Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Accident Sandero

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Sandero

    As fi vrut sa fie mai festiv primul meu post pe forum, dar...asta e! In 12 februarie, pe drumul Cluj-Zalau, pe o sosea proaspat ninsa, necuratata si cu polei pe sub zapada pe alocuri, am derapat intr-o curba, m-am izbit de o ridicatura de pe marginea drumului, m-am rasucit in aer cu Sandelul Dacia Sandero 1,6 MPI Laureate) si am aterizat pe plafon intr-un sant de pe marginea drumului, adanc de cca 1 m 20 cm. Aveam vreo 50-60 km/h si n-am reusit nicicum sa redresez masina pana m-am trezit cu rotile in sus.
    Am avut noroc, am avut centura, s-au deschis airbag-urile, ingerasu' si-a facut datoria si am scapat nevatamat, reusind sa ies din masina in cca 1 minut. Am doar o zgarietura mica pe antebratul drept si-atat. Sandelul, in schimb, este cam praf. Atat de la accidentul propriu-zis, cat si de la modul cum a fost scos din sant: a fost tractat pe plafon pana-n sosea, apoi intors pe roti. Caroseria, in proportie de cca 75-80% este compromisa, parbrizul si luneta sparte, farul stanga fata si un stop spate spart, in rest mecanica aproximativ intacta.
    Initial l-am dus cu platforma la Dacia Service si mi-au zis acolo ca reparatia ar costa catre 5000 euro. Am chemat un tinichigiu independent care mi-a zis si el ca ar costa foarte mult repararea si nu se prea merita. Asa ca sper sa reusesc sa-l vand pentru piese.
    Cand l-am luat in septembrie (l-am luat cu banii jos), am zis sa platesc taxa de prima inmatriculare (cca 380 de euro la masina noua fabricata in Romania), ca, CASCO platesc mai tarziu dupa ce imi mai revin financiar. Sufletul,... am lasat CASCO de-o parte si uite ca mi s-a-ntamplat. Morala: platiti CASCO la masina noua ca nu se stie niciodata.
    Sper totusi sa recuperez 2500-3000 de euro vanzandu-l, desi...nu stiu...
    Nu doresc sa mai apara vreun astfel de thread, oricum se pare ca elementele de siguranta si-au facut treaba, mai putin ABS-ul pe care nu l-am auzit din pacate, si aveam mare nevoie...

  • #2
    Originally posted by vladatorus View Post
    Cand l-am luat in septembrie (l-am luat cu banii jos), am zis sa platesc taxa de prima inmatriculare (cca 380 de euro la masina noua fabricata in Romania), ca, CASCO platesc mai tarziu dupa ce imi mai revin financiar. Sufletul,... am lasat CASCO de-o parte si uite ca mi s-a-ntamplat. Morala: platiti CASCO la masina noua ca nu se stie niciodata.
    Eu am mers 2 zile fara CASCO si aveam inima cat un purice. E teribil ce ti s-a intamplat, la accident ma refer, dar cum de ai putut sa investesti atatia bani intr-o masina si sa nu te gandesti sa protejezi aceasta investitie cu CASCO?
    Ma rog, nu cred ca mai e loc de intrebari de genul asta acum, cand totul s-a intamplat, si trebe sa te gandesti la solutii - banii oricum ai pierdut... multi.
    Ai trei variante:
    - sa repari masina
    - sa vinzi epava intreaga - dai un anunt in ziar, online sau pe un forum cu mai multi vizitatori decat clubsandero (nu zic care). Ai putea intreba pe cineva de la o firma de asigurare pentru persoane care cumpara epave - de obicei astia se cunosc intre ei.
    - sa vinzi pe componente - teoretic ai putea obtine mai multi bani, dar dureaza destul de mult si trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare. Anunt la fel ca la punctul 2.

    Iti urez succes in orice vei alege sa faci.

    Comment


    • #3
      pacat,mare ghinion

      Comment


      • #4
        Varianta cu repararea, dupa lungi deliberari, am exclus-o. Nu prea face sa dau 5000 euro pe reparatii...si oricum nu o mai pot face baietii ca inainte. Am dat deja anunturi, poate o ia cineva asa cum e pentru piese...sau si-o repara el daca se pricepe...

        Comment


        • #5
          cu abs-ul am patit-o si eu,am calcat brusc frana pe mazga asta iarna si m-am dus ca pe sanie,abs-ul era in concediu

          Comment


          • #6
            de cand am masina mi-a intrat de doua ori abs-ul: ambele dati in oras, la doua frane mai bruste, in rest nu a fost nevoie. La faza cu accidentul ar fi fost mare nevoie, viteza nu era exagerata (se putea totusi mai mica pe polei, dar n-am intuit). Cand am inceput sa patinez imi amintesc ca am incercat sa virez, am calcat si frana instinctiv, dar n-am simtit/auzit abs. Pur si simplu soseaua a preluat controlul si m-am dus, ca Evgheni Plushenko spre marginea drumului, iar in cateva secunde eram cu rotile in sus in sant. In zona erau Politia si Smurd-ul asa ca n-a trebuit sa-i chem eu. Pe o distanta de 2 km se intamplasera 3 accidente intr-un timp relativ scurt, bineinteles din cauza poleiului. Mi-am amintit de CASCO cand m-a intrebat politistul.

            Comment


            • #7
              pffff...ginion in mare, ce a zis Stefan, sunt cam toate variantele ce le ai la dispozitie...cel mai bine vinde-o pe bucati, daca mai ai ce vinde din ea. in principiu, poti da motorul, cutie de viteze, scaunele, calculatorul de abs, planetare, fete de usi...instalatia abs, instalatia a/c, eventual faruri/stopuri, manere de usi, inele aeratoare. mecanismele de la geamurile electrice, rotile si cam atat. pe astea iei cel mai multi bani, dar in timp. eu as da-o pe bucati, nicidecum la gramada, ca pierzi mult si din pacate esti in situatia de a limita pagubele, nu de a incerca sa iesi in castig
              ref la abs pe viraj pe polei, daca ai avut rotile virate si masina a alunecat pe directia inainte cu rotile virate, ai sanse sa nu functioneze abs-ul. sau a functionat, dar de stress/emotii, n-ai realizat. in principiu, daca a functionat inainte, trebuie sa fi functionat si atunci la accident, altefl aveai eroarea de abs aprinsa in bord. ala fiind bosch 8.1, imi vine greu sa cred ca nu si-a facut datoria. repet, asta daca nu cumva ai franat prea tarziu, cand deja ai inceput derapajul si viteza "vazuta" de ecu abs nu era cea reala, ci mult mai mica si a considerat ca nu e nevoie sa intervina.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #8
                Dar frana de motor unde era ? Cum e posibil sa pui frana cand e polei pe drum ?
                E posibil sa-mi iau si eu prin rabla un Sandero, dar credeti-ma mai bine stiu ca las masina in parcare si 5 zile pana imi fac Casco...
                ps. intra pe loganclub.ro si poti vinde acolo mai usor masina pe bucati...

                ps2. baga niste poze, is curios cum s-a deformat caroseria...
                Last edited by bunicuta; 15th February 2009, 09:33.

                Comment


                • #9
                  Toti cunoastem cum se procedeaza dar fiecare situatie are particularitatea sa, pentru frana de motor iti trebuie timp iar in situatia data a fost vorba de cateva secunde timp in care actionezi instintual. Cel mai nenorocit drum este acela cu polei peste care este zapada, este inselator, pe zapada poti merge fara probleme cu o viteza de 50-60 de km/h si mai poti pisca si frana pe cand la polei nu depasesti 20 de km/h iar frana de serviciu nu este indicata, mai repede folosesti frana de mana. Ce i s-a intamplat lui vladatorus a fost un mare ghinion, ghinion care se poate intampla oricui cu toate franele de motor, de mana, cauciucuri de iarna, abs-uri, etc. In astfel de situatii cel mai important este sa ramai in viata si fara sechele, restul le faci in timp si cu rabdare.

                  Comment


                  • #10
                    bunicuta, ai si tu dreptate. cand am inceput sa derapez mi-am amintit faza cu nu pisca frana...cand am realizat ca nu se redreseaza am recationat probabil instinctiv si am calcat si frana, dar, vorba lui marian, roata era deja virata, abs nu a intrat...sau n-am simtit, etc etc...ce am simtit a fost mirosul de praf de pusca de la airbag, iar eu eram cu capul in jos. de frana de motor intr-un timp atat de scurt nu poate fi vorba.

                    Comment


                    • #11
                      Imi pare rau pentru tine. Sper ca la sfarsit totul va iesi bine si vei reusi sa recuperezi o parte din bani.
                      1.4
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        dumnezeule...nici eu nu am casco...si alerg si merg cu ea ca un nebun si fac in medie 3000 de km pe luna. cred ca o sa ma gandesc si eu la casco cat de curand.

                        p.s. stie cineva cu cat se reduce casco dupa 6 luni?adica ma gandesc ca nu vor pune valoarea de 9300 cat am dat pe ea.o vor cota la un pret mai mic.
                        -fara-

                        Comment


                        • #13
                          Maine pun si eu casco. Era sa intru azi cu ea in gard din cauza poleiului. M-am oprit in sant. Nu s-a stricat nimic.
                          1.4
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            casco dupa primul an scade la 88%

                            Comment


                            • #15
                              cam 3000 km pe luna faceam si eu, Spanu. Fa-ti Casco urgent, nu conteaza cat costa. Pe mine ma costa reparatiile acum catre 5000 de euro, deci...se merita

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google