Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Fiat Grande Punto

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero vs Fiat Grande Punto

    Salutare,
    am citit cam tot ce ati scris pe aici (si pe forumul clublogan), si la fel ca multi dintre voi, sunt in situatia de a-mi achizitiona o masina noua.
    Dacia pe care o am (are 13 ani si merge brici) trebuie inlocuita din lipsa de A/C, ABS, etc.
    Desi imi permit sa cumpar un autoturism cu bani cash, totusi nu sunt dispus, ca pentru maxim 10K Km pe an sa dau mai mult (sau aprox) de 10.000 Euro (VAT inclus) pe o masinuta.
    Deh, in ultima vreme am citit cam tot ce se putea citi despre marci si modele, accesorii, preturi, probleme tehnice, service-uri.
    Ma gandesc serios sa cumpar un Sandero, pe benzina cam cu full option, dar vaznad ca pretul ar putea ajunge pe la 10K euro, hmm, ma gandesc, la fel de serios sa cumpar un Fiat Grande Punto.
    Fiat GP arata super, motoare bune (din ce am inteles de pe forumuri) iar ca pret una cu motor de 1,4MPI 77 CP e la promotie la 10.500 E (VAT inclus). Din pacate, Fiat-urile au un mare minus (asta dupa spusele multora care au deja fiat): stau prost la partea de service - adica sunt oarecum scumpe, iar profesionalismul cam lipseste, din ce am inteles de pe forumul posesorilor de fiat, cam peste tot in tara e la fel, si asta ma ingrijoreaza.

    Voi ce ziceti, ce ar merita mai mult, un Sandero (sa zicem 1.4 MPI) sau un Fiat GP
    Ceva feedback suplimentar despre Fiat GP ?

    ps. nu exclud nici Ford Fiesta (dar doar cand e la promotie, in rest e mult pe 10K cu ce dotari vreau eu)
    ps2. mi se pare frumos la exterior sandero, dar bordul e groaznic

    Multumesc.
    Last edited by bunicuta; 28 April 2008, 18:54.

  • #2
    Ma crezi si eu am aceeasi problema. Nuj ce masina sa imi cumpar. Eu sunt adeptul masinilor pe motorina .Dispun de aprox 11500 E. Nuj ce masina sa imi cumpar. Sa astept Sandero pe motorina 1.5 dci 85 cp(am auzit ca e super bun) sau sa cumpar un Fiesta 70 cp, sau un Polo Happy 1.4 TDI 70 cp (nu are abs si muulte altele), sau un opel corsa 1.3 cdtu sau un Fiat GP 1.3 Multijet??

    Comment


    • #3
      Hmm, eu as merge pe un Sandero, din cauza fiabilitatii motoarelor (benzina) adica stiu cateva persoane care au facut deja peste 100K Km si pana acum nu au avut nici o problema cu motoarele, ambreiaj, cutie de viteze (ma refer la motoare pe benzina).
      La cati Km fac eu anual, nu mi se merita sa iau diesel, din calcule reiese ca pentru a fi profitabil un diesel, tre sa faci minim 15K Km pe an, in fine.
      Personal as vrea un Sandero cu motor de 1,4 75 CP, ar fi suficient la ce vreau eu de la o masina, nu ma intereseaza foarte tare viteza ci consumul, ok, vreau sa pot depasi cat de cat rapid in conditii de siguranta, dar, asta depinde nu doar de bolid, ci mai ales de sofer, ori eu, consider ca sunt un sofer prudent si atent in trafic.
      Ok, am zis, vreau o masina pana in 10K euro (TVA inclus) care sa-mi ofere cat mai multe, adica sa aiba neaparat:
      1. servo directie,
      2. ABS,
      3. macar 2 airbag-uri,
      3. centuri fata pretensionate si cu limitator de efort,
      4. computer de bord,
      5. geamuri electrice fata (spate chiar nu vreau - eu stau in fata, nu ma intereseaza cum deschid geamul aia din spate ),
      6. A/C,
      7.radio cd,
      hmm...si cam atat, cred (adica pe scurt, dotarile care sunt pe un Logan Laureate plus), nu ma prea intereseaza briz-briz-uri de genul: oglinzi electrice, vopsea nu's de care, bare vopsite in culoare caroseriei, schimbator in piele, etc...)...ei bine, daca un Sandero de 1.4 le va avea pe astea si va costa maxim 9K euro + daca la drive test sta bine in curbe si mai ales sunt multumit de comoditatea scaunului soferului (tin mult ca scaunul soferului sa aiba o buna sustinere a coapsei piciorului drept - ca la drum lung e o pacoste un scaun prost conceput), atunci, da, cred ca merg pe varianta Sandero...daca nu....probabil ca o sa ma orientez catre altceva, iar daca nu gasesc ce imi doresc, raman fidel daciei mele 1310
      cam asta e...nu-mi permit sa cumpar o masina din 2 in 2 ani, asa ca trebuie sa fiu atent pe ce dau banii (familiei )
      Last edited by bunicuta; 28 April 2008, 20:29.

      Comment


      • #4
        Bunicuto, gandesti ca mine : exact aceleasi lucruri le vreau si eu de la o masina si la fel ma gandeam sa-mi configurez un eventual sandero.
        Am ceva pentru tine, nu stiu daca te va ajuta prea mult: este un comparativ intre grande punto si sandero (in varianta renault) dintr-o revista braziliana:

        Prima parte
        A doua parte
        netradus

        Sunt traduse cu Babelfish, dar se intelege... esentialul. Verdictul a fost: Sandero alegerea rationala, GP alegerea emotionala. Sandero a castigat, mai ales datorita pretului si faptului ca e o masina corecta.
        Am citit multe teste facute de brazilieni si jurnale de bord, pentru ca, la fel ca si tine, nu schimb masina des, asta e o investitie destul de mare si vreau sa dau banii aia cu cap. Din punct de vedere al suspensiei, masina sta bine, ca de altfel si Loganul. Desi exista un oarecare ruliu, din cauza garzii ridicate, se comporta foarte bine si neutru in curbe. Motoarele cum ai zis si tu, le stim destul de bine, sunt fiabile. Look-ul mie imi place. Asa ca.. astept.
        Last edited by Stefan; 28 April 2008, 22:30.

        Comment


        • #5
          Stefan, cred ca m-am facut putin gresit inteles: imi place teribil de mult cum arata Fiat GP si....cam atat, ca parte tehnica, nici vorba ca Fiat sunt masini fiabile (daca te uiti pe forumul celor care au fiat e un tip acolo cu o Albea care recunoastea ca cu Logan a avut mai putine probleme decat cu Albea) sunt pline forumurile de critici la adresa Fiat (in special partea de suspensii, caseta directie si bucse - la motoare stau bine, dar cam atat) si mai ales a sercive-urilor scumpe si neprofesioniste.
          Mi-e frica sa ma gandesc, dar scenariul naspa ar fi ca un Sandero cu dotarile de Laureate Plus sa nu fie doar 8300 euro ci undeva pe la 9-9,5K euro...si asta mi s-ar parea furt pe fata, avand in vedere doar economia de tabla care se face la Sandero fata de Logan (tradus in costuri de productie mai mici - pret mai mic de vanzare), in rest sunt aceleasi componente, accesorii.

          Pe de alta parte as fi tentat sa cumpar un Sandero deoarece doresc sa-mi fac Casco ori, toata lumea stie ca prima de asigurare depinde de valoarea masinii (asta e iar un argument in favoarea lui Sandel')

          Anyway, eu sunt din Zalau si de abia astept sa apara la reprezentanta sa fac un drive test cu ea

          ps. merci de link-uri

          Comment


          • #6
            Mai, si eu tot la costurile post-cumparare ma gandesc. Ar mai fi optiune second-handul, dar avantajul la costuri e clar in favoarea Sandero-ului.
            Eu vreau doar o masina care sa ma duca din A in B si sa aiba niste dotari de bun-simt (a/c si ABS, mi se par importante).
            Si eu astept drive-testul cu interes. Si preturile...

            Comment


            • #7
              Hmm, multa lume imi zie asa: aaa, ai 10K euroi si tu vrei sa-ti iei Dacie ? Pai la banii astia iti cumperi Golf 4 sau Audi A4 din Germania, vai ori esti batut in cap, ori esti prost.
              Ei bine, prefer o masina la care sa stiu ca stau linistit 3 ani, sa stiu ca doar eu pun mana pe ea si nu stau cu frica ca, i-am convins pe ai mei sa cumparam una second, si daca pica ceva la ea, sa se sparga in capul meu oalele.
              Nu nene, o masina noua e noua, desi ok, acuma poti prinde una cu probleme ca nah, se fac pe banda rulanta, e normal ca pe ici colo, sa scape cate una la controlul calitatii, desi...cam greu, mai ales ca fiecare piesa in parte e supusa unui control, iar apoi toata masina.
              La mine e clar: pot sa iau masina second si as putea sa-mi conving familia, dar nu vreau, ca nu eu sunt ala care da banii

              Comment


              • #8
                Cred ca asta va fi marea dilema a targetului caruia i se adreseaza Sandero-ul: sa iau masina asta noua, dar fara pic de imagine, sau un second-hand. Pentru Logan a fost mai usor, dar Sandero se adreseaza unui public mai tanar, mai predispus la riscuri, si pentru care imaginea inseamna mai mult.
                Numai un marketing facut cu cap poate rezolva problema, ceva in genul celui facut de brazilieni, care au scos in evidenta partea emotionala a conducerii unui Sandero.
                Daca gandesti rational, Sandero ar fi alegerea corecta, atat din punct de vedere al costurilor, cat si al bataii de cap pe care o ai dupa cumparare. Dar achizitia unei masini se mai face si dupa alte criterii, ... mai irationale. (exemplu: "ce-mi place golfu' asta, ca are semnalizatorul in oglinzi", citat dintr-un prieten )

                Comment


                • #9
                  nu cred ca se pot compara dacia sandero si fiat grande punto...
                  mie, fiatul grande punto mi se pare o masina cam ciudata... daca ar trebui sa-mi cumpar un fiat as alege fiat bravo dar dintre sandero si grande punto aleg sandero
                  totusi cele doua seamana putin
                  Attached Files
                  Scuzati absenta indelungata. I'm back

                  Comment


                  • #10
                    De comparat se pot compara, pentru ca sunt in aceeasi clasa, au aceleasi dimensiuni, motorizari apropiate. De fapt e modelul pe care cred eu ca-l va ataca direct.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sandero 4 ever View Post
                      nu cred ca se pot compara dacia sandero si fiat grande punto...
                      mie, fiatul grande punto mi se pare o masina cam ciudata...
                      Da e ciudata in sensul bun al termenului, mai ales ca botul masinii seamana isbitor cu cel al unui Maseratti, masini superbe nu alta

                      http://www.micoche.com/especiales/sa...eratti_jpg.jpg

                      Ca look, GP e mult peste Sandero, dar...sincer nu am incredere in fiabilitatea modelelor Fiat, desi nah, e greu de crezut ca cu o masina noua poti avea probleme majore in anii de garantie, in fond cred ca 80% dintre problemele tehnice sunt datorate soferului, si doar restul proceselor de fabricatie, a carburantilor...etc.

                      Comment


                      • #12
                        Ar mai fi si sora lui GP, Corsa. Dar nu arata asa bine.
                        Intr-adevar Grande Punto ar castiga concursul de Miss intr-o infruntare cu Sandero. Sa amintesc si de interior, care este mai frumos si mai bine facut. Pacat ca nu se conduce la fel de bine cum arata, dar nu dezamageste nici aici. Am avut ocazia sa merg cu unul, si m-a impresionat placut.

                        Comment


                        • #13

                          cum de nu ati inclus kia ceed in calcule?
                          am vazut ca varianta cea mai ieftina e 11800 euro... dar are dotari bune-bune.
                          eu sunt intre sandero si ceed... decat 9500-10000 pe dacia, tot mai bine 11800 pe kia.

                          Comment


                          • #14
                            c'eed asta a devenit vedeta. Mi-a placut de la inceput, si am zis ca o sa fie un hit, mai ales avand in vedere pretul si dotarile. Am incredere in marcile coreene, pentru ca ii vad ca pe niste urmasi ai japonezilor. Au urmat acelasi traseu: de la masini cu costuri mici au evoluat la produse competitive, sigure si fiabile. Ii urmeaza chinezii (stiu ca nu inspira incredere momentan, dar mai vorbim peste vreo 10 ani).
                            Revin la c'eed: lasand la o parte problemele cu care s-au confruntat unii posesori (caseta de directie si amortizoare), probleme izolate totusi si care sper ca se vor rezolva, mi se pare un model corect pentru clasa compacta.
                            Concurent pentru Sandero? Nu prea il vad. Clientii care pot da 11 800 pentru c'eed si vor sa dea 11 800 pentru c'eed, or sa dea 11 800 pentru c'eed.
                            Sandero este mai ieftin. Nici in cea mai scumpa versiune nu cred ca va ajunge la pretul unui c'eed entry level. Si ala va fi diesel de 85 de CP. c'eed diesel pleaca de la 15 500. Diferenta mare.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stefan View Post
                              Nu prea il vad. Clientii care pot da 11 800 pentru c'eed si vor sa dea 11 800 pentru c'eed, or sa dea 11 800 pentru c'eed.
                              Sandero este mai ieftin. Nici in cea mai scumpa versiune nu cred ca va ajunge la pretul unui c'eed entry level. Si ala va fi diesel de 85 de CP. c'eed diesel pleaca de la 15 500. Diferenta mare.
                              Corect, o fi ea masina buna si am urmarit si eu sa vad ce dotari are, dar totusi, mi se pare cam mult 11800 euroi, o investitie mult prea mare pentru ce masina vreau eu, si mai ales pentru asigurarea casco pe care vreau sa o fac neaparat iar la un Sandero de 9200 euro e cam 340 euro iar la un Cee'd de 11800 e cam 570 euro, cam mare diferenta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google