Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Anduranta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bv bre Adriane...Bine spus. Sa nu carecumva sa mergeti peste 2000 km continuu, ca se face uleiul marmelada=))
    Sunt curios in baza carui principiu termodinamic, hidraulic, dinamica fluidelor sau ce vrei tu, ai spus asta.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Cezar View Post
      Bv bre Adriane...Bine spus. Sa nu carecumva sa mergeti peste 2000 km continuu, ca se face uleiul marmelada=))
      Sunt curios in baza carui principiu termodinamic, hidraulic, dinamica fluidelor sau ce vrei tu, ai spus asta.
      Eu nu ma mai contrazic cu absolut nimeni!
      Ai dreptate!
      Du-te la Paris si inapoi oprind doar sa alimentezi!
      Bafta

      Comment


      • #18
        Da, interesanta judecata...Si cu toate astea, care-s principiile alea de care tot spui matale?
        Sau din auzite?

        Comment


        • #19
          de la vecini ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            de la vecini ...
            Cristi stie!!!

            Comment


            • #21
              Argumente mestere, ca atfel intram in penibil...

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cezar View Post
                Argumente mestere, ca atfel intram in penibil...
                La modul cel mai serios vorbind...te invit cand vrei tu in Facultatea de Politehnica sa discuti cu profesorul meu de hidraulica!
                Un ulei sintetic sau mineral isi schimba proprietatile de lubrifiere din cauza oricarui factor extern exercitat asupra sa (presiune, temperatura, miscare, expunere la lumina chiar)!
                Un ulei sintetic atunci cand este trecut prin ciclul motor nu are doar rol de a crea acea pelicula protectoare intre pistoane si camasi! Daca nu stiai are si rol de racire al diverselor piese ce nu pot fi racite de sistemul de racire superior! Piese precum axul cu came (de care spunea Cristi ca nu stiu ce este), arborele cotit, pistoanele sunt piese racite de uleiul de motor!
                Trecerea de foarte multe ori in mod repetat prin aceste schimbari de temperatura schimba calitatea uleiului in rau si anume duc la ruperea peliculei de lubrifiere dintre pistoane si camasi pe suprafete intre 5-20 microni!
                De ce crezi ca in anii '70 uleiurile de motor sintetice, uleiuri folosite si astazi, erau garantate cate 50000km si astazi la 10000km se schimba? Pentru ca tehnologia necesara studierii comportamentului uleiului in interiorul motorului nu exista...cand a aparut tehnologia necesara...din 50000km s-au facut 15000km maxim!
                Chiar si in zilele noastre, cu motoare mult mai performante si uleiuri mult mai performante, nu putem depasi cifra 15000km!
                Asta e uleiul si nu ai ce-i face!
                Poti sa mergi si 5000km fara sa se simta nimic...ca doar nu oi simti tu la volan particule de 20 de microni in ulei!
                Imi sustin afirmatia ca a merge incontinuu de la 2-3000 in sus e prostie totala!
                Am incheiat si pe threadul asta!
                Bafta si numai bine!


                P.S Invitatia in Poli ramane valabila!

                Comment


                • #23
                  F corect ce ai spus. Insa ce legatura are cu functionarea vehiculului timp de 2000-3000 km continuu?
                  CUm de ai ajuns la concluzia asta?
                  E ca si cum am spune: " Consumul de grasimi dauneaza sanatatii, nu consumati mai mult de 12 g"
                  Arata-mi un studiu, orice, in care se specifica clar cum uleiul isi pierde in asa masura din proprietati, incat sa nu mai asigure o buna lubrifiere dupa o functionare continua de aproximativ 2000-3000 km.
                  PS: lasa-ma cu hidraulica, ca n-are a face. Aici este vb de mecanica fluidelor. In hidraulica vb de alte forte si fenomene ce apar asupra lichidului, nici vb de cele intalnite intr-un motor cu combustie interna. Avem schimburi de substanta in sistemele inchise hidraulice, domn inginer?

                  Comment


                  • #24
                    Asta e parerea mea!
                    Sua-ue
                    Si n-o schimba nimenea!
                    Sua-ue!
                    Thread inchis pentru mine!
                    P.S Mergi 2-3oookm incontinuu si vorbim dupa! De ce crezi ca autocarele au circuit de schimb ulei in mers! Cicleaza uleiul in mers!
                    Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:43.

                    Comment


                    • #25
                      Repet intrebarea: cum ai ajuns la concluzia asta? Te comporti ca mama Omida.

                      Detaliaza putin circuitul de "reinnoire" a uleiului, si pt noi astia mai prosti.

                      Bine, daca tu nu vrei sa ne spui stimate domn proaspat absolvent de examen in politehnica, ti explic eu: un amarat de filtru, marea "ciclare" a ulleiului.
                      Si de ce e pus oare?
                      Si mai simplu...sa se mareasca intervalul de revizie.
                      Spui ca la 15000 km se schimba toate uleiurile? Ei na, uite ca se schimba chiar si la 160 000 km. MB 228.5.

                      PS: sa fie ea a dracului de limba romana de am intalnit pana acum vb "a cicla". Poate sunt eu tamp.

                      Originally posted by marian66v View Post
                      Daca la doua postari nu ne certam parca nu avem farmec. Fiecare simte cand motorul da semne de oboseala, creste temperatura, zgomotul produs de acesta, asa ca ramane la aprecierea fiecaruia daca se opreste sau nu. Click search, vorba lui Base: ,,Porniri la rece - Dupa pornirea masinii, motorul are nevoie de un interval de timp pentru a atinge parametrii optimi de functionare. În acest interval de timp, combustibilul nu arde in totalitate, ramânând reziduuri de combustibil nearse. Aceste reziduuri contamineza uleiul. Diluarea uleiului cu reziduuri de combustibil nearse, constituie una din contaminarile majore ale uleiului motor.......................................,,,
                      Deci cine este interesat un search scurt, pare destul de documentat.
                      Toata lumea stie asta, tocmai din acest motiv exista interval al schimbului de ulei si filtrul aferent.
                      Insa mi se pare interesanta afirmatia conform careia, dupa 2000 km de mers continuu, uleiul nu-si mai face treaba.
                      Aici e marea buba.
                      Inca astept un raspuns pe masura aerelor de intelectual.
                      Last edited by Cezar; 2 March 2010, 00:12. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        asta e tot de la vecinu ?
                        tu chiar postezi numai ca sa faci posturi ...
                        parerea mea
                        Originally posted by adrianromascanu View Post
                        Asta e parerea mea!
                        Sua-ue
                        Si n-o schimba nimenea!
                        Sua-ue!
                        Thread inchis pentru mine!
                        P.S Mergi 2-3oookm incontinuu si vorbim dupa! De ce crezi ca autocarele au circuit de schimb ulei in mers! Cicleaza uleiul in mers!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Cezar View Post
                          Da, interesanta judecata...Si cu toate astea, care-s principiile alea de care tot spui matale?
                          Sau din auzite?
                          Invitatia in Poli ramane valabila!
                          Vino sa le auzi direct de la oamenii care le predau viitorilor proiectanti de la Renault...
                          Sau vorbesc doar din auzite...dar asta ar insemna ca aud cam multe :P

                          Comment


                          • #28
                            Pana acum n-ai spus decat cat esti matale de destept. Eu ti-am dovedit contrariul.
                            Argumente, argumente si iar argumente. De ce nu te cred pe cuvant?
                            Simplu...n-ai bagajul de cunostiinte necesar si nici experienta necesara.

                            Succese la politehnica stimabile. Du-te pe la cursuri, ca ai nevoie.

                            Comment


                            • #29
                              Cum spui tu!
                              Asa este!
                              Last edited by Seba; 3 March 2010, 16:49.

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand faptul ca ai intrat la politehnica nu inseamna ca esti inginer...mai e mult pana departe.
                                In al doilea rand producatorul face teste peste teste si zice ceva de genul "garantat x ani sau y km". Fii convins ca testele pe care le face producatorul sunt in conditiile cele mai defavorabile.
                                Ceea ce spui tu despre alterarea propietatilor uleiului in functionare e partial corect. Daca ar fi sa reprezinti treaba asta grafic ar fi o panta destul de inclinata in perioada de pornire, apoi panta se amelioreaza in perioada de atingere a parametrilor normali de fucntionare, apoi se ajunge la un palier in usoara urcare in timpul functionarii la parametrii.
                                Daca ai analiza asta ai vedea ca daca mergi continuu 2000km gradul de uzura al uleiului e mai mic decat daca dupa fiecare 5km ai opri pt o pauza...si ai relua ciclu.
                                Deci eu sunt de partea celor care recomanda mersul fara oprire (d.p.d.v. al uzurii uleiului), dar mersul la parametrii optimi ai motorului. Pt. ca e evident ca daca o tii in 4500 ture....o sa simti ca masina nu mai are viata dupa 150-200km.

                                Bafta!

                                ps. iar eu nu vorbesc din auzite...dar nici din carti. Imbin cunostintele din anii de facultate, master si apoi productie...cu cele vreo 3-4 tipuri de motoare pe care le cunosc ca pe buzunarele mele.
                                Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google