Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Clio III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...si ca sa mai tai avantul discutiilor in contradictoriu eu unul m-am cam decis, dupa ca am tot urmarit si unele anunturi de pe la noi de vanzari de masini SH: vreau un Opel Corsa model 2004-2005 1.2 16V 75 CP 4 airbag-uri, computer, geamuri si oglinzi electrice, radio cd, inchidere centralizata, servodirectie sensibila la viteza, ABS, ESP, carte service la zi, si maxim 70.000 Km la bord la pretul de 6000 euroi (plus suma modica de prima inmatriculare, ca e euro 4)
    Oricum, o sa merg, asa, macar sa-mi confirm unele banuieli legate de Sandel la Ziua portilor deschise (degeaba pentru mine)

    Comment


    • #17
      Originally posted by bunicuta View Post
      ...si ca sa mai tai avantul discutiilor in contradictoriu eu unul m-am cam decis, dupa ca am tot urmarit si unele anunturi de pe la noi de vanzari de masini SH: vreau un Opel Corsa model 2004-2005 1.2 16V 75 CP 4 airbag-uri, computer, geamuri si oglinzi electrice, radio cd, inchidere centralizata, servodirectie sensibila la viteza, ABS, ESP, carte service la zi, si maxim 70.000 Km la bord la pretul de 6000 euroi (plus suma modica de prima inmatriculare, ca e euro 4)
      Oricum, o sa merg, asa, macar sa-mi confirm unele banuieli legate de Sandel la Ziua portilor deschise (degeaba pentru mine)
      O alegere buna. Vezi sa te lase sa o pui pe tester inainte de a o lua. In principiu ar fi bine sa mergi cu cineva care stie ce trebuie sa vada la o masina second.

      Comment


      • #18
        Pai cu testerul mai greu, adica am un prieten bun care va merge dupa ea (poate si eu cu el, da sa vad ce costuri sunt) si nu prea stiu daca va putea sa o testeze acolo, adica o sa-l intreb, daca va costa putin ar fi ok.
        Oricum, garantia mea ar fi ca voi lua o masina cu "full service history" iar acolo banuiesc ca sunt trecute toate defectiunile".
        ps. la cat ma citit pe net despre masini SH, cred ca ma pricep si eu chiar bine la ce tre sa ma uit la o masina SH, daca m-as pune sa insir aici lista, as umple 2 pagini (sunt un tip meticulos >

        Comment


        • #19
          Felicitari pentru faptul ca te-ai hotarat.
          , pacat ca am pierdut un potential sanderist. Oricum pun pariu ca vei face o alegerea foarte buna, si poate pui si un jurnal de bord ceva.

          Comment


          • #20
            Pai sigur o sa pun un jurnal de bord si eventual ceva poze.
            Oricum, acum cateva zile eram aproape hotarat sa pastrez dacia mea 1310 si sa o mai tin pana vara viitoare si sa o bag in rabla, dar intre timp pe langa ca-mi bat ambele planetare, am aflat cu stupoare ca acel suierat pe care il aud de fiecare data cand pun frana e de la Servofrana, burduful e spart...iar sa-l schimb plus montatul ma costa cam 1,3 mil+ plus o planetara noua care e cam 5 mil cu tot cu montatul. Mda, nu prea am chef sa mai bag bani in ea, mai ales ca are lunile numarate, asa ca din august ma pun pe cautat masinuta Corsa (o sa tin si dacia, ce dreaq sa fac cu ea ?)
            ps. oricum raman pe forum, ca avem de dezbatut "problema barilului de petrol" >
            Last edited by bunicuta; 17 June 2008, 20:12.

            Comment


            • #21
              corect. Barilu ne omoara.
              Iti iei pe benzina, asa ca... trebuie sa fii la curent. Chiar de ce nu diesel?
              Last edited by Stefan; 17 June 2008, 23:07.

              Comment


              • #22
                Daca iau Corsa diesel, sare pretul de 6000, eventual as putea lua Punto diesel la pretul de 5000 -5500. Dar nu exclud varianta de Corsa diesel, depinde ce gasesc in perioada in care ma pun eu si prietenul asta al meu de cautat serios la nemti (adica pe la inceputul lui august)

                Comment


                • #23
                  Eu zic sa ramai la Corsa pe benzina.

                  Comment


                  • #24
                    Asa zic si eu...Corsa.

                    Comment


                    • #25
                      mai baieti, deci pana la urma ce ramane? Sandero sau Clio III ?

                      Comment


                      • #26
                        @alexandru grecu : Fara indoiala Clio 3. Parerea mea este ca Renault se va confrunta cu un fenomen de canibalizare daca preturile care se vehiculeaza pentru Sandero, mai ales pentru variantele superioare sunt cele reale. Asta pentru ca un Sandero full se apropie ca dotari de un Clio III intr-o echipare medie. Si preturile sunt la fel de apropiate... E greu de spus ce se va intampla. Cred ca pana la urma conteaza cat inseamna diferenta de 1000 - 2000 de euro pentru cel care cumpara.

                        Comment


                        • #27
                          Nu prea poti sa le compari!Clio 3 e noua generatie,in timp ce sandero se mai lupta inca la aceeasi masa cu loganul,aceleasi vechi motorizari...etc.
                          Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                          Comment


                          • #28
                            Sunt asemanatoare.
                            1.4
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Stefan View Post
                              sau nu.. Aveam niste poze din interiorul fabricii braziliene, dar nu le mai gasesc. Oricum, cert e ca e mai evoluata tehnologic decat Mioveni, mai multi roboti; totusi si ei se bazeaza destul de mult pe "lucru manual".
                              As fi curios sa vad un test comparativ Renault/Dacia Sandero. Interiorul mi se pare peste Dacia la modelul brazilian. Macar nu are tapiteria aia tiganeasca de zici ca-i piele de tigru. La ei e un fel de material de plus.
                              Stefan deşi Curitiba Renault plante este modern, de brazilieni clienti sunt utilizate pentru a simple masini. Fără trepte de viteză automată, Aer conditionat, airbag, ABS .. Acest lucru este rezultatul a ani de wolkswagen monopol! Brazilieni de autoturisme sunt foarte săraci. De mii de optionals nu sunt oferite

                              Comment


                              • #30
                                desi nu s-a mai postat demult pe aici, uitati-va la clio3 ce pret si ce dotari are, comparativ cu sandero. astia de la dacia parca-s nebuni...
                                sau renault vrea sa vanda si modelele proprii, nu doar loganuri s sandero. si asta e o varianta pt politica de vanzari de la dacia...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google