferioara, far stanga( s-a crapat putin in interior de la impact) si ambele radiatoare . Carligul a lovit in suportul celui mare dar a fost afectat si celalat la care a sarit un piciorus de prindere si cei de la servicele le-au inlocuit. Problema e ca masina e gata de marti dar inca astept dupa accetul de plata al celor de la asigurari(BCR). Am ajuns pana la direct de la Buc unde cica mai nou se dau acceptele de plata si mi-a promis ca se rezolva cat mai repede. Daca nu ii paste un OPC sau un proces
Leave a comment:
-
Din nefericire, ieri si Oliseh a avut un mic eveniment rutier soldat cu un deces....al unei caprioare, care i-a sarit in fata si a lovit-o cu partea dreapta a masinii: din ce mi-a zis, are ca daune masca fata crapata, far dreapta impins inspre capota, aripa dreapta putin infundata...si cam atat la prima vedere.
Omul are casco, deci in afara de frustrare poate sta linistit.
ps. nu a vazut caprioara pentru ca era cam "noapte afara" (pe la ora 7 seara)
ps2. nu au sarit airbag-urile (ceea ce e normal)
ps3. zicea ca a franat si ca avea cam 70 Km/h
ps4. din pacate Oliseh nu poate accesa site-ul, nu stie de ce, dar o sa puna poze cu proxima ocazie.
ps5. cei de la dacia service estimau ca raparatia ar costa cam 50 milioane, deci ca o concluzie: CASCO ar trebui sa-l luati in calcul cei care inca nu aveti asa ceva.
Leave a comment:
Leave a comment: