Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Clio III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero vs Clio III

    Eu as zice ca un plus pentru Sandero ar fi pretul si interiorul, mai ales la echiparea cea mai de sus.
    Si ca plus pentru Clio III ar fi dotarile (climatizare automata si multe altele) si optionalele care se pot pune.
    Astept sa va dati si voi cu parerea.
    sigpic

  • #2
    Plusuri la Clio ar fi materialele si motoarele mai avansate, deasemenea dotarile. Sandero aduce in ecuatie spatiul interior, pretul si... cam atat. Acum depinde si de pretul final cu care se va lansa.

    Comment


    • #3
      romanul alege sandero ca este un pic mai ieftin,dar nici clio 3 nu este de neglijat

      Comment


      • #4
        parerea mea va fii ceva concurenta ... intre ele si multe alte marci ..
        Logan , Gri Perlat 1.4 8v

        Comment


        • #5
          nu ai ce comparatie sa faci acum intre sandero si clio 3 ... clio 3 e pe strazi stim cum merge masina si ce poate pe cand la sandero sunt doar vorbe ...


          X-TEAM Racing Club --- un simplu shofer ...

          Comment


          • #6
            pai in afara de forma, sandero nu se aseamana cu clio3. e tot un logan la baza, clar inferior lui clio, doar la spatiu si pret ce-l bate pe varu-su francez.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              asemanari intre sanderi si Clio 3 exista.....momentan doar la exterior.....inca nu stim calitatea si performantele care le poate sandero
              1.5

              Comment


              • #8
                ba cam stim ce poate sandero - exista nenumarate teste facute de brazilieni (le-am citit pe toate ). concluzia lor: dinamic se comporta foarte bine, interiorul e la fel de mare ca al loganului, evolutia calitatii fata de acesta din urma este evidenta, ergonomia lasa de dorit, iar pretul e imbatabil. am citit chiar si un comparativ sandero/grande punto si.. surpriza, a castigat sandero per total, datorita echiparii, spatiului si pretului. concluzia testului respectiv suna ceva de genu: daca ar fi sa alegem cu inima alegem fiatul, daca alegem cu mintea, alegem sandero.

                Comment


                • #9
                  daca asa ii cum zici tu atunci sa sti ca mai bine merita sa iei un sandero decat un logan
                  1.5

                  Comment


                  • #10
                    acuma eu astept testele facute de ziaristi europeni (si romani implicit). exista diferente in ceea ce priveste motorizarile si sa nu uitam ca pitestiu nu e fabrica din curitiba. poate calitatea asamblarii va fi alta.

                    Comment


                    • #11
                      da....asa ii cum zici tu.....nu se poate compara fabrica din Pitesti cu cea din Curitiba
                      1.5

                      Comment


                      • #12
                        poate sa fie mai buna fabrica din romania....

                        Comment


                        • #13
                          sau nu.. Aveam niste poze din interiorul fabricii braziliene, dar nu le mai gasesc. Oricum, cert e ca e mai evoluata tehnologic decat Mioveni, mai multi roboti; totusi si ei se bazeaza destul de mult pe "lucru manual".
                          As fi curios sa vad un test comparativ Renault/Dacia Sandero. Interiorul mi se pare peste Dacia la modelul brazilian. Macar nu are tapiteria aia tiganeasca de zici ca-i piele de tigru. La ei e un fel de material de plus.

                          Comment


                          • #14
                            Fratilor, cu toata stima, sa revenim cu picioarele pe pamant. Clio III este undeva la varful clasei tale. Ba mai mult, cand a aparut Clio III toti specialistii au fost de acord ca dotarile si materialele folosite sunt caracteristice unor clase superioare. Este cea mai spatioasa masina din clasa ei la momentul asta. Spunea cineva ca exista un plus la interior pentru Sandero!!!??? Doamne fereste si apara! Lasand la o parte faptul ca bordul lui Sandero este un bord de Logan stilizat, se compara materialul, moale, usor buretos din care e facut bordul la Clio III cu plasticul mort din care e facut bordul la Logan-Sandero?!!! Nu mai vorbim de faptul ca pe Clio III exista si piele pe varianta Exception! La capitolul motorizari ce sa mai zicem?! Sandero nu are nici macar varianta de 1.6 16v de 105 cp ca si pe Prestige, nu mai vorbim de 1.6 16v si 110 cp ca si pe Clio... Si luam drept pietre de temelie comenntariile ziaristilor brazilieni?!

                            Eu personal cred ca Sandero va fi un succes enorm. Fiabilitatea Loganului si raportul calitate pret excelent ma indreptatesc sa afirm asta. Insa sa nu uitam faptul ca Renault Clio reprezinta poate cea mai importanta masina a grupului Renault. Credeti ca degeaba francezii au schimbat aspectul la Clio cu mult inainte sa schimbi ceva la Megane? Comparativ cu o asemenea masina Sandero nu este altceva decat un fratior mai mic! Asta nu inseamna ca nu poate avea un potential enorm!
                            Last edited by sambo; 16 June 2008, 20:14.

                            Comment


                            • #15
                              Vezi daca nu citesti mai bine ce se scrie...
                              Andrei se referea la faptul ca un plus pentru Sandero e interiorul mai mare, nu interiorul mai bun calitativ decat Clio. Nu zice nimeni ca Sandero e mai masina decat Clio III.
                              Iar cu jurnalistii brazilieni nu vad ce problema ai. Sunt mult peste ai nostri. Nu uita ce industrie auto puternica (cantitate nu calitate) au.

                              Uite aici test facut de francezii de la AutoPlus (o revista zic eu destul de cunoscuta la nivel european), daca nu ai incredere in brazilieni.

                              Last edited by Stefan; 17 June 2008, 00:39.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google