Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Clio III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Intr-adevar Noul Clio - Dynamique 1,4 16 V 100 CP este la 11019 EUR
    Un Sandero Laureate de 1.6 este la 9350 EUR
    Un Sandero Prestige de 1.6 este la 9850 EUR
    O diferenta de ~ 1600-1100 EUR.
    Problema este ca intretinerea este mai scumpa la Renault dar bine inteles plasticele si subansamblele nu sunt aceleasi.
    Oricum tinand cont de generatii, diferenta de pret este foarte mica.
    Totusi noul Clio este o masina nou aparuta pe piata nu un Logan cu piese din PH2 si alte improvizatii Low-Cost.
    Bafta celor care trebuie sa ia decizia finala Sandero sau Clio III

    Comment


    • #32
      in plus, la clio poti pune climatronic pt 160 de euro, parca, senzori de ploaie si lumina...to asa pe la 200 de euro, ala are mai multe airbaguri intr-o masina decat un tir plin cu sandero/logan , siguranta cat incape (si nu doar prin prisma airbagurilor). tinuta de drum la clio e exemplara...finisarile sunt peste logan/sandero. ideea e ca daca ai aia 1500 de euro in plus, sau macar daca ti-i permiti diferenta de rate, clio incepe sa se merite in dauna loganului si al lui sandero.
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        Perfect de acord cu cele spuse mai sus.
        Eu zic ca nu prea mai are rost compare-ul. Clio III este net superior Sandero-ului.
        Atata doar ca Sandero e mai ieftin la achizitie si mai ieftin de intretinut.
        Clio III conduce la design, tehnologii, siguranta etc.
        Defapt cred ca el conduce la toate mai putin la pret.
        Poate ca Sandero sa fie mai spatioasa (criteriu la care Logan castiga fata de concurenta).

        Comment


        • #34
          Eu vad ca e problema cu noul Clio III:
          aici: http://renault.ro/configurator/versiune.php sunt unele preturi, iar la sectia promotii, preturile sunt mai mari


          Ce sa mai intelegi de aici ?

          Nu stiu de ce, dar am impresia ca noul Clio e un fel de Sandero mai stilizat (vezi Logan vs Symbol) si vandut sub sigla reno'

          Comment


          • #35
            ai vrea tu sa fie sandero un fel de clio si eu cateodata mai glumeam ca loganul e neam de megane1, de la care a imprumutat multe piese in afara de spatiul din spate la clio si pret, nu prea ai ce comenta de el...in ala nu ploua pe la hayon, nu rugineste in 6 luni, alte finisari, alta tinuta de drum, dotari...toate astea cu un plus la pret, normal, dar parca 1500 de euro ar merge. mai ramane intretinerea, dar dupa garantie, multe piese de logan/sandero potrivesc pe clio
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #36
              Am facut o configuratie azi la un Clio III facelift, 1.4 16V, dotari Exeption si vopsea metalizata(Exception mai ales interior beige ) si iese un pret undeva la 12000Euro. Pentru un Sandero Prestige iese undeva la 9750Euro. Deoarece ma gandesc sa o iau in 84 de rate, ar fi o diferenta lunara de vreo 30Euro, care, mai mult sau mai putin s-ar scoate din consum + taxe + masina "mai buna"(o tona de optionale in plus, atat de siguranta cat si de confort). Intrebarea mea pentru voi, poate sunteti mai informati, ar merita Clio in detrimentul Sandero-ului, gandindu-ne ca intretinerea cea mai scumpa e la Renault, casco vine calculat la o suma cu 2250Euro mai mare, samd?
              Last edited by vasiabikeru; 29 May 2009, 13:51.

              Comment


              • #37
                pai depinde de banii pe care ii ai la dispozitie. incearca sa vezi daca se apropie preturile la acelesi dotari, atunci macar stii pt ce dai restul de bani...daca ai diferenta, eu zic ca se merita. clio ca dotari/siguranta/chiar si finisari/motorizare/tinuta de drum e superior sandero-ului. daca ai banii aia, probabil ca se merita.
                Last edited by Seba; 29 May 2009, 15:06.
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #38
                  Mai conteaza si costul de intretinere, cum este acum la logan unde gasesti piese in magazin si de cateva ori mai ieftin decat la reprezentanta, asa va fi si la sandero, pe cand la clio este posibil ca pentru o comanda sa astepti saptamani iar pretul sa fie pe masura.

                  Comment


                  • #39
                    Sa nu mai vorbim de costurile reviziilor pe perioada garantiei care nu cred ca se incadreaza la ~400 RON cum sunt la Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      asta e cam singurul aspect de dezbatut, pt ca in rest...clio dynamique, versiunea fara optionale, la 10750 de euro, iaca ce dotari are:

                      Echipamente

                      Versiune: Dynamique
                      Motorizare: 1,4 16 V 100 CP
                      ABS + AFU ( asistenta la franarea de urgenta)
                      Aer conditionat
                      Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager)
                      Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
                      Airbag-uri pentru cap fata-spate
                      Bancheta spate fractionabila 1/3-2/3
                      Bandouri laterale exterioare in ton cu caroseria
                      Bare de protectie fata si spate in ton cu caroseria
                      Blocarea automata a usilor la demaraj
                      Buzunar de depozitare pe spatarul scaunului fata dreapta
                      Centuri fata pretensionate, reglabile pe inaltime
                      Centuri laterale spate cu pretensionare
                      Centuri siguranta spate in 3 puncte
                      Cheie cu insert rabatabil
                      Computer de bord multifunctional
                      Directie asistata electric
                      Follow me home
                      Geamuri electrice fata cu impuls
                      Geamuri electrice spate
                      Geamuri si parbriz cu tenta
                      Imobilizator electronic codat
                      Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
                      Manere de usi exterioare cu aspect crom satinat
                      Oglinzi retrovizoare electrice in culoarea caroseriei
                      Oglinzi retrovizoare rabatabile electric
                      Oglinzi retrovizoare reglabile electric si degivrante, cu oglinda asferica pe partea soferului
                      Pachet "Drumuri dificile"
                      Proiectoare de ceata
                      Proiectoare fata dublu optice
                      Radio mono CD MP3 4X20W Line-in, cu afisaj separat si satelit de comanda
                      SBR - avertizor sonor de cuplare a centurii de siguranta pentru sofer
                      Scaun sofer cu reglare pe inaltime
                      Scrumiera mobila si bricheta
                      Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
                      Stergatoare parbriz cu cadenta variabila
                      Tetiere fata de noua generatie, reglabile in inaltime
                      Tetiere pentru toate locurile spate, reglabile in inaltime
                      Turometru
                      Volan imbracat in piele
                      Volan reglabil pe inaltime

                      sursa este site-ul renault.ro
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #41
                        Cine nu sta in banii de pe revizii si in diferenta de cost la CASCO va lua Clio3.
                        Cine nu...se multumeste si cu Sandero.
                        Ca si dotari&calitate Clio3 este net superior Sandero numai ca este si mai scump si problema este ca nu neaparat numai la achizitie.

                        Comment


                        • #42
                          Nu prea exista acelesi dotari, exista doar superior pe partea Clio-ului, diferenta minima posibila fiind 1250Euro pentru(diferenta lunara 15E):
                          - (lipsesc jantele de aliaj)
                          - Airbag-uri pentru cap fata-spate
                          - Blocarea automata a usilor la demaraj(se poate si la Sandero pe la baieti, da tot costa)
                          - Cheie cu insert rabatabil
                          - Directie asistata electric(la sandel parca e hidraulica)
                          - Follow me home
                          - Geamuri electrice fata cu impuls(nu stiu sigur daca pe Prestige nu sunt si astea)
                          - Oglinzi retrovizoare rabatabile electric
                          - Radio mono CD MP3 4X20W Line-in, cu afisaj separat si satelit de comanda(big plus satelitul)
                          - SBR - avertizor sonor de cuplare a centurii de siguranta pentru sofer
                          - Tetiere pentru toate locurile spate, reglabile in inaltime(sunt virgula toate parca)


                          Iar daca se trece la Exception(diferenta lunara Sandero 30E) mai sunt urmatoarele:

                          - 4 jante aluminiu 15"
                          - Buzunar de depozitare pe spatarul scaunului soferului
                          - Geamuri laterale spate cu tenta pronuntata
                          - Proiectoare adaptive de viraj
                          - Radio mono CD MP3 4X20W Line-in, cu afisaj separat si satelit de comanda, blue tooth - kit maini libere si audio-connection box
                          - Scaun sofer si pasager cu reglaj pe inaltime si lombar
                          - Senzori de ploaie si lumina
                          - Tapiterie mixta textil - piele de nuanta inchisa ( tapiterie mixta nuanta deschisa: optiune gratuita)

                          La diferentele aste se mai adauga si ~50E la taxa de acordare dosar BRD.
                          Motorul de 1.4 16V are 100cp, fata de 90(87?) ai Sandelului si un consum mixt declarat cu 0.7% mai mic, cuplu 127, fata de 128 la S.

                          Acuma v-as intreba, exista o diferenta notabila la valoarea taxelor intre 1.4 si 1.6? Daca as prinde oferta de-acuma din grupul Renault, cu 1 an casco gratuit, nu ar fi o problema majora valoarea la casco, in speranta ca intr-un an, poate avansez in campul de munca Mai vin si reviziile, care categoric sunt mai mari. Mi-as permite sa mi-o iau, dar probabil cu un pic mai multa grija la cheltuieli decat la Sandero, diferenta finala fiind undeva la 40Euro pe luna. Chiar sunt nehotarat acum....
                          Last edited by vasiabikeru; 29 May 2009, 15:35.

                          Comment


                          • #43
                            nu stiu taxele la 1.4, ca nu am avut. doar o amarata de 1300 si doua loganuri 1.6. la impozit cred ca-i vorba de cateva sute de mii de lei vechi/an, neesential pana la urma. un pachet de tigari poate mai putin pe trimestru
                            problema intr-adevar e la revizii...acolo renault bate din nou dacia si are preturi mai mari. acum logic judecand, e normal ca o masina mai scumpa sa fie mai scumpa la intretinere. nu stiu pretul la reviziile renault, decat din auzite de la colegi, dar la megane e alta clasa si acolo cred ca-s ceva mai mari decat la clio.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #44
                              Deci, impozitul pe an pentru o masina cu motor de pana in 1400 cmc e de 500 mii pe an, iar la una de 1600 e de 700 mii pe an, nu-i asta problema.
                              Ideea e ca, la 4 zile dupa ce am dat comanda si implicit si avansul 2000 roni pentru un Sandero prin remat (14.04.09), am vazut oferta pentru Clio 3...si chiar mi-a parut rau, pe moment ca nu am ales Clio. De ce doar pe moment ? Simplu, pentru ca eu am luat masina prin remat, adica pretul masinii, minus rabla 885 euro, minus 600 euro oferta dacia (deci am dat pe Sandero 7704 euro cu tot cu tva)
                              Marea diferenta (la bani) intre Sandero si Clio e ca la Clio, Casco te cam rupe de bani.
                              De exemplu un Casco full la Ardaf (poti configura direct pe site) pentru un Sandero 1.6 laureate (pret 9600 euro) am pus si airbag lateral, pret casco e de 407 euro pe an/ o rata/+rca/fara fransiza...etc.
                              Pret casco full Clio 1.4 Dynamique pret 10750 - pret casco: 591 euro...deci, o diferenta de vreo 180 euro ceea ce nu e putin, zic eu.
                              Pentru Clio 1.4 Exception de 11550 euro, pret casco full: 635 euro.

                              Strict din punctul meu de vedere, nu-mi pare rau ca nu am asteptat oferta Renault si am dat comanda pentru Sandero (care sper sa nu ma dezamageasca), as fi vrut si eu un Clio 3 1.4 macar Dynamique, dar pretul este un pic prea mare (raportat la cursul de schimb euro/leu) plus de asta, nu pare a fi inclus in programul rabla, revizii scumpe, si casco prohibitiv pentru buzunarul meu.

                              ps. azi am incheiat Casco full + RCA la Ardaf (cunosc pe cineva acolo) si pretul pentru pachetul asta full (casco + rca) a costat 16,6 milioane pe an (deh, cursul e iar de vina, casco a fost pe undeva pe la 340 euro/an)...eu zic ca suma data e decenta pentru un casco full si rca pe 1 an (proprietar pensionar - deci -35% la RCA)

                              Concluzia mea: merita un Clio in dauna unui Sandero, dar cu conditia de a-ti permite sa intretii achizitia.

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc mult pentru raspunsuri. In concluzie, dupa toate calculele, ar veni cam 55-60Euro in plus pe lunacu toate diferentele, de la Prestige la Exception...
                                Mi-am propus sa imi cumpar o masina care sa imi satisfaca nevoile si placerile(tapiseria beige de pe Prestige e o placere pentru mine foarte importanta) si sa mi-o pot permite fara un efort extraordinar. Daca m-as reorienta pe Clio, ar insemna sa mai renunt la anumite lucruri, pentru a avea o masina mai buna decat masina care ma poate multumi, deci nu cred ca voi face pasul asta. Din cate observ eu, Sandero, cel putin in Romania, sunt destul de putine, corectati-ma daca gresesc, deci voi face parte, cel putin pe moment dintr-o "societate exclusivista", iar de varianta Prestige nici nu mai vorbesc...ati vazut vre-unu pe strada? Ca prima masina e bun Sandelul..cred eu...asta e concluzia mea, pe care o stiam de mult, dar am eu cate-odata o apucatura de-asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google