Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Anduranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    legat de anduranta. daca merg pe o autostrada in 6500 rpm a la long ce se intampla ?

    Comment


    • #62
      La 1.6 16V:
      Regim cuplu maxim (tr/min) 3.750
      Regim putere maximă (tr/min) 5.750

      Eu cred ca 6500 este cam mult pt un "a la long".
      Ma gandesc ca pt o depasire sau ceva scurt ar fi ok dar sa mergi 100-200 km cu 6500 mi se pare prea solicitand pt masina.
      In timp eu cred ca de la atata suprasolicitare ceva va ceda.
      Acuma asta e parerea mea, poate ca ceilalti colegi au sa vina cu pareri pro si contra acestui a la long la 6500 rpm
      Un lucru cred ca-i clar, nu poti sa-ti faci griji de calamina depusa pt sa subturat nu esti sigur la 6500 rpm

      Comment


      • #63
        intreb pentru ca am prieteni cu logan sandero si alte masini care merg cu ele ca si cum masinile alea ar fi cel mai mare dusmal in viata al lor. le bestializeaza efectiv. nu ma refer la o anume marca de masina. la motoarele le la dacia in spacial.

        Comment


        • #64
          ca orice lucru pe care il fortezi, cedeaza mult mai repede in timp
          acum ca e vorba despre garnitura de chiulasa, setul motor, etc. ... depinde de noroc

          Comment


          • #65
            traiasca capat UNU PATRU....
            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

            Comment


            • #66
              io-s curios ce inseamna "capat" la 1.4...4500rpm? la 1.6_16v "capat" e 5700-5800rpm, maxim 6000, daca e drum drept, fara vant, etc...nici o dacie nu ajunge la 6500rpm, stati linistiti. vorbesc, evident, de tr5.
              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

              Comment


              • #67
                Ai ma baieti...de unde a-ti scos chestia cu frecatul metal pe metal in primele secunde////??? Seba,mai mult ca sigur ca ai desfacut la viata ta un motor..bucati.Zi si tu acum dupa cateva zile de stationare cand il pui pe banc si-l faci bucati ..cum este interiorul cilindrilor..fusta pistonului...manetoanele,cuzinetii...??? UMEZI..adica ,,unsi"..

                La orice motor cu pompa de ulei ok si ,,jocurile"in limitele bunului simt ...uleiul urca in rampa in prima secunda in care dai la cheie.

                Anduranta la sandero tine de ,,banchete"in cazul meu ..Cu alte masini am facut chiar si 1600-2000km doar cu opriri la benzina,cafea (ca sa o beau pe drum ) si una singura de 30 minute pt dus si dat blana de pe fata jos..Una din ele era tot ,,renault"asa ca nu vad de ce dacia asta nu ar face fata..Cu 140 si AC-ul pornit nu a zis nimic pe Buc-Pitesti..Nu s-a incins...nimic...

                Comment


                • #68
                  Nu a zis nimic nici cu 145-150 pe Bucuresti - Cernavoda , mers fara oprire pana la bariera. Dar totusi disconfortul fonic este foarte accentuat.

                  Comment


                  • #69
                    De mers merge saraca (ultimul drum: Tgv-Viena fara opriri, autostrada cat cuprinde dupa ce iesi din tara). Problema este ca atunci cand opresti, te dai jos de la volan cu ranga (am 1.87 si 120 kg)

                    Comment


                    • #70
                      Pai cred si eu ca te dai jos cu ranga daca stai in masina 12-14 ore.
                      Da cine va tine frate sa opriti 5 minute din cand in cand?
                      Oare de tampiti ii obliga pe astia cu TIR-urile sa faca pauze?

                      Comment


                      • #71
                        Pai frate..ori volanim ori nu mai volanim..Daca nu ma simt obosit de ce sa opresc ...
                        PS-legat de zgomot...eu folosesc ,,doape de urechi moto"...Sa vezi ce silentioasa devine masina..Oricum eu dupa 5 minute de forja nu mai aud nimic...Partea proasta incepe cand ma opreste politia si ma intreaba printre altele agentul ,,de ce tip la el "..Dupa o scurta explicatie inteleg baietii..incep sa rada ..si iar la drum.
                        Legat de intepenit pe scaune...mda...este cam naspa..Daca nu imi pun perna sub cur la drum lung ma dau cam greu jos din masina..zici ca sunt scaune de lemn.
                        Last edited by Seba; 20 May 2011, 23:58.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google