As fi vrut sa fie mai festiv primul meu post pe forum, dar...asta e! In 12 februarie, pe drumul Cluj-Zalau, pe o sosea proaspat ninsa, necuratata si cu polei pe sub zapada pe alocuri, am derapat intr-o curba, m-am izbit de o ridicatura de pe marginea drumului, m-am rasucit in aer cu Sandelul Dacia Sandero 1,6 MPI Laureate) si am aterizat pe plafon intr-un sant de pe marginea drumului, adanc de cca 1 m 20 cm. Aveam vreo 50-60 km/h si n-am reusit nicicum sa redresez masina pana m-am trezit cu rotile in sus.
Am avut noroc, am avut centura, s-au deschis airbag-urile, ingerasu' si-a facut datoria si am scapat nevatamat, reusind sa ies din masina in cca 1 minut. Am doar o zgarietura mica pe antebratul drept si-atat. Sandelul, in schimb, este cam praf. Atat de la accidentul propriu-zis, cat si de la modul cum a fost scos din sant: a fost tractat pe plafon pana-n sosea, apoi intors pe roti. Caroseria, in proportie de cca 75-80% este compromisa, parbrizul si luneta sparte, farul stanga fata si un stop spate spart, in rest mecanica aproximativ intacta.
Initial l-am dus cu platforma la Dacia Service si mi-au zis acolo ca reparatia ar costa catre 5000 euro. Am chemat un tinichigiu independent care mi-a zis si el ca ar costa foarte mult repararea si nu se prea merita. Asa ca sper sa reusesc sa-l vand pentru piese.
Cand l-am luat in septembrie (l-am luat cu banii jos), am zis sa platesc taxa de prima inmatriculare (cca 380 de euro la masina noua fabricata in Romania), ca, CASCO platesc mai tarziu dupa ce imi mai revin financiar. Sufletul,... am lasat CASCO de-o parte si uite ca mi s-a-ntamplat. Morala: platiti CASCO la masina noua ca nu se stie niciodata.
Sper totusi sa recuperez 2500-3000 de euro vanzandu-l, desi...nu stiu...
Nu doresc sa mai apara vreun astfel de thread, oricum se pare ca elementele de siguranta si-au facut treaba, mai putin ABS-ul pe care nu l-am auzit din pacate, si aveam mare nevoie...
Am avut noroc, am avut centura, s-au deschis airbag-urile, ingerasu' si-a facut datoria si am scapat nevatamat, reusind sa ies din masina in cca 1 minut. Am doar o zgarietura mica pe antebratul drept si-atat. Sandelul, in schimb, este cam praf. Atat de la accidentul propriu-zis, cat si de la modul cum a fost scos din sant: a fost tractat pe plafon pana-n sosea, apoi intors pe roti. Caroseria, in proportie de cca 75-80% este compromisa, parbrizul si luneta sparte, farul stanga fata si un stop spate spart, in rest mecanica aproximativ intacta.
Initial l-am dus cu platforma la Dacia Service si mi-au zis acolo ca reparatia ar costa catre 5000 euro. Am chemat un tinichigiu independent care mi-a zis si el ca ar costa foarte mult repararea si nu se prea merita. Asa ca sper sa reusesc sa-l vand pentru piese.
Cand l-am luat in septembrie (l-am luat cu banii jos), am zis sa platesc taxa de prima inmatriculare (cca 380 de euro la masina noua fabricata in Romania), ca, CASCO platesc mai tarziu dupa ce imi mai revin financiar. Sufletul,... am lasat CASCO de-o parte si uite ca mi s-a-ntamplat. Morala: platiti CASCO la masina noua ca nu se stie niciodata.
Sper totusi sa recuperez 2500-3000 de euro vanzandu-l, desi...nu stiu...
Nu doresc sa mai apara vreun astfel de thread, oricum se pare ca elementele de siguranta si-au facut treaba, mai putin ABS-ul pe care nu l-am auzit din pacate, si aveam mare nevoie...
Comment